Connect with us

#Trends

Moxy și The Marmorosch, două hoteluri care devin punct de referință în peisajul turistic românesc

Published

on

CUMULUS a finalizat convertirea în hotel a două clădiri de pe strada Doamnei, Moxy Bucharest Old Town – deschis în vara lui 2020 – cu un design ce îmbină exuberanța și confortul și The Marmorosch Bucharest – deschis în august 2021 – un hotel sub brandul Autograph Collection, ce se impune prin moștenirea istorică și atmosfera luxuriantă. Cele două presupun un total de 436 camere.

Colaborarea cu Apex Alliance, sub care am proiectat și amenajat în total patru hoteluri de referință pentru București, fiecare cu un public și specific bine definite a fost o provocare, fiind unul dintre cele mai de anvergură proiecte ale CUMULUS din ultimii 3-4 ani. Moxy și The Marmorosch, cele mai recent inaugurate, sunt probabil și cele mai populare, fiind situate în centrul vechi și reprezentând o provocare prin faptul că s-a lucrat la clădiri deja existente, spre deosebire de Courtyard și Hilton Airport Garden Inn care au fost construite de la zero, a precizat arh. Ivona Amariței, Senior Partner CUMULUS.

Reabilitând și transformând total o clădire veche de 61 ani, Moxy Bucharest Downtown surprinde azi prin efervescență și culoare. Conceptul de la care a pornit CUMULUS a integrat elemente din balada populară „Miorița”, reinterpretata intr-un limbaj actual de artistul Milos Jovanovici. Elementele componente ale designului, stilul industrial șic, spiritul ludic exprimat prin piesele de mobilier contemporan-urbane și suprapunerea de texturi, culori și materiale fac din Moxy o destinație perfectă pentru story-telleri digitali.

„Moxy a fost un proiect important pentru noi la CUMULUS. Am adus împreună rigoarea, cerințele dezvoltatorului cu designul, stilul jucăuș inconfundabil și standardele unui brand vibrant ca Moxy. Ne mândrim cu faptul că am proiectat primul hotel Moxy din România, care, la un an de la deschidere, confirmă că este un concept de succes“, a declarat arh. Eliza Yokina, Senior Partner CUMULUS.
Câțiva pași distanță, tot pe strada Doamnei, echipa CUMULUS împreună cu 57 de alți specialiști au redat strălucirea unei clădiri emblematice pentru Capitala secolului XX. The Marmorosch, monument de clasa A, a devenit astfel primul hotel deschis sub brandul Autograph Collection în România. Procesul de restaurare a fost unul anevoios și plin de provocări, majoritatea pe fondul responsabilității față de moștenirea clădirii. Designul interior reflectă perioada interbelică, iar fiecare centimetru este restaurat sau recondiționat. Bugetul total destinat acestui proiect prin Apex Alliance Hotel Management a fost de 42 de milioane de euro.

“Marmorosch Blank este banca privată care a stat la temelia României moderne, clădirea monument fiind de o valoare stilistică unică pentru București. Proiectul de conversie și restaurare în The Marmorosch Bucharest, Autograph Collection este despre a readuce în circuitul public o moștenire istorică de care putem fi mândri, de a deschide către oraș o clădire abandonată, uitată și a crea un punct de referință pe harta afectivă a orașului.”, a declarat arh. Adrian Soare, Senior Managing Partner CUMULUS.

Provocările CUMULUS au fost de a adapta clădirea la cerințele de siguranță în exploatare și securitate la incendiu în vigoare atât în România, cât și la standardele stricte ale brandului Autograph Collection by Marriott pentru un hotel de lux, cu păstrarea tuturor elementelor valoroase existente. Au rezultat astfel, 45 de tipologii diferite de camere de hotel – de la noul corp de clădire cu camere reinterpretate într-o notă contemporană, la cele 7 camere cu încărcătura istorică și apartamentul prezidențial spectaculos amenajat pe locul fostului birou directorial. Cele 217 camere au fost concepute pentru a oferi o experiență unică pentru oaspeții hotelului The Marmorosch.

