Connect with us

#News

BeeFast extinde programul de livrare, până la ora 24.00. Tendință accelerată spre q-commerce

Published

on

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, își extinde programul de livrare, până la miezul nopții, funcționând astfel în intervalul 10.00-24.00. Modificarea în orarul de funcționare vine pe fondul solicitărilor în creștere pentru livrări în a doua parte a zilei, în special pentru clienții din zona HoReCa. De asemenea, BeeFast continuă strategia de consolidare în zona de q-commerce, fiind în negocieri avansate pentru a oferi posibilitatea de livrare pe orarul extins și pentru produse din categoria pharma, respectiv alimentare. 

În mai puțin de doi ani de la lansare, curierii BeeFast au livrat comenzi pe o distanță totală de 1,1 milioane de kilometri, menținând timpul mediu de livrare de 55 de minute. Comenzile au provenit atât de la cele peste 300 de magazine partenere, cât și de la persoane fizice, confirmând astfel tendința noii generații spre Q-commerce (quick-commerce). Astfel, pe fondul schimbărilor în comportamentul de consum, dar și al contextului pandemic, BeeFast a decis extinderea programului de livrare până la ora 24.00, de luni până duminică, începând cu 4 octombrie. 

Comenzile înregistrate în prima parte a zilei (10.00-15.00) reprezintă în prezent 53% din livrări, concentrate în special în intervalul de prânz. Livrările solicitate pentru a doua parte a zilei reprezintă 47%, în ultimele luni fiind remarcată o creștere de 30% pentru intervalul de cină și seară târzie. 

De la lună la lună observăm diferențe în cererile clienților, care sunt tot mai atașați de beneficiile comenzilor online, dinamica din e-commerce fiind un factor decisiv în strategia noastră. Dacă la începutul BeeFast cele mai multe comenzi se făceau în prima parte a zilei, acum a crescut într-un ritm susținut cererea de livrări în a doua parte a zilei, în special după ora 19.00, mai ales pentru clienții de pe segmentul HoReCa, care își doresc livrări ultra-rapide, indiferent de oră. Tendința pieței spre q-commerce este evidentă, prin urmare vom extinde în cel mai scurt timp parteneriatele pentru a oferi livrare în orarul extins și pentru alte produse de necesitate, cum ar fi cele farmaceutice sau alimentare, a precizat Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast.

De altfel, portofoliul de parteneri ai companiei s-a extins într-un ritm accelerat, inclusiv pe fondul pandemiei, care a deschis apetitul pentru livrări ultra-rapide. Dacă la început cele mai multe solicitări veneau din zona HoReCa și erau concentrate pe zona centrală, în mai puțin de doi ani BeeFast a ajuns să acopere întreaga zonă București-Ilfov, și un portofoliu extins de produse, de la fashion și accesorii până la electrocasnice de mici dimensiuni și produse din segmentul IT. 

Deservim clienți de toate dimensiunile și din cele mai diverse domenii: de la companii mari, consolidate, precum Flanco sau grupul City Grill, la afaceri de dimensiuni mai mici, nișate, cu o singură locație, dar și persoane fizice. În cazul companiilor, vorbim de clienți care au identificat și au investit în dezvoltarea prezenței lor digitale și a vânzărilor online, BeeFast devenind nu doar partenerul de livrare, ci și o soluție digitală inteligentă care se integrează perfect cu sistemele lor informatice, a declarat Cristian Grozea, co-fondator BeeFast.

În prezent, cele mai active zone din Capitală din punct de vedere al numărului de comenzi plasate în platforma BeeFast sunt zona de Nord, Alba Iulia și Cotroceni, ajungând la peste 100 de comenzi/oră în cele mai aglomerate perioade ale zilei.  Cele mai active luni din perspectiva numărului de livrări au fost noiembrie 2020, martie și iunie 2021. Estimările arată că până la finalul acestui an media numărului de comenzi va continua să crească, cu vârfuri ce vor atinge 1.000 comenzi pe zi în sezonul de vârf marcat de Sărbători și Black Friday.

