Connect with us

#News

Clinica Illuma: 60% dintre femei alocă lunar un buget de 100-300 de lei pentru proceduri de înfrumusețare

Published

on

O femeie din trei merge lunar la un salon de cosmetică însă doar 60% au apelat vreodată la serviciile unei clinici de dermato-estetică, arată un sondaj recent al Clinicii Illuma. Bugetul alocat pentru astfel de proceduri este în medie de 100-300 de lei, iar printre procedurile preferate se numără tratamentele faciale (18%) și epilarea definitivă (20%).  

37% dintre femei consideră că nu este niciodată prea devreme pentru a apela la tratamente faciale, 26% spun că vârsta potrivită este după 25 de ani, iar 19% ar opta pentru acestea după 30 de ani, arată un sondaj efectuat în luna martie de Clinica Illuma, la care au participat 369 de femei. Totuși, nu ridurile sunt problema estetică ce le aduce în fața specialistului în beauty, ci mai degrabă hidratarea (53%) și menținerea unui aspect plin de vitalitate, sănătos (46%). 

În ceea ce privește tratamentele corporale, în egală măsură (48%) sunt preferate tratamentele anticelulitice și cele de întreținere. Epilarea definitivă este de asemenea un procedeu la care apelează 20% dintre cele care frecventează clinicile dermato-estetice, iar 30% spun că, deși încă nu au început un astfel de procedeu, se gândesc să o facă. 

25% dintre clientele clinicii au apelat la serviciile noastre pentru tratamente corporale, 35% pentru cele faciale, iar 40% pentru epilare definitivă. Acestea au fost alegerile inițiale, însă o clientă din 3 a revenit la Clinica Illuma și pentru servicii din altă sferă, în medie o clientă venind de 2 ori pe lună la noi, a explicat Alexandra Crâșmaru, fondator Clinica Illuma. 

Datele sondajului mai arată însă că 16% dintre femei nu au fost niciodată la un salon de cosmetică, iar 40% nu au apelat niciodată la procedurile din portofoliul unei clinici de dermato-estetică. Rezultatele citate mai arată că bugetul alocat lunar procedurilor de înfrumusețare este de 100-300 de lei pentru 60% dintre femei și de 300-500 lei pentru 25% dintre acestea. Totuși, nu prețul este criteriul cel mai important pentru alegerea serviciilor sau clinicii de frumusețe, ci recomandările prietenilor (peste 50%). 

Într-adevăr, calitatea serviciilor a atras după sine recomandările clienților Clinicii Illuma, astfel că acest lucru a generat o medie de 60 de clienți noi pe lună, o triplare față de primele luni de la deschidere. Media serviciilor accesate de clienți este de 350 de euro și, deși cei mai mulți dintre cei care ne trec pragul sunt femei, ne bucurăm să avem un procent în creștere de clienți bărbați, în prezent 10%, a mai declarat Alexandra Crâșmaru. 

Lansarea în luna martie a tratamentului facial Dermalinfusion, un tratament revoluționar de curățare facială ce realizează simultan exfoliere, extracții și infuzare de substanțe personalizate, a însemnat pentru Clinica Illuma o infuzare de noi clienți, dar și un upscale al paletei de servicii testate de pacienții actuali, cu aproximativ 50 de tratamente realizate în mai puțin o lună de la lansare.

Lansată în luna mai 2020, cu o investiție de 300.000 de euro, Clinica Illuma, axată pe servicii de dermato-estetică minim-invazive, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 80.000 de euro. Alexandra Crâșmaru estimează că va încheia 2021 cu o creștere cu 50% a cifrei de afaceri, susținută atât de creșterea organică a afacerii sale, cât și de extinderea și diversificarea serviciilor oferite în cadrul clinicii.

*Sondajul efectuat de Clinica Illuma a fost realizat online, în perioada 15 februarie -30 martie, pe un eșantion de 369 de femei, din mediul urban și rural, studii superioare (80%) cu venituri peste medie (36%) și medii (40%), majoritar cu vârsta cuprinsă între 26 și 45 de ani (70%).

Illuma Clinique este o clinică dermato-estetică, dedicată serviciilor de dermatologie, estetică facială, epilare definitivă și remodelare corporală, totul cu un focus pe echipamente inovatoare, de ultima generație și personal dedicat. 

Brandul este construit în jurul conceptului de sănătate și frumusețe a pielii, cu focus pe protocoale estetice minim-invazive, inovatoare. Filosofia pe scurt: Illuma Clinique, pentru sănătatea și frumusețea pielii tale!

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Investitie de peste 7 mil. euro anunțată de Grupul Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România anunță, pentru începutul lunii iunie, deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord, după o investiție de peste 7 milioane de euro. 

Bacolux Koralio, clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente, un restaurant ( salon și terasă în aer liber cu o capacitate de 400 de locuri), un lobby bar, dar și 3 săli de conferință cu dotări complete. La capitolul agrement, hotelul deține 3 piscine exterioare încălzite – una pentru adulți, ce va beneficia de un bar și de o terasă, și 2 piscine pentru copii, completate de 3 tobogane cu apă. 

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp și oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol. 

 Bacolux Koralio este denumirea fostului Hotel Hefaistos (2 stele), care a fost upgradat și reamenajat în totalitate de către grupul de companii format din Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort și Bacolux Craiovița Hotel & Events. Noul hotel va oferi turiștilor servicii all inclusive. 

După renovare, hotelul arată uimitor. ”Bacolux Koralio**** păstrează, asemenea locaților Bacolux din Herculane, conceptul care recreează mediul exterior în interior. Echipa de arhitecți români, care a creat conceptul, și-a dorit ca acesta să fie elementul definitoriu pentru designul tuturor locațiilor Bacolux”, punctează Laura Pătru, PR & Communication Manager Bacolux Hotels.  

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului.  

Obiectivul major pe care echipa Bacolux Hotels și l-a fixat în cadrul acestei renovări majore a fost obținerea unei locații confortabile, dedicate relaxării. ”Ne-am dorit extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite accesul luminii naturale, dar și o conectare cât mai , optând pentru un design atemporal”, adaugă reprezentanții Bacolux Hotels 

Resortul beneficiază de mai multe piscine exterioare încălzite, un program de entertainment extins, dar și implementarea sistemului all inclusive child-friendly. 

Continue Reading

#ArtsTalk

NASA dă startul înscrierilor pentru concursul de scurtmetraje CineSpace

Published

on

Fie că ești un regizor de film cu experiență sau un amator entuziast, NASA te invită să participi la concursul său anual de scurtmetraje CineSpace.

Anunțat duminică, 15 mai, într-o postare pe contul de Twitter al Stației Spațiale Internaționale, concursul îi încurajează pe pasionații de film de pe întreg mapamondul să realizeze scurtmetraje pe orice subiect, care să includă imagini din arhivele proprii ale NASA.

Mai exact, cu o durată de până la 10 minute și un conținut de minimum 10% imagini de arhivă NASA, scurtmetrajul poate fi de orice gen, iar fiecare participant are voie să își înscrie până la cinci creații diferite.

CineSpace este organizat de NASA și Houston Cinema Arts Society, iar înscrierile scurtmetrajelor se pot face până pe 15 iulie 2022.

Iată scurtmetrajul câștigător în 2021, realizat de către Isil Bengi și Laurens Heijs:

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

Continue Reading

Trending