Connect with us

#HrTrends

Edenred România lansează noua campanie de employer branding, cu promisiunea Vibe with us!

Published

on

Edenred România lansează noua campanie de employer branding – Vibe with us! – și o pagină de Cariere care aduce împreună toate pozițiile disponibile în cadrul companiei și informații despre acestea. Edenred are, în prezent, 200 de angajați în România, incluzând platforma de beneficii flexibile Benefit, și își propune să atragă în echipă colegi cu experiențe profesionale și personale diverse. 

Edenred este o companie puternic digitalizată, care are în centrul activității pasiunea pentru client și o cultură colaborativă și deschisă, ce îi inspiră pe angajați să-și susțină ideile unice și le oferă resursele necesare pentru a le pune în practică și a influența, astfel, schimbarea.

Campania de employer branding derulată în spiritul Vibe with us! își propune să contribuie la retenția angajaților și la atragerea candidaților cu competențe din ce în ce mai căutate în piața muncii și care să corespundă provocărilor de creștere oferite de Edenred în România.

Angajații Edenred România, cu backgrounduri diverse, sunt uniți de valori comune și de dorința de a transmite vibrația echipei în toate acțiunile lor. Vârsta și sexul nu reprezintă criterii în procesele de selecţie, lucru ce contribuie semnificativ la menținerea unei echipe creative și unite, dar și la crearea identității și imaginii de bun angajator a companiei, determinând modul în care este perceput brandul Edenred. 

„În Edenred, ne-am ghidat după premisa că a avea un loc de muncă divers și sigur are impact direct în dezvoltarea business-ului și contribuie la reputația brandului nostru de bun angajator. 

Mai mult ca oricând, anul acesta, vom acorda prioritate inițiativelor de diversitate și incluziune, urmărind să atragem în echipa Edenred colegi de vârste diferite, care au competențe diverse, niveluri diferite de experiență și pot aduce abordări cu totul noi, în spiritul valorilor noastre, în proiectele inovative pe care le dezvoltăm”, spune Raluca Tufeanu, HR & Internal Communication Director Edenred România.

Toate posturile disponibile la Edenred România, într-un singur loc

Pentru a susține procesul de recrutare, odată cu lansarea campaniei de brand, Edenred deschide microsite-ul de Cariere ce integrează toate pozițiile disponibile în companie și oferă informații utile pentru fiecare job disponibil. 

Noua pagina de Cariere, disponibilă pe http://edenred.ro/cariere, va simplifica procesul de aplicare pentru locurile de muncă disponibile, iar candidații vor putea găsi uşor informaţii despre cele mai noi oportunităţi, despre beneficiile oferite de Edenred pentru a crea un echilibru între viaţa profesională şi cea personală, despre mediul de lucru şi, mai ales, despre echipă.

În prezent, cei mai mulți dintre candidați se documentează și caută informații pe mediile de comunicare ale angajatorului atunci când vor să aplice sau decid să se alăture unei companii. 

„În pagina de Cariere, am adus împreună, într-un singur loc, cele mai valoroase resurse pentru oricine este interesat să înțeleagă mai bine cultura și valorile Edenred și vrea să afle informații pentru a lua o decizie asumată când hotărăște să se alăture echipei. Suntem creativi, technology-oriented și punem pasiune în tot ceea ce facem. Vibe-ul echipei este relaxat, dar, în final, ne onorăm fiecare promisiune și nu renunțăm niciodată”, adaugă Raluca Tufeanu, HR & Internal Communication Director Edenred România.

Brandul de angajator al Edenred reflectă cultura companiei și subliniază beneficiile energiei pozitive în echipă care ne definește în relația cu clienții, partenerii și utilizatorii soluțiilor noastre.

Astfel, promisiunea Vibe with us!, în jurul căreia este construită campania de employer branding, este declinată în mai multe mesaje care adresează actualii și viitorii angajați: 

  • Edenred. Locul potrivit pentru a reinventa timpul petrecut la birou.
  • Edenred. Locul potrivit pentru a creşte repede.
  • Edenred. Locul potrivit pentru a-ţi manifesta spiritul antreprenorial.
  • Edenred. Locul potrivit pentru a redescoperi spiritul de echipă.