Evoluție: de la e-commerce la q-commerce

În ceea ce privește evoluția pieței de curierat, reprezentanții BeeFast consideră că digitalizarea va juca un rol esențial în scurtarea timpilor de livrare și extinderea accelerată a serviciilor de tip last-mile sau livrare expres

Ne îndreptăm spre o economie digitalizată, în care procesele trebuie automatizate – nu doar cele de comandă și plata, ci și cele de aprovizionare sau livrare. E singurul mod în care afacerile pot ține pasul cu ritmul din ce în ce mai rapid în care consumatorul își dorește să intre în posesia produselor comandate. Un studiu* recent arată că 80% dintre consumatorii din Generația Z își doresc livrarea produselor în mai puțin de 24 de ore de la plasarea comenzii, iar aproape 40% abandonează coșul de cumpărături dacă nu este satisfăcut de experiența pe site. Suntem clar pe un trend puternic, susținut și de noua generație de cumpărători, de integrare a q-commerce-ului în obiceiul de consum”, a mai menționat Cristian Grozea.

BeeFast, evaluat la începutul anului 2021 la 3 milioane de euro, a primit recent o investiție de 500.000 euro pe care îi direcționează în dezvoltarea platformei și optimizarea operațională. În perioada următoare, compania își va concentra eforturile în pregătirea businessului pentru scalare, la nivel național, punând accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizează triplarea comenzilor în perioada următoare, dar și extinderea rețelei de curieri, pentru a-și menține promisiunea de livrare rapidă, indiferent de dinamica comenzilor. 

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline. 

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare – proaspete sau ultra-proaspete – și nealimentare – documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

Printre clienții platformei de livrare rapidă BeeFast se numără Grupul City Grill, lanțul de restaurante Japanos, Flanco, Porto Gallo, Chopstix, Berea TNR, Ohvăz, Simbio, Aria Burger, Godai, și multe altele. De asemenea, BeeFast se adresează și persoanelor fizice care aleg să trimită colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, BeeFast este disponibil în București și Ilfov.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Fundația Altex semnează un protocol de colaborare cu Secretariatul General al Guvernului, ȋn vederea dotării unor secții ATI

Published

on

Fundaţia Altex și Secretariatul General al Guvernului au semnat un protocol de colaborare, pe un an de zile, prin intermediul căruia Fundația poate dona dispozitive medicale secțiilor ATI din spitalele publice.

,,Ȋncă din primele luni de pandemie, ne-am mobilizat și am venit ȋn sprijinul personalului medical din linia ȋntâi și al pacienților, cu tot ce am putut, prin campania ,,Ȋmpreună pentru România. Salvăm vieți”. Din păcate, lupta ȋmpotriva Covid-19 nu s-a terminat și este nevoie să facem, ȋn continuare, eforturi pentru a ieși din această situație. Am găsit ȋn Secretariatul General al Guvernului un partener de discuție deschis și, prin acest protocol, vom contribui la salvarea de vieți omenești”, a declarat Mihaela Mitescu, Președinte Fundația Altex.

Prin intermediul acestui protocol, Fundația Altex se obligă să asigure nu doar echipamentele medicale ci și transportul acestora, perioada de garanție de minimum 12 luni și punerea ȋn funcțiune a dispozitivelor. Secretariatul General al Guvernului s-a angajat să ,,disemineze propunerile formulate de Fundația Altex către unitățile sanitare din rețeaua publică, autoritățile publice centrale sau locale, cu atribuții specifice”.

,,Am spus întotdeauna ca parteneriatul cu societatea civilă, cu organizațiile neguvernamentale este extrem de important, în primul rând datorită semnalului transmis: suntem împreună, iar împreună putem reuși orice. Desigur, orice ajutor este de folos, pentru că este esențial ca eforturile tuturor să meargă în aceeași direcție”, a transmis secretarul general al Guvernului, domnul Horațiu Gorun.

Din luna martie 2020 și până ȋn prezent, Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale „Dr. Victor Babeș” din București, Spitalul Clinic Colentina din Capitală, Spitalul de Boli Infecțioase Brașov și Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu au beneficiat de monitoare de Terapie Intensivă donate de Fundația Altex. Ȋn total, ȋn toată această perioadă, Fundația a donat produse IT și electronice, măști de protecție, echipamente și dispozitive medicale, ȋn valoare de 5 milioane de euro, către spitale, instituții și unități de ȋnvățământ, de pe ȋntreg teritoriul țării. Campania ,,Ȋmpreună pentru România. Salvăm vieți” și acțiunile umanitare vor continua și ȋn perioada următoare.

Fundația Altex este o organizație nonprofit, înființată de Altex România, cu rolul de a se implica în rezolvarea problemelor cu care se confruntă societatea românească.

Organizația are printre obiective dezvoltarea de proiecte de responsabilitate socială ce pot contribui la schimbarea sistemului de educație, la îmbunătățirea sistemului medical, dar și la promovarea de practici sustenabile pentru un mediu mai curat.

