Connect with us

#News

Piața de Mobilier din România va depăși pragul de 1 miliard euro

Published

on

SomProduct, unul dintre principalele branduri de Home & Deco din țară, a raportat o creștere de 40% a vânzărilor în 2020 față de anul 2019, iar pentru 2021 estimează afaceri cu 70% mai mari.

“Creșterea de 40% înregistrată în anul 2020 nu a fost o surpriză, ci mai de grabă o confirmare a valorii pe care clienții o regăsesc în produsele și serviciile SomProduct”, spune Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

  • Home & Deco, o industrie de 1 miliard de euro până la finalul anului 2021

Interesul tot mai crescut al românilor pentru amenajări interioare, design și mobilier anunță un climat propice pentru industria Home & Deco, estimările fiind că aceasta va depăși pragul de 1 miliard euro în România. 

“Oportunitățile de dezvoltare sunt nenumărate în industria de mobilier și accesorii pentru casă și, tocmai de aceea, datele și studiile efectuate în piață de diverși parteneri indică faptul că, în anul 2021, piața de Mobilier ar putea trece de 1 miliard de euro în țara noastră. Urmărim ca SomProduct să fie parte activă din această evoluție, iar unul dintre pilonii de bază ai strategiei brandului este politica de îmbunătățire constantă a serviciilor și produselor, în concordanță cu necesitățile și feedback-ul clienților. De aceea, aceștia ne aleg și rămân alături de noi în număr tot mai mare de la an la an”, menționează Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

  • Cele mai vândute categorii de produse: Mobilierul greu și Decorațiunile

“Anul 2020 a fost un moment cheie pentru magazinele online din domeniul Home & Deco, fiind poate pentru prima dată când modelul clasic de cumpărături offline a fost detronat. Pentru SomProduct, cele mai cumpărate categorii au fost Mobilierul greu și Decorațiunile, semn că schimbările de interior urmărite de clienți au fost majore, de efect și orientate spre calitate și confort. Numărul mare de comenzi și de clienți fericiți ne face să fim încrezători că oamenii vor migra din ce în ce mai mult spre magazinul online pentru a-și alege din mii de produse într-un singur loc”, spune Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

  • Produsele cu cele mai mari creșteri de vânzări: saltele, paturi, scaune și decorațiuni

Alegerile românilor în materie de mobilier arată o dorință crescută de îmbunătățire a calității vieții, raportându-ne la piesele care au fost la mare cerere din partea publicului.

“În 2020 am înregistrat un interes crescut al clienților pentru piesele din categoria dormitor, în special paturi și saltele, semn că s-a pus mult mai mult accent pe nevoia de a îmbunătăți mediul în care trăiesc, cu efecte asupra sănătății și a stării generale de bine. Totodată, scaunele au fost printre cele mai căutate piese de mobilier, cel mai probabil datorită timpului petrecut mai mult acasă. Atunci când nevoile oamenilor s-au schimbat, oferta SomProduct a fost destul de diversă pentru a le oferi exact ceea ce căutau, iar sistemul de Customer Service și cei 13 ani de experiență le-au oferit încredere să apeleze la noi”, declară Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

  • Pilonii de succes pentru 2021: 70% creștere, datorită livrării într-un termen scurt direct din stoc, 100% satisfacție a clienților și noi showroom-uri inaugurate

Rezultatele favorabile înregistrate în materie de creștere a afacerii de către brandul SomProduct, inspiră echipa ca, în fiecare an, să se dezvolte, să evolueze și să ofere cele mai bune servicii. Anul 2021 i-a găsit deja cu un plan bine pus la punct, despre care Sergiu Cadar povestește în detaliu:

“Ne propunem să oferim și să dezvoltăm cele mai bune servicii, obiectivul economic fiind atingerea unei creșteri de 70% a cifrei de afaceri, fără să abordăm un model de accelerated growth, ci având focus pe profitabilitate. Printre acțiunile concrete prin intermediul cărora vom face acest lucru se numără focusul pe retenția și satisfacerea clienților, oferirea celui mai bun timp de livrare a produselor din piață si serviciile adiționale accesibile (design, transport cu propria flota, ansamblarea). De asemenea, vrem să fim aproape de clienți și offline, așa că pregătim deschiderea primului showroom inovativ de dimensiuni medii în Cluj-Napoca, al patrulea din rețea.”

close

Newsletter!

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Investitie de peste 7 mil. euro anunțată de Grupul Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România anunță, pentru începutul lunii iunie, deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord, după o investiție de peste 7 milioane de euro. 

Bacolux Koralio, clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente, un restaurant ( salon și terasă în aer liber cu o capacitate de 400 de locuri), un lobby bar, dar și 3 săli de conferință cu dotări complete. La capitolul agrement, hotelul deține 3 piscine exterioare încălzite – una pentru adulți, ce va beneficia de un bar și de o terasă, și 2 piscine pentru copii, completate de 3 tobogane cu apă. 

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp și oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol. 

 Bacolux Koralio este denumirea fostului Hotel Hefaistos (2 stele), care a fost upgradat și reamenajat în totalitate de către grupul de companii format din Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort și Bacolux Craiovița Hotel & Events. Noul hotel va oferi turiștilor servicii all inclusive. 

După renovare, hotelul arată uimitor. ”Bacolux Koralio**** păstrează, asemenea locaților Bacolux din Herculane, conceptul care recreează mediul exterior în interior. Echipa de arhitecți români, care a creat conceptul, și-a dorit ca acesta să fie elementul definitoriu pentru designul tuturor locațiilor Bacolux”, punctează Laura Pătru, PR & Communication Manager Bacolux Hotels.  

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului.  

Obiectivul major pe care echipa Bacolux Hotels și l-a fixat în cadrul acestei renovări majore a fost obținerea unei locații confortabile, dedicate relaxării. ”Ne-am dorit extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite accesul luminii naturale, dar și o conectare cât mai , optând pentru un design atemporal”, adaugă reprezentanții Bacolux Hotels 

Resortul beneficiază de mai multe piscine exterioare încălzite, un program de entertainment extins, dar și implementarea sistemului all inclusive child-friendly. 

close

Newsletter!

Continue Reading

#ArtsTalk

NASA dă startul înscrierilor pentru concursul de scurtmetraje CineSpace

Published

on

Fie că ești un regizor de film cu experiență sau un amator entuziast, NASA te invită să participi la concursul său anual de scurtmetraje CineSpace.

Anunțat duminică, 15 mai, într-o postare pe contul de Twitter al Stației Spațiale Internaționale, concursul îi încurajează pe pasionații de film de pe întreg mapamondul să realizeze scurtmetraje pe orice subiect, care să includă imagini din arhivele proprii ale NASA.

Mai exact, cu o durată de până la 10 minute și un conținut de minimum 10% imagini de arhivă NASA, scurtmetrajul poate fi de orice gen, iar fiecare participant are voie să își înscrie până la cinci creații diferite.

CineSpace este organizat de NASA și Houston Cinema Arts Society, iar înscrierile scurtmetrajelor se pot face până pe 15 iulie 2022.

Iată scurtmetrajul câștigător în 2021, realizat de către Isil Bengi și Laurens Heijs:

close

Newsletter!

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

close

Newsletter!

Continue Reading

Trending