Connect with us

#HrTrends

Edenred România lansează noua campanie de employer branding, cu promisiunea Vibe with us!

Published

on

Edenred România lansează noua campanie de employer branding – Vibe with us! – și o pagină de Cariere care aduce împreună toate pozițiile disponibile în cadrul companiei și informații despre acestea. Edenred are, în prezent, 200 de angajați în România, incluzând platforma de beneficii flexibile Benefit, și își propune să atragă în echipă colegi cu experiențe profesionale și personale diverse. 

Edenred este o companie puternic digitalizată, care are în centrul activității pasiunea pentru client și o cultură colaborativă și deschisă, ce îi inspiră pe angajați să-și susțină ideile unice și le oferă resursele necesare pentru a le pune în practică și a influența, astfel, schimbarea.

Campania de employer branding derulată în spiritul Vibe with us! își propune să contribuie la retenția angajaților și la atragerea candidaților cu competențe din ce în ce mai căutate în piața muncii și care să corespundă provocărilor de creștere oferite de Edenred în România.

Angajații Edenred România, cu backgrounduri diverse, sunt uniți de valori comune și de dorința de a transmite vibrația echipei în toate acțiunile lor. Vârsta și sexul nu reprezintă criterii în procesele de selecţie, lucru ce contribuie semnificativ la menținerea unei echipe creative și unite, dar și la crearea identității și imaginii de bun angajator a companiei, determinând modul în care este perceput brandul Edenred. 

„În Edenred, ne-am ghidat după premisa că a avea un loc de muncă divers și sigur are impact direct în dezvoltarea business-ului și contribuie la reputația brandului nostru de bun angajator. 

Mai mult ca oricând, anul acesta, vom acorda prioritate inițiativelor de diversitate și incluziune, urmărind să atragem în echipa Edenred colegi de vârste diferite, care au competențe diverse, niveluri diferite de experiență și pot aduce abordări cu totul noi, în spiritul valorilor noastre, în proiectele inovative pe care le dezvoltăm”, spune Raluca Tufeanu, HR & Internal Communication Director Edenred România.

Toate posturile disponibile la Edenred România, într-un singur loc

Pentru a susține procesul de recrutare, odată cu lansarea campaniei de brand, Edenred deschide microsite-ul de Cariere ce integrează toate pozițiile disponibile în companie și oferă informații utile pentru fiecare job disponibil. 

Noua pagina de Cariere, disponibilă pe http://edenred.ro/cariere, va simplifica procesul de aplicare pentru locurile de muncă disponibile, iar candidații vor putea găsi uşor informaţii despre cele mai noi oportunităţi, despre beneficiile oferite de Edenred pentru a crea un echilibru între viaţa profesională şi cea personală, despre mediul de lucru şi, mai ales, despre echipă.

În prezent, cei mai mulți dintre candidați se documentează și caută informații pe mediile de comunicare ale angajatorului atunci când vor să aplice sau decid să se alăture unei companii. 

„În pagina de Cariere, am adus împreună, într-un singur loc, cele mai valoroase resurse pentru oricine este interesat să înțeleagă mai bine cultura și valorile Edenred și vrea să afle informații pentru a lua o decizie asumată când hotărăște să se alăture echipei. Suntem creativi, technology-oriented și punem pasiune în tot ceea ce facem. Vibe-ul echipei este relaxat, dar, în final, ne onorăm fiecare promisiune și nu renunțăm niciodată”, adaugă Raluca Tufeanu, HR & Internal Communication Director Edenred România.

Brandul de angajator al Edenred reflectă cultura companiei și subliniază beneficiile energiei pozitive în echipă care ne definește în relația cu clienții, partenerii și utilizatorii soluțiilor noastre.

Astfel, promisiunea Vibe with us!, în jurul căreia este construită campania de employer branding, este declinată în mai multe mesaje care adresează actualii și viitorii angajați: 

  • Edenred. Locul potrivit pentru a reinventa timpul petrecut la birou.
  • Edenred. Locul potrivit pentru a creşte repede.
  • Edenred. Locul potrivit pentru a-ţi manifesta spiritul antreprenorial.
  • Edenred. Locul potrivit pentru a redescoperi spiritul de echipă.

▬▬

Edenred este lider de piaţă ca platformă de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 850.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. 

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). 

În concordanţă cu misiunea grupului, “Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri. 

