Workspace Studio, companie specializată în soluții de amenajare orientate către ergonomie și partener unic acreditat al Herman Miller în România, anunță intrarea pe piața de retail online după o investiție de 100.000 de euro în platformă și stocurile inițiale dedicate. În primele 9 luni ale acestui an, compania a avut o cifră de afaceri de 6,5 milioane de euro.

Contextul actual și creșterea cererii de mobilier ergonomic pe segmentul rezidențial în ultimele 6 luni a determinat Workspace Studio să se extindă pe piața de retail cu un magazin online care cuprinde produsele cele mai solicitate de acest segment de clienți. Astfel, în oferta de produse a shopului online au fost introduse într-o primă etapă scaune ergonomice Herman Miller, produse pentru care interesul a crescut cu 300% în perioada martie – septembrie 2020.

Până la finele anului, compania vizează ca magazinul online să genereze vânzări de peste 100.000 de euro. În contextul în care mulți angajați continuă munca de acasă, interesul pentru scaunele ergonomice este în creștere, având în vedere nevoia de a amenaja un spațiu de lucru confortabil și ergonomic în locuință pentru a-și menține productivitatea și sănătatea.

Noua realitate de pe piața muncii oferă o perspectivă clară: angajații care lucrează remote au nevoie de confortul de la birou. Fie că vorbim despre scaun, masa de lucru, de iluminat sau alte elemente, aceștia nu pot performa într-un spațiu improvizat. Acest aspect este reflectat inclusiv în solicitările companiilor care în mod tradițional erau orientate către angajați și care au acordat acestora bugete pentru amenajarea unui spațiu de lucru confortabil acasă, spune Horațiu Didea, managing partner Workspace Studio.

Pariu pe dinamică pozitivă în retail, susținută de work from home

Investiția în extinderea către zona B2C a fost de 100.000 de euro, direcționată către platforma online și stocurile inițiale de scaune Herman Miller dedicate acestui segment de public. Aceasta continuă direcția de dezvoltare a portofoliului de produse care se adresează segmentului rezidențial abordată de Workspace Studio în prima jumătate a acestui an, odată cu introducerea a peste 200 de produse de mobilier Hay.

Munca de acasă va rămâne predominantă pentru o bună parte din angajați, iar pe termen lung aceștia au nevoie de stații de lucru ergonomice în locuință pentru a rămâne productivi. Estimăm că în 3 ani segmentul B2C va ajunge să genereze o cifră de afaceri de circa 1 milion de euro anual și să reprezinte o pondere semnificativă în totalul operațiunilor Workspace Studio, conchide Horațiu Didea.