Connect with us

#IT Revolution

Trackerul Fitbit Charge 5, disponibil pentru precomandă și în România. Ce funcții are și de la ce preț pornește noul model

Published

on

Fitbit Charge 5, cel mai avansat tracker Fitbit de monitorizare a sănătății și activității fizice, este disponibil în România pentru precomandă, iar din 27 septembrie – la comandă.

Cu 10% mai subțire decât predecesorul său, Charge 5 are un design aerodinamic, este optimizat pentru performanță și proiectat pentru o potrivire perfectă la încheietura mâinii. Cu un nou afișaj color AMOLED, Charge 5 este primul tracker Fitbit cu opțiune de afișare permanentă pentru un plus de confort atunci când userul își dorește să consulte statisticile din timpul antrenamentului.

Afișajul este, de asemenea, de două ori mai luminos decât cel al modelului anterior, facilitând vizualizarea statisticilor în zilele cu soare puternic. 

Lifestyle photo of Fitbit Morgan.

Singura brățară de fitness cu senzor ECG (senzor – întâlnit, de obicei, la smartwatch-uri)

Fibrilația atrială (FibA) este cea mai frecventă afecțiune a ritmului cardiac din lume și, de la lansarea aplicației ECG pe smartwatch-urile Fitbit Sense, utilizatorii au efectuat mai mult de patru milioane de evaluări. Aplicația ECG va fi disponibilă în curând și pe Charge 5, aducând un instrument critic la îndemâna mai multor persoane, la un preț accesibil. De asemenea, Charge 5 monitorizează ritmul cardiac 24/7 și oferă notificări atunci când utilizatorul se află peste sau sub limitele normale înregistrate de regulă pentru corpul său.

„Ca un medic de familie digital”

Charge 5 vine cu șase luni de abonament la serviciul Fitbit Premium incluse, prin care oferă acces la informații detaliate, îndrumări practice și o suită de peste 500 de antrenamente, alături de sfaturi utile despre nutriție și mindfulness.

Trackerul oferă și o vedere holistică asupra altor metrici cheie ai sănătății și stării generale de bine prin dashboard-ul Metrici de sănătate din aplicația Fitbit. Acesta include informații despre rata de respirație, variația temperaturii pielii și a nivelului de oxigen din sânge (SpO2). 5 Cu Premium, puteți urmări pe termen lung tendințele și limitele personale.

Și pentru că somnul este esențial pentru starea de bine, în aplicația Fitbit sunt disponibile instrumentele de analiză a somnului ce sunt recunoscute pentru acuratețea lor precum Scorul de somn, stagiile de somn și alarmele inteligente SmartWake. Membrii Premium primesc, de asemenea, o analiză mai detaliată și îndrumări personalizate pentru a îmbunătăți calitatea orelor de odihnă.

„Tehnologia face parte din rutina noastră zilnică și deschide perspective noi pentru a avea o viață mai conștientă și informată din punct de vedere fizic și psihic. Avem privilegiul să trăim într-o perioadă în care putem accesa cu ușurință capabilități tehnice avansate pentru a înțelege mai în profunzime parametrii noștri biologici și cum ei ne influențează fiecare moment. Tehnologia dispozitivelor wearable ne ajută să identificăm cu mai multă acuratețe și într-un format ușor de înțeles tipare despre propria noastră biologie. Iar acestea pot sta la baza unor decizii medicale complexe sau pot iniția transformări fizice importante. Mai mult, analiza unor concepte precum somnul sau evoluția indicatorilor de stres, care până acum erau abstracte pentru cei mai mulți dintre noi, au devenit cu ajutorul dispozitivelor purtabile ușor accesibile”, explică Paul Olteanu, master trainer & coach.

Efort, în mod inteligent

Odată cu Fitbit Charge 5, apare și noua experiență de pregătire zilnică Daily Readiness oferită în cadrul serviciului Fitbit Premium, care ajută utilizatorul să observe cât de pregătit îi este corpul pentru un antrenament intens sau dacă ar trebui să acorde prioritate recuperării după vreun alt antrenament. O funcționabilitate care va fi disponibilă în curând pe Charge 5, precum și pe dispozitivele Sense, Versa 3, Versa 2, Luxe și Inspire 2. 

Lifestyle photo of Fitbit Morgan.

Cu Daily Readiness, userul primește în fiecare dimineață un scor bazat pe gradul fizic de epuizare, variația ritmului cardiac (HRV) și somnul recent. Astfel, va accesa, de asemenea, o analiză a factorilor cu impact asupra scorului său și sugestii. De pildă: un obiectiv recomandat pentru numărul de Minute Active, împreună cu antrenamente sau programe regăsite în cadrul serviciul Premium care îl vor ajuta să ia cele mai bune decizii pentru corpul său. De asemenea, Charge 5 include și un sistem GPS încorporat, 20 de tipuri de antrenamente, recunoașterea automată a exercițiilor și o estimare a V02 max. În plus, cu Premium, pot fi accesate peste 200 de antrenamente de la antrenori certificați și programe populare precum Daily Burn, barre3, obé și noile antrenamente super-energice de la LES MILLS.