▬▬

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. 

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). 

În concordanţă cu misiunea grupului, “Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri. 

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.


Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#HrTrends

Exploratist: Companiile triplează bugetul alocat employee experience. Top tendințe în 2021

Published

on

În timp ce 70% dintre angajați vor continua să lucreze în sistem remote și hibrid, companiile au intensificat în 2021 eforturile de a menține angajații implicați și productivi investind aproximativ 20% din bugetul de HR în acțiuni dedicate, arată datele Exploratist, agenție locală de employee experience. Deși bugetul dedicat employee experience a crescut, ajungând la aproape 20% din totalul bugetului de HR, suma alocată pentru o inițiativă de wellbeing pe fiecare angajat a scăzut la 35 de euro, pe fondul trecerii experiențelor în mediul online. 

În contextul unui 2021 hibrid, cu provocări tot mai mari pe segmentul retenției și productivității angajaților, companiile apreciază din ce în ce mai mult importanța programelor dedicate echipelor, având focus atât pe interacțiunea și implicarea acestora, cât și pe wellbeingul lor. Astfel, conform studiilor*, 31% dintre respondenți afirmă că programele de employee experience cresc gradul de retenție al angajaților, iar 47% consideră că performanța angajatului va crește. Acest impact a contribuit la triplarea bugetului alocat acestor programe în ultimii doi ani.

La nivelul lui 2021, costurile generale ale evenimentelor au scăzut cu 35%, valoarea medie alocată per angajat în cazul teambuidingurilor online fiind de 50 de euro (față de 100 de euro/zi costul pre-pandemie), iar în cazul programelor de wellbeing, de 35 de euro/angajat (față de 50 de euro/angajat înainte de pandemie). 

Conectarea, colaborarea și consolidarea echipei, impactul imediat al acțiunilor – sunt factorii care influențează luarea deciziei în accesarea experiențelor de employee engagement. Provocarea este în acest context să vii mereu cu experiențe inovative, care să-i țină conectați pe angajați pe tot parcursul acestora, ca informația să fie suficient de relevantă și atractivă. De altfel, două treimi din bugetul alocat este investit în formatul experienței și doar o treime în implementarea acesteia. Mai mult, peste 90% din experiențele oferite de Exploratist sunt personalizate, iar rezultatele nu întârzie să apară, a precizat Silviu Andrei Petran, managing director Exploratist. 

Astfel, în top produse de employee experience accesate în 2021 de companiile din portofoliul Exploratist se numără: 

  • comunicare internă și employer branding (33%)
  • evenimente corporate online, integrate cu produse digitale diverse din suita Digital Stage, inclusiv interacțiuni mai puțin formale sau discuții libere (29%)
  • teambuildinguri în online (15%)
  • experiențe de wellbeing și dezvoltare personală, inclusiv dedicate copiilor angajaților (10%)
  • programe de training și învățare prin gamification (8%)

Wellbeing, parte esențială în strategia de comunicare internă 

O altă tendință majoră conturată în 2021 vine din felul în care se realizează comunicarea și conexiunea cu angajații. Climatul pozitiv este motorul cel mai important al siguranței psihologice a angajaților, iar acesta este susținut de programele de wellbeing adresate angajaților și familiilor acestora.

Organizațiile au înțeles cât de mult îi afectează această dimensiune emoțională pe angajați și au preluat responsabilitatea stării de bine a întregii familii. Angajatorul devine o plasă de siguranță socială, verticală ce nu era inclusă în programele anterioare pandemiei. Exploratist a dezvoltat, la solicitarea companiilor, astfel de programe dedicate și copiilor, care au fost accesate pe tot parcursul anului de un număr tot mai mare de clienți. Bugetul alocat inițiativelor de acest tip este de 15 euro/copil, a precizat Silviu Andrei Petran. 

Mental Fitness, catalizator pentru transformarea echipelor

Mental Fitness este una dintre metodologiile cu popularitate în creștere în ultimul an în organizații. Aceasta presupune o serie de exerciții, grupate în programe de micro-learning, în cadrul cărora participanții devin conștienți de momentele în care se autosabotează și își împiedică singuri dezvoltarea, putând să facă alegeri diferite și să acționeze mai înțelept. 