CUMULUS este un birou de arhitectură care aduce împreună zeci de ani de expertiză, idei și abilități complementare pentru a oferi servicii integrate de proiectare, arhitectură, urbanism, design. Proiecte rezidențiale mari, hoteluri, birouri, zone industriale, restaurare și reabilitarea spaţiilor publice și arhitectură de interior – toate serviciile oferă investitorilor șansa de a avea control asupra costurilor, prin serviciul de cost control ale proiectelor în timp real. În plus, împreună vrem să facem mai multe pentru clienții noști, dar și pentru comunitățile în care realizăm proiecte.

CUMULUS oferă investitorilor în industria hotelieră soluții complete și serviciu de cost control în timp real al proiectelor.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#IT Revolution

Trackerul Fitbit Charge 5, disponibil pentru precomandă și în România. Ce funcții are și de la ce preț pornește noul model

Published

on

Fitbit Charge 5, cel mai avansat tracker Fitbit de monitorizare a sănătății și activității fizice, este disponibil în România pentru precomandă, iar din 27 septembrie – la comandă.

Cu 10% mai subțire decât predecesorul său, Charge 5 are un design aerodinamic, este optimizat pentru performanță și proiectat pentru o potrivire perfectă la încheietura mâinii. Cu un nou afișaj color AMOLED, Charge 5 este primul tracker Fitbit cu opțiune de afișare permanentă pentru un plus de confort atunci când userul își dorește să consulte statisticile din timpul antrenamentului.

Afișajul este, de asemenea, de două ori mai luminos decât cel al modelului anterior, facilitând vizualizarea statisticilor în zilele cu soare puternic. 

Lifestyle photo of Fitbit Morgan.

Singura brățară de fitness cu senzor ECG (senzor – întâlnit, de obicei, la smartwatch-uri)

Fibrilația atrială (FibA) este cea mai frecventă afecțiune a ritmului cardiac din lume și, de la lansarea aplicației ECG pe smartwatch-urile Fitbit Sense, utilizatorii au efectuat mai mult de patru milioane de evaluări. Aplicația ECG va fi disponibilă în curând și pe Charge 5, aducând un instrument critic la îndemâna mai multor persoane, la un preț accesibil. De asemenea, Charge 5 monitorizează ritmul cardiac 24/7 și oferă notificări atunci când utilizatorul se află peste sau sub limitele normale înregistrate de regulă pentru corpul său.

„Ca un medic de familie digital”

Charge 5 vine cu șase luni de abonament la serviciul Fitbit Premium incluse, prin care oferă acces la informații detaliate, îndrumări practice și o suită de peste 500 de antrenamente, alături de sfaturi utile despre nutriție și mindfulness.

Trackerul oferă și o vedere holistică asupra altor metrici cheie ai sănătății și stării generale de bine prin dashboard-ul Metrici de sănătate din aplicația Fitbit. Acesta include informații despre rata de respirație, variația temperaturii pielii și a nivelului de oxigen din sânge (SpO2). 5 Cu Premium, puteți urmări pe termen lung tendințele și limitele personale.

Și pentru că somnul este esențial pentru starea de bine, în aplicația Fitbit sunt disponibile instrumentele de analiză a somnului ce sunt recunoscute pentru acuratețea lor precum Scorul de somn, stagiile de somn și alarmele inteligente SmartWake. Membrii Premium primesc, de asemenea, o analiză mai detaliată și îndrumări personalizate pentru a îmbunătăți calitatea orelor de odihnă.

„Tehnologia face parte din rutina noastră zilnică și deschide perspective noi pentru a avea o viață mai conștientă și informată din punct de vedere fizic și psihic. Avem privilegiul să trăim într-o perioadă în care putem accesa cu ușurință capabilități tehnice avansate pentru a înțelege mai în profunzime parametrii noștri biologici și cum ei ne influențează fiecare moment. Tehnologia dispozitivelor wearable ne ajută să identificăm cu mai multă acuratețe și într-un format ușor de înțeles tipare despre propria noastră biologie. Iar acestea pot sta la baza unor decizii medicale complexe sau pot iniția transformări fizice importante. Mai mult, analiza unor concepte precum somnul sau evoluția indicatorilor de stres, care până acum erau abstracte pentru cei mai mulți dintre noi, au devenit cu ajutorul dispozitivelor purtabile ușor accesibile”, explică Paul Olteanu, master trainer & coach.

