Connect with us

#IT Revolution

Fitbit lansează Luxe, un dispozitiv elegant și inovator de monitorizare a stresului și condiției fizice

Published

on

 Fitbit anunță lansarea Fitbit Luxe™, un tracker elegant și inovator de monitorizare a condiției fizice, proiectat pentru evaluarea completă a stării de sănătate. Fitbit Luxe oferă sprijinul și motivația de care avem nevoie pentru a ne menține sănătoși prin funcții complexe, printre acestea numărându-se funcția de gestionare a nivelului de stres, monitorizarea automată a activității fizice, cât și analiza somnului. Toate aceste funcționalități sunt prezente într-o brățară elegantă și ușor de asortat. 

Luxe oferă acces la informații vitale despre starea de sănătate prin funcția Metrici de sănătate – interfață de înregistrare a parametrilor fizici monitorizați de aplicația Fitbit. Totodată, tracker-ul ajută utilizatorii să identifice rapid și ușor modificări ale stării de sănătate a organismului, precum creșterea nivelului de stres, oboseală accentuată sau alți indicatori ce pot semnala anumite semne de boală. La achiziționarea modelului Luxe se oferă și accesul gratuit la serviciul Fitbit Premium pentru o perioadă de 6 luni. Utilizatorii vor avea acces la experiența completă, cât și la o analiză amănunțită a informațiilor colectate. 

Product laydown photo of Fitbit Luxe.

Luxe este un tracker elegant, discret, prevăzut cu un ecran tactil color și o baterie cu autonomie de până la cinci zile. Design-ul versatil îl face confortabil și potrivit pentru purtare atât ziua, cât și noaptea. Poate fi asortat cu o multitudine de accesorii elegante. Luxe este disponibil pentru pre-comandă la prețul de 749 lei, cu livrare în întreaga lume începând din această primăvară. 

Pe parcursul ultimului an am fost puși în situația de a ne gândi diferit la ce înseamnă cu adevărat starea de sănătate și de bine a organismului. Am început să monitorizăm posibilele simptome ale COVID-19 și să vedem ce înseamnă stresul și anxietatea în lumea de astăzi. Chiar dacă putem spune că vedem schimbări în bine, tot trebuie menționat că nu a fost niciodată mai important decât acum să ne gestionam în mod holistic sănătatea”, a declarat James Park, VP, GM și co-fondator Fitbit.

Tocmai de aceea ne-am dublat eforturile pentru a putea introduce instrumente și analize inovatoare care dau posibilitatea utilizatorilor noștri să ajungă la o stare psihică echilibrată și un stil de viață activ. Am reușit progrese tehnologice semnificative cu modelul Luxe. Astfel, am creat un dispozitiv de monitorizare discret, elegant și cu o estetică modernă în care se regăsesc toate aceste funcționalități de top, multe dintre acestea fiind disponibile până acum doar pe smartwatch-urile Fitbit. Ne dorim să oferim aceste beneficii cât mai multor oameni din întreaga lume.” 

Înțelege și gestionează nivelul de stres pentru o stare de bine generală

Cu modelul Luxe, Fitbit introduce în premieră funcția inovatoare de management al stresului, disponibilă pentru prima dată pentru gama sa trackere. Înainte de pandemie, la nivel global, mai mult de o treime dintre oameni declarau că resimt niveluri importante de stres și griji. De la începerea pandemiei, procentul celor care sunt afectați de stres, atât la nivel mental, cât și fizic, a crescut până la 50%.

Scorul pentru management-ul stresului (Stress Management Score) este acum disponibil pe modelul Luxe și pe toate dispozitivele Fitbit care monitorizează ritmul cardiac. Acesta poate oferi evaluări zilnice privind capacitatea corpului de a face față la stres, analizând nivelul de activitate fizică, somnul și bătăile inimii. 

Cu serviciul Fitbit Premium, utilizatorii primesc o analiză detaliată a metricilor de monitorizare a nivelului de stres, ceea ce îi ajută să înțeleagă mai bine cum mișcarea fizică influențează sănătatea organismului, sau cum lipsa orelor necesare de somn afectează capacitatea de a face față grijilor. Tot aici întră și analiza răspunsului sistemului nervos, pentru a identifica reacții de tipul “Luptă sau Fugi” în baza datelor ritmului cardiac. Utilizatorii Premium au de asemenea acces la o suită de sesiuni de mindfulness și antrenamente, toate menite să reducă nivelul de stres.  