Astfel, pentru a facilita transformarea în organizații, Exploratist colaborează cu Mental Fitness Romania, organizație creată de Sandra Jitianu (MBA, ACC), consultant în management și trainer, și Matei Stănculescu (ACC), psiholog, coach și trainer cu 15 ani de experiență în media și 8 în antreprenoriat. Programul de dezvoltare pe care îl propun are impact în creșterea  performanței individuale, îmbunătățirea relațiilor și atingerea unui wellbeing mental, iar metodologia folosită este cea a lui Shirzad Chamine, lector la Stanford și părintele inteligenței pozitive, autor al bestsellerului New York Times „Positive Intelligence”.

Nivelul de fitness mental și emoțional este cel mai bun predictor al performanței unei persoane în raport cu potențialul pe care îl are. Mai simplu spus, succesul nostru depinde de cât de bine știm să ne activăm – sau să ne reducem – anumite comportamente sau reacții mentale și emoționale atunci când urmărim un scop, spune Sandra Jitianu, co-fondator Mental Fitness România. 

Efectele proceselor de mental fitness au fost observate pe un număr de peste 500.000 de participanți din întreaga lume, din domenii diferite (de la CEOs, la atleți,  de la studenți la echipe de vânzări, operațiuni sau tehnologie). Acestea includ:

  • Creșterea vânzărilor cu 37% 
  • Creșterea performanței cu 31% 
  • Creativitate de 3 ori mai mare

Interacțiunile online vor coexista cu cele offline

De asemenea, în contextul de muncă actual, o tendință importantă este felul cum vor coexista interacțiunile online și offline, care impactează cultura organizațională, colaborarea în cadrul echipelor și între echipe, procesele, comunicarea internă și strategiile de HR.  

Deși va crește numărul interacțiunilor offline, acesta va fi în continuare limitat la echipele de mici dimensiuni, de până la 50-100 de persoane. Formatul online va continua să fie accesat de organizațiile mari, care au descoperit eficiența crescută a programelor de învățare, de wellbeing și costurile reduse în cazul evenimentelor corporate, nu doar din punctul de vedere al bugetului alocat, ci și din punct de vedere operațional și al continuității activității, angajații nefiind scoși complet din fluxul de muncă, a explicat Silviu Andrei Petran. 

De altfel, eficiența acestor programe este confirmată și de rata de participare a angajaților clienților din portofoliul Exploratist, care este de 95%. Nivelul de satisfacție, după o scădere la 40% în primele luni ale anului 2020, cauzată de comparația cu offlineul, și-a revenit atingând 90% la finalul anului 2020 și se menține pe aceeași linie și în 2021. 

Precauție, dar deschidere, la nivel de decidenți din HR 

La nivelul Exploratist, toți clienții au accesat cel puțin o dată experiențe de tip teambuilding, iar teambuildingurile în online au fost accesate într-un procent de 40%. În ceea ce privește procesul decizional, în 2021 a crescut durata medie de decizie în cazul accesării programelor pe segmente mai complexe, care includ programe de lungă durată și bugete corespunzătoare, pe fondul implicării mai multor stakeholderi din organizație.

Piața este în continuare precaută, însă organizațiile devin tot mai conștiente de impactul pozitiv al acestor programe. Este unul dintre motivele care ne fac să estimăm rezultate pozitive pentru Exploratist pentru 2021, o revenire sănătoasă – după scăderea cu 60% a cifrei de afaceri în 2020 – și cu o EBIDTA cu două cifre, a mai precizat Silviu Petran.  

Pentru primele 6 luni ale acestui an, Exploratist estimează o cifră de afaceri cu circa 10% mai mare față de nivelul din 2019. Astfel, cifra de afaceri la jumătatea anului va fi peste 400.000 euro. 

*studiu Gartner – Improve the Employee Experience. Create and deliver a high-ROI employee experience 

***

Exploratist este prima agenție de employee experience din România care livrează integrat servicii și produse de HR, marketing și digital menite să acopere toate etapele parcurse de angajați într-o organizație, de la onboarding și L&D până la comunicare internă, employer branding, evenimente și programe de engagement.

