Connect with us

#News

Didactica Publishing House lansează 70 de noi titluri, cu o investiție de 300.000 de euro

Published

on

Primăvara aduce peste 70 de titluri noi în portofoliul Didactica Publishing House, ce presupun o investiție de 300.000 euro. Acestea includ povești, jocuri și materiale educative ce se adresează copiilor de toate vârstele. Dezvoltarea cognitivă, a vocabularului și abilităților de comunicare, a gândirii logice, a creativității și imaginației, explorarea sinelui și a emoțiilor, sunt câteva dintre abilitățile pe care le ating noile titluri Didactica Publishing House. 

66% dintre părinții care au răspuns la un sondaj* al Editurii Didactica Publishing House au precizat că printre activitățile făcute acasă cu copiii se numără cititul. De altfel, aceleași date arată că 93% dintre părinți achiziționează cărți, jocuri și materiale educaționale alternative pentru a-i ajuta pe copii să aprofundeze diferite noțiuni. 

În acest context, portofoliul Didactica Publishing House s-a extins deja în primele luni ale anului cu peste 50 de titluri, care se adresează atât copiilor, cât și părinților – cu cărți din categoria Parenting și Dezvoltare personală – și cadrelor didactice. 

Doar pentru această primăvară avem programate pentru apariție 70 de noi titluri, iar până la finalul anului estimăm aproximativ 200 de titluri adăugate în portofoliu, cu o investiție totală de 1 milion de euro. Ne axăm pe seriile dedicate lecturii, pe jocuri educaționale, pe cărți care păstează un format atipic și ilustrații spectaculoase. Știm că pentru a-i atrage pe copii spre lectură și învățare prin joc este nevoie să le oferim o experiență specială începând cu coperta cărții, a precizat Florentina Ion, fondator și director general Didactica Publishing House. 

Printre noile apariții din această primă parte a anului se numără o nouă serie – Vreau să înțeleg – care promovează înțelegerea și acceptarea copiilor cu diferite deficiențe și eliminarea discriminărilor, cărți de tip enciclopedie – Pas cu pas în jurul lumii sau Marea carte despre flori, Enciclopedia experimentelor sau Vreau să știu: cum funcționează corpul meu, dar și romane celebre, în versiuni adaptate și ilustrate – Micuțele doamne – Louise May Alcott, Insula comorii – Robert Louis Stevenson.  Iată care au fost și cele mai apreciate titluri: 

Top 5 vânzări titluri noi ianuarie – martie

  1. Șahul: O poveste pentru copii – Adrianna și Ursula Staniszewska
  2. Fiecare copil este o comoară – Andreea Schütze
  3. Doamna Pufin, cea mai bună arhitectă – Kimberly Andrews
  4. Șoapta – Pamela Zagarenski
  5. Vreau să știu: Cum funcționează corpul meu – Pierre Winters & Madeleine van der Raad

Top 5 vânzări generale ianuarie-martie 

  1. Șahul: O poveste pentru copii – Adrianna și Ursula Staniszewska
  2. Fiecare copil este o comoară – Andreea Schütze
  3. Ce, cum și de ce simt: Ema și Eric descoperă emoțiile – Ioana Chicet – Macoveiciuc
  4. Doamna Pufin, cea mai bună arhitectă – Kimberly Andrews
  5. Te rog, mulțumesc, te iubesc!: Ema și Eric învață bunele maniere – Ioana Chicet – Macoveiciuc

Materiale educaționale alternative pentru părinți și cadre didactice 

Printre colecțiile ce vor avea noi apariții în perioada următoare se numără cele educative care îl au ca protagonist pe micuțul Max, dar și pe simpaticul poștaș Felix, precum și noi titluri din colecțiile Sunt, seria Doctor Catherine Dolto – care de data aceasta se îndreaptă către subiecte sensibile precum bullyingul- , seriile de lectură pe categorii de vârstă, dar și noi apariții în seria Marea Carte cu Jocuri, dedicate Exploratorilor, respectiv Crăciunului. 

În segmentul de cărți și jocuri educative, în perioada următoare vor fi lansate două noi seturi de hărți mentale, orientate către învățarea unei limbi străine, respectiv aprofundarea operațiilor matematice. 

Și colecțiile dedicate metodologiei Montessori vor primi noi apariții în portofoliu, cărți dedicate părinților și cadrelor didactice care doresc să implementeze această metodă educațională. În aceeași idee, de a oferi resurse educaționale alternative, Didactica Publishing House va publica și caiete noi de la Larousse, dedicate activităților individuale desfășurate de copiii preșcolari.  

Focus pe autori români

Începând cu luna aprilie, Didactica Publishing House a inițiat un proiect nou de promovare a autorilor publicați de editură. Astfel, fiecare lună va fi dedicată unui autor român și unuia străin, cărțile aparținând acestora având un preț special. De asemenea, în cazul autorilor români, între 30 și 100 de volume vor avea autograful autorului. 

Luna aprilie este dedicată Ioanei Chichet-Macoveiciuc, unul dintre cei mai cunoscuți și îndrăgiți autori de carte pentru copii, aflat în topul vânzărilor din primul trimestru al acestui an cu două titluri. De asemenea, a fost lansată la începutul acestei luni și cea mai nouă apariție editorială semnată de autoare, Vraja ecranelor: Ema și Eric regăsesc planul de joc, care a fost vândută în primele 5 zile în 1.000 de exemplare. În total, aventurile cunoscutelor personaje au fost vândute în peste 150.000 de exemplare. 

