Connect with us

#News

Compania fintech Revo Technologies, care a adus soluția financiară Mokka în România, devine partener GoMag

Published

on

Compania fintech Revo Technologies care a introdus serviciul Mokka „Cumperi acum, plătești mai târziu” în România, la începutul acestui an, anunță încheierea unui parteneriat cu GoMag, cea mai apreciată platformă e-commerce din țară, care susține activitatea online a mai mult de 2.250 de magazine.

Parteneriatul cu GoMag va permite tuturor comercianților online de pe platformă să introducă serviciul Mokka în magazinele lor fără să fie nevoie de costuri adiționale. Experiența altor comercianți care au folosit serviciul „Cumperi acum, plătești mai târziu” demonstrează că utilizarea acestuia duce la o creștere a traficului, reduce rata celor care renunță la coșul de cumpărături și sporește valoarea medie a tranzacțiilor efectuate.

Parteneriatul Revo Technologies cu GoMag are obiective clare: „În primul an de colaborare ne dorim să semnăm peste 500 de parteneriate cu retaileri care operează pe platforma GoMag și să oferim serviciul Mokka unui număr cât mai mare de clienți online din România”, spune Alexandru Balaci, CEO Revo Tehnologies România.

„Poate cea mai vocală obiecție în calea cumpărăturilor este legată de investiția financiară. Așa că, pentru magazinele online care vând cu GoMag, oferim o nouă oportunitate de a veni în întâmpinarea obiecțiilor la cumpărare, printr-o metodă de plată alternativă și la îndemână. Integrarea Mokka în platformă este disponibilă pentru toți comercianții din portofoliul nostru, indiferent de abonamentul ales. Tot ce rămâne de făcut este să o folosească și să își anunțe clienții despre această opțiune”, spune Cosmin Dărăban, CEO GoMag.

Revo Technologies este prima companie fintech care introduce serviciul Buy Now, Pay Later („Cumperi acum, plătești mai târziu”) în România și operează în acest moment cu comercianți precum MobExpert, Lensa, Noriel, CCC și mulți alții.

Sistemul Buy Now, Pay Later cunoaște o creștere rapidă în toată lumea. Acest serviciu este popular în special în rândul Generației Z și Millennials, pentru că permite clienților să achiziționeze bunuri acum și să plătească pentru ele prin rate simple, convenabile. Revo este cel mai important jucător BNPL, care operează pe multiple piețe din Europa Centrală și de Est, cu mai mult de 9 milioane de clienți înregistrați și prezent în peste 7.500 de magazine.

Cercetări recente de piață comandate de Revo Technologies și realizate de Agenția de cercetare iSense Solutions confirmă faptul că 46% dintre clienții chestionați cunosc serviciul „Cumperi acum, plătești mai târziu” și un procent similar este interesat să folosească o astfel de soluție de finanțare la comercianții favoriți. Datele furnizate de acest sondaj evidențiază că 55% dintre clienți au intenție de achiziție prin obținerea unei finanțări, iar viteza de aprobare este importantă pentru 41% și foarte importantă pentru 45% dintre ei. Metodele cele mai rapide de plată a ratelor, prin utilizarea telefonului sau computerului sunt preferate de 43%, respectiv 33% dintre clienții care au participat la sondajul efectuat de iSense Solutions pentru Revo Technologies.

Fondată în 2012, Revo Technologies este o companie fintech de top specializată în servicii Buy Now, Pay Later, prezentă în Europa Centrală și de Est (Polonia, România) și Rusia.

Operând sub brandul Mokka, această companie oferă retailerilor de top din offline și online o soluție de finanțare pentru clienți instantanee, fără completarea de documente și disponibilă pentru toate canalele de vânzare.

Mokka este acum disponibilă în mai mult de 7.500 de magazine partenere care acoperă domenii cheie precum modă, încălțăminte, produse pentru copii, bijuterii, frumusețe, bunuri de consum, electronice, sport sau călătorii.

Revo Technologies este sprijinit de investitori de top din domeniul tehnologiei, printre care se numără VEF, Baring Vostok Capital Markets și Castel Capital.

Sunt somelier de tinere talente într-ale antreprenoriatului. Altfel spus, redactor LeadersTalk din octombrie 2021. Pentru propuneri editoriale mă puteți contacta pe adresa de email: alexandra@leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Investitie de peste 7 mil. euro anunțată de Grupul Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România anunță, pentru începutul lunii iunie, deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord, după o investiție de peste 7 milioane de euro. 

Bacolux Koralio, clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente, un restaurant ( salon și terasă în aer liber cu o capacitate de 400 de locuri), un lobby bar, dar și 3 săli de conferință cu dotări complete. La capitolul agrement, hotelul deține 3 piscine exterioare încălzite – una pentru adulți, ce va beneficia de un bar și de o terasă, și 2 piscine pentru copii, completate de 3 tobogane cu apă. 

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp și oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol. 

 Bacolux Koralio este denumirea fostului Hotel Hefaistos (2 stele), care a fost upgradat și reamenajat în totalitate de către grupul de companii format din Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort și Bacolux Craiovița Hotel & Events. Noul hotel va oferi turiștilor servicii all inclusive. 

După renovare, hotelul arată uimitor. ”Bacolux Koralio**** păstrează, asemenea locaților Bacolux din Herculane, conceptul care recreează mediul exterior în interior. Echipa de arhitecți români, care a creat conceptul, și-a dorit ca acesta să fie elementul definitoriu pentru designul tuturor locațiilor Bacolux”, punctează Laura Pătru, PR & Communication Manager Bacolux Hotels.  

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului.  

Obiectivul major pe care echipa Bacolux Hotels și l-a fixat în cadrul acestei renovări majore a fost obținerea unei locații confortabile, dedicate relaxării. ”Ne-am dorit extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite accesul luminii naturale, dar și o conectare cât mai , optând pentru un design atemporal”, adaugă reprezentanții Bacolux Hotels 

Resortul beneficiază de mai multe piscine exterioare încălzite, un program de entertainment extins, dar și implementarea sistemului all inclusive child-friendly. 

Continue Reading

#ArtsTalk

NASA dă startul înscrierilor pentru concursul de scurtmetraje CineSpace

Published

on

Fie că ești un regizor de film cu experiență sau un amator entuziast, NASA te invită să participi la concursul său anual de scurtmetraje CineSpace.

Anunțat duminică, 15 mai, într-o postare pe contul de Twitter al Stației Spațiale Internaționale, concursul îi încurajează pe pasionații de film de pe întreg mapamondul să realizeze scurtmetraje pe orice subiect, care să includă imagini din arhivele proprii ale NASA.

Mai exact, cu o durată de până la 10 minute și un conținut de minimum 10% imagini de arhivă NASA, scurtmetrajul poate fi de orice gen, iar fiecare participant are voie să își înscrie până la cinci creații diferite.

CineSpace este organizat de NASA și Houston Cinema Arts Society, iar înscrierile scurtmetrajelor se pot face până pe 15 iulie 2022.

Iată scurtmetrajul câștigător în 2021, realizat de către Isil Bengi și Laurens Heijs:

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

Continue Reading

Trending