Charge 5 este primul tracker Fitbit care include un senzor EDA, care măsoară răspunsul corpului la stres

Product render of Fitbit Morgan, 3QTR view, in Black and Graphite.

În 2020, 40% dintre adulți au înregistrat un nivel record de stres. Pentru a-i ajuta să gestioneze mai bine stresul, Charge 5 include un senzor EDA, care măsoară răspunsul corpului la stres prin înregistrarea până și a celor mai mici modificări ale glandelor sudoripare de pe degete.

Dacă toamna trecută, Fitbit lansa indicatorul EDA, odată cu smartwatch-ul Fitbit Sense, compania a constatat că 70% dintre utilizatori și-au scăzut ritmul cardiac în timpul unei sesiuni de scanare EDA de două minute, demonstrând că aceste instrumente pot ajuta la reducerea stresului.

Cu Charge 5 utilizatorul obține și Scorul de Management al Stresului afișat în aplicația Fitbit, astfel încât să poată vedea în fiecare dimineață dacă mental este gata să facă față mai multor provocări sau dacă trebuie, mai degrabă, să se odihnească.

Tot prin Fitbit Premium, pot fi accesate peste 300 de sesiuni de meditație și mindfulness de la branduri și experți mondiali, precum “Metoda Ten Percent Happier” și “Mindful Method by Deepak Chopra” care ajută în gestionarea stresului. De asemenea, Fitbit a anunțat un parteneriat cu cea mai populară aplicație de mindfullness (somn, meditație & relaxare) – Calm. Parteneriat, prin intermediul căruia membrii Premium vor avea acces la conținutul disponibil în aplicație.

Cât costă

Charge 5 este disponibil la prețul recomandat de 899 lei, preț ce include și 6 luni de abonament gratuit pentru serviciul Fitbit Premium (pentru clienți noi sau care revin). Începând de astăzi, Charge 5 poate fi pre-comandat online pe Fitbit.com și la partenerii locali autorizați printre care se numără eMAG, Altex, Flanco, Media Galaxy, cu disponibilitate globală din 27 septembrie. 

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#BrandsTalk

Up România dă startul soluțiilor creative
la hackathon-ul inovației „Future Work”

Published

on

Up România continuă seria acțiunilor de susținere a digitalizării și inovației. Între 28-29 mai 2022, în parteneriat cu Top Minds, va organiza un eveniment de tip hackathon menit să genereze soluții tehnologice creative în domeniile resurselor umane, educației, marketingului, investițiilor, sustenabilității și responsabilității sociale.

Invitația la hackathon-ul cu tema ,,Future Work’’ este destinată în principal elevilor, studenților și tinerilor aflați la început de carieră. Pentru înscriere, cei interesați pot accesa până pe data de 20 mai 2022 platforma topminds.ro/hack-futurework/.

În cele 48 de ore ale hackathon-ului ,,Future Work” încurajăm  la găsirea de soluții tech pentru:

  • optimizarea comunicării cu angajații/clienții
  • e-commerce empatic
  • customer suport incluziv și empatic
  • marketing în web3 (NFTs pentru marketing de servicii și produse)
  • noi forme de muncă și interacțiune între angajați
  • motivatorii viitorului
  • transferul muncii de la job către o cauză comunitară
  • măsurarea rezultatelor de sustenabilitate ale unei companii
  • orice problemă relevantă pentru angajați, societate, comunitate

„Vrem să susținem mințile creative și motivația tinerilor, sursa principală de inovație pentru viitoarele generații. Ne așteptăm la un eveniment intens, pe modelul evenimentelor similare organizate la nivel internațional. Va fi o întâlnire care va atinge cele mai înalte cote de creativitate, unde tinerii se vor conecta cu antreprenori și cu reprezentanți Up România. Așteptăm cu nerăbdare să descoperim ideile inovatoare ale generației Z, în care avem mare încredere. Ne adresăm lor, în primul rând, pentru că ei sunt nativii digitali, cei care fac primii pași în cele mai noi tehnologii, iar noi dorim să ne lăsăm inspirați de ideile lor”, a declarat Elena Pap, director regional Up Group.

„Tinerii se antrenează pentru o lume și mai rapidă, dinamică, flexibilă și foarte competitivă în care <a ști>, <a face> sau <a obține rezultate> nu mai este suficient. Din angajați de suport, ei au perspectiva să devină co-creatori, co-acționari, co-responsabili la job sau în propriul start-up, într-un timp supranumit al <meritocrației>. Cu toții suntem entuziasmați că ne-am reunit, în Hack FutureWork, cu specialiști de business, deeptech, ONG și GOV pentru a oferi tinerilor o calibrare firească, organică și-n bucurie cu viitorul ”, declară Diana Nițescu, CEO TOP Minds. 