Exploratist aduce de 10 ani oamenii mai aproape unii de ceilalți și de cultura organizațiilor. People first. Everyday.


Continue Reading

#HrTrends

Care este cheia succesului jucătorilor din comerțul modern

Published

on

Deschizător de drumuri pentru tot ce înseamnă astăzi merchandising în strategiile de promovare ale jucătorilor din comerțul modern, ESSA Group a accelerat pasul cu această divizie, care anul trecut a ajuns să însemne 82% din cifra de afaceri de 15 milioane de euro a companiei. 

”Dacă ar fi să calculăm o medie a ultimilor ani, merchandisingul a reprezentat circa 65% din cifra noastră de afaceri. Această pondere a fost schimbată în 2020 și pentru faptul că programele de tip BTL au fost înlocuite. În cadrul acestei divizii, programele de merchandising pur au crescut cu 39% față de 2019, ceea ce se traduce prin dorința furnizorilor de a fi prima opțiune în coșul de cumpărături”, declară Eugen Saulea, fondatorul ESSA Group. 

Antreprenorul face chiar o referire la începutul comerțului modern, când retailerii au folosit structurile proprii de lucrători comerciali pentru a gestiona prezența la raft a articolelor. Astfel, odată cu creșterea gamei de produse listate, dublată de exigențele din spatele deciziilor de cumpărare, furnizorii au înțeles diferența dintre un lucrător comercial și un merchandiser specializat. 

Cu alte cuvinte, pornind de la rolul limitat al unui lucrător comercial, care plasa produsele în suprafața de vânzare, pe măsura epuizării stocurilor, furnizorii și-au dat seama că își doresc o structură de personal calificat, multifuncțional, care să acopere mai multe nevoi, să implementeze calendare de marketing, să plaseze materiale de comunicare. În același timp, se dorea ca această structură să fie suficient de bine pregătită pentru a gestiona blocajele de comunicare și pe cele de marfă, mai ales că, potrivit calculelor ESSA, valoarea generată de lipsa mărfurilor este de patru ori mai mare decât costul cu delegarea unei structuri de merchandiseri.

”Astăzi, referindu-ne strict la comerțul modern, respectiv la canalul de distribuție în care sunt incluse magazinele de tip hypermarket sau supermarket, decizia de cumpărare are la bază factori precum accesibilitatea sau ambalajul.  În toate studiile de specialitate se discută despre o plasare corectă a produsului, de preferat la nivelul ochilor și avertizat corect privind prețul si alte materiale de comunicare. În zona produselor de larg consum, decizia de cumpărare este luată în intervalul 3-5 secunde, la baza acesteia stând atât primul impact vizual, cât și recenziile altor consumatori”, spune Eugen Saulea.  

În prezent, ESSA rulează la nivel național peste 2,6 milioane de ore anual, din care 55% sunt implementate prin structuri dedicate și 45% prin structuri de tip multiclient. Compania a început să prioritizeze segmentul de merchandising în 2004, odată cu cererile tot mai dese alte partenerilor săi de business pentru această categorie de servicii.

”În Romania, ulterior crizei din 2008, vânzările au fost în permanență impulsionate de oferte de preț, de gratuități sau de campanii cu degustări. Au fost ani în care modelul de produs GOP (gift on pack) era cel mai de succes concept, fiind treptat împrumutat de către marii jucători din zona de băuturi și nu numai. Pentru a sublinia această dependență a consumatorului local de ofertele de tip GOP, pot spune că, în doar șapte ani, creșterea numerică a fost de peste 350%, discutând de milioane de unități mixate”, mai spune fondatorul ESSA Group. 

Eugen Saulea are o strategie de dezvoltare bine închegată pentru divizia de merchandising a companiei sale, chiar dacă acesta nu este singurul aspect pe care antreprenorul plusează și de aici înainte. Mai concret, o altă direcție în care ESSA va investi în 2021 este cea a serviciilor de management POSM, a căror creștere a fost de 53% în 2020, prin comparație cu 2019. De asemenea, este luată în calcul și creșterea capacităților de depozitare, la nivel național. Toate aceste servicii cu potențial de creștere vor fi optimizate de ESSA Group în 2021 printr-o finanțare de cel puțin 2 milioane de euro, susținută atât din bugetul intern, cât și printr-o linie de credit. 