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred S.A., ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#HrTrends

Studiu: 82% dintre angajații din turism câștigă sub salariul mediu pe economie

Published

on

Turismul se numără printre domeniile cele mai afectate de evenimentele ultimilor ani. Începând însă cu luna martie a acestui an, care a adus ridicarea tuturor restricțiilor impuse de pandemie, volumul recrutărilor a atins din nou un maxim istoric și în acest domeniu. Cu toate acestea, în plin sezon turistic, interesul candidați pentru joburile disponibile se menține temperat, la acest lucru contribuind și salariile mici pe care Turismul le oferă.

Astfel, conform datelor Salario, comparatorul de salarii marca eJobs, 82% dintre angajații din domeniu câștigă sub salariul mediu net pe economie, care, în luna martie, a fost de 3.937 lei.
Cei mai mulți angajați din Turism (42,2%) câștigă salarii cuprinse între 2.000 și 3.000 de lei, iar 21,7% sub 2.000 de lei, mai arată datele Salario.

În același timp, 14,2 % obțin venituri cuprinse între 4.000 și 7.000 de lei și doar 4,1%, ajung să depășească suma de 7.000 de lei pe lună. Cu o medie salarială de 3.000 de lei net, Turismul se plasează astfel în rândul celor mai slab plătite sectoare din economie, la egalitate cu Sport & Wellness sau Pază și protecție, conform datelor Salario.

„Deficitul de forță de muncă din Turism reprezenta o problemă și înainte de pandemie, însă acum aceasta s-a acutizat și mai mult din cauza fenomenului cu care ne-am confruntat în ultimii doi ani, când am văzut o migrare masivă a candidaților către alte domenii, mai stabile, dar și cu salarii mai mari. Cel mai mult se recrutează în acest moment agenți de turism, recepționeri și personal pentru curățenie”, spune Roxana Drăghici, Head of Sales la eJobs România, liderul pieței de recrutare din România.

Spre exemplu, un agent de turism câștigă în medie 2.600 lei net pe lună, conform datelor introduse până în acest moment în Salario, comparatorul de salarii marca eJobs, de către specialiștii care activează în domeniu. Totuși, la veniturile acestuia se mai adaugă comisionul din vânzări sau diverse bonusuri de performanță. În perioada estivală, când și activitatea este mai intensă, aceștia pot chiar să-și dubleze salariul. În plus, ei pot beneficia de reduceri semnificative la achiziționarea unor pachete de vacanță.


Cele mai mici salarii MEDII nete introduse până în acest moment de către angajații din Turism, sunt pentru joburile:


● Hostess – 1.700 lei
● Barman – 1.750 lei
● Chelner – 1.900 lei
● Casier – 2.000 lei
● Responsabil curățenie – 2.000 lei


Orașele cu cele mai mici salarii MEDII nete din Turism sunt:


● Câmpina – 1.457 lei
● Reșița – 1.600 lei
● Pașcani – 1.640 lei
● Călărași – 1.900 lei
● Sinaia – 2.000 lei


Pe de altă parte, chiar și în orașele în care vorbim de valori maxime ale salariului mediu, acestea se situează sub media pe economie:


● București – 3.200 lei
● Cluj-Napoca – 3.000 lei
● Timișoara – 2.800
● Constanța – 2.800 lei
● Brașov – 2.800 lei


Pentru cei angajații ale căror salarii depășesc media pe economie, lucrurile arată mai încurajator. Majoritatea acestora ocupă poziții de management, iar, în unele cazuri, pe aceste roluri, unii angajați pot câștiga și de 3-4 ori mai mult decât salariul mediu pe poziția respectivă. Iată câteva exemple:

● Director General: salariul mediu net la nivel național – 9.000 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 18.000 lei
● Director Financiar: salariul mediu net la nivel național – 9.000 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 15.000 lei
● Manager hotelier: salariul mediu net la nivel național – 7.500 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 16.000 lei
● Bucătar-șef: salariul mediu net la nivel național – 4.000 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 15.000 lei
● Asistent de zbor: salariul mediu net la nivel național – 4.800 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 13.000 lei

În acest moment, pe eJobs.ro, cea mai mare platformă de recrutare din România, sunt disponibile peste 36.000 de locuri de muncă. Peste 420.000 de specialiști și-au introdus veniturile până în prezent în Salario, comparatorul de salarii marca eJobs.

