Connect with us

#News

Vetro Solutions țintește afaceri cu 15% mai mari în 2021

Published

on

Vetro Solutions, companie românească specializată în distribuția de medicamente și servicii medicale veterinare, țintește în 2021 o creștere cu 15% a cifrei de afaceri, generată în principal de segmentul produselor destinate animalelor de companie. În 2020, evoluția businessului a fost influențată semnificativ de cererea tot mai mare de produse dedicate animalelor de companie, tendință care se menține și în acest an, pe fondul pandemiei. Din datele Federației Europene a Producătorilor de Petfood (FEDIAF), în 2019, în România, 46% dintre gospodării aveau cel puțin un câine iar 47% o pisică. 

Pentru 2021, ne propunem o creștere cu 15% a cifrei de afaceri, cu un focus deosebit pe segmentul animalelor de companie. Este clar că atât în Europa cât și în România numărul animalelor de companie este în creștere, ritm accelerat anul trecut și de pandemie. Pe de altă parte, în România crește gradul de conștientizare a nevoilor prietenilor necuvântători – sunt asimilați familiei și li se oferă mai multă grijă, o hrană mai bună, consult de specialitate la medicul veterinar, suplimente etc. Credem că și în 2021 se va menține tendința de creștere manifestată în ultimii ani”, a declarat Dumitru Fodor, fondatorul companiei Vetro Solutions

Anul trecut, veniturile companiei au fost influențate semnificativ de vânzările de medicamente, hrană și suplimente pentru animale de companie, cele mai vândute produse către cabinete și farmacii veterinare fiind antiparazitarele interne și externe, suplimentele nutriționale – cu precădere cele osteoarticulare, vaccinurile, antibioticele și hrana.

Vetro Solutions, care și-a asumat rolul vector de schimbare al pieței veterinare din România, este preocupat de dezvoltarea continuă a portofoliului de produse astfel că, începând din acest an, a adăugat în lista partenerilor ICF – lider european în piața produselor din aria dermatologiei veterinare și producătorul de suplimente WePharm. Compania comercializează peste 3.500 de produse destinate animalelor de companie și de rentă și oferă servicii și consultanță medicilor veterinari, deservind peste 1.900 de clienți unici. 

În acest an, compania continuă investițiile asumate și dezvoltă echipa, pentru consolidarea cotei de piață. Vetro ia în calcul pentru 2021 creșterea cu 25% a numărului de specialiști pentru a asigura funcționarea optimă a tuturor liniilor de business ale companiei. Anul pandemic 2020 a demonstrat, totodată, și necesitatea digitalizării serviciilor din zona veterinară, de aceea procesul început de Vetro în 2020 va continua și în acest an.

”Este un an al consolidării, în care ne concentrăm pe crearea brandului noii unități de producție sub umbrela căruia vom lansa medicamentele proprii dar și pe discuții cu parteneri, pentru fabricarea de medicamente ale altor mărci. Pandemia a evidențiat beneficiile digitalizării de aceea, 2021 va însemna consolidare și în această direcție și continuarea profesionalizării în domeniul medicinei veterinare. Vom continua investițiile începute într-o serie de proiecte precum Digitail – software veterinar, Vet Business Academy – o platformă educațională, precum și în proiectul #EduVetro. Investim și în educația proprietarilor de animale, privind sănătatea companionilor lor, prin platforma Cauta.vet, unde aceștia găsesc informație verificată oferită direct de către medicul veterinar”, a explicat fondatorul companiei.  

Vetro Solutions este o companie antreprenorială integral românească, fondată în 2012 de medicul veterinar Dumitru Fodor. Este specializată în importul și distribuția de medicamente și servicii pentru cabinetele veterinare și este organizată în două divizii, Vet – Cabinete si farmacii veterinare – și Ferme – destinată proprietarilor de ferme. Are o echipă formată din peste 70 de specialiști, cei mai mulți medici veterinari care, datorită expertizei profesionale atestate, oferă cele mai potrivite opțiuni pentru sănătatea animalelor și eficientizarea muncii medicilor veterinari

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#IT Revolution

Generația Tech: cursuri de formare digitală pentru 210 de liceeni

Published

on

Digital Nation, în parteneriat cu Primăria din Piatra Neamț, anunță a doua ediție a proiectului Generația Tech, în contextul unei viziuni comune legate de strategia de dezvoltare durabilă, susținerea antreprenoriatului local, și cu scopul de a diminua gradul de emigrare în rândul tinerilor și de a încuraja inițiativele locale de inovare în cadrul start-up-urilor și companiilor regionale.