Fondat în 2010 de antreprenorul Eugen Saulea, ESSA Group este astăzi unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară. În anul 2019, grupul a raportat afaceri de 14,3 milioane de euro, pentru ca în 2020 să sară puțin de 15 milioane de euro. Printre serviciile din portofoliul companiei se numără: recrutarea şi plasarea de forţă de muncă, BTL şi evenimente, servicii management POSM (materiale comunicare), call center şi merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing şi outsourcing pentru peste 30 de clienţi, furnizori şi producători, dar şi pentru marile lanţuri de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry, Mega Image.


Continue Reading

#HrTrends

Cine este Răzvan Popescu, noul HR Director pentru Global Technology în grupul Edenred

Published

on

Răzvan Popescu a fost numit HR Director al diviziei Global Technology din cadrul grupului Edenred. Răzvan Popescu își va păstra responsabilitățile de Director de HR și Site Leader în cadrul Edenred Digital Center, hub-ul internațional pentru inovație și proiecte strategice în IT, deschis la București. Din noua poziție, va coordona, din România, strategia unificată de resurse umane la nivel global pentru divizia tehnologică în grupul Edenred, prezent în 46 de țări. Va colabora îndeaproape și va raporta lui Dave Ubachs, vicepreședinte executiv, Digital & IT, și lui Jacques Adoue, vicepreședinte executiv, resurse umane și CSR.

Răzvan Popescu, HR Director, Global Techology: „Crearea noului rol în cadrul grupului este un pas firesc pentru Edenred, ca lider global în soluții de plată cu destinații specifice și companie puternic tehnologizată. Atragerea și păstrarea talentelor IT este esențială pentru a ne menține avantajul competitiv pe piețele pe care operăm și aștept cu nerăbdare să contribui la dezvoltarea strategiei de resurse umane Edenred pentru divizia globală de tehnologie”.

Răzvan Popescu conduce cu succes centrul de IT din România al grupului Edenred – cel mai mare din grup, deschis în 2019 la București – a cărui echipă a ajuns la 120 de angajați și continuă să crească. 

Echipele de IT ale grupului Edenred reunite în divizia Global Technology livrează tehnologia pentru toate verticalele de business ale grupului, de la beneficii pentru angajați, mobilitate și flote, până la soluții de plată. 

Obiectivele Global Technology sunt migrarea în cloud, accelerarea digitalizării, dezvoltarea de soluții inovative pentru plăți și integrarea pentru beneficii pentru angajați, Edenred, devenind, astfel, lider global în tehnologie și livrând soluții digitale inovative pentru piața muncii și viața de zi cu zi a angajaților. Soluțiile dezvoltate de echipa Global Technology deservesc zeci de milioane de beneficiari Edenred din toate cele 46 de țări în care grupul este prezent.

Răzvan Popescu are peste 15 ani de experiență în leadership în resurse umane, în companii precum Hewlett-Packard, Vodafone și British Council. A condus echipa de HR și Talent Acquisition din Europa de Est în cadrul Louis Berger International și, cel mai recent, a fost șeful departamentului de HR & Support la DB Schenker Global Business Services. De-a lungul carierei, a recrutat și a contribuit la dezvoltarea profesională a unui număr important de profesioniști IT. Deține un Executive MBA de la COTRUGLI Business School.

▬▬

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. 

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (carduri de combustibil, soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Aceste soluţii cresc calitatea vieţii şi puterea de cumpărare a angajaţilor, îmbunătăţesc atractivitatea şi eficienţa companiilor, şi animă piaţa muncii şi economia locală. De asemenea, facilitează accesul la o alimentaţie mai sănătoasă, produse mai sustenabile şi soluţii de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de 30 miliarde de euro, efectuat în principal prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri. 

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good şi MSCI Europe.


Continue Reading

Trending