Connect with us

#News

Sondaj Atu Tech: peste 40% dintre români au în plan să își instaleze sisteme de securitate acasă în următoarele 12 luni

Published

on

4 din 10 români, care nu dispun deja de un sistem de securitate, iau în calcul achiziția și montarea unuia în următoarele 12 luni. Peste 51% dintre cei care au în vedere instalarea unui astfel de sistem acasă locuiesc în apartamente la bloc, 45% dețin o casă individuală, restul iau în calcul să instaleze sistemele în locuințele de vacanță, potrivit unui sondaj online comandat de Atu Tech, unul dintre principalele magazine online de sisteme de securitate din România cu afaceri de 9 milioane de euro în 2019

Astfel, peste 40% dintre cei care iau în calcul achiziția unui sistem de securitate în următoarele 12 luni vor opta pentru un sistem complex, dotat atât cu alarmă, cât și cu monitorizare video și, în plus, vor să includă opțiuni suplimentare, precum: detectoare de fum și gaze, interfoane, automatizări și controlul accesului.

43% dintre respondenți consideră că cel mai important aspect pentru siguranța locuinței este instalarea unui sistem de monitorizare video și audio, iar aproape 30% spun că este necesar și un stil de viață preventiv, care presupune încuierea ușilor și ferestrelor la plecarea de acasă și pe parcursul nopții, instalarea unui sistem de iluminare, golirea cutiei poștale cu regularitate etc. Asta în condițiile în care 71% dintre respondenți se așteaptă ca rata infracționalității să crească în următoarele luni.

„De la an la an (…) românii conștientizează tot mai mult importanța și utilitatea unui sistem de securitate instalat în interiorul locuinței. Românii pun mai mult accent pe siguranță și protecție și sunt mai preocupați de aceste aspecte, fiind dispuși să investească cu mai mare ușurință în această direcție”, spune Sorin Felea, director Atu Tech.

Un sfert dintre români sunt dispuși să plătească peste 1.000 de lei pentru achiziția și instalarea unui sistem de securitate acasă, în creștere față de anul trecut, 31% ar putea aloca între 400 și 600 de lei, iar 24% între 800 și 1.000 de lei pentru securizarea locuinței.

În prezent, valoarea medie a unui sistem de supraveghere complex cu 4 camere cu rezoluție Full HD și toate accesoriile incluse, inclusiv hard disk, este de 900 – 1.000 de lei. Iar specialiștii în sisteme de securitate Atu Tech recomandă ca instalarea să fie făcută de instalatori autorizați.

Atu Tech dispune de o rețea de peste 600 de instalatori parteneri, prin care poate oferi astfel de servicii la nivel național, fiind compania cu una dintre cele mai mari rețele de instalatori din România.

Sondajul de opinie „Cum preferă românii să își securizeze locuințele”, aflat la ediția a doua, a fost realizat în mediul online, la solicitarea Atu Tech, în intervalul 2 – 10 iulie 2020, pe un eșantion de 1.711 de respondenți, cu vârste peste 18 ani, din mediul urban și rural. Marja de eroare a sondajului este de +/- 2%.

Atu Tech este cel mai mare magazin online de sisteme de securitate din țară, potrivit cifrei de afaceri. Compania, înființată in 2011, are sediul în Sibiu și a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de 9 milioane de euro. Magazinul online a2t.ro comercializează peste 4.000 produse, din categorii precum sisteme de supraveghere video, sisteme de alarmă, control acces, automatizări porți, interfoane și videointerfoane, sisteme anti incendiu și de sonorizare sau instalații electrice, rețele și telefonie.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Investitie de peste 7 mil. euro anunțată de Grupul Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România anunță, pentru începutul lunii iunie, deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord, după o investiție de peste 7 milioane de euro. 

Bacolux Koralio, clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente, un restaurant ( salon și terasă în aer liber cu o capacitate de 400 de locuri), un lobby bar, dar și 3 săli de conferință cu dotări complete. La capitolul agrement, hotelul deține 3 piscine exterioare încălzite – una pentru adulți, ce va beneficia de un bar și de o terasă, și 2 piscine pentru copii, completate de 3 tobogane cu apă. 

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp și oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol. 

 Bacolux Koralio este denumirea fostului Hotel Hefaistos (2 stele), care a fost upgradat și reamenajat în totalitate de către grupul de companii format din Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort și Bacolux Craiovița Hotel & Events. Noul hotel va oferi turiștilor servicii all inclusive. 

După renovare, hotelul arată uimitor. ”Bacolux Koralio**** păstrează, asemenea locaților Bacolux din Herculane, conceptul care recreează mediul exterior în interior. Echipa de arhitecți români, care a creat conceptul, și-a dorit ca acesta să fie elementul definitoriu pentru designul tuturor locațiilor Bacolux”, punctează Laura Pătru, PR & Communication Manager Bacolux Hotels.  

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului.  

Obiectivul major pe care echipa Bacolux Hotels și l-a fixat în cadrul acestei renovări majore a fost obținerea unei locații confortabile, dedicate relaxării. ”Ne-am dorit extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite accesul luminii naturale, dar și o conectare cât mai , optând pentru un design atemporal”, adaugă reprezentanții Bacolux Hotels 

Resortul beneficiază de mai multe piscine exterioare încălzite, un program de entertainment extins, dar și implementarea sistemului all inclusive child-friendly. 

Continue Reading

#ArtsTalk

NASA dă startul înscrierilor pentru concursul de scurtmetraje CineSpace

Published

on

Fie că ești un regizor de film cu experiență sau un amator entuziast, NASA te invită să participi la concursul său anual de scurtmetraje CineSpace.

Anunțat duminică, 15 mai, într-o postare pe contul de Twitter al Stației Spațiale Internaționale, concursul îi încurajează pe pasionații de film de pe întreg mapamondul să realizeze scurtmetraje pe orice subiect, care să includă imagini din arhivele proprii ale NASA.

Mai exact, cu o durată de până la 10 minute și un conținut de minimum 10% imagini de arhivă NASA, scurtmetrajul poate fi de orice gen, iar fiecare participant are voie să își înscrie până la cinci creații diferite.

CineSpace este organizat de NASA și Houston Cinema Arts Society, iar înscrierile scurtmetrajelor se pot face până pe 15 iulie 2022.

Iată scurtmetrajul câștigător în 2021, realizat de către Isil Bengi și Laurens Heijs:

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

Continue Reading

Trending