Efort, în mod inteligent

Odată cu Fitbit Charge 5, apare și noua experiență de pregătire zilnică Daily Readiness oferită în cadrul serviciului Fitbit Premium, care ajută utilizatorul să observe cât de pregătit îi este corpul pentru un antrenament intens sau dacă ar trebui să acorde prioritate recuperării după vreun alt antrenament. O funcționabilitate care va fi disponibilă în curând pe Charge 5, precum și pe dispozitivele Sense, Versa 3, Versa 2, Luxe și Inspire 2. 

Lifestyle photo of Fitbit Morgan.

Cu Daily Readiness, userul primește în fiecare dimineață un scor bazat pe gradul fizic de epuizare, variația ritmului cardiac (HRV) și somnul recent. Astfel, va accesa, de asemenea, o analiză a factorilor cu impact asupra scorului său și sugestii. De pildă: un obiectiv recomandat pentru numărul de Minute Active, împreună cu antrenamente sau programe regăsite în cadrul serviciul Premium care îl vor ajuta să ia cele mai bune decizii pentru corpul său. De asemenea, Charge 5 include și un sistem GPS încorporat, 20 de tipuri de antrenamente, recunoașterea automată a exercițiilor și o estimare a V02 max. În plus, cu Premium, pot fi accesate peste 200 de antrenamente de la antrenori certificați și programe populare precum Daily Burn, barre3, obé și noile antrenamente super-energice de la LES MILLS.

Charge 5 este primul tracker Fitbit care include un senzor EDA, care măsoară răspunsul corpului la stres

Product render of Fitbit Morgan, 3QTR view, in Black and Graphite.

În 2020, 40% dintre adulți au înregistrat un nivel record de stres. Pentru a-i ajuta să gestioneze mai bine stresul, Charge 5 include un senzor EDA, care măsoară răspunsul corpului la stres prin înregistrarea până și a celor mai mici modificări ale glandelor sudoripare de pe degete.

Dacă toamna trecută, Fitbit lansa indicatorul EDA, odată cu smartwatch-ul Fitbit Sense, compania a constatat că 70% dintre utilizatori și-au scăzut ritmul cardiac în timpul unei sesiuni de scanare EDA de două minute, demonstrând că aceste instrumente pot ajuta la reducerea stresului.

Cu Charge 5 utilizatorul obține și Scorul de Management al Stresului afișat în aplicația Fitbit, astfel încât să poată vedea în fiecare dimineață dacă mental este gata să facă față mai multor provocări sau dacă trebuie, mai degrabă, să se odihnească.

Tot prin Fitbit Premium, pot fi accesate peste 300 de sesiuni de meditație și mindfulness de la branduri și experți mondiali, precum “Metoda Ten Percent Happier” și “Mindful Method by Deepak Chopra” care ajută în gestionarea stresului. De asemenea, Fitbit a anunțat un parteneriat cu cea mai populară aplicație de mindfullness (somn, meditație & relaxare) – Calm. Parteneriat, prin intermediul căruia membrii Premium vor avea acces la conținutul disponibil în aplicație.

Cât costă

Charge 5 este disponibil la prețul recomandat de 899 lei, preț ce include și 6 luni de abonament gratuit pentru serviciul Fitbit Premium (pentru clienți noi sau care revin). Începând de astăzi, Charge 5 poate fi pre-comandat online pe Fitbit.com și la partenerii locali autorizați printre care se numără eMAG, Altex, Flanco, Media Galaxy, cu disponibilitate globală din 27 septembrie. 

Continue Reading

#News

Complice.ro lansează abonamentele pentru cadouri experiențiale și estimează că serviciul va genera 15% din afaceri

Published

on

Complice.ro, magazin online specializat în comercializarea de cadouri inedite bazate pe experienţe, lansează serviciul de abonamente pentru cadouri, o premieră pentru piața de profil din România. Acesta oferă clienților posibilitatea de a primi proactiv propuneri și idei de cadouri pentru cei dragi, de a acumula lunar un buget pentru cadourile importante pe care doresc să le facă de-a lungul anului, dar și de a primi experiențe-cadou pentru ei. Potrivit estimărilor, noul serviciu va genera 15% din afacerile Complice.ro până la finalul anului viitor. 

Peste 20% dintre clienții Complice.ro revin pe parcursul unui an în magazinul online de cadouri experiențiale pentru a achiziționa un nou pachet, iar comenzile făcute de aceștia reprezintă mai mult de o treime din valoarea totală a comenzilor înregistrată la nivel de an. Valoarea medie a comenzilor provenite de la clienții recurenți este de 175 de euro. În ceea ce privește procesul de achiziție, un client din patru solicită consultanță și cea mai mare parte dintre aceștia cumpără la final un pachet personalizat, care nu există ca atare în portofoliul de pe site. 