Ediția din acest an a proiectului Generația Tech oferă cinci programe de formare în competențe digitale și IT pentru liceeni și este adresată elevilor indiferent de nivelul acestora și include următoarele specializări: Digital Skills, Dezvoltare web Începători, Dezvoltare web Avansați, Java Avansați și Fullstack JavaScript Avansați.

Elevii din toate cele 13 licee din Piatra Neamț se pot înscrie pentru a participa la Generația Tech, 210 dintre cei înscriși urmând a fi selectați pentru a beneficia în mod gratuit de programele oferite. Liceenii admiși vor avea parte de pregătire profesională și de sprijin în a obține joburi entry-level sau internship-uri în IT&C.

Ediția din acest an continuă tradiția rezultatelor obținute în 2019, când Generația Tech a format peste 750 de tineri din 3 orașe din România (Piatra Neamț, Oradea și Alba Iulia).

“Piatra Neamț este un oraș în care am găsit mereu tineri entuziaști în legătură cu programele noastre de formare și implicați în comunitate. Ne bucurăm real că Generația Tech este un program sustenabil, care crește de la an la an și pe care îl putem reinventa mereu pentru noile generații. Învățarea accelerată și dobândirea abilităților practice le ușurează misiunea de a-și găsi un job sau de a se dezvolta ca antreprenori. În plus, companiile partenere au deschidere către o forță de muncă tânără și mult mai pregătită din punct de vedere practic. Împreună construim un ecosistem digitalizat și adaptat nevoilor curente economice locale și naționale.”, a declarat Paul Apostol, Fondator Digital Nation

Rezultatele ediției de debut

Între 2019 și 2020, Generația Tech Piatra Neamț a înregistrat rezultate remarcabile. Astfel, peste 250 de tineri au urmat programele de formare timp de 9 luni de zile, învățând bazele programării și ale skill-urilor digitale, iar participanții au experimentat atelierele de angajabilitate unde au învățat mai multe despre ce înseamnă un portofoliu de proiecte, interviul tehnic. În plus, au participat la workshop-uri cu antreprenori și companii locale.

“Programa școlară este acum completată de aceste cursuri necesare digitalizării și dezvoltării de competențe de IT pentru nouă generație. Design-ul cursurilor este atractiv, modern și interactiv, find construite cu o abordare mai practică și accelerată a procesului de învățare: micro-proiecte tehnice derulate online și în format fizic, activități de comunitate și de socializare de tip hackathon sau diverse alte competiții. Ne bucurăm că Generația Tech are o nouă ediție în Piatra Neamț și îi încurajăm pe toți liceenii să participe la programele de formare lansate de Digital Nation”,completeazăGrigoruță Oniciuc, director al Colegiului Național Petru Rareș din Piatra Neamț.

De asemenea, peste 35% din tinerii care au participat la atelierele de angajabilitate au reușit să obțină un internship sau un job în care să aplice skill-urile nou învățate. Ca urmare, la finalul programelor Generației Tech, tinerii au rămas în comunitate și s-au dezvoltat mai departe, cu proiecte de freelancing sau start-up.

Generația Tech este programul național care produce schimbări la nivel local, acolo unde construiește comunități locale de învățare, digitalizare și dezvoltare. Generația Tech inspiră sau schimbă destine profesionale, în mijlocul unor comunități de susținere.