Fundația Altex reflectă în identitatea brandului o abordare de tip Human Social Responsibility (HSR) – oamenii sunt în centrul fiecărei organizații.

Continue Reading

#IT Revolution

Generația Tech: cursuri de formare digitală pentru 210 de liceeni

Published

on

Digital Nation, în parteneriat cu Primăria din Piatra Neamț, anunță a doua ediție a proiectului Generația Tech, în contextul unei viziuni comune legate de strategia de dezvoltare durabilă, susținerea antreprenoriatului local, și cu scopul de a diminua gradul de emigrare în rândul tinerilor și de a încuraja inițiativele locale de inovare în cadrul start-up-urilor și companiilor regionale.

Ediția din acest an a proiectului Generația Tech oferă cinci programe de formare în competențe digitale și IT pentru liceeni și este adresată elevilor indiferent de nivelul acestora și include următoarele specializări: Digital Skills, Dezvoltare web Începători, Dezvoltare web Avansați, Java Avansați și Fullstack JavaScript Avansați.

Elevii din toate cele 13 licee din Piatra Neamț se pot înscrie pentru a participa la Generația Tech, 210 dintre cei înscriși urmând a fi selectați pentru a beneficia în mod gratuit de programele oferite. Liceenii admiși vor avea parte de pregătire profesională și de sprijin în a obține joburi entry-level sau internship-uri în IT&C.

Ediția din acest an continuă tradiția rezultatelor obținute în 2019, când Generația Tech a format peste 750 de tineri din 3 orașe din România (Piatra Neamț, Oradea și Alba Iulia).

“Piatra Neamț este un oraș în care am găsit mereu tineri entuziaști în legătură cu programele noastre de formare și implicați în comunitate. Ne bucurăm real că Generația Tech este un program sustenabil, care crește de la an la an și pe care îl putem reinventa mereu pentru noile generații. Învățarea accelerată și dobândirea abilităților practice le ușurează misiunea de a-și găsi un job sau de a se dezvolta ca antreprenori. În plus, companiile partenere au deschidere către o forță de muncă tânără și mult mai pregătită din punct de vedere practic. Împreună construim un ecosistem digitalizat și adaptat nevoilor curente economice locale și naționale.”, a declarat Paul Apostol, Fondator Digital Nation

Rezultatele ediției de debut

Între 2019 și 2020, Generația Tech Piatra Neamț a înregistrat rezultate remarcabile. Astfel, peste 250 de tineri au urmat programele de formare timp de 9 luni de zile, învățând bazele programării și ale skill-urilor digitale, iar participanții au experimentat atelierele de angajabilitate unde au învățat mai multe despre ce înseamnă un portofoliu de proiecte, interviul tehnic. În plus, au participat la workshop-uri cu antreprenori și companii locale.

“Programa școlară este acum completată de aceste cursuri necesare digitalizării și dezvoltării de competențe de IT pentru nouă generație. Design-ul cursurilor este atractiv, modern și interactiv, find construite cu o abordare mai practică și accelerată a procesului de învățare: micro-proiecte tehnice derulate online și în format fizic, activități de comunitate și de socializare de tip hackathon sau diverse alte competiții. Ne bucurăm că Generația Tech are o nouă ediție în Piatra Neamț și îi încurajăm pe toți liceenii să participe la programele de formare lansate de Digital Nation”,completeazăGrigoruță Oniciuc, director al Colegiului Național Petru Rareș din Piatra Neamț.

De asemenea, peste 35% din tinerii care au participat la atelierele de angajabilitate au reușit să obțină un internship sau un job în care să aplice skill-urile nou învățate. Ca urmare, la finalul programelor Generației Tech, tinerii au rămas în comunitate și s-au dezvoltat mai departe, cu proiecte de freelancing sau start-up.

Generația Tech este programul național care produce schimbări la nivel local, acolo unde construiește comunități locale de învățare, digitalizare și dezvoltare. Generația Tech inspiră sau schimbă destine profesionale, în mijlocul unor comunități de susținere.