Lifestyle photo of gorjana with Fitbit Luxe.

Instrumente intuitive pentru a înțelege și gestiona starea de sănătate

Luxe oferă acces la o serie amplă de funcționalități care permit utilizatorilor să aleagă o abordare holistică pentru un stil de viață sănătos. Cu funcția Metrici de sănătate (Health Metrics Dashboard), utilizatorii pot observa direct în aplicația Fitbit evoluția stării de sănătate generală, cu informații despre respirație, ritmul cardiac în efort și în repaus, temperatura corpului și, în curând, saturația de oxigen din sânge. Schimbările bruște sunt semnalate ca potențiale semne de extenuare, stres sau răceală. 

În plus, varianta Premium permite monitorizarea trendurilor lunare și a parametrilor personali, atrăgând atenția atunci când una dintre valori iese din intervalul obișnuit. 

Ușor, subțire și cu o formă ergonomică, Luxe a fost proiectat pentru o purtare confortabilă, atât ziua, cât și noaptea, pentru monitorizarea orelor de somn. Scorul pentru Somn (Sleep Score) permite utilizatorului să înțeleagă mai bine calitatea orelor dormite, oferind în timp sprijin pentru creearea unei rutine. 

Pentru a asigura o viziune de ansamblu asupra stării de sănătate există și instrumente suplimentare de monitorizare pentru nutriție, hidratare, monitorizarea greutății și a ciclului menstrual, toate disponibile în cadrul aplicației Fitbit. Membri ce optează pentru abonamentul Fitbit Premium beneficiază de acces la peste 60 de materiale noi despre nutriție, inclusiv rețete sănătoase selectate de Fitbit. Pentru persoanele care suferă de diabet există și funcția de monitorizare a glicemiei în aplicația Fitbit, care afișează felul în care valoarea glicemiei variază de-a lungul zilei și cum interacționează cu alți metrici. În versiunea Premium, utilizatorii pot vedea cât de frecvent aceste valori se situează în intervalul dorit. Toate aceste informații sunt integrate într-un raport ușor de parcurs despre starea generală a organismului, ce poate fi extras și pus la dispoziția unei echipei medicale pentru o analiză aprofundată și relevantă pe termen lung. 

Rămâi motivat pentru a-ți atinge obiectivele de fitness

Activitatea fizică este o componentă cheie în obținerea unei stări bune de sănătate, dar din păcate COVID-19 a schimbat rutina de exerciții fizice a multor persoane. Fitbit, prin modelul Luxe, oferă noi metode și oportunități de păstrare a unei vieți active, indiferent de cum și unde utilizatorii aleg să facă sport. Cu ajutorul funcției de monitorizare 24/7 a ritmului cardiac, ce stă la baza multor instrumente de evaluare a sănătății de pe dispozitivele Fitbit, utilizatorul își poate urmări în timp real bătăile inimii pentru a măsura valoarea caloriilor consumate. De asemenea, poate alege dintre cele 20 de setări diferite pentru monitorizarea activității fizice precum golf, Pilates, spinning sau tenis. Pentru cei care preferă alergatul, mersul cu bicicleta sau drumețiile, există posibilitatea activării funcției GPS a telefonului pentru a înregistra în timp real ritmul și distanța parcursă. 

În decursul monitorizării activității fizice utilizatorul poate decide când să intensifice efortul și când să se relaxeze cu ajutorul funcției Zone de Minute Active (Active Zone Minutes), un proces personalizat de evaluare a activității fizice care ia în calcul timpul petrecut în fiecare etapă a ritmului cardiac, nu doar numărul de pași efectuați. Această funcție ajută la monitorizarea efortului moderat și intens, pentru a putea atinge nivelul săptămânal recomandat de 150 de minute de minute active, necesare pentru îmbunătățirea stării de sănătate. Ca o stimulare suplimentară pentru atingerea obiectivelor, mesajele de încurajare a mișcarii ajută la păstrarea unei vieți active și reduce perioadele de sedentarism. Versiunea Premium deblochează provocări speciale, jocuri și activități noi pentru a face mult mai distractiv drumul spre un stil de viață mai activ.

