Connect with us

#News

Compania fintech Revo Technologies, care a adus soluția financiară Mokka în România, devine partener GoMag

Published

on

Compania fintech Revo Technologies care a introdus serviciul Mokka „Cumperi acum, plătești mai târziu” în România, la începutul acestui an, anunță încheierea unui parteneriat cu GoMag, cea mai apreciată platformă e-commerce din țară, care susține activitatea online a mai mult de 2.250 de magazine.

Parteneriatul cu GoMag va permite tuturor comercianților online de pe platformă să introducă serviciul Mokka în magazinele lor fără să fie nevoie de costuri adiționale. Experiența altor comercianți care au folosit serviciul „Cumperi acum, plătești mai târziu” demonstrează că utilizarea acestuia duce la o creștere a traficului, reduce rata celor care renunță la coșul de cumpărături și sporește valoarea medie a tranzacțiilor efectuate.

Parteneriatul Revo Technologies cu GoMag are obiective clare: „În primul an de colaborare ne dorim să semnăm peste 500 de parteneriate cu retaileri care operează pe platforma GoMag și să oferim serviciul Mokka unui număr cât mai mare de clienți online din România”, spune Alexandru Balaci, CEO Revo Tehnologies România.

„Poate cea mai vocală obiecție în calea cumpărăturilor este legată de investiția financiară. Așa că, pentru magazinele online care vând cu GoMag, oferim o nouă oportunitate de a veni în întâmpinarea obiecțiilor la cumpărare, printr-o metodă de plată alternativă și la îndemână. Integrarea Mokka în platformă este disponibilă pentru toți comercianții din portofoliul nostru, indiferent de abonamentul ales. Tot ce rămâne de făcut este să o folosească și să își anunțe clienții despre această opțiune”, spune Cosmin Dărăban, CEO GoMag.

Revo Technologies este prima companie fintech care introduce serviciul Buy Now, Pay Later („Cumperi acum, plătești mai târziu”) în România și operează în acest moment cu comercianți precum MobExpert, Lensa, Noriel, CCC și mulți alții.

Sistemul Buy Now, Pay Later cunoaște o creștere rapidă în toată lumea. Acest serviciu este popular în special în rândul Generației Z și Millennials, pentru că permite clienților să achiziționeze bunuri acum și să plătească pentru ele prin rate simple, convenabile. Revo este cel mai important jucător BNPL, care operează pe multiple piețe din Europa Centrală și de Est, cu mai mult de 9 milioane de clienți înregistrați și prezent în peste 7.500 de magazine.

Cercetări recente de piață comandate de Revo Technologies și realizate de Agenția de cercetare iSense Solutions confirmă faptul că 46% dintre clienții chestionați cunosc serviciul „Cumperi acum, plătești mai târziu” și un procent similar este interesat să folosească o astfel de soluție de finanțare la comercianții favoriți. Datele furnizate de acest sondaj evidențiază că 55% dintre clienți au intenție de achiziție prin obținerea unei finanțări, iar viteza de aprobare este importantă pentru 41% și foarte importantă pentru 45% dintre ei. Metodele cele mai rapide de plată a ratelor, prin utilizarea telefonului sau computerului sunt preferate de 43%, respectiv 33% dintre clienții care au participat la sondajul efectuat de iSense Solutions pentru Revo Technologies.

Fondată în 2012, Revo Technologies este o companie fintech de top specializată în servicii Buy Now, Pay Later, prezentă în Europa Centrală și de Est (Polonia, România) și Rusia.

Operând sub brandul Mokka, această companie oferă retailerilor de top din offline și online o soluție de finanțare pentru clienți instantanee, fără completarea de documente și disponibilă pentru toate canalele de vânzare.

Mokka este acum disponibilă în mai mult de 7.500 de magazine partenere care acoperă domenii cheie precum modă, încălțăminte, produse pentru copii, bijuterii, frumusețe, bunuri de consum, electronice, sport sau călătorii.

Revo Technologies este sprijinit de investitori de top din domeniul tehnologiei, printre care se numără VEF, Baring Vostok Capital Markets și Castel Capital.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Fundația Altex semnează un protocol de colaborare cu Secretariatul General al Guvernului, ȋn vederea dotării unor secții ATI

Published

on

Fundaţia Altex și Secretariatul General al Guvernului au semnat un protocol de colaborare, pe un an de zile, prin intermediul căruia Fundația poate dona dispozitive medicale secțiilor ATI din spitalele publice.

,,Ȋncă din primele luni de pandemie, ne-am mobilizat și am venit ȋn sprijinul personalului medical din linia ȋntâi și al pacienților, cu tot ce am putut, prin campania ,,Ȋmpreună pentru România. Salvăm vieți”. Din păcate, lupta ȋmpotriva Covid-19 nu s-a terminat și este nevoie să facem, ȋn continuare, eforturi pentru a ieși din această situație. Am găsit ȋn Secretariatul General al Guvernului un partener de discuție deschis și, prin acest protocol, vom contribui la salvarea de vieți omenești”, a declarat Mihaela Mitescu, Președinte Fundația Altex.

Prin intermediul acestui protocol, Fundația Altex se obligă să asigure nu doar echipamentele medicale ci și transportul acestora, perioada de garanție de minimum 12 luni și punerea ȋn funcțiune a dispozitivelor. Secretariatul General al Guvernului s-a angajat să ,,disemineze propunerile formulate de Fundația Altex către unitățile sanitare din rețeaua publică, autoritățile publice centrale sau locale, cu atribuții specifice”.

,,Am spus întotdeauna ca parteneriatul cu societatea civilă, cu organizațiile neguvernamentale este extrem de important, în primul rând datorită semnalului transmis: suntem împreună, iar împreună putem reuși orice. Desigur, orice ajutor este de folos, pentru că este esențial ca eforturile tuturor să meargă în aceeași direcție”, a transmis secretarul general al Guvernului, domnul Horațiu Gorun.

Din luna martie 2020 și până ȋn prezent, Spitalul Clinic de Boli Infecțioase și Tropicale „Dr. Victor Babeș” din București, Spitalul Clinic Colentina din Capitală, Spitalul de Boli Infecțioase Brașov și Spitalul Clinic Județean de Urgență Sibiu au beneficiat de monitoare de Terapie Intensivă donate de Fundația Altex. Ȋn total, ȋn toată această perioadă, Fundația a donat produse IT și electronice, măști de protecție, echipamente și dispozitive medicale, ȋn valoare de 5 milioane de euro, către spitale, instituții și unități de ȋnvățământ, de pe ȋntreg teritoriul țării. Campania ,,Ȋmpreună pentru România. Salvăm vieți” și acțiunile umanitare vor continua și ȋn perioada următoare.

Fundația Altex este o organizație nonprofit, înființată de Altex România, cu rolul de a se implica în rezolvarea problemelor cu care se confruntă societatea românească.

Organizația are printre obiective dezvoltarea de proiecte de responsabilitate socială ce pot contribui la schimbarea sistemului de educație, la îmbunătățirea sistemului medical, dar și la promovarea de practici sustenabile pentru un mediu mai curat.

Fundația Altex reflectă în identitatea brandului o abordare de tip Human Social Responsibility (HSR) – oamenii sunt în centrul fiecărei organizații.

Continue Reading

#IT Revolution

Generația Tech: cursuri de formare digitală pentru 210 de liceeni

Published

on

Digital Nation, în parteneriat cu Primăria din Piatra Neamț, anunță a doua ediție a proiectului Generația Tech, în contextul unei viziuni comune legate de strategia de dezvoltare durabilă, susținerea antreprenoriatului local, și cu scopul de a diminua gradul de emigrare în rândul tinerilor și de a încuraja inițiativele locale de inovare în cadrul start-up-urilor și companiilor regionale.

Ediția din acest an a proiectului Generația Tech oferă cinci programe de formare în competențe digitale și IT pentru liceeni și este adresată elevilor indiferent de nivelul acestora și include următoarele specializări: Digital Skills, Dezvoltare web Începători, Dezvoltare web Avansați, Java Avansați și Fullstack JavaScript Avansați.

Elevii din toate cele 13 licee din Piatra Neamț se pot înscrie pentru a participa la Generația Tech, 210 dintre cei înscriși urmând a fi selectați pentru a beneficia în mod gratuit de programele oferite. Liceenii admiși vor avea parte de pregătire profesională și de sprijin în a obține joburi entry-level sau internship-uri în IT&C.

Ediția din acest an continuă tradiția rezultatelor obținute în 2019, când Generația Tech a format peste 750 de tineri din 3 orașe din România (Piatra Neamț, Oradea și Alba Iulia).

“Piatra Neamț este un oraș în care am găsit mereu tineri entuziaști în legătură cu programele noastre de formare și implicați în comunitate. Ne bucurăm real că Generația Tech este un program sustenabil, care crește de la an la an și pe care îl putem reinventa mereu pentru noile generații. Învățarea accelerată și dobândirea abilităților practice le ușurează misiunea de a-și găsi un job sau de a se dezvolta ca antreprenori. În plus, companiile partenere au deschidere către o forță de muncă tânără și mult mai pregătită din punct de vedere practic. Împreună construim un ecosistem digitalizat și adaptat nevoilor curente economice locale și naționale.”, a declarat Paul Apostol, Fondator Digital Nation

Rezultatele ediției de debut

Între 2019 și 2020, Generația Tech Piatra Neamț a înregistrat rezultate remarcabile. Astfel, peste 250 de tineri au urmat programele de formare timp de 9 luni de zile, învățând bazele programării și ale skill-urilor digitale, iar participanții au experimentat atelierele de angajabilitate unde au învățat mai multe despre ce înseamnă un portofoliu de proiecte, interviul tehnic. În plus, au participat la workshop-uri cu antreprenori și companii locale.

“Programa școlară este acum completată de aceste cursuri necesare digitalizării și dezvoltării de competențe de IT pentru nouă generație. Design-ul cursurilor este atractiv, modern și interactiv, find construite cu o abordare mai practică și accelerată a procesului de învățare: micro-proiecte tehnice derulate online și în format fizic, activități de comunitate și de socializare de tip hackathon sau diverse alte competiții. Ne bucurăm că Generația Tech are o nouă ediție în Piatra Neamț și îi încurajăm pe toți liceenii să participe la programele de formare lansate de Digital Nation”,completeazăGrigoruță Oniciuc, director al Colegiului Național Petru Rareș din Piatra Neamț.

De asemenea, peste 35% din tinerii care au participat la atelierele de angajabilitate au reușit să obțină un internship sau un job în care să aplice skill-urile nou învățate. Ca urmare, la finalul programelor Generației Tech, tinerii au rămas în comunitate și s-au dezvoltat mai departe, cu proiecte de freelancing sau start-up.

Generația Tech este programul național care produce schimbări la nivel local, acolo unde construiește comunități locale de învățare, digitalizare și dezvoltare. Generația Tech inspiră sau schimbă destine profesionale, în mijlocul unor comunități de susținere.

Programul Generația Tech este răspunsul Digital Nation la nevoile de digitalizare ale României, o țară în care doar 29% din populație are competențe digitale de bază și doar 7% din populație a participat la un program de training sau educație continuă, ceea ce face ca țara noastră să fie pe ultimul loc în Europa în termen de index de digitalizare, conform raportului de țară McKinsey, Rise of the Digital Challengers (2019