Lansată în 1999, eJobs este prima platformă de recrutare din România și liderul pieței locale de profil. Începând cu anul 2012, este parte a grupului Ringier AG, compania internațională de media localizată în Zurich, Elveția. eJobs.ro le oferă clienților săi cea mai relevantă bază de candidați, pe care o pune la dispoziție prin metode eficiente, utilizând canale de media personale și cunoștințe avansate de Performance Marketing și campanii de Employer Branding, precum și tactici de optimizare a rezultatelor de recrutare. Cele 4,6 milioane de CV-uri și cele peste 1,3 milioane de aplicări lunare constituie cea mai mare bază de candidați activi din România. Mai mult de 2 milioane de utilizatori unici folosesc în fiecare lună serviciile platformei eJobs.ro, iar zilnic sunt actualizate 7.000 de CV-uri.

Continue Reading

#HrTrends

Ateliere Fără Frontiere ANGAJEAZĂ refugiați ucraineni. Care sunt condițiile

Published

on

Refugiații ucraineni care aleg România au acum șansa de a opta pentru un loc de muncă, după ce mai mai multe companii din țară și organizații s-au mobilizat într-o mișcare de solidaritate fără precedent și au lansat mii de oferte în piață. Un exemplu vine și de la Asociația Ateliere Fără Frontiere, o organizație nonprofit care integrează pe piața muncii persoa­ne aflate în dificultate.

În acest nou context delicat din punct de vedere social, Ateliere Fără Frontiere anunță mai multe locuri de muncă în propriile ateliere pentru cetățenii ucraineni care provin din medii vulnerabile, atât la sediul organizației din București, cât și la ferma bio&co din satul Ciocănari, Dâmbovița. Este vorba despre un post de croitor, un post pentru recondiționarea calculatoarelor, două pentru dezmembrarea echipamentelor electronice și electrocasnice și trei posturi de lucrători agricoli.

Aplicațiile pot fi transmise la adresa cariere@atelierefarafrontiere.ro, telefonic sau prin sms/whatsapp la numărul +40720.401.273, dar și pe pagina de Facebook sau Instagram – Ateliere Fără Frontiere, în limba română sau engleză. Mai multe detalii despre posturile libere pot fi găsite și aici: https://www.atelierefarafrontiere.ro/cariere .

„Suntem cu sufletul alături de ucraineni și sărim în sprijinul celor care vin în România. Organizația noastră poate să ajute și cu laptopuri sau calculatoare recondiționate orice instituție, ONG sau centru care sprijină persoanele refugiate. Nu trebuie decât să ne scrieți. În același timp, avem nevoie să colectăm astfel de echipamente ca să le recondiționăm”, declară Damien Thiery, CEO-ul Ateliere Fără Frontiere.

Ateliere Fără Frontiere are un model de lucru de întreprindere socială de inserție, obiectivul social fiind cel al integrării pe piața muncii a persoanelor greu angajabile, în trei ateliere de producție active din industrii precum gestiunea deșeurilor electrice și electronice, fashion sustenabil sau agricultură organică.

În 2021, veniturile Asociației au crescut ușor, ajungând la 4,62 milioane de lei, față de 3,91 milioane de lei cu un an înainte. Ponderea vânzărilor a crescut de la 35% în 2020 la aproape 50% în 2021 datorită revenirii situației economice din cadrul atelierelor. De asemenea, în 2020 Ateliere Fără Frontiere reușit să obțină finanțarea câtorva proiecte europene care continuă inclusiv în 2022.

Întreprinderile sociale de inserție sunt structuri caracteristice economiei sociale, un domeniu care există de mult timp chiar dacă această sintagmă a apărut relativ recent în discursul activiștilor și antreprenorilor sociali din România. Scopul este unul social, fiind condiționat de alocarea a minimum 90% din profitul realizat scopului social.

„În România sunt ONG-uri și SRL-uri care au model de întreprinderi sociale de inserție și care există de mai bine de 20 de ani. Printre cele mai cunoscute sunt Fundația Alături de Voi din Iași, cu atelierele sale Util Deco și Wise Travel, Organizația Concordia, cu atelierul de inserție Brutăria Concordia, Caritas Câmpulung, cu restaurant și servicii de catering, și multe altele. Datorită fondurilor europene, în toți acești ani s-au înființat peste 1.500 de astfel de întreprinderi.”, mai spune Damien Thiery.

