Connect with us

#Trends

Moxy și The Marmorosch, două hoteluri care devin punct de referință în peisajul turistic românesc

Published

on

CUMULUS a finalizat convertirea în hotel a două clădiri de pe strada Doamnei, Moxy Bucharest Old Town – deschis în vara lui 2020 – cu un design ce îmbină exuberanța și confortul și The Marmorosch Bucharest – deschis în august 2021 – un hotel sub brandul Autograph Collection, ce se impune prin moștenirea istorică și atmosfera luxuriantă. Cele două presupun un total de 436 camere.

Colaborarea cu Apex Alliance, sub care am proiectat și amenajat în total patru hoteluri de referință pentru București, fiecare cu un public și specific bine definite a fost o provocare, fiind unul dintre cele mai de anvergură proiecte ale CUMULUS din ultimii 3-4 ani. Moxy și The Marmorosch, cele mai recent inaugurate, sunt probabil și cele mai populare, fiind situate în centrul vechi și reprezentând o provocare prin faptul că s-a lucrat la clădiri deja existente, spre deosebire de Courtyard și Hilton Airport Garden Inn care au fost construite de la zero, a precizat arh. Ivona Amariței, Senior Partner CUMULUS.

Reabilitând și transformând total o clădire veche de 61 ani, Moxy Bucharest Downtown surprinde azi prin efervescență și culoare. Conceptul de la care a pornit CUMULUS a integrat elemente din balada populară „Miorița”, reinterpretata intr-un limbaj actual de artistul Milos Jovanovici. Elementele componente ale designului, stilul industrial șic, spiritul ludic exprimat prin piesele de mobilier contemporan-urbane și suprapunerea de texturi, culori și materiale fac din Moxy o destinație perfectă pentru story-telleri digitali.

„Moxy a fost un proiect important pentru noi la CUMULUS. Am adus împreună rigoarea, cerințele dezvoltatorului cu designul, stilul jucăuș inconfundabil și standardele unui brand vibrant ca Moxy. Ne mândrim cu faptul că am proiectat primul hotel Moxy din România, care, la un an de la deschidere, confirmă că este un concept de succes“, a declarat arh. Eliza Yokina, Senior Partner CUMULUS.
Câțiva pași distanță, tot pe strada Doamnei, echipa CUMULUS împreună cu 57 de alți specialiști au redat strălucirea unei clădiri emblematice pentru Capitala secolului XX. The Marmorosch, monument de clasa A, a devenit astfel primul hotel deschis sub brandul Autograph Collection în România. Procesul de restaurare a fost unul anevoios și plin de provocări, majoritatea pe fondul responsabilității față de moștenirea clădirii. Designul interior reflectă perioada interbelică, iar fiecare centimetru este restaurat sau recondiționat. Bugetul total destinat acestui proiect prin Apex Alliance Hotel Management a fost de 42 de milioane de euro.

“Marmorosch Blank este banca privată care a stat la temelia României moderne, clădirea monument fiind de o valoare stilistică unică pentru București. Proiectul de conversie și restaurare în The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection este despre a readuce în circuitul public o moștenire istorică de care putem fi mândri, de a deschide către oraș o clădire abandonată, uitată și a crea un punct de referință pe harta afectivă a orașului.”, a declarat arh. Adrian Soare, Senior Managing Partner CUMULUS.

Provocările CUMULUS au fost de a adapta clădirea la cerințele de siguranță în exploatare și securitate la incendiu în vigoare atât în România, cât și la standardele stricte ale brandului Autograph Collection by Marriott pentru un hotel de lux, cu păstrarea tuturor elementelor valoroase existente. Au rezultat astfel, 45 de tipologii diferite de camere de hotel – de la noul corp de clădire cu camere reinterpretate într-o notă contemporană, la cele 7 camere cu încărcătura istorică și apartamentul prezidențial spectaculos amenajat pe locul fostului birou directorial. Cele 217 camere au fost concepute pentru a oferi o experiență unică pentru oaspeții hotelului The Marmorosch.

CUMULUS este un birou de arhitectură care aduce împreună zeci de ani de expertiză, idei și abilități complementare pentru a oferi servicii integrate de proiectare, arhitectură, urbanism, design. Proiecte rezidențiale mari, hoteluri, birouri, zone industriale, restaurare și reabilitarea spaţiilor publice și arhitectură de interior – toate serviciile oferă investitorilor șansa de a avea control asupra costurilor, prin serviciul de cost control ale proiectelor în timp real. În plus, împreună vrem să facem mai multe pentru clienții noști, dar și pentru comunitățile în care realizăm proiecte.

CUMULUS oferă investitorilor în industria hotelieră soluții complete și serviciu de cost control în timp real al proiectelor.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#MoviesTalk

Ce filme apărute în 2021 îți recomandă Coiotu’ de la Trooper

Published

on

Se știe că una dintre marile bucurii ale lui Coiotu’ (Alin Dincă), cofondatorul Trooper, trupă rock autohtonă, apărută acum 26 ani în Târgoviște, este de a merge la cinematograf.

Dacă înainte, el obișnuia să își petreacă parte din timpul liber, săptămânal, la cinema, să urmărească „de la filmele mainstream, bune de văzut pe ecrane mari, până la cele de artă, din cinemtatografele mici,” în 2021, pe fondul pandemiei de Covid 19, Coiotu’ și-a urmărit peliculele pe platformele de streaming.

Ce filme recomandă Coiotu’

The power of the dog

Coiotu’: Primul ­– și cel mai impresionant pentru mine – este „The power of the dog”, „În ghearele câinilor” tradus la noi. O capodoperă.

Am fost forțat să îl văd și bine mi s-a făcut, căci altfel aș fi ratat o poveste care mi s-a întipărit pentru totdeauna în suflet. Este regizat de Jane Campion, după un roman scris în anii 1960, iar toți actorii sunt extraordinari. Chiar mi-au rămas în minte până și gesturi sau priviri ale lor. Cinematografia, imaginile, felul în care se mișcă, narațiunea, totul este rafinat perfect.

De Benedict Cumberbatch nu am ce să spun, fiind cunoscut drept un talent indiscutabil. M-am bucurat să îi văd iar jucând împreună pe Kirsten Dunst și Jesse Plemons, pe care îi știam deja drept un cuplu excelent dintr-un serial mai vechi foarte bun, Fargo; însă Kodi Smit-McPhee, tânărul pe care poate îl știți din filmul acela destul de interesant, Alpha, a fost cea mai plăcută surpriză pentru mine.

Dune

Coiotu’: „Dune”ocupă un loc special în clasamentul personal nu doar pentru maiestuozitate și efectele speciale grandioase, ci și pentru că în copilărie cărțile acestea erau preferatele mele.

Un film care te trage cu totul în el, nemaipomenit de văzut pe ecran mare, de cinematograf. Abia aștept continuarea.

Free Guy

Coiotu’: Un film haios și lejer, dar care are totuși și o temă mai profundă la bază, este „Free Guy”. Se trage din filme precum „The Truman Show” și „The Matrix”, dar pune conceptul în aplicare într-un mod care să le vorbească mai bine oamenilor de acum. Este fun, fără să aibă pretenția că ar putea lua Cannes-ul 😊.

BONUS

Coiotu’: Alte filme, tematice sau doar cumva potrivite de văzut iarna, care pe mine m-au mișcat într-un fel sau altul și pe care le recomand sunt: „It’s a Wonderful Life”, „Miracle On 34th Street” (la varianta veche, din anii 1940, mă refer), „The Shop Around The Corner”, „The Apartment” (încă un film pe care l-am văzut certat că nu voiam, dar care e chiar minunat), „Citizen Kane”, care n-o fi cel mai bun film din lume, așa cum s-a spus, dar e oricum pe lista obligatorie, „Edward Scissorhands”.

Legenda spune și că dacă nu vezi în fiecare an, până în Revelion, Home Alone-urile și Die Hard-urile, o să ai ghinion tot anul următor, așa că eu zic să nu riscăm!

Continue Reading

#News

ANSWEAR, reduceri de până la 70% pentru campania Black Friday 2021

Published

on

ANSWEAR anunță lansarea campaniei de Black Friday ce va aduce de săptămâna viitoare reduceri de până la 70% pe website și reducere extra de 10% în aplicație. De Black Friday, retailerul online ANSWEAR estimează o creștere a vânzărilor cu 30% față de anul anterior.

Reduceri masive de Black Friday vor fi atât pentru brandurile proprii, cât și pentru brandurile de top aflate în portofoliu.

“Vom lansa și în acest an reduceri de până la cel puțin 70% pentru brandurile de top și ne vom asigura că vom avea o ofertă cât mai variată, atât din punct de vedere branduri, cât și din punct de vedere produse. Vom avea reduceri în special pe categoriile specifice pentru iarnă – geci, cizme, botine, pulovere, hanorace, dar nu vom neglija nici categoriile de haine sport, sneakers, rochii, tricouri, bluze, cămăși, jeans și sacouri. Iar clienții care vor plasa comenzi din aplicația mobilă vor beneficia de extra discount-uri”, spune Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.

Clienții vor putea alege produse cu reduceri de până la 70% pe website și reducere extra de 10% în aplicație de la peste 400 de branduri de top, precum și de la cele mai noile branduri intrate în portofoliul ANSWEAR: Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham.

“Vom avea reduceri pentru majoritatea brandurilor din portofoliu: Tommy Hilfiger, Dr. Martens, Calvin Klein, Pinko, Elisabeta Franchi, Levi’s, UGG, Karl Lagerfeld. Am adăugat recent în portofoliul ANSWEAR și brandurile Chiara Ferragni, Givenchy, Isabel Marant, Fendi, Burberry, DIOR, Trussardi, Victoria Beckham și vom avea și aici surprize pentru clienții ANSWEAR. De asemenea, așa cum ne-am obișnuit clienții, nu vor lipsi brandurile ANSWEAR și Medicine”, menționează Raluca Radu.

În privința celor mai vândute branduri și celor mai căutate categorii de produse din perioada de Black Friday, Raluca Radu afirmă că echipa ANSWEAR se așteaptă ca și în acest an brandurile Medicine, ANSWEAR, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Karl Lagerfeld să fie în topul vânzărilor.

“Pe de altă parte, brandurile Dr. Marterns, Max Mara, Nissa și Pinko au înregistrat creșteri mari în acest an și ne așteptăm să se afle și ele în vârful clasamentului. Ne așteptăm ca cele mai vândute categorii de produse să fie cele de cizme, botine, geci, paltoane, pulovere, jeans, sacouri, fiind produsele de sezon. De asemenea, dat fiind că ne aflăm în perioadă de restricții, probabil vom înregistra creșteri și pe categoriiile de tricouri, hanorace, treninguri și papuci de casă”, completează Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.

Al doilea Black Friday din timpul pandemiei înregistrează schimbări în privința comportamentului de consum, clienții orientându-se și mai mult spre shopping online.

“Odată cu apariția restricțiilor se simte deja o creștere a traficului și vânzărilor în magazinul nostru online și ne așteptăm ca acestea să se accelereze cu ocazia Black Friday. De asemenea, ne așteptăm să avem o creștere a vânzărilor pe categoriile destinate work from home – tricouri, haine sport, papuci de casă, halate. Estimăm o creștere cu 30% a vânzărilor în această perioadă față de anul trecut. Bazându-ne pe experiențele trecute, valoarea bonului mediu va fi undeva la 300 lei și o comandă va conține în medie între 1 și 2 produse”, spune Raluca Radu.

Ca în fiecare an, ANSWEAR pregătește o campanie extinsă de Black November care va dura până la finalul lunii noiembrie, iar între 28 – 30 noiembrie se va desfășura Cyber Monday.

Continue Reading

#News

Cum se pregătesc magazinele online pentru Black Friday

Published

on

„Pandemia a adus în online un număr semnificativ mai mare de cumpărători noi, iar pentru mulți dintre ei anul trecut a însemnat și primul Black Friday în online. Ne așteptăm ca acest lucru să se păstreze și anul acesta, pentru că oamenii au avut timp să descopere beneficiile shoppingului online”, spune Raluca Negrea, Country Manager-ul companiei 2Performant România și Bulgaria.

Elefant.ro estimează vânzări de peste 2 milioane de euro de Black Friday

Unul dintre brandurile active în platforma 2Performant.com, Elefant.ro estimează că ofertele pregătite pentru anul acesta vor genera vânzări de peste 2 milioane de euro de Black Friday.

„Ne-am asigurat ca produsele din categoriile în trend, cum ar fi parfumurile, în special cele arăbești, cosmeticele, jucăriile, ceasurile și zona de home and deco, să fie prezente în oferta noastră de Black Friday cu prețuri agresive. Estimăm vânzări de peste 2 milioane de euro. Dacă anul trecut a fost un boom al clienților online, anul acesta ne așteptăm la un Black Friday cu mult mai mult focus pe conversii și interes pentru categoriile principale”, e de părere Călin Spiridon, CMO Elefant.

Black Friday extins la Orange

Pentru Orange, Black Friday va începe anul acesta din 1 noiembrie și se va desfășura pentru o perioadă suficient de lungă, astfel încât clienții să aibă șanse egale de a-și achiziționa produsul dorit. Iar noutatea în magazinul online este anul acesta o nouă categorie de produse eco-friendly: telefoanele recondiționate premium, care deja vin cu un preț promoțional, iar în perioada de Black Friday vor beneficia de o extra reducere.

„Oferta noastră din magazinul online va oferi o gamă largă de produse din toate categoriile, de la telefoane și accesorii, cât și pentru obiecte conectate. Ne așteptăm ca vânzările din acest an să depășească vânzările de anul trecut și, în plus, ne așteptăm la o creștere pe categoria de produse eco-friendly premium, care se regăsesc exclusiv online în oferta Orange”, spune Laurențiu Mitrea, Digital Marketing Manager Orange

Litera.ro, creștere de 30% a încasărilor de Black Friday față de anul trecut

Litera.ro anunță cărți pe gustul tuturor și o ofertă comercială mult mai generoasă decât anul trecut, cu mai multe titluri cu reduceri substanțiale și cadouri.

„Anul acesta ne bazăm pe o echipă mult mai vastă de afiliați în 2Performant comparativ cu 2020. Ne propunem creștere de 30% a încasărilor comparativ cu anul trecut, avand în vedere că ne-am extins rețeaua de afiliați în 2Performant și cu unii dintre ei avem deja o colaborare de succes. Editura Litera se pregătește pentru un Black Friday de poveste. Plănuim reduceri extraordinare la titlurile noastre bestseller,  cadouri memorabile și multe surprize, pe care așteptăm cu nerăbdare să le împărtășim cu cititorii noștri. În ceea ce privește categoriile de produse de interes pentru cumpărătorii noștri, menționăm cărțile din colecțiile noastre cele mai îndrăgite (Blue Moon, Buzz Books, Moon Light, Carte Pentru Toți, Disney, DK, National Geographic, Prima mea lectură, etc.), precum și Calendarul de Advent Disney Pixar, un produs de sezon disponibil în exclusivitate pe Litera.ro”, declară Nicoleta Pandelea, Digital Marketing Specialist Litera.

Chilipirul Zilei, reduceri de până la 60%

Pentru acest Black Friday, Chilipirul Zilei anunță super reduceri de până la 60% pentru toate categoriile de produse din ofertă.

„Cumpărătorii noștri arată un interes crescut pentru categoriile de canapele și colțare, dressinguri, fotolii și covoare. Prin prisma schimbărilor economice și de comportament din pandemie, credem că cei mai mulți dintre clienți vor fi mai chibzuiți și mai atenți la achiziții. De aceea, ofertele noastre și beneficiile pe care le vom oferi chiar vor fi de nerefuzat și mult mai avantajoase decât anul trecut. În contextul economic actual, sperăm ca orientarea spre produse la preț de chilipir ne va aduce mai multe comenzi în acest an de Black Friday și estimăm ca peste 12,5% din acestea să fie generate cu ajutorul platformei 2Performant”, declară Gina Tudosa, CEO Chilipirul-Zilei.ro.

Metodă nouă de livrare în Black Friday la evoMAG

Al doilea Black Friday în pandemie va marca o prezență crescută a utilizatorilor în online, iar evoMAG mizează pe un Black Friday de 1 lună (29 octombrie – 28 noiembrie) și categorii de produse precum telefoane, televizoare, laptopuri, componente PC, monitoare sau vehicule electrice.

„Anul acesta de Black Friday ne așteptăm la o creștere cu 10% față de anul trecut. În plus, anul acesta vom avea o categorie nouă, PC-uri by evoMAG, dar și o metodă de livrare nouă prin easybox”, anunță Marian Călinescu, Marketing Teamleader evoMAG.

Vivre, website nou de Black Friday

Pentru Black Friday 2021, Vivre anunță zeci de mii de produse la cele mai mici prețuri din an, pentru următoarele categorii: canapele, colțare, birouri, scaune, lenjerii de pat, decorațiuni, covoare, fashion, chiar și mobilier pentru exterior. Totodată, retailerul a pregătit chiar și o versiune îmbunătățită a website-ului, care le permite clienților să navigheze mai ușor printre categoriile de produse și să își găsească mai rapid preferatele.

„În anul 2020, în prima oră a campaniei de Black Friday au fost înregistrate aproximativ 4.800 de comenzi, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de aproximativ 100 euro. De Black Friday 2021, am pregătit o serie de surprize și multe produse la reducere, selectate din listele de favorite ale clienților noștri. De asemenea, date fiind optimizările făcute pe website-ul nostru, anul acesta clienților le va fi mult mai ușor să ajungă la produsele dorite și vor trece mult mai rapid prin procesul de achiziție a acestora. Din punctul de vedere al comportamentului de consum al clienților, se observă o creștere în tendința de a achiziționa cadourile de Crăciun pentru cei dragi în perioada de Black Friday, motiv pentru care le recomandăm afiliaților să își îndrepte atenția și în această zonă în perioada care urmează”, spune Andreea Arion, Junior Affiliate Manager Vivre.

Continue Reading

Trending