Rămâi conectat pe toată perioada programului zilnic

În plus față de toate aceste funcții dedicate stării de bine și ritmului de viață activ, pe tracker-ul Luxe se regăsesc și aplicații precum alarmă, cronometru și timer, care ajută în realizarea activităților cotidiene. Dispozitivul are o autonomie de până la cinci zile. Mai mult, utilizatorii primesc alerte pentru apeluri, mesaje și notificări de pe telefonul mobil, toate acestea putând fi personalizate în funcție de preferințele fiecăruia pentru o organizare cât mai eficientă a timpului. Compatibilitatea ridicată a modelului Luxe cu telefoanele cu sistem Android sau iOS și Google Fast Pair permit utilizatorilor să ducă o viață activă fără stresul unei eventuale deconectări de la alte dispozitive. 

Un obiect elegant care se simte firesc la încheietura mâinii 

Designul inovator al modelului Luxe aduce o formă fluidă, delicată, inspirată de corpul uman și se așază discret la încheietură pentru a da o experiență a purtării similară cu cea a unei bijuterii. Această performanță de design a fost realizată prin folosirea unor tehnici tradiționale de creare a bijuteriilor, adaptate prezentului, obținându-se astfel un finisaj extra lucios pentru carcasa din metal inoxidabil a modelului Luxe. Combinând eleganța și căldura unei piese de bijuterie artizanală cu un înalt nivel de precizie necesar activării tehnologiei cu senzori ultra sensibili, Fitbit Luxe este unul dintre cele mai elegante și confortabile dispozitive create până acum. Este disponibil cu numeroase accesorii de mărimi și culori diferite, pentru o purtare 24/7.   

Pentru a oferi un stil și mai sofisticat, Fitbit s-a parteneriat cu brandul american de bijuterii gorjana. Cureaua metalică Parker Link într-o nuanță discretă de auriu, disponibilă cu ediția specială a Fitbit Luxe, transformă dispozitivul de monitorizare într-o bijuterie sofisticată.

Având ca principale obiective confortul și simplitatea, Luxe este cel mai subțire dispozitiv de monitorizare cu ecran tactil al producătorului, ce vine cu o varietate bogată de fețe pentru ceas și este primul model cu ecran color de la Fitbit. Funcționalitățile simple și intuitive de swipe și tap ale modelului Luxe oferă utilizatorilor acces facil la statisticile zilnice, notificări și acces la principalele funcții dedicate sănătății și monitorizării activității sportive. Toate acestea într-un design compact, elegant și fără butoane. 

Prețuri și disponibilitate

Luxe este disponibil la pre-comandă începând de astăzi pe site-ul oficial Fitbit.com, disponibil și în România, livrare începând din această primăvară. Luxe va fi disponibil la prețul de 749 lei, încluzând și 6 luni de acces gratuit la serviciul Fitbit Premium, ce ar fi valorat 295 lei. Cu aproape 1 milion de membri abonați, după cele 6 luni de gratuitate oferite la achiziția unui Fitbit Luxe, serviciile Premium vor fi disponibile la 8.99 euro/lună sau 79.99 euro/an. Opțiunile Premium sunt accesibile în 18 limbi, din peste 40 de țări. Gama de accesorii și culori ale brățării Luxe variază de la 149 lei până la 449 lei euro. Ediția specială gorjana pentru Fitbit Luxe este disponibilă pentru pre-comandă la prețul de 199.95 euro, cu disponibilitate din luna iunie.  

Fitbit ajută oamenii să ducă vieți mai sănătoase și active prin accesul la informații, inspirație și sfaturi practice pentru a-și atinge obiectivele. Fitbit creează produse și experiențe care motivează utilizatorii să aibă o viață mai sănătoasă. Produsele Fitbit se găsesc în peste 39,000 de magazine, din peste 100 de tări. Gama variantă de produse inovatoare include Fitbit Sense™, familia de smartwatch-uri Fitbit Versa™ , Fitbit Charge 4™, Fitbit Inspire 2™Fitbit Luxe™, dispozitivele de monitorizare Fitbit Ace 3™  și cântarul inteligent Fitbit Aria Air.