Totodată, există și o asociație a acestor întreprinderi intitulată Rețeaua Română a Întreprinderilor Sociale de Inserție – RISE România. În anul 2019, veniturile cumulate ale celor zece membri, în care lucrau 100 de persoane defavorizate, se ridicau la puțin peste 3 milioane de euro.

În Uniunea Europeană economia socială reprezintă 10% din ansamblul  înteprinderilor europene, respectiv două milioane de întreprinderi şi 6% din totalul locurilor de muncă. Autoritățile publice au adoptat legi speciale și au instituționalizat relații de sprijin și colaborare cu acest sector în țările din sudul Europei – Franța, Spania și Portugalia -, dar și în Belgia și, mai nou, în Grecia și România.

Asociația Ateliere Fără Frontiere a fost înființată în 2008 la inițiativa Ralucăi și a a lui Patrick Ouriaghli, un cuplu de antreprenori sociali care veneau din Franța, unde economia socială este recunoscută și dezvoltată de foarte mult timp. De atunci și până astăzi, Ateliere Fără Frontiere a creat trei întreprinderi sociale de inserție prin activitatea economică – educlick, remesh și ferma bio&co -, în care oferă servicii personalizate de acompaniere socială, consiliere pentru inserție, psihoterapie și acompaniere pedagogică pentru formarea de competențe persoanelor care cumulează multiple dificultăți la angajare (șomaj de lungă durată, adicții, dizabilități, abandon școlar, violență domestică, trafic de persoane, probațiune, pedepse privative de libertate, lipsă locuință etc).

Continue Reading

#HrTrends

Wizrom Software: Departamentele de HR pierd 43% din timp adunând informații sau operând căutări în baze de date

Published

on

Modul în care pandemia de COVID-19 a schimbat lumea s-a făcut simțit de-a lungul ultimului an și este din ce în ce mai evident că aceasta va continua să producă efecte și în 2022. Conform unui studiu EngageRocket ce analizează domeniul resurselor umane, în 2020 angajații au avut o atitudine pozitivă și s-au adaptat foarte bine noii situații din piața muncii. În schimb, în 2021 a fost înregistrată o scădere considerabilă a nivelului de reziliență, a sănătății mentale și a încrederii în angajatori. De asemenea, au fost înregistrate cu 9% mai multe cazuri de burnout anul acesta.

În plus, se observă o dezvoltare a economiei „gig”, dar și a muncii de la distanță și a modelului de muncă de tip hibrid. Departamentele de HR sunt nevoite acum să se adapteze noii realități din piața muncii, atât din cauza noilor moduri de a lucra, dar și din cauză că angajații au mai multe oportunități – datorită posibilității de a lucra remote de oriunde și pentru aproape orice companie din lume.

De asemenea, există un trend fără precedent la nivel mondial. Astfel, companiile sunt martore la un val de demisii, dar și la o multitudine de schimbări paradigmatice în urma acestuia.

Departamentele de HR au acum o responsabilitate în plus – aceea de a veni în întâmpinarea acestor provocări inedite – prin intermediul unor noi politici la nivelul companiilor ale căror resurse umane le gestionează.

„Nu mai există nicio îndoială că piața muncii va ieși din această pandemie complet schimbată. Vedem – pe piață, în general, dar și în cadrul organizațiilor cu care lucrăm – că managementul resurselor umane se confruntă cu provocări inedite și trebuie să se adapteze din mers. Faptul că există acum nu doar nevoia de a administra noi modele de muncă, dar și noi atitudini ale angajaților față de muncă, ne demonstrează că există pe piață o nevoie reală de soluții inovatoare de management al resurselor umane. Tehnologia ne permite astăzi să oferim software-uri HR adaptabile oricărui tip de angajator,  care poate personaliza și adapta un astfel de program la nevoile proprii”,  a precizat Adrian Bodomoiu, Director General în cadrul Wizrom Software.