Unul dintre obiectivele noastre pentru acest an este de a fi și mai mult decât până acum un promotor al autorilor români. Pe lângă cei pe care îi avem deja în portofoliu și care au programate deja apariții editoriale noi și interesante, avem contracte cu alți 7 autori români debutanți. Aceștia vor trata în titlurile propuse emoții precum frica și depășirea acestuia, noțiuni de educație financiară, jocuri de chimie sau scriere creativă și alte subiecte interesante și inedite, a mai precizat Florentina Ion. 

Investiția pentru acest proiect ce sprijină autorii români se ridică la peste 70.000 de euro. 

Autorul străin al lunii aprilie este Eve Tharlet, scriitoare și ilustratoare apreciată în întreaga lume. În portofoliul editurii se ală 16 titluri ce poartă numele cunoscutei autoare pe copertă, iar cele mai populare sunt Am o surioară!, Auuu, dinții mei! și Dora & Tim – o prietenie neașteptată.  

Editura Didactica Publishing House deține un portofoliu de carte și jocuri cu adresabilitate din primele luni de viață. Cu o experiență de peste 17 ani pe piața educațională din România, Editura Didactica Publishing House a livrat până acum peste 15 milioane de cărți, jocuri, reviste și resurse educative. În total, portofoliul editurii numără peste 2.000 de titluri. 

La finalul lunii octombrie 2020, în noul context educațional, Editura Didactica Publishing House a lansat o platformă digitală cu pachete de jocuri și activități, adaptate curriculei naționale. Într-o primă etapă, acestea cuprind materiale educaționale dedicate clasei pregătitoare și elevilor din clasele I – III, realizate în parteneriat cu Edustudio Helsinki.

De asemenea, Editura DPH  îşi doreşte sã ofere sprijin cadrelor didactice în desfãşurarea activitãţii lor şi, în acelaşi timp, sã propunã soluţii, oferite de specialiştii din domeniu, pentru a transforma procesul educaţional într-o experienţã plãcutã atât pentru copii, cât şi pentru educatori, învățători și profesori.   

*sondaj efectuat online în 2020, pe un eșantion de 293 părinți

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Investitie de peste 7 mil. euro anunțată de Grupul Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România anunță, pentru începutul lunii iunie, deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord, după o investiție de peste 7 milioane de euro. 

Bacolux Koralio, clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente, un restaurant ( salon și terasă în aer liber cu o capacitate de 400 de locuri), un lobby bar, dar și 3 săli de conferință cu dotări complete. La capitolul agrement, hotelul deține 3 piscine exterioare încălzite – una pentru adulți, ce va beneficia de un bar și de o terasă, și 2 piscine pentru copii, completate de 3 tobogane cu apă. 

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp și oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol. 

 Bacolux Koralio este denumirea fostului Hotel Hefaistos (2 stele), care a fost upgradat și reamenajat în totalitate de către grupul de companii format din Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort și Bacolux Craiovița Hotel & Events. Noul hotel va oferi turiștilor servicii all inclusive. 

După renovare, hotelul arată uimitor. ”Bacolux Koralio**** păstrează, asemenea locaților Bacolux din Herculane, conceptul care recreează mediul exterior în interior. Echipa de arhitecți români, care a creat conceptul, și-a dorit ca acesta să fie elementul definitoriu pentru designul tuturor locațiilor Bacolux”, punctează Laura Pătru, PR & Communication Manager Bacolux Hotels.  

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului.  

Obiectivul major pe care echipa Bacolux Hotels și l-a fixat în cadrul acestei renovări majore a fost obținerea unei locații confortabile, dedicate relaxării. ”Ne-am dorit extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite accesul luminii naturale, dar și o conectare cât mai , optând pentru un design atemporal”, adaugă reprezentanții Bacolux Hotels 

Resortul beneficiază de mai multe piscine exterioare încălzite, un program de entertainment extins, dar și implementarea sistemului all inclusive child-friendly. 

Continue Reading

#ArtsTalk

NASA dă startul înscrierilor pentru concursul de scurtmetraje CineSpace

Published

on

Fie că ești un regizor de film cu experiență sau un amator entuziast, NASA te invită să participi la concursul său anual de scurtmetraje CineSpace.

Anunțat duminică, 15 mai, într-o postare pe contul de Twitter al Stației Spațiale Internaționale, concursul îi încurajează pe pasionații de film de pe întreg mapamondul să realizeze scurtmetraje pe orice subiect, care să includă imagini din arhivele proprii ale NASA.

Mai exact, cu o durată de până la 10 minute și un conținut de minimum 10% imagini de arhivă NASA, scurtmetrajul poate fi de orice gen, iar fiecare participant are voie să își înscrie până la cinci creații diferite.

CineSpace este organizat de NASA și Houston Cinema Arts Society, iar înscrierile scurtmetrajelor se pot face până pe 15 iulie 2022.

Iată scurtmetrajul câștigător în 2021, realizat de către Isil Bengi și Laurens Heijs:

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

Continue Reading

Trending