Platforma Fitbit oferă informații și sfaturi personalizate prin intermediul aplicațiilor interactive, printre care Fitbit, Fitbit Coach și sistemul de operare Fitbit OS pentru smartwatch-uri. Fitbit Premium oferă sprijin avansat direct în aplicația Fitbit pentru îndeplinirea obiectivelor de fitness și sănătate. Fitbit Premium + Health Coaching oferă one-on-one training virtual cu experți ce se bazează pe datele utilizatorului pentru programe ghidate. Fitbit Health Solution lucrează la îmbunătățirea soluțiilor prin care angajatorii, cei care lucrează în asigurări și alte persoane din domeniul asistenței medicale să poată îmbunătati sănătatea oamenilor.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#BrandsTalk

Up România dă startul soluțiilor creative
la hackathon-ul inovației „Future Work”

Published

on

Up România continuă seria acțiunilor de susținere a digitalizării și inovației. Între 28-29 mai 2022, în parteneriat cu Top Minds, va organiza un eveniment de tip hackathon menit să genereze soluții tehnologice creative în domeniile resurselor umane, educației, marketingului, investițiilor, sustenabilității și responsabilității sociale.

Invitația la hackathon-ul cu tema ,,Future Work’’ este destinată în principal elevilor, studenților și tinerilor aflați la început de carieră. Pentru înscriere, cei interesați pot accesa până pe data de 20 mai 2022 platforma topminds.ro/hack-futurework/.

În cele 48 de ore ale hackathon-ului ,,Future Work” încurajăm  la găsirea de soluții tech pentru:

  • optimizarea comunicării cu angajații/clienții
  • e-commerce empatic
  • customer suport incluziv și empatic
  • marketing în web3 (NFTs pentru marketing de servicii și produse)
  • noi forme de muncă și interacțiune între angajați
  • motivatorii viitorului
  • transferul muncii de la job către o cauză comunitară
  • măsurarea rezultatelor de sustenabilitate ale unei companii
  • orice problemă relevantă pentru angajați, societate, comunitate

„Vrem să susținem mințile creative și motivația tinerilor, sursa principală de inovație pentru viitoarele generații. Ne așteptăm la un eveniment intens, pe modelul evenimentelor similare organizate la nivel internațional. Va fi o întâlnire care va atinge cele mai înalte cote de creativitate, unde tinerii se vor conecta cu antreprenori și cu reprezentanți Up România. Așteptăm cu nerăbdare să descoperim ideile inovatoare ale generației Z, în care avem mare încredere. Ne adresăm lor, în primul rând, pentru că ei sunt nativii digitali, cei care fac primii pași în cele mai noi tehnologii, iar noi dorim să ne lăsăm inspirați de ideile lor”, a declarat Elena Pap, director regional Up Group.

„Tinerii se antrenează pentru o lume și mai rapidă, dinamică, flexibilă și foarte competitivă în care <a ști>, <a face> sau <a obține rezultate> nu mai este suficient. Din angajați de suport, ei au perspectiva să devină co-creatori, co-acționari, co-responsabili la job sau în propriul start-up, într-un timp supranumit al <meritocrației>. Cu toții suntem entuziasmați că ne-am reunit, în Hack FutureWork, cu specialiști de business, deeptech, ONG și GOV pentru a oferi tinerilor o calibrare firească, organică și-n bucurie cu viitorul ”, declară Diana Nițescu, CEO TOP Minds. 

Participanții la hackathon vor avea posibilitatea de a interacționa direct cu specialiști din domeniul tech (blockchain, NFT, IoT) și vor fi coordonați de mentori cu experiență în domeniul start-up, care le vor ghida procesul creativ în echipe. Cele mai bune și mai creative soluții vor fi premiate la finalul hackathon-ului.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

Continue Reading

#IT Revolution

Studiu Independent: SAS Viya pe Microsoft Azure – rentabilitate de 204% a investiției

Published

on

Companiile care implementează SAS Viya, platforma cloud-native a SAS pentru AI, analytics și data management, pe platforma Microsoft Azure, văd o rentabilitate a investiției lor de 204% pe parcursul a trei ani, potrivit studiului Total Economic Impact, realizat de Forrester Consulting.

