Connect with us

#News

Affidea⏐Hiperdia investește 2,7 mil. euro în noul Centru Medical ultraperformant din Cluj

Published

on

Affidea România, subsidiara locală a liderului european în servicii de diagnostic imagistic, ambulatoriu, medicină nucleară și tratament al cancerului, anunță oficial lansarea noului Centru Medical de ultimă generație Affidea Hiperdia din Cluj, în urma unei investiții totale de 2,7 milioane de euro.  Acesta devine cel mai mare centru medical Affidea din Cluj și, în urma investiției, își extinde gama de servicii oferite, intrând și pe segmentul consultațiilor.  

Astfel, noul Centru Affidea Hiperdia , localizat pe strada Str. Republicii nr. 105 A își diversifică gama de servicii pe segmentul de imagistică medicală și medicină de laborator și devine primul centru Affidea din Cluj care oferă și servicii de consultații medicale, acoperind un total de 14 specialități (cardiologie, chirurgie generală, oncologie, neurologie, ortopedie, ORL ș.a.) 

“Grupul Affidea deține în acest moment un hub medical – un portofoliu de 3 clinici ultraperformante în Municipiul Cluj – Napoca, localizate în același areal, în zona centrală a orașului, ce însumează o investiție totală de peste 10 milioane de euro la nivel local. Prin modernizarea și extinderea noului centru ne consolidăm poziția de lider pe segmentul de imagistică, răspunzând în același timp nevoilor de servicii medicale private din zonă prin dezvoltarea segmentelor de consultații și analize de laborator,” declară Răzvan Predica, Country Manager, Affidea România. 

Aproape 50% din totalul investiției de la Centrul Affidea Hiperdia este reprezentat de achiziția de echipamente medicale de ultimă generație (produse de  General Electric sau Siemens) astfel încât acesta devine cea mai mare clinică specializată în imagistică medicală din municipiul Cluj-Napoca, acoperind servicii precum precum CT (computer tomograf),  RMN (rezonanță magnetică),  ecografie – inclusiv ecografie cardiovasculară și X-Ray – radiologie convențională. Pe segmentul testelor de laborator, aici se vor putea efectua teste de biochimie, hematologie, imunologie sau microbiologie. 

„Sănătatea pacienților este prioritatea noastră, motiv pentru care continuăm să investim permanent atât în tehnologie și în echipamente medicale de ultimă generație, pentru a crea un mediu favorabil atragerii celor mai buni specialiști din țară care să lucreze în clinicile noastre,” adaugă oficialul  Affidea |Hiperdia România. La noul Centru Hiperdia – parte a Grupului Affidea din Cluj lucrează 50 medici specialiști, reprezentând elita medicală a județului Cluj. 

În anul 2019, Grupul Affidea a achiziționat toate centrele Hiperdia, inclusiv  pe cel din Cluj, localizat pe Str. Republicii 105 A. La momentul achiziției, centrul Hiperdia oferea o gamă limitată de servicii de imagistică medicală și teste de laborator. 

De asemenea, Grupul Affidea deține în Cluj Clinica Affidea din Str. Cireșilor nr. 15C, care oferă exclusiv servicii de imagistică medicală (CT, ecografie, mamografie, radiologie convențională, RMN) și prin 

intermediul CT Clinic Cluj (Str. Republicii Strada nr. 65-67), care oferă servicii nișate de imagistică, pe segmentul oncologic (PET/ CT – diagnostic oncologic și monitorizarea pacienților oncologici aflați sub tratament).

Ce servicii va oferi noul Centru AffideaHiperdia de la Cluj:

  • Imagistică medicală:
    • Computer Tomograf – CT
    • RMN – Rezonanţă Magnetică
    • Mamografie
    • Osteodensitometrie (DEXA)
    • Ecografie 
    • Ecografie Cardiovasculară
    • Radiologie convenţională – X-Ray
  • Consultații medicale: 
    • Balneofizioterapie și recuperare medicală
    • Cardiologie
    • Chirurgie Generală
    • Endocrinologie
    • Hematologie
    • Medicină Internă
    • Neurochirurgie
    • Neurologie
    • Oncologie
    • Ortopedie
    • ORL- Otorinolaringologie
    • Pneumoftiziologie
    • Psihiatrie
    • Reumatologie
    • Urologie
  • Teste specializate de laborator:
    • Biochimie
    • Hematologie
    • Imunologie
    • Microbiologie

Grupul Affidea este prezent de 30 de ani în 16 țări din Europa și furnizează servicii medicale prin cele peste 280 de centre de diagnostic imagistic de înaltă performanţă, laboratoare de analize medicale şi centre de tratament al cancerului, folosind tehnologii medicale de ultimă generaţie la nivel mondial. 