Programul Generația Tech este răspunsul Digital Nation la nevoile de digitalizare ale României, o țară în care doar 29% din populație are competențe digitale de bază și doar 7% din populație a participat la un program de training sau educație continuă, ceea ce face ca țara noastră să fie pe ultimul loc în Europa în termen de index de digitalizare, conform raportului de țară McKinsey, Rise of the Digital Challengers (2019). Ajuns deja la cea de-a patra ediție, programul de specializare în IT&C Generația Tech a demarat în 2019 cu sprijinul Google.org, și a produs până în prezent peste 1.700 de noi specialiști în IT & digital din peste 20 de orașe din țară. Peste 90% dintre cursanții care au participat la atelierele de angajabilitate din cadrul programului au ajuns la cel puțin un interviu cu o companie tech după absolvire, iar 35% dintre aceștia au obținut chiar și primul lor job sau internship în IT, imediat după absolvirea cursurilor de formare.

Digital Nation lucrează de peste 7 ani la digitalizarea forței de muncă din România. Eforturile organizației se îndreaptă către toate categoriile de public dornice de specializare sau reconversie în zona digitală, prin programele Generatia Tech, IMM in Online și Profesor in Online.

Continue Reading

#News

ESSA dă startul campaniei de integrare în muncă 45+

Published

on

ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară, a dezvoltat o campanie de integrare în muncă pentru persoanele trecute de 45 de ani, la nivel național. 

”Într-un context în care retailul alimentar modern se dezvoltă mult mai repede decât alte domenii, apare o nevoie stringentă în a găsi numărul necesar de persoane potrivite. În ultimii ani, noi am identificat o categorie de vârstă vulnerabilă, ignorată de angajatori și anume persoanele care au peste 45 de ani. Suntem încrezători că tot mai mulți seniori vor aplica pentru un loc de munca la noi, cu atât mai mult cu cât avem pregătite programe speciale care să-i ajute să se adapteze într-un timp foarte scurt”, declară Eugen Saulea, fondatorul ESSA Group, un business de 15 milioane de euro anul trecut. 

Toate studiile de specialitate arată că vârsta este unul dintre principalele motive pentru care un angajator acceptă sau respinge un candidat. Iar pentru cei care au împlinit deja 45 de ani, refuzul are la bază, de cele mai multe ori, nivelul lor de digitalizare și o rezistență mai scăzută la stres prin comparație cu persoanele tinere. 

Un avantaj pentru angajatorii care au angajat persoane din categorii considerate vulnerabile a venit anul acesta și din partea statului. Este vorba despre OUG 220 intrată în vigoare la finalul lui 2020, cu aplicabilitate în 2021, potrivit căreia companiile care, între 1 ianuarie și 1 septembrie, au încadrat în muncă pe perioadă nedeterminată persoane de peste 50 de ani ce și-au pierdut locul de muncă din motive neimputabile lor în perioada stării de urgenţă sau de alertă, primesc lunar, timp de un an, 50% din salariul angajatului, dar nu mai mult de 2.500 lei.  

În cazul ESSA printre activitățile vizate, cele mai multe locuri de muncă sunt pentru lucrători comerciali, casieri și pickeri. Compania lui Eugen Saulea are deja parteneriate pe termen lung cu mai multe rețele de tip hypermarket, supermarket și cash&carry din țară și asigură servicii în aproape 2.500 de puncte de vânzare. 

”De multe ori, totul gravitează în jurul ideii că <<nu găsim persoanele potrivite pe care să le angajăm>>, când, de fapt, foarte mulți dintre angajatori resping din start ideea de a angaja seniori, invocând diferite motive. Este adevărat că digitalizarea joacă un rol important, însă este bine de știut că persoanele din categoriile vulnerabile se pot adapta ușor într-o echipă dacă sunt ajutate și li se acordă încredere”, mai spune Eugen Saulea. 

ESSA și-a extins în ultimul timp lanțul de servicii și dincolo de plasarea de personal, în sensul că asigură un serviciu complex ce include identificarea celor mai talentate persoane, atragerea acestora în organizație și plasarea în cadrul comenzilor partenerilor săi, în funcție de solicitările acestora. Mai mult, compania măsoară zilnic atât satisfacția angajatului la locul de muncă, precum și pe cea a beneficiarului de servicii. 

