Connect with us

#News

DHL Express Romania a primit certificarea “Great Place to Work” pentru a doua oară consecutiv

Published

on

DHL Express Romania a primit pentru a doua oară consecutiv certificarea Great Place to Work, o realizare extrem de importantă pentru companie. Rezultatul vine ca urmare a feedback-ului primit de la 76% din angajați, în urma completării unui chestionar cu peste 60 de întrebari, colectat și interpretat cu ajutorul unei metodologii riguroase a companiei ‘Great Place to Work’. Studiul atestă faptul că 8 din 10 angajați au o experiență pozitivă constantă la locul de muncă. 

Metodele de evaluare sunt bazate pe criteriul principal al încrederii, analizând relația angajaților cu conducerea, cu ceilalți angajați și cu propriul loc de muncă.

Great Place to Work este autoritatea globală care analizează cultura companiilor, experiența angajaților și comportamentul de leadership dovedit, care conduce la creșterea afacerii și inovație. 

Față de rezultatele de anul trecut, una din întrebările care a înregistrat o creștere mare a răspunsurilor favorabile a fost “Sunt mândru(ă) să spun că lucrez aici” (+9%).

“DHL România este certificată pentru a doua oară ca fiind ‘Great Pace to Work’. Suntem mândri să ne aflăm alături de alte companii de succes din lume. Acest certificat ne deosebește, dar ne și responsabilizează, întrucât astăzi liderii trebuie să creeze o cultură extraordinară, un scop, să ofere încredere, să sprijine inovația, diversificarea și incluziunea pentru toți. Companiile de succes sunt cele care creează un mediu în care talentele se pot dezvolta și pot contribui la creșterea companiei.”, a spus Agnieszka Blas, Director General DHL Express Romania.

„Scopul nostru este să conectăm oamenii și să îmbunătățim viețile acestora. Acest lucru se aplică clienților și angajaților noștri în aceeasi măsură. Vrem să oferim un mediu de lucru atrăgător, unde angajații să vină cu drag și unde să se simtă parte a unei echipe, fiecare cu rolul lui important în oferirea unor servicii excelente clienților noștri. La DHL fiecare angajat lucrează cu pasiune și în fiecare zi acceptă provocarea de a aduce satisfactie clienților, de a avea grijă de fiecare coleg, de a redefini global diversitatea și incluziunea și de a contribui la reducerea impactului asupra mediului, îmbunătățind în același timp comunitatea din care face parte. Rezultatul sondajului de opinie în rândul angajaților este cu atât mai important cu cât vine după un an dificil, un an cu provocari la care nu ne-am așteptat, dar cărora le-am facut față cu success împreuna, ca o echipă.” a declarat Diana Zamfir, HR Manager DHL Express Romania.

Această nouă certificare reprezintă încă un pas important către demersul ‘Employer of Choice’ și dovedește că la DHL Express Romania cultura recunoașterii este un motor principal pentru satisfacția angajaților. Rezultatele acestui sondaj arată totodată că oamenii sunt mândri că lucrează la DHL, apreciază modul în care se comunică, sunt mândri de echipa din care fac parte și apreciază sprijinul și respectul oferite reciproc, dar și în relatia cu managementul. 

Great Place to Work® este o companie globală de analiză și consultanță pentru oameni, care ajută companiile de toate dimensiunile să producă rezultate mai bune în afaceri, concentrându-se pe experiența la locul de muncă al fiecărui angajat – cercetarea noastră arată că există o relație clară și directă între devotamentul angajaților și performanța financiară. În ultimii 25 de ani, am surprins opiniile a peste 100 de milioane de angajați la nivel mondial, ajutând organizațiile din întreaga lume să identifice și să creeze culturi de încredere, cu performanțe înalte. Dezvoltat in cei zeci de ani de cercetare, Emprising®, platforma noastră de sondaje și analize software-as-a-service, oferă companiilor acces la evaluări, date și raportări în timp real, necesare pentru a le ajuta să creeze un impact semnificativ asupra afacerii lor, angajatilor și culturii companiei. Prin programele noastre de certificare, recunoaștem locuri de muncă deosebite și producem lista anuală a celor 100 cele mai bune de companii pentru care poți să lucrezi, precum și o varietate de alte clasamente ale celor mai bune locuri de muncă din Statele Unite și peste alte 60 de țări. Tot ceea ce facem este ghidat de misiunea noastră: a construi o lume mai bună, ajutând fiecare organizație să devină un loc de muncă excelent pentru toți până în anul 2030.

close

Newsletter!

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Investitie de peste 7 mil. euro anunțată de Grupul Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România anunță, pentru începutul lunii iunie, deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord, după o investiție de peste 7 milioane de euro. 

Bacolux Koralio, clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente, un restaurant ( salon și terasă în aer liber cu o capacitate de 400 de locuri), un lobby bar, dar și 3 săli de conferință cu dotări complete. La capitolul agrement, hotelul deține 3 piscine exterioare încălzite – una pentru adulți, ce va beneficia de un bar și de o terasă, și 2 piscine pentru copii, completate de 3 tobogane cu apă. 

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp și oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol. 

 Bacolux Koralio este denumirea fostului Hotel Hefaistos (2 stele), care a fost upgradat și reamenajat în totalitate de către grupul de companii format din Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort și Bacolux Craiovița Hotel & Events. Noul hotel va oferi turiștilor servicii all inclusive. 

După renovare, hotelul arată uimitor. ”Bacolux Koralio**** păstrează, asemenea locaților Bacolux din Herculane, conceptul care recreează mediul exterior în interior. Echipa de arhitecți români, care a creat conceptul, și-a dorit ca acesta să fie elementul definitoriu pentru designul tuturor locațiilor Bacolux”, punctează Laura Pătru, PR & Communication Manager Bacolux Hotels.  

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului.  

Obiectivul major pe care echipa Bacolux Hotels și l-a fixat în cadrul acestei renovări majore a fost obținerea unei locații confortabile, dedicate relaxării. ”Ne-am dorit extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite accesul luminii naturale, dar și o conectare cât mai , optând pentru un design atemporal”, adaugă reprezentanții Bacolux Hotels 

Resortul beneficiază de mai multe piscine exterioare încălzite, un program de entertainment extins, dar și implementarea sistemului all inclusive child-friendly. 

close

Newsletter!

Continue Reading

#ArtsTalk

NASA dă startul înscrierilor pentru concursul de scurtmetraje CineSpace

Published

on

Fie că ești un regizor de film cu experiență sau un amator entuziast, NASA te invită să participi la concursul său anual de scurtmetraje CineSpace.

Anunțat duminică, 15 mai, într-o postare pe contul de Twitter al Stației Spațiale Internaționale, concursul îi încurajează pe pasionații de film de pe întreg mapamondul să realizeze scurtmetraje pe orice subiect, care să includă imagini din arhivele proprii ale NASA.

Mai exact, cu o durată de până la 10 minute și un conținut de minimum 10% imagini de arhivă NASA, scurtmetrajul poate fi de orice gen, iar fiecare participant are voie să își înscrie până la cinci creații diferite.

CineSpace este organizat de NASA și Houston Cinema Arts Society, iar înscrierile scurtmetrajelor se pot face până pe 15 iulie 2022.

Iată scurtmetrajul câștigător în 2021, realizat de către Isil Bengi și Laurens Heijs:

close

Newsletter!

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

close

Newsletter!

Continue Reading

Trending