Totodată, compania de consultanță subliniază că valoarea câștigată de clienți în urma investițiilor în soluția SAS Viya se ridică la milioane de dolari în valoare actuală netă, iar primele rezultate ale implementării sunt observate după 14 luni. Rezultatele complete ale studiului vor fi prezentate în cadrul unui webinar susținut de SAS și Microsoft pe data de 18 mai, la orele 11 a.m. ET, unde vor fi invitați și speakeri de la Forrester.

Forrester a intervievat nouă factori de decizie din șase organizații, clienți care utilizează SAS Viya pe Azure, pentru a înțelege beneficiile, costurile și riscurile asociate investiției lor. Clienții sunt din domenii diverse, inclusiv guverne, producție, servicii financiare, servicii profesionale IT și bancare. Înainte de implementarea soluției, persoanele intervievate au remarcat că barierele în calea accesului la date și sursele de date disparate au făcut dificilă și consumatoare de timp construirea, implementarea și gestionarea modelelor AI. Alte probleme cu care s-au confruntat au inclus ineficiența și costurile ridicate ale infrastructurii de analiză on-premise.

Potrivit studiului, după investiția lor în soluția SAS, intervievații au abordat aceste provocări și au observat o productivitate și performanță generală îmbunătățite. Beneficiile cuantificate au inclus un timp mai rapid de lansare pe piață pentru insight-uri analitice, eficiență operațională îmbunătățită în construirea și testarea modelelor și economii de costuri în urma retragerii infrastructurii de analiză on-premise. Grație tuturor acestor beneficii, alături de altele necuantificate, SAS Viya joacă un rol cheie în luarea deciziilor din cadrul organizației, respectiv în succesul general, conform clienților intervievați.

„Organizațiile de astăzi se confruntă cu o multitudine de puncte de fricțiune în procesul decizional. Parteneriatul nostru strategic cu Microsoft își propune să simplifice acest proces pentru a îmbunătăți deciziile și a accelera inovația. Acest studiu arată că ne îndeplinim cu succes promisiunea și oferim o valoare imensă clienților noștri, prin reducerea costurilor, creșterea timpului de valorificare și productivitate îmbunătățită pentru specialiștii în data science și analiștii din diverse industrii”, a declarat Jay Upchurch, Vicepreședinte Executiv și Chief Information Officer la SAS.

Din 2020, când SAS și Microsoft și-au anunțat parteneriatul strategic, cele două companii au continuat să găsească noi modalități de a satisface nevoile de migrare și modernizare în cloud ale clienților comuni.

• De la valorificarea datelor în flux IoT și analize avansate pentru a ajuta la menținerea integrității vaccinului COVID-19, până la furnizarea de servicii rapide și personalizate pentru clienți, bazate pe analize în timp real, clienții comuni abordează cele mai complexe provocări cu SAS Viya pe Azure.

• Companiile au lansat, de asemenea, noi soluții specifice industriei, cum ar fi SAS Cloud for Intelligent Planning ca parte a Microsoft Cloud for Retail și SAS for Improved Manufacturing Quality pentru Microsoft Cloud for Manufacturing. Aceste soluții puternice îi ajută pe liderii din industrie să rămână rezistenți pe piețele de astăzi, în schimbare rapidă.

• Noile integrări SAS Viya pe Azure includ SAS Event Stream Processing, Azure IoT Edge și Azure IoT Hub pentru a acționa pe baza informațiilor în timp real; SAS Intelligent Decisioning with Power Automate pentru a îmbunătăți deciziile organizației; și SAS Model Manager with Azure Machine Learning pentru a elimina barierele cu care se confruntă organizațiile pe măsură ce pun mai multe modele AI în producție.

Aceste beneficii continue ale parteneriatului au fost, de asemenea, evidențiate de intervievații studiului TEI, care au oferit feedback pozitiv despre caracteristicile integrărilor, inclusiv SAS Model Manager și Azure Machine Learning, SAS Intelligent Decisioning and Power Apps și Power Automat, precum și capacitatea de a realiza modele în baza de date din Azure Synapse Analytics.

SAS Viya pe Azure oferă clienților informații mai bune cu mai puțin timp, cost și complexitate pentru a ajuta la accelerarea timpului de generare a valorii”, a declarat Alvaro Celis, Vicepreședinte Global ISV Commercial Solutions la Microsoft. „Acest lucru le permite clienților Azure să abordeze cele mai critice provocări în analytics pentru a stimula inovația.”

Continue Reading

Trending