Aflat la cea de-a 10-a ediție de Black Friday anul acesta, Flanco începe sezonul de promoții în perioada 23 octombrie – 30 noiembrie. Astfel, retailerul anunță reduceri de până la 80% la peste 1 milion de produse, atât în cele 157 de magazine din 117 orașe din România, cât și online.

„Ediția a 10-a de Black Friday este una cu totul diferită, nu numai pentru condițiile de piață cu totul neobișnuite, dar și pentru faptul că este o ediție aniversară”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail.

„Pentru că Black Friday se adaugă peste un business de livrare și așa foarte intens, și pentru că situația din țară se schimbă de la o săptămână la alta, am decis ca anul acesta să avem mai mult de o lună de Black Friday – pentru a da timp clienților să își achiziționeze orice produs, fără a fi nevoie să se grăbească în magazine sau pe site și fără a pune presiune pe livratori, într-o singură zi de reduceri.”

Pentru ediția Black Friday din acest an, Flanco pune la bătaie oferte variate, în special la produsele care au înregistrat cele mai mari vânzări și și-au demonstrat utilitatea în ultimele luni: astfel, aspiratoarele robot, best-sellerele anului 2020, vor avea reduceri de până la 50%, la fel și televizoarele. În timp ce smartphone-urile vor avea reduceri de până la 40%, atuomatele de cafea – 60%, purificatoarele de aer – 45% și uscătoarele de rufe – 50%.

În ceea ce privește modalitățile de achitare a cumpărăturilor, Flanco oferă clienților mai multe opțiuni de finanțare, astfel încât aceștia să poată alege ce se potrivește mai bine pentru profilul lor: de la creditele în rate fixe, posibilitatea de a face un credit pe loc, în magazinele Flanco, cu ajutorul aplicației Electro-Credit și până la plata în 40 de rate, fără dobândă, prin cardurile de credit.

„Anul acesta, încurajăm clienții să își permită ce este mai bun, iar noi ne vom da interesul să le oferim cele mai bune oferte, ținând cont de nevoile pe care le au în situația actuală, sensibil diferite față de anii trecuți. Dacă în anii trecuți, cuvântul cheie, atunci când venea vorba de Black Friday, era reînnoire a tehnologiilor, anul acesta lucrurile se vor schimba, iar cuvintele cheie vor fi utilitate și confort. Fiecare client va dori să facă din propriul cămin un loc în care să se poată simți mai bine, având în vedere faptul că pandemia ne forțează în continuare să limităm, pe cât de mult putem, ieșirile în spațiile publice”, adaugă Dragoș Sîrbu.

Flanco este unul dintre principalii retaileri autohtoni de produse IT&C, electronice și electrocasnice. Cu peste 1.500 de angajați, compania deţine o rețea de 157 de magazine, aflate în cele mai importante zone comerciale din 117 orașe ale României.