Participanții la hackathon vor avea posibilitatea de a interacționa direct cu specialiști din domeniul tech (blockchain, NFT, IoT) și vor fi coordonați de mentori cu experiență în domeniul start-up, care le vor ghida procesul creativ în echipe. Cele mai bune și mai creative soluții vor fi premiate la finalul hackathon-ului.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

Continue Reading

#IT Revolution

Studiu Independent: SAS Viya pe Microsoft Azure – rentabilitate de 204% a investiției

Published

on

Companiile care implementează SAS Viya, platforma cloud-native a SAS pentru AI, analytics și data management, pe platforma Microsoft Azure, văd o rentabilitate a investiției lor de 204% pe parcursul a trei ani, potrivit studiului Total Economic Impact, realizat de Forrester Consulting.

Totodată, compania de consultanță subliniază că valoarea câștigată de clienți în urma investițiilor în soluția SAS Viya se ridică la milioane de dolari în valoare actuală netă, iar primele rezultate ale implementării sunt observate după 14 luni. Rezultatele complete ale studiului vor fi prezentate în cadrul unui webinar susținut de SAS și Microsoft pe data de 18 mai, la orele 11 a.m. ET, unde vor fi invitați și speakeri de la Forrester.

Forrester a intervievat nouă factori de decizie din șase organizații, clienți care utilizează SAS Viya pe Azure, pentru a înțelege beneficiile, costurile și riscurile asociate investiției lor. Clienții sunt din domenii diverse, inclusiv guverne, producție, servicii financiare, servicii profesionale IT și bancare. Înainte de implementarea soluției, persoanele intervievate au remarcat că barierele în calea accesului la date și sursele de date disparate au făcut dificilă și consumatoare de timp construirea, implementarea și gestionarea modelelor AI. Alte probleme cu care s-au confruntat au inclus ineficiența și costurile ridicate ale infrastructurii de analiză on-premise.

Potrivit studiului, după investiția lor în soluția SAS, intervievații au abordat aceste provocări și au observat o productivitate și performanță generală îmbunătățite. Beneficiile cuantificate au inclus un timp mai rapid de lansare pe piață pentru insight-uri analitice, eficiență operațională îmbunătățită în construirea și testarea modelelor și economii de costuri în urma retragerii infrastructurii de analiză on-premise. Grație tuturor acestor beneficii, alături de altele necuantificate, SAS Viya joacă un rol cheie în luarea deciziilor din cadrul organizației, respectiv în succesul general, conform clienților intervievați.

„Organizațiile de astăzi se confruntă cu o multitudine de puncte de fricțiune în procesul decizional. Parteneriatul nostru strategic cu Microsoft își propune să simplifice acest proces pentru a îmbunătăți deciziile și a accelera inovația. Acest studiu arată că ne îndeplinim cu succes promisiunea și oferim o valoare imensă clienților noștri, prin reducerea costurilor, creșterea timpului de valorificare și productivitate îmbunătățită pentru specialiștii în data science și analiștii din diverse industrii”, a declarat Jay Upchurch, Vicepreședinte Executiv și Chief Information Officer la SAS.

Din 2020, când SAS și Microsoft și-au anunțat parteneriatul strategic, cele două companii au continuat să găsească noi modalități de a satisface nevoile de migrare și modernizare în cloud ale clienților comuni.

• De la valorificarea datelor în flux IoT și analize avansate pentru a ajuta la menținerea integrității vaccinului COVID-19, până la furnizarea de servicii rapide și personalizate pentru clienți, bazate pe analize în timp real, clienții comuni abordează cele mai complexe provocări cu SAS Viya pe Azure.

• Companiile au lansat, de asemenea, noi soluții specifice industriei, cum ar fi SAS Cloud for Intelligent Planning ca parte a Microsoft Cloud for Retail și SAS for Improved Manufacturing Quality pentru Microsoft Cloud for Manufacturing. Aceste soluții puternice îi ajută pe liderii din industrie să rămână rezistenți pe piețele de astăzi, în schimbare rapidă.

• Noile integrări SAS Viya pe Azure includ SAS Event Stream Processing, Azure IoT Edge și Azure IoT Hub pentru a acționa pe baza informațiilor în timp real; SAS Intelligent Decisioning with Power Automate pentru a îmbunătăți deciziile organizației; și SAS Model Manager with Azure Machine Learning pentru a elimina barierele cu care se confruntă organizațiile pe măsură ce pun mai multe modele AI în producție.

Aceste beneficii continue ale parteneriatului au fost, de asemenea, evidențiate de intervievații studiului TEI, care au oferit feedback pozitiv despre caracteristicile integrărilor, inclusiv SAS Model Manager și Azure Machine Learning, SAS Intelligent Decisioning and Power Apps și Power Automat, precum și capacitatea de a realiza modele în baza de date din Azure Synapse Analytics.

SAS Viya pe Azure oferă clienților informații mai bune cu mai puțin timp, cost și complexitate pentru a ajuta la accelerarea timpului de generare a valorii”, a declarat Alvaro Celis, Vicepreședinte Global ISV Commercial Solutions la Microsoft. „Acest lucru le permite clienților Azure să abordeze cele mai critice provocări în analytics pentru a stimula inovația.”

Continue Reading

Trending