În acest context, Complice.ro lansează un serviciu nou, de abonamente pentru cadouri, care oferă clienților posibilitatea de a transforma plățile recurente, lunare, într-un buget pentru experiențele pe care doresc să le achiziționeze de-a lungul anului, dar și de a primi extra-beneficii.

Un procent semnificativ de clienți iau decizia de achiziție a unei experiențe cadou în 1-3 zile de la consultarea portofoliului de pe site. Mai ales în ultimul an, clienții și-au exprimat constant dorința de a primi oferte personalizate, din timp, astfel încât să nu se simtă presați în luarea acestei decizii. Tot mai mulți preferă experiențele cadou, indiferent că este vorba de aniversarea căsătoriei, de ziua de naștere a partenerului sau a copiilor și din ce în ce mai mulți caută inspirație și planifică din timp cadourile cu adevărat speciale, atât din perspectiva experienței alese, cât și a bugetului investit, a explicat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Astfel, cele patru abonamente au ca punct comun serviciul de consultanță în achiziția de cadouri: oferă alerte și notificări pentru momentele importante din an (aniversarea partenerului de viață, a căsătoriei, ziua de naștere a părinților, nașilor, prietenilor apropiați, sărbători, evenimente planificate precum botez, căsătorie, majoratul copiilor etc), dar și propuneri personalizate de experiențe cadou care țin cont de profilul destinatarului (vârstă, sex, pasiuni, buget etc). În plus, în funcție de abonamentul ales, clienții pot acumula lunar un buget ce va fi folosit integral, oricând, pentru achizițiile de cadouri. 

Beneficii: notificări, inspirație, experiențe-cadou

Pachetele de abonamente au prețuri începând de la 14 lei/lună (în cazul abonamentului Light – singurul care conține exclusiv serviciul de consultanță), până la 499 lei/lună (în cazul abonamentului Universe, acesta fiind un abonament premium, care presupune acumularea unui buget ce poate acoperi 8-10 cadouri experiențiale anual). De asemenea, clienții care optează pentru abonamentul Universe au la dispoziție și un ”personal gift shopper” care poate recomanda și face achiziții de cadouri chiar și din afara portofoliului Complice.ro, asigurând și situațiile din București în care clientul dorește să trimită un cadou de urgență. Mai mult, clienții Star, Galaxy și Universe primesc la finalul unui an de abonament și posibilitatea de a-și alege o experiență-cadou cu valoare de până la 600 lei. 

Ne adresăm unor clienți care își doresc să achiziționeze cadouri speciale, venind în sprijinul lor cu un instrument ce reduce impactul imediat asupra bugetului. Chiar și atunci când achiziția cadoului se suprapune cu alte cheltuieli neprevăzute, ei tot pot alege un cadou spectaculos, având la dispoziție bugetul acumulat pe perioada abonamentului. Astfel, pe lângă pregătirea din timp a ideilor de cadouri, clienții beneficiază și de relaxare din perspectiva bugetului alocat experiențelor alese. Estimările arată că acest sistem bazat pe abonament cu valoare fixă ar putea crește frecvența alegerii unui cadou-experiență și chiar valoarea medie a unui cadou individual, impactul financiar fiind resimțit mult mai ușor chiar și pentru cadourile mai deosebite, a mai explicat Oana Pascu.

Datele și feedbackul clienților Complice.ro conturează un portret al clientului care va prefera achiziția de abonamente de cadouri-experiență ca fiind bărbat, din categoria de vârstă 30-55 de ani, în special antreprenori sau middle/top manageri, cu o viață socială activă, dar în același timp cu un timp limitat pentru a căuta cadouri de impact. De asemenea, estimările arată că serviciul nou lansat va genera 15% din afacerile Complice.ro până la finalul anului viitor. 

Complice.ro este un magazin online specializat în cadouri și recompense experiențiale. Pachetele de experiențe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition și incentive pentru angajați, clienți și parteneri de afaceri, dar și soluții creative pentru evenimentele corporate), cât și către zona residential de dezvoltare personală, relaxare și adrenalină pentru cei care își doresc să depășească sfera cadourilor-obiect. 