În România, Affidea deține un număr total de 36 de centre, punând la dispoziţia pacienţilor o gamă extinsă de servicii de radiologie imagistică şi medicină nucleară de înaltă performanţă, servicii clinice integrate (consultații de specialitate şi spitalizare de zi) şi de medicină de laborator (analize medicale).

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Fundația Altex semnează un protocol de colaborare cu Secretariatul General al Guvernului, ȋn vederea dotării unor secții ATI

Published

on

Fundaţia Altex și Secretariatul General al Guvernului au semnat un protocol de colaborare, pe un an de zile, prin intermediul căruia Fundația poate dona dispozitive medicale secțiilor ATI din spitalele publice.

,,Ȋncă din primele luni de pandemie, ne-am mobilizat și am venit ȋn sprijinul personalului medical din linia ȋntâi și al pacienților, cu tot ce am putut, prin campania ,,Ȋmpreună pentru România. Salvăm vieți”. Din păcate, lupta ȋmpotriva Covid-19 nu s-a terminat și este nevoie să facem, ȋn continuare, eforturi pentru a ieși din această situație. Am găsit ȋn Secretariatul General al Guvernului un partener de discuție deschis și, prin acest protocol, vom contribui la salvarea de vieți omenești”, a declarat Mihaela Mitescu, Președinte Fundația Altex.

Prin intermediul acestui protocol, Fundația Altex se obligă să asigure nu doar echipamentele medicale ci și transportul acestora, perioada de garanție de minimum 12 luni și punerea ȋn funcțiune a dispozitivelor. Secretariatul General al Guvernului s-a angajat să ,,disemineze propunerile formulate de Fundația Altex către unitățile sanitare din rețeaua publică, autoritățile publice centrale sau locale, cu atribuții specifice”.

,,Am spus întotdeauna ca parteneriatul cu societatea civilă, cu organizațiile neguvernamentale este extrem de important, în primul rând datorită semnalului transmis: suntem împreună, iar împreună putem reuși orice. Desigur, orice ajutor este de folos, pentru că este esențial ca eforturile tuturor să meargă în aceeași direcție”, a transmis secretarul general al Guvernului, domnul Horațiu Gorun.

Din luna martie 2020 și până ȋn prezent, Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale „Dr. Victor Babeș” din București, Spitalul Clinic Colentina din Capitală, Spitalul de Boli Infecțioase Brașov și Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu au beneficiat de monitoare de Terapie Intensivă donate de Fundația Altex. Ȋn total, ȋn toată această perioadă, Fundația a donat produse IT și electronice, măști de protecție, echipamente și dispozitive medicale, ȋn valoare de 5 milioane de euro, către spitale, instituții și unități de ȋnvățământ, de pe ȋntreg teritoriul țării. Campania ,,Ȋmpreună pentru România. Salvăm vieți” și acțiunile umanitare vor continua și ȋn perioada următoare.

Fundația Altex este o organizație nonprofit, înființată de Altex România, cu rolul de a se implica în rezolvarea problemelor cu care se confruntă societatea românească.

Organizația are printre obiective dezvoltarea de proiecte de responsabilitate socială ce pot contribui la schimbarea sistemului de educație, la îmbunătățirea sistemului medical, dar și la promovarea de practici sustenabile pentru un mediu mai curat.

Fundația Altex reflectă în identitatea brandului o abordare de tip Human Social Responsibility (HSR) – oamenii sunt în centrul fiecărei organizații.

Continue Reading

#IT Revolution

Generația Tech: cursuri de formare digitală pentru 210 de liceeni

Published

on

Digital Nation, în parteneriat cu Primăria din Piatra Neamț, anunță a doua ediție a proiectului Generația Tech, în contextul unei viziuni comune legate de strategia de dezvoltare durabilă, susținerea antreprenoriatului local, și cu scopul de a diminua gradul de emigrare în rândul tinerilor și de a încuraja inițiativele locale de inovare în cadrul start-up-urilor și companiilor regionale.

Ediția din acest an a proiectului Generația Tech oferă cinci programe de formare în competențe digitale și IT pentru liceeni și este adresată elevilor indiferent de nivelul acestora și include următoarele specializări: Digital Skills, Dezvoltare web Începători, Dezvoltare web Avansați, Java Avansați și Fullstack JavaScript Avansați.

Elevii din toate cele 13 licee din Piatra Neamț se pot înscrie pentru a participa la Generația Tech, 210 dintre cei înscriși urmând a fi selectați pentru a beneficia în mod gratuit de programele oferite. Liceenii admiși vor avea parte de pregătire profesională și de sprijin în a obține joburi entry-level sau internship-uri în IT&C.

Ediția din acest an continuă tradiția rezultatelor obținute în 2019, când Generația Tech a format peste 750 de tineri din 3 orașe din România (Piatra Neamț, Oradea și Alba Iulia).

“Piatra Neamț este un oraș în care am găsit mereu tineri entuziaști în legătură cu programele noastre de formare și implicați în comunitate. Ne bucurăm real că Generația Tech este un program sustenabil, care crește de la an la an și pe care îl putem reinventa mereu pentru noile generații. Învățarea accelerată și dobândirea abilităților practice le ușurează misiunea de a-și găsi un job sau de a se dezvolta ca antreprenori. În plus, companiile partenere au deschidere către o forță de muncă tânără și mult mai pregătită din punct de vedere practic. Împreună construim un ecosistem digitalizat și adaptat nevoilor curente economice locale și naționale.”, a declarat Paul Apostol, Fondator Digital Nation

Rezultatele ediției de debut

Între 2019 și 2020, Generația Tech Piatra Neamț a înregistrat rezultate remarcabile. Astfel, peste 250 de tineri au urmat programele de formare timp de 9 luni de zile, învățând bazele programării și ale skill-urilor digitale, iar participanții au experimentat atelierele de angajabilitate unde au învățat mai multe despre ce înseamnă un portofoliu de proiecte, interviul tehnic. În plus, au participat la workshop-uri cu antreprenori și companii locale.

“Programa școlară este acum completată de aceste cursuri necesare digitalizării și dezvoltării de competențe de IT pentru nouă generație. Design-ul cursurilor este atractiv, modern și interactiv, find construite cu o abordare mai practică și accelerată a procesului de învățare: micro-proiecte tehnice derulate online și în format fizic, activități de comunitate și de socializare de tip hackathon sau diverse alte competiții. Ne bucurăm că Generația Tech are o nouă ediție în Piatra Neamț și îi încurajăm pe toți liceenii să participe la programele de formare lansate de Digital Nation”,completeazăGrigoruță Oniciuc, director al Colegiului Național Petru Rareș din Piatra Neamț.

De asemenea, peste 35% din tinerii care au participat la atelierele de angajabilitate au reușit să obțină un internship sau un job în care să aplice skill-urile nou învățate. Ca urmare, la finalul programelor Generației Tech, tinerii au rămas în comunitate și s-au dezvoltat mai departe, cu proiecte de freelancing sau start-up.

Generația Tech este programul național care produce schimbări la nivel local, acolo unde construiește comunități locale de învățare, digitalizare și dezvoltare. Generația Tech inspiră sau schimbă destine profesionale, în mijlocul unor comunități de susținere.

Programul Generația Tech este răspunsul Digital Nation la nevoile de digitalizare ale României, o țară în care doar 29% din populație are competențe digitale de bază și doar 7% din populație a participat la un program de training sau educație continuă, ceea ce face ca țara noastră să fie pe ultimul loc în Europa în termen de index de digitalizare, conform raportului de țară McKinsey, Rise of the Digital Challengers (2019). Ajuns deja la cea de-a patra ediție, programul de specializare în IT&C Generația Tech a demarat în 2019 cu sprijinul Google.org, și a produs până în prezent peste 1.700 de noi specialiști în IT & digital din peste 20 de orașe din țară. Peste 90% dintre cursanții care au participat la atelierele de angajabilitate din cadrul programului au ajuns la cel puțin un interviu cu o companie tech după absolvire, iar 35% dintre aceștia au obținut chiar și primul lor job sau internship în IT, imediat după absolvirea cursurilor de formare.

Digital Nation lucrează de peste 7 ani la digitalizarea forței de muncă din România. Eforturile organizației se îndreaptă către toate categoriile de public dornice de specializare sau reconversie în zona digitală, prin programele Generatia Tech, IMM in Online și Profesor in Online.

Continue Reading

#News

ESSA dă startul campaniei de integrare în muncă 45+

Published

on

ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară, a dezvoltat o campanie de integrare în muncă pentru persoanele trecute de 45 de ani, la nivel național. 

”Într-un context în care retailul alimentar modern se dezvoltă mult mai repede decât alte domenii, apare o nevoie stringentă în a găsi numărul necesar de persoane potrivite. În ultimii ani, noi am identificat o categorie de vârstă vulnerabilă, ignorată de angajatori și anume persoanele care au peste 45 de ani. Suntem încrezători că tot mai mulți seniori vor aplica pentru un loc de munca la noi, cu atât mai mult cu cât avem pregătite programe speciale care să-i ajute să se adapteze într-un timp foarte scurt”, declară Eugen Saulea, fondatorul ESSA Group, un business de 15 milioane de euro anul trecut. 

Toate studiile de specialitate arată că vârsta este unul dintre principalele motive pentru care un angajator acceptă sau respinge un candidat. Iar pentru cei care au împlinit deja 45 de ani, refuzul are la bază, de cele mai multe ori, nivelul lor de digitalizare și o rezistență mai scăzută la stres prin comparație cu persoanele tinere. 

Un avantaj pentru angajatorii care au angajat persoane din categorii considerate vulnerabile a venit anul acesta și din partea statului. Este vorba despre OUG 220 intrată în vigoare la finalul lui 2020, cu aplicabilitate în 2021, potrivit căreia companiile care, între 1 ianuarie și 1 septembrie, au încadrat în muncă pe perioadă nedeterminată persoane de peste 50 de ani ce și-au pierdut locul de muncă din motive neimputabile lor în perioada stării de urgenţă sau de alertă, primesc lunar, timp de un an, 50% din salariul angajatului, dar nu mai mult de 2.500 lei.  

În cazul ESSA printre activitățile vizate, cele mai multe locuri de muncă sunt pentru lucrători comerciali, casieri și pickeri. Compania lui Eugen Saulea are deja parteneriate pe termen lung cu mai multe rețele de tip hypermarket, supermarket și cash&carry din țară și asigură servicii în aproape 2.500 de puncte de vânzare. 

”De multe ori, totul gravitează în jurul ideii că <<nu găsim persoanele potrivite pe care să le angajăm>>, când, de fapt, foarte mulți dintre angajatori resping din start ideea de a angaja seniori, invocând diferite motive. Este adevărat că digitalizarea joacă un rol important, însă este bine de știut că persoanele din categoriile vulnerabile se pot adapta ușor într-o echipă dacă sunt ajutate și li se acordă încredere”, mai spune Eugen Saulea. 

ESSA și-a extins în ultimul timp lanțul de servicii și dincolo de plasarea de personal, în sensul că asigură un serviciu complex ce include identificarea celor mai talentate persoane, atragerea acestora în organizație și plasarea în cadrul comenzilor partenerilor săi, în funcție de solicitările acestora. Mai mult, compania măsoară zilnic atât satisfacția angajatului la locul de muncă, precum și pe cea a beneficiarului de servicii. 

Fondat în 2010 de antreprenorul Eugen Saulea, ESSA Group este astăzi unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară. În 2020, grupul a raportat afaceri de 15 milioane de euro, în creștere ușoară față de anul anterior. Printre serviciile din portofoliul companiei se numără: recrutarea şi plasarea de forţă de muncă, BTL şi evenimente, servicii management POSM (materiale de comunicare), call center şi merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing şi outsourcing pentru peste 30 de clienţi, furnizori şi producători, dar şi pentru marile lanţuri de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry, Mega Image.

Continue Reading

Trending