SomProduct, unul dintre principalele branduri de Home & Deco din țară, a raportat o creștere de 40% a vânzărilor în 2020 față de anul 2019, iar pentru 2021 estimează afaceri cu 70% mai mari.

“Creșterea de 40% înregistrată în anul 2020 nu a fost o surpriză, ci mai de grabă o confirmare a valorii pe care clienții o regăsesc în produsele și serviciile SomProduct”, spune Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

  • Home & Deco, o industrie de 1 miliard de euro până la finalul anului 2021

Interesul tot mai crescut al românilor pentru amenajări interioare, design și mobilier anunță un climat propice pentru industria Home & Deco, estimările fiind că aceasta va depăși pragul de 1 miliard euro în România. 

“Oportunitățile de dezvoltare sunt nenumărate în industria de mobilier și accesorii pentru casă și, tocmai de aceea, datele și studiile efectuate în piață de diverși parteneri indică faptul că, în anul 2021, piața de Mobilier ar putea trece de 1 miliard de euro în țara noastră. Urmărim ca SomProduct să fie parte activă din această evoluție, iar unul dintre pilonii de bază ai strategiei brandului este politica de îmbunătățire constantă a serviciilor și produselor, în concordanță cu necesitățile și feedback-ul clienților. De aceea, aceștia ne aleg și rămân alături de noi în număr tot mai mare de la an la an”, menționează Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

  • Cele mai vândute categorii de produse: Mobilierul greu și Decorațiunile

“Anul 2020 a fost un moment cheie pentru magazinele online din domeniul Home & Deco, fiind poate pentru prima dată când modelul clasic de cumpărături offline a fost detronat. Pentru SomProduct, cele mai cumpărate categorii au fost Mobilierul greu și Decorațiunile, semn că schimbările de interior urmărite de clienți au fost majore, de efect și orientate spre calitate și confort. Numărul mare de comenzi și de clienți fericiți ne face să fim încrezători că oamenii vor migra din ce în ce mai mult spre magazinul online pentru a-și alege din mii de produse într-un singur loc”, spune Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

  • Produsele cu cele mai mari creșteri de vânzări: saltele, paturi, scaune și decorațiuni

Alegerile românilor în materie de mobilier arată o dorință crescută de îmbunătățire a calității vieții, raportându-ne la piesele care au fost la mare cerere din partea publicului.

“În 2020 am înregistrat un interes crescut al clienților pentru piesele din categoria dormitor, în special paturi și saltele, semn că s-a pus mult mai mult accent pe nevoia de a îmbunătăți mediul în care trăiesc, cu efecte asupra sănătății și a stării generale de bine. Totodată, scaunele au fost printre cele mai căutate piese de mobilier, cel mai probabil datorită timpului petrecut mai mult acasă. Atunci când nevoile oamenilor s-au schimbat, oferta SomProduct a fost destul de diversă pentru a le oferi exact ceea ce căutau, iar sistemul de Customer Service și cei 13 ani de experiență le-au oferit încredere să apeleze la noi”, declară Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

  • Pilonii de succes pentru 2021: 70% creștere, datorită livrării într-un termen scurt direct din stoc, 100% satisfacție a clienților și noi showroom-uri inaugurate

Rezultatele favorabile înregistrate în materie de creștere a afacerii de către brandul SomProduct, inspiră echipa ca, în fiecare an, să se dezvolte, să evolueze și să ofere cele mai bune servicii. Anul 2021 i-a găsit deja cu un plan bine pus la punct, despre care Sergiu Cadar povestește în detaliu:

“Ne propunem să oferim și să dezvoltăm cele mai bune servicii, obiectivul economic fiind atingerea unei creșteri de 70% a cifrei de afaceri, fără să abordăm un model de accelerated growth, ci având focus pe profitabilitate. Printre acțiunile concrete prin intermediul cărora vom face acest lucru se numără focusul pe retenția și satisfacerea clienților, oferirea celui mai bun timp de livrare a produselor din piață si serviciile adiționale accesibile (design, transport cu propria flota, ansamblarea). De asemenea, vrem să fim aproape de clienți și offline, așa că pregătim deschiderea primului showroom inovativ de dimensiuni medii în Cluj-Napoca, al patrulea din rețea.”