Fondat în 2010 de antreprenorul Eugen Saulea, ESSA Group este astăzi unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară. În 2020, grupul a raportat afaceri de 15 milioane de euro, în creștere ușoară față de anul anterior. Printre serviciile din portofoliul companiei se numără: recrutarea şi plasarea de forţă de muncă, BTL şi evenimente, servicii management POSM (materiale de comunicare), call center şi merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing şi outsourcing pentru peste 30 de clienţi, furnizori şi producători, dar şi pentru marile lanţuri de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry, Mega Image.

Continue Reading

#News

BeeFast se extinde în Brașov și vrea 300 comenzi pe zi până la finele anului

Published

on

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, își extinde activitatea de la 1 noiembrie, demarând livrările în Brașov. Pentru prima lună de funcționare, compania estimează o medie de 100 comenzi zilnice, urmând ca până la finalul anului să ajungă la o medie de 250-300 comenzi/zi, adică o treime din numărul de comenzi livrate zilnic în București-Ilfov. Primii 50 de clienți ai BeeFast beneficiază de dezvoltarea magazinului online și integrarea soluției de livrare gratuit.

În mai puțin de doi ani de la lansare, BeeFast își extinde aria de livrare în Brașov, un prim pas spre acoperirea națională. Comenzile făcute prin intermediul platformei vor fi livrate într-un timp mediu de 35 de minute, față de 55 de minute cât este promisiunea de livrare în zona București-Ilfov. Clienții care deja sunt integrați în platformă și vor putea face livrări ultra-rapide prin intermediul curierilor BeeFast provin din domenii precum HoReCa, florării, gift shops, produse bio, electronice, etc.

Prețul pentru fiecare livrare va fi unic pentru început: 15 lei, indiferent de numărul de kilometri, iar clienții care vor integra BeeFast în opțiunile de livrare vor primi un discount de 10% pentru primele trei luni de contract.

Portofoliul de parteneri ai companiei se extinde într-un ritm accelerat, inclusiv pe fondul pandemiei, care a deschis apetitul pentru livrări ultra-rapide. Avem deja mai mult de 10 clienți care vor fi activi pe platformă începând cu 1 noiembrie, însă cu siguranță numărul lor va crește rapid, mai ales că ne apropiem de o  perioadă de foc din punct de vedere al livrărilor – Black Friday și sărbătorile de iarnă. Digitalizarea joacă și va juca un rol esențial în scurtarea timpilor de livrare și extinderea serviciilor de tip last-mile sau livrare expres. Tocmai de aceea oferim gratuit dezvoltarea magazinului online primilor 50 de clienți, căci am văzut în București-Ilfov cât de mult a contat în dezvoltarea businessurilor această migrare către online, a precizat Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast.

Pentru prima lună de activitate, BeeFast estimează 100 comenzi/zi, însă până la finalul anului se așteaptă la o creștere susținută, ajungând la o treime din numărul mediu de comenzi zilnice plasate în București – Ilfov.

Extinderea programului în București

În luna octombrie, BeeFast și-a extins programul de livrare în București, până la miezul nopții, funcționând astfel în intervalul 10.00-24.00. Modificarea a venit pe fondul solicitărilor în creștere pentru livrări în a doua parte a zilei, în special pentru clienții din zona HoReCa, dar și pentru produse din categoria farma, respectiv alimentare.

În București, comenzile înregistrate în prima parte a zilei (10.00-15.00) reprezintă în prezent 53% din livrări, concentrate în special în intervalul de prânz. Livrările solicitate pentru a doua parte a zilei reprezintă 47%, iar estimările arată că procentele vor fi asemănătoare și pentru clienții din Brașov.

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare – proaspete sau ultra-proaspete – și nealimentare – documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

BeeFast a primit recent o investiție de 500.000 euro pe care îi direcționează în dezvoltarea platformei și optimizarea operațională. Compania își concentrează în prezent eforturile în pregătirea businessului pentru scalare, la nivel național, punând accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizează triplarea comenzilor în perioada următoare, dar și extinderea rețelei de curieri, pentru a-și menține promisiunea de livrare rapidă, indiferent de evoluția comenzilor pe platformă.

Continue Reading

Trending