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

Conform unui studiu Sapiens, companiile au nevoie de soluții care să ofere atât analize cantitative, cât și calitative, ușor de interpretat. Wizrom a efectuat, la rândul său, o serie de studii proprii care au relevat că 43% din timpul departamentelor de HR este pierdut culegând informații și operând căutări în multiple baze de date cu scopul de a face rapoarte. Evaluând nevoile clienților săi, Wizrom a observat că 63% dintre solicitările acestora au legătură cu nevoia de raportare. În cadrul companiilor care utilizează sisteme de pontaj, 75% dintre cererile legate de acestea au legătură cu absenteismul, iar 66% dintre cererile legate de administrarea de personal se referă la statistici.

De la clienți a venit și observația că există o multitudine de activități repetitive când vine vorba despre gestionarea resurselor umane, din cauza căror se pierd timp și bani, și devin frustrante. Tocmai din acest motive, Wizrom a dezvoltat o serie de dashboard-uri standard care acoperă nevoile tuturor departamentelor dintr-o companie, inclusiv celor de HR.

Ce nevoi au companiile când vine vorba despre programe de management HR

În urma colectării și analizei acestor date, Wizrom a înțeles că felul în care lucrează azi departamentele de HR s-a schimbat, astfel că a dezvoltat, în parteneriat cu Benefiq, o soluție software inovatoare dedicată acestora – HR Live Dashboards. Aceasta este disponibilă pentru clienții care utilizează soluția de salarizare WizSalary și programul de management HR WizOne.

Benefiq este o companie românească, care are expertiză în industria resurselor umane, oferind soluții care ajută companiile să fie mai competitive, mai flexibile, să își calibreze așteptările la realitatea din piața pe care activează, prin intermediul expertizei în domeniul tehnologiilor informatice, dar și al contribuțiilor creative inspirate din marketing.

HR Live Dashboards este un program de management al resurselor umane care include un set de dashboard-uri construite astfel încât să pună la dispoziția clienților toată expertiza acumulată de Wizrom de-a lungul celor 25 de ani de experiență ca dezvoltator de integrator de soluții IT pentru companiile românești. Acest set de dashboard-uri este predefinit, în funcție de nevoile companiilor, oferind acuratețe și o mai bună înțelegere a datelor proprii.

În general, soluțiile de Business Intelligence (BI) au un cost de implementare, necesită achiziționarea unei licențe și implică un timp de implementare. Spre deosebire de acestea, HR Live Dashboards este gata de utilizat (cu un timp aproximativ de așteptare de o zi pentru clienții ce implementează programele WizSalary și WizOne), nu are costuri de implementare și este disponibil pentru departamentele de HR și pentru echipele de management fără costuri suplimentare, în funcție de nevoile fiecărei organizații și de gradul de acces pe care acestea decid să îl ofere.

Utilizând datele existente – prin intermediul WizOne și WizSalary – HR Live Dashboards  este inspirat de realitatea operațională, de zi cu zi, a companiilor. Este orientat pe tipuri de probleme, astfel încât să fie cât mai relevant pentru angajatorul care utilizează acest instrument, și este gata de utilizat, funcțiile sale fiind predefinite și ilustrează politicile de resurse umane dintr-o anumită companie.

„HR Live Dashboards poate fi utilizat ca un instrument de diagnosticare de către antreprenori sau companii de diverse dimensiuni pentru a localiza probleme pe care poate nu le-au identificat încă în cadrul companiei, să găsească sursa acestora și să analizeze ce a dus la crearea lor, dar și ca un aliat inteligent si rapid în lupta cu timpul. Această soluție simplifică procesele de HR, mai ales în departamentele unde nu există specialiști IT, oferind o perspectivă asupra situației resurselor umane ”, a declarat Anca Bratu, Managing Partner Benefiq.

HR Live Dasboards este deja disponibil și poate fi implementat pe infrastructura companiilor în mai puțin de o zi.

Wizrom Software este unul dintre cei mai importanți dezvoltatori și integratori de soluții IT pentru afaceri din România. Compania dezvoltă și furnizează softuri de HR, salarizare, contabilitate și gestiune, automatizări în vânzări, producție și Business Intelligence (BI). În 2020, Wizrom Software a raportat o cifră de afaceri de peste 28 milioane de lei și un profit de 2.1 milioane de lei.

În prezent, Wizrom numără peste 3.600 de clienți activi și 35.000 de licențe instalate în organizații foarte mari, cu cifre de afaceri de peste 10 mil. euro, dar și în companii de tip Small and Medium Business (SMB) din aproape toate industriile.

Continue Reading

Trending