În cei peste 5 ani de când activează pe piața cadourilor experiențiale, Complice.ro a livrat mai mult de 1.250 de experiențe inedite pentru clienți din zonele corporate și residential, dintr-un portofoliu care include peste 200 de experiențe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din București, dar și din restul țarii și chiar de peste hotare. 

Continue Reading

#HrTrends

Exploratist: Companiile triplează bugetul alocat employee experience. Top tendințe în 2021

Published

on

În timp ce 70% dintre angajați vor continua să lucreze în sistem remote și hibrid, companiile au intensificat în 2021 eforturile de a menține angajații implicați și productivi investind aproximativ 20% din bugetul de HR în acțiuni dedicate, arată datele Exploratist, agenție locală de employee experience. Deși bugetul dedicat employee experience a crescut, ajungând la aproape 20% din totalul bugetului de HR, suma alocată pentru o inițiativă de wellbeing pe fiecare angajat a scăzut la 35 de euro, pe fondul trecerii experiențelor în mediul online. 

În contextul unui 2021 hibrid, cu provocări tot mai mari pe segmentul retenției și productivității angajaților, companiile apreciază din ce în ce mai mult importanța programelor dedicate echipelor, având focus atât pe interacțiunea și implicarea acestora, cât și pe wellbeingul lor. Astfel, conform studiilor*, 31% dintre respondenți afirmă că programele de employee experience cresc gradul de retenție al angajaților, iar 47% consideră că performanța angajatului va crește. Acest impact a contribuit la triplarea bugetului alocat acestor programe în ultimii doi ani.

La nivelul lui 2021, costurile generale ale evenimentelor au scăzut cu 35%, valoarea medie alocată per angajat în cazul teambuidingurilor online fiind de 50 de euro (față de 100 de euro/zi costul pre-pandemie), iar în cazul programelor de wellbeing, de 35 de euro/angajat (față de 50 de euro/angajat înainte de pandemie). 

Conectarea, colaborarea și consolidarea echipei, impactul imediat al acțiunilor – sunt factorii care influențează luarea deciziei în accesarea experiențelor de employee engagement. Provocarea este în acest context să vii mereu cu experiențe inovative, care să-i țină conectați pe angajați pe tot parcursul acestora, ca informația să fie suficient de relevantă și atractivă. De altfel, două treimi din bugetul alocat este investit în formatul experienței și doar o treime în implementarea acesteia. Mai mult, peste 90% din experiențele oferite de Exploratist sunt personalizate, iar rezultatele nu întârzie să apară, a precizat Silviu Andrei Petran, managing director Exploratist. 

Astfel, în top produse de employee experience accesate în 2021 de companiile din portofoliul Exploratist se numără: 

  • comunicare internă și employer branding (33%)
  • evenimente corporate online, integrate cu produse digitale diverse din suita Digital Stage, inclusiv interacțiuni mai puțin formale sau discuții libere (29%)
  • teambuildinguri în online (15%)
  • experiențe de wellbeing și dezvoltare personală, inclusiv dedicate copiilor angajaților (10%)
  • programe de training și învățare prin gamification (8%)

Wellbeing, parte esențială în strategia de comunicare internă 

O altă tendință majoră conturată în 2021 vine din felul în care se realizează comunicarea și conexiunea cu angajații. Climatul pozitiv este motorul cel mai important al siguranței psihologice a angajaților, iar acesta este susținut de programele de wellbeing adresate angajaților și familiilor acestora.

Organizațiile au înțeles cât de mult îi afectează această dimensiune emoțională pe angajați și au preluat responsabilitatea stării de bine a întregii familii. Angajatorul devine o plasă de siguranță socială, verticală ce nu era inclusă în programele anterioare pandemiei. Exploratist a dezvoltat, la solicitarea companiilor, astfel de programe dedicate și copiilor, care au fost accesate pe tot parcursul anului de un număr tot mai mare de clienți. Bugetul alocat inițiativelor de acest tip este de 15 euro/copil, a precizat Silviu Andrei Petran. 

Mental Fitness, catalizator pentru transformarea echipelor

Mental Fitness este una dintre metodologiile cu popularitate în creștere în ultimul an în organizații. Aceasta presupune o serie de exerciții, grupate în programe de micro-learning, în cadrul cărora participanții devin conștienți de momentele în care se autosabotează și își împiedică singuri dezvoltarea, putând să facă alegeri diferite și să acționeze mai înțelept. 