Programul Generația Tech este răspunsul Digital Nation la nevoile de digitalizare ale României, o țară în care doar 29% din populație are competențe digitale de bază și doar 7% din populație a participat la un program de training sau educație continuă, ceea ce face ca țara noastră să fie pe ultimul loc în Europa în termen de index de digitalizare, conform raportului de țară McKinsey, Rise of the Digital Challengers (2019). Ajuns deja la cea de-a patra ediție, programul de specializare în IT&C Generația Tech a demarat în 2019 cu sprijinul Google.org, și a produs până în prezent peste 1.700 de noi specialiști în IT & digital din peste 20 de orașe din țară. Peste 90% dintre cursanții care au participat la atelierele de angajabilitate din cadrul programului au ajuns la cel puțin un interviu cu o companie tech după absolvire, iar 35% dintre aceștia au obținut chiar și primul lor job sau internship în IT, imediat după absolvirea cursurilor de formare.

Digital Nation lucrează de peste 7 ani la digitalizarea forței de muncă din România. Eforturile organizației se îndreaptă către toate categoriile de public dornice de specializare sau reconversie în zona digitală, prin programele Generatia Tech, IMM in Online și Profesor in Online.

Continue Reading

#News

ESSA dă startul campaniei de integrare în muncă 45+

Published

on

ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară, a dezvoltat o campanie de integrare în muncă pentru persoanele trecute de 45 de ani, la nivel național. 

”Într-un context în care retailul alimentar modern se dezvoltă mult mai repede decât alte domenii, apare o nevoie stringentă în a găsi numărul necesar de persoane potrivite. În ultimii ani, noi am identificat o categorie de vârstă vulnerabilă, ignorată de angajatori și anume persoanele care au peste 45 de ani. Suntem încrezători că tot mai mulți seniori vor aplica pentru un loc de munca la noi, cu atât mai mult cu cât avem pregătite programe speciale care să-i ajute să se adapteze într-un timp foarte scurt”, declară Eugen Saulea, fondatorul ESSA Group, un business de 15 milioane de euro anul trecut. 

Toate studiile de specialitate arată că vârsta este unul dintre principalele motive pentru care un angajator acceptă sau respinge un candidat. Iar pentru cei care au împlinit deja 45 de ani, refuzul are la bază, de cele mai multe ori, nivelul lor de digitalizare și o rezistență mai scăzută la stres prin comparație cu persoanele tinere. 

Un avantaj pentru angajatorii care au angajat persoane din categorii considerate vulnerabile a venit anul acesta și din partea statului. Este vorba despre OUG 220 intrată în vigoare la finalul lui 2020, cu aplicabilitate în 2021, potrivit căreia companiile care, între 1 ianuarie și 1 septembrie, au încadrat în muncă pe perioadă nedeterminată persoane de peste 50 de ani ce și-au pierdut locul de muncă din motive neimputabile lor în perioada stării de urgenţă sau de alertă, primesc lunar, timp de un an, 50% din salariul angajatului, dar nu mai mult de 2.500 lei.  

În cazul ESSA printre activitățile vizate, cele mai multe locuri de muncă sunt pentru lucrători comerciali, casieri și pickeri. Compania lui Eugen Saulea are deja parteneriate pe termen lung cu mai multe rețele de tip hypermarket, supermarket și cash&carry din țară și asigură servicii în aproape 2.500 de puncte de vânzare. 

”De multe ori, totul gravitează în jurul ideii că <<nu găsim persoanele potrivite pe care să le angajăm>>, când, de fapt, foarte mulți dintre angajatori resping din start ideea de a angaja seniori, invocând diferite motive. Este adevărat că digitalizarea joacă un rol important, însă este bine de știut că persoanele din categoriile vulnerabile se pot adapta ușor într-o echipă dacă sunt ajutate și li se acordă încredere”, mai spune Eugen Saulea. 

ESSA și-a extins în ultimul timp lanțul de servicii și dincolo de plasarea de personal, în sensul că asigură un serviciu complex ce include identificarea celor mai talentate persoane, atragerea acestora în organizație și plasarea în cadrul comenzilor partenerilor săi, în funcție de solicitările acestora. Mai mult, compania măsoară zilnic atât satisfacția angajatului la locul de muncă, precum și pe cea a beneficiarului de servicii. 

Fondat în 2010 de antreprenorul Eugen Saulea, ESSA Group este astăzi unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară. În 2020, grupul a raportat afaceri de 15 milioane de euro, în creștere ușoară față de anul anterior. Printre serviciile din portofoliul companiei se numără: recrutarea şi plasarea de forţă de muncă, BTL şi evenimente, servicii management POSM (materiale de comunicare), call center şi merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing şi outsourcing pentru peste 30 de clienţi, furnizori şi producători, dar şi pentru marile lanţuri de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry, Mega Image.

Continue Reading

Trending