Connect with us

Business

Green Alley este agentul exclusiv al Marina Blu

Published

on

Compania de consultanță și intermediere imobiliară, Green Alley, anunță un nou ansamblu rezidențial exclusiv în portofoliu: Marina Blu, un proiect premium, cu 87 de apartamente de vacanță, localizat în centrul stațiunii Mamaia, pe malul lacului Siutghiol, vis a vis de hotelul Iaki, în proximitatea hotelului Rex. 

Am început construcția în toamna anului 2020, iar livrarea este prevăzută pentru luna iunie 2022”, explică Iani Cușu, președinte Real Estate Investment, dezvoltatorul proiectului, adăugând: ”Având în vedere poziționarea pe malul lacului, am acordat o atenție deosebită lucrărilor la fundație, care s-au întins pe o perioadă de peste trei luni, pereții perimetrali de 60 cm grosime fiind executați la o adâncime de 12 m până la stratul de argilă, pentru a crea o structură etanșă, sub nivelul pânzei freatice dintre lac și mare. Astfel, a fost realizată o structură etanșă, de tip bunker, eliminând riscul infiltrațiilor. Tehnica de execuție a pereților mulați este bazată pe realizarea unei structuri perimetrale compacte din beton hidrostatic cu armătură din oțel, singurul proiect din Mamaia cu o astfel de fundație.” 

Proiectul Marina Blu are un mix locativ compus din studio-uri și apartamente cu două, trei și patru camere. Prețurile pornesc de la 79.500 Euro + TVA pentru un studio, 112.000 Euro + TVA pentru două camere și 139.500 Euro + TVA pentru trei camere. Toate apartamentele au suprafețe mari și zone vitrate generoase, cu vedere spre lacul Siutghiol sau Marea Neagră. 

Pentru acest proiect targetăm investitorii interesați de plasarea economiilor într-un proiect cu totul deosebit, amplasat în centrul stațiunii Mamaia, precum și familiile în căutarea unei locuințe de vacanță pe litoral”, spune Alina Verdeață, Managing Partner, Green Alley, agentul exclusiv al proiectului. 

Marina Blu se distinge prin eleganța arhitecturii și un confort sporit datorat unor finisaje precum fațade ventilate, tâmplărie tripan Schüco, aer condiționat Daikin și obiecte sanitare Grohe și Geberit. Pereții despărțitori dintre apartamente sunt fono-termo izolați, nu există grinzi în interiorul încăperilor, holurile de acces au lumină naturală, iar proiectul va beneficia de două lifturi panoramice de opt persoane. 

DESPRE GREEN ALLEY: Compania a fost înființată de Alina Verdeață, un profesionist cu 17 ani în piața imobiliară, fost Managing Partner Coldwell Banker. Green Alley oferă servicii integrate de consultanță, marketing și vânzări dezvoltatorilor și investitorilor rezidențiali. Compania are un portofoliu de imobile tranzacționate cu valoare de 400 milioane EUR și o echipă de 14 profesioniști.

DESPRE DEZVOLTATOR: Proiectul este dezvoltat în asociere de Real Estate Investment și Port Shipping & Engineering, un grup de companii care activează în domeniul construcțiilor civile și industriale, precum și al operațiunilor portuare, cu peste 10 ani de activitate și 150 de proiecte în portofoliu.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

BeeFast se extinde în Brașov și vrea 300 comenzi pe zi până la finele anului

Published

on

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, își extinde activitatea de la 1 noiembrie, demarând livrările în Brașov. Pentru prima lună de funcționare, compania estimează o medie de 100 comenzi zilnice, urmând ca până la finalul anului să ajungă la o medie de 250-300 comenzi/zi, adică o treime din numărul de comenzi livrate zilnic în București-Ilfov. Primii 50 de clienți ai BeeFast beneficiază de dezvoltarea magazinului online și integrarea soluției de livrare gratuit.

În mai puțin de doi ani de la lansare, BeeFast își extinde aria de livrare în Brașov, un prim pas spre acoperirea națională. Comenzile făcute prin intermediul platformei vor fi livrate într-un timp mediu de 35 de minute, față de 55 de minute cât este promisiunea de livrare în zona București-Ilfov. Clienții care deja sunt integrați în platformă și vor putea face livrări ultra-rapide prin intermediul curierilor BeeFast provin din domenii precum HoReCa, florării, gift shops, produse bio, electronice, etc.

Prețul pentru fiecare livrare va fi unic pentru început: 15 lei, indiferent de numărul de kilometri, iar clienții care vor integra BeeFast în opțiunile de livrare vor primi un discount de 10% pentru primele trei luni de contract.

Portofoliul de parteneri ai companiei se extinde într-un ritm accelerat, inclusiv pe fondul pandemiei, care a deschis apetitul pentru livrări ultra-rapide. Avem deja mai mult de 10 clienți care vor fi activi pe platformă începând cu 1 noiembrie, însă cu siguranță numărul lor va crește rapid, mai ales că ne apropiem de o  perioadă de foc din punct de vedere al livrărilor – Black Friday și sărbătorile de iarnă. Digitalizarea joacă și va juca un rol esențial în scurtarea timpilor de livrare și extinderea serviciilor de tip last-mile sau livrare expres. Tocmai de aceea oferim gratuit dezvoltarea magazinului online primilor 50 de clienți, căci am văzut în București-Ilfov cât de mult a contat în dezvoltarea businessurilor această migrare către online, a precizat Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast.

Pentru prima lună de activitate, BeeFast estimează 100 comenzi/zi, însă până la finalul anului se așteaptă la o creștere susținută, ajungând la o treime din numărul mediu de comenzi zilnice plasate în București – Ilfov.

Extinderea programului în București

În luna octombrie, BeeFast și-a extins programul de livrare în București, până la miezul nopții, funcționând astfel în intervalul 10.00-24.00. Modificarea a venit pe fondul solicitărilor în creștere pentru livrări în a doua parte a zilei, în special pentru clienții din zona HoReCa, dar și pentru produse din categoria farma, respectiv alimentare.

În București, comenzile înregistrate în prima parte a zilei (10.00-15.00) reprezintă în prezent 53% din livrări, concentrate în special în intervalul de prânz. Livrările solicitate pentru a doua parte a zilei reprezintă 47%, iar estimările arată că procentele vor fi asemănătoare și pentru clienții din Brașov.

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline.

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare – proaspete sau ultra-proaspete – și nealimentare – documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

BeeFast a primit recent o investiție de 500.000 euro pe care îi direcționează în dezvoltarea platformei și optimizarea operațională. Compania își concentrează în prezent eforturile în pregătirea businessului pentru scalare, la nivel național, punând accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizează triplarea comenzilor în perioada următoare, dar și extinderea rețelei de curieri, pentru a-și menține promisiunea de livrare rapidă, indiferent de evoluția comenzilor pe platformă.

Continue Reading

#News

Dupa afaceri de 250.000 la 9 luni, Ograda Verde extinde livrările în toată țara

Published

on

Ograda Verde, microfermă ce comercializează online carne de pui, curcan și produse derivate de la animale hrănite 100% natural, extinde, începând din această lună, livrarea la nivel național pentru întreg portofoliul de produse. Microferma înființată în 2012 a acoperit până în prezent zonele București – Ilfov, Breaza, Ploiești și Brașov, iar odată cu extinderea livrării acoperă toate județele țării. Cifra de afaceri a microfermei Ograda Verde a fost de 250.000 euro în primele 9 luni ale 2021.

Clienții Ograda Verde au la dispoziție pentru comanda online atât produsele din portofoliul propriu – carne de pui, curcan și produse derviate – cât și cele peste 250 de produse comercializate cu ajutorul partenerilor,producători locali care folosesc ingrediente și materie primă 100% naturale. Aceastea sunt livrate cu transport frigorific, fiind astfel asigurată prospețimea produselor indiferent de destinație.

Livrare frigorifică, în toate județele țării

Extinderea către livrarea națională a venit ca urmare a solicitărilor tot mai active din partea clienților. Este un pas natural în dezvoltarea microfermei pe care ne-am dorit să-l facem mai devreme, însă a fost nevoie mai întâi de asigurarea infrastructurii, astfel încât să ne menținem promisiunea de a livra carne proaspătă, în condiții de siguranță, a explicat Victor Cămărășoiu, fondatorul Ograda Verde.

În prezent, coșul mediu cuprinde 7 produse, cu o valoare totală de 340 lei, pe primele locuri în preferințele de achiziție fiind produsele din carne de pui, urmate de cele de curcan și de produsele lactate.

30% dintre clienții existenți comandă de cel puțin două ori pe lună, argumentul principal de recurență fiind calitatea ireproșabilă a cărnii de pasăre, datorată procesului lent de creștere și a hranei 100% naturale a acestora. Estimările arată că gradul de recurență la nivel național se va afla la un nivel similar.

Rezultate la 9 luni: creștere de 20% față de pandemie

Ograda Verde a încheiat primele 9 luni ale acestui an cu o cifră de afaceri de 250.000 euro, o creștere de 20% față de anul precedent. Pentru finalul anului, microferma estimează menținerea creșterii la 20% față de 2020. Principalele motoare care susțin această creștere sunt diversificarea portofoliului de produse și extinderea ariei de livrare.

Clienții noștri sunt persoane preocupate de un stil de viață sănătos, care preferă achiziții alimentare din surse sigure. Caracteristicile speciale ale produselor noastre au impact aproape imediat asupra preferințelor culinare. Odată ce descoperă savoarea și prospețimea produselor din Ograda Verde, clienții le includ în mod frecvent în rutina lor de consum alimentar, de aici și gradul ridicat de revenire pentru o nouă comandă, a explicat Victor Cămărășoiu, fondatorul Ograda Verde.

Potrivit estimărilor curente, livrările în țară vor ajunge să reprezinte peste 40% din total în maximum 2 ani.

Ograda Verde este o microfermă înființată în 2012 de către Victor Cămărășoiu, după o investiție initiala de 50.000 de euro. Conceptul care stă la baza businessului se bazează pe promovarea strategiei farm to fork, cu un lanț alimentar scurt și o trasabilitate clară a produselor. Astfel, păsările de la Ograda Verde sunt crescute liber, cu hrană 100% naturală și un ritm de creștere lent. Centrul de sacrificare este autorizat de catre direcția sanitar-veterinară, iar transportul catre client se face cu masini frigorifice la temperatură controlată, în 24 de ore de la sacrificare.

Continue Reading

#News

Analiză ONV LAW: Noua OUG 117 din Codul Muncii poate arunca în aer mediul de business local, prin dezechilibrarea pieței muncii

Published

on

Noua Ordonanță de Urgență (OUG) nr. 117 din 4 octombrie a.c. care va intra în vigoare începând cu 20 octombrie stabilește amenzi de la 5.000 lei la 10.000 de lei pentru fiecare angajat  căruia angajatorul a întârziat cu mai mult de o lună plata salariului, iar această măsură poate dezechilibra major piata muncii (în contextul actual, în care se resimte o presiune acută pe forța de muncă în piață) și poate încuraja un val de insolvențe și falimente în mediul de business, subliniază casa de avocatură ONV LAW. 

Astfel, noua OUG 117/ 4.10.2021 pentru modificarea și completarea Legii nr. 53/2003 – Codul Muncii, emisă de Guvernul României și publicată în Monitorul Oficial nr. 951/ 5.10.2021, stabilește la pct. 7 că se sancționează „încălcarea de către angajator a obligației prevăzute la art. 166 alin. (1) cu mai mult de o lună, de la data de plată a salariului, stabilită în contractul individual de muncă, în contractul colectiv de muncă aplicabil sau în regulamentul intern, după caz, cu amendă de la 5.000 lei la 10.000 de lei pentru fiecare persoană căreia nu i s-a plătit salariul, cu excepția situației în care angajatorul se află sub incidența Legii nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenței și de insolvență, cu modificarile și completările ulterioare.”  

„Actuala măsură poate declanșa un val de efecte negative în economie, printre cele mai importante numărând-se faptul că acest instrument poate fi cu usurință folosit abuziv în relația dintre angajați și angajatori, ca instrument de presiune, accentuând dezechilibrele actuale existente pe piața locală a muncii și poate încuraja un val masiv de insolvențe și falimente în mediul de business,” declară Mihai Voicu, Partener ONV LAW și coordonator al diviziei Business Law din cadrul casei de avocatură. 

Printre cele mai importante probleme sesizate de specialiștii ONV LAW cu privire la modul în care este formulată noua OUG care va intra în vigoare de la 20 octombrie (!) se numără: 

  • Sancțiunea nu diferențiază între angajatorii corecți, care se confruntă cu probleme legate de întârzierea unor încasări (de exemplu: în cazul industriilor care depind de întârzierea la livrare a unor materii prime, pe fondul perturbărilor pe lanțurile de distribuție internaționale, în contextul pandemic actual; sau orice categorie de business care depinde de un singur partener contractual – ex. companiile – agent sau distribuitor) și cei obișnuiti să încalce legea și să nu plătească la timp salariile angajaților.  
  • Sancțiunea este disproportionată, prevăzând un cuantum al amenzii de aproximativ 1.5 – 3 salarii medii pe economie pentru fiecare angajat, indiferent de domeniul de activitate. Astfel, caracterul de pedeapsă, de instrument de presiune prevalează, iar suma este potențial atât de mare, încât majoritatea angajatorilor nu ar putea să o platească, subliniază specialiștii ONV LAW. În industriile „labor intensive”, unde cheltuiala cu forța de muncă depășește 50% din venituri, o asemenea sancțiune ar putea echivala cu 1 lună și jumătate de cheltuieli, suficientă pentru declanșarea unui faliment! 
  • Oferă angajatilor un instrument care poate fi cu usurință abuzat. Amenințarea cu o amendă de asemenea dimensiuni va fi fără îndoială utilizată abuziv de cptre angajați în situații de negociere, pentru a forța o anumită acțiune din partea angajatorului, consideră specialiștii ONV LAW. În condițiile unei rate a somajului extrem de reduse la acest moment în piață și a presiunii pe care o semnalează majoritatea angajatorilor acum, măsură poate arunca în aer piața locală a muncii. 
  • Singura protecție pentru angajator prevăzută de legislația locală, într-o astfel de circumstanță, este cea a Legii insolvenței. „Astfel, efectul acestei sancțiuni va fi să îi grăbească pe angajatori să își solicite propria insolvență iar odată intrat în insolvență, angajatorul (prin administratorul judiciar) poate înceta cu ușurință orice contract de muncă, iar angajații își pierd garanțiile, aceasta fiind situația cea mai dezavantajoasă pentru angajați”, comentează Mihai Voicu. 
  • Dispoziția nu menționează o limită maximă a sancțiunii. De obicei, în cazul amenzilor aplicabile la dreptul muncii, amenda era dată sub forma „X RON/angajat fără a depăși suma Y”. Sancționând fără limită, înseamnă că întârzierea la plata salariului devine cea mai gravă contravenție. 
  • Noua OUG oferă de asemenea un instrument foarte puternic (un drept exorbitant) autorității publice care, în loc să tindă spre verificare, sprijin și conformare îl va utiliza cel mai probabil coercitiv, pentru a strânge bani din piață, consideră reprezentanții casei de avocatură. 

În concluzie, această dispoziție va avea un efect de bumerang și va polariza și mai mult interesele angajaților și angajatorilor, fără a acorda șanse de cooperare între cele două părți sau între autorități și actorii economici. Specialiștii ONV LAW mai notează, de asemenea, că raționamentul formulat în preambulul dispoziției este unul abuziv, nedemocratic conform Constituției României, înlocuind calea firească a justiției cu un instrument sancționator oferit angajaților (un instrument social, populist). Astfel, textul preambulului stipulează: 

“Având în vedere existența unei situații socioeconomice dificile generată de pandemie ce s-a resimțit profund atât de către angajatori, cât și de către salariați, mecanismul juridic reglementat în prezent în Codul muncii referitor la neplata sau plata cu întârziere a drepturilor salariale este unul complex și anevoios ce implică promovarea unor procese în justiție, astfel că se impune crearea unei reglementări de natură a asigura protecția socială a salariatilor în concordanță cu principiile ce guvernează raporturile de muncă.”

„În egală măsură, statul pune iar presiune pe angajatorii privați, dar detensionează presiunea de pe angajatorii publici. În acest moment, există posibilitatea eșalonării creanțelor salariale pe 5 ani în cazul funcționarilor publici. Practic, în cazul autorităților plata salariilor restante se poate efectua într-un termen de 5 ani, iar companiile private au la dispoziție doar 30 de zile sau suportă o sancțiune foarte dură,” conchide reprezentantul casei de avocatură.  

În opinia specialiștilor ONV LAW, este obligatorie analiza amănunțită a acestei dispoziții în Parlament, înainte de aprobare.  Trebuie circumstanțiată neplata, astfel încât să nu se înregistreze sancțiuni automate, nerealiste față de modul în care funcționează în practică mediul de business și există anumite modele în legislație care ar putea folosi drept exemplu pentru circumstanțierea măsurii. 

Decizia corectă și democratică, în opinia specialiștilor ONV LAW, pentru înlăturarea dezechilibrului creat de noua OUG, ar fi ca Parlamentul să respingă textul de la articolul 260 alin.1 lit.s

ONV LAW este una dintre cele mai dinamice companii independente de avocatură de pe piața locală.  Fondată în 2000, ONV LAW acordă consultanță juridică clienților privați și instituționali în domenii precum achiziții publice și concesiuni, market entry, dreptul aviației și infrastructură aeroportuară, dreptul societar, dreptul muncii, dreptul concurenței, dreptul mediului, precum și dreptul digital.

Continue Reading

Trending