Astfel, pentru a facilita transformarea în organizații, Exploratist colaborează cu Mental Fitness Romania, organizație creată de Sandra Jitianu (MBA, ACC), consultant în management și trainer, și Matei Stănculescu (ACC), psiholog, coach și trainer cu 15 ani de experiență în media și 8 în antreprenoriat. Programul de dezvoltare pe care îl propun are impact în creșterea  performanței individuale, îmbunătățirea relațiilor și atingerea unui wellbeing mental, iar metodologia folosită este cea a lui Shirzad Chamine, lector la Stanford și părintele inteligenței pozitive, autor al bestsellerului New York Times „Positive Intelligence”.

Nivelul de fitness mental și emoțional este cel mai bun predictor al performanței unei persoane în raport cu potențialul pe care îl are. Mai simplu spus, succesul nostru depinde de cât de bine știm să ne activăm – sau să ne reducem – anumite comportamente sau reacții mentale și emoționale atunci când urmărim un scop, spune Sandra Jitianu, co-fondator Mental Fitness România. 

Efectele proceselor de mental fitness au fost observate pe un număr de peste 500.000 de participanți din întreaga lume, din domenii diferite (de la CEOs, la atleți,  de la studenți la echipe de vânzări, operațiuni sau tehnologie). Acestea includ:

  • Creșterea vânzărilor cu 37% 
  • Creșterea performanței cu 31% 
  • Creativitate de 3 ori mai mare

Interacțiunile online vor coexista cu cele offline

De asemenea, în contextul de muncă actual, o tendință importantă este felul cum vor coexista interacțiunile online și offline, care impactează cultura organizațională, colaborarea în cadrul echipelor și între echipe, procesele, comunicarea internă și strategiile de HR.  

Deși va crește numărul interacțiunilor offline, acesta va fi în continuare limitat la echipele de mici dimensiuni, de până la 50-100 de persoane. Formatul online va continua să fie accesat de organizațiile mari, care au descoperit eficiența crescută a programelor de învățare, de wellbeing și costurile reduse în cazul evenimentelor corporate, nu doar din punctul de vedere al bugetului alocat, ci și din punct de vedere operațional și al continuității activității, angajații nefiind scoși complet din fluxul de muncă, a explicat Silviu Andrei Petran. 

De altfel, eficiența acestor programe este confirmată și de rata de participare a angajaților clienților din portofoliul Exploratist, care este de 95%. Nivelul de satisfacție, după o scădere la 40% în primele luni ale anului 2020, cauzată de comparația cu offlineul, și-a revenit atingând 90% la finalul anului 2020 și se menține pe aceeași linie și în 2021. 

Precauție, dar deschidere, la nivel de decidenți din HR 

La nivelul Exploratist, toți clienții au accesat cel puțin o dată experiențe de tip teambuilding, iar teambuildingurile în online au fost accesate într-un procent de 40%. În ceea ce privește procesul decizional, în 2021 a crescut durata medie de decizie în cazul accesării programelor pe segmente mai complexe, care includ programe de lungă durată și bugete corespunzătoare, pe fondul implicării mai multor stakeholderi din organizație.

Piața este în continuare precaută, însă organizațiile devin tot mai conștiente de impactul pozitiv al acestor programe. Este unul dintre motivele care ne fac să estimăm rezultate pozitive pentru Exploratist pentru 2021, o revenire sănătoasă – după scăderea cu 60% a cifrei de afaceri în 2020 – și cu o EBIDTA cu două cifre, a mai precizat Silviu Petran.  

Pentru primele 6 luni ale acestui an, Exploratist estimează o cifră de afaceri cu circa 10% mai mare față de nivelul din 2019. Astfel, cifra de afaceri la jumătatea anului va fi peste 400.000 euro. 

*studiu Gartner – Improve the Employee Experience. Create and deliver a high-ROI employee experience 

***

Exploratist este prima agenție de employee experience din România care livrează integrat servicii și produse de HR, marketing și digital menite să acopere toate etapele parcurse de angajați într-o organizație, de la onboarding și L&D până la comunicare internă, employer branding, evenimente și programe de engagement.

Exploratist aduce de 10 ani oamenii mai aproape unii de ceilalți și de cultura organizațiilor. People first. Everyday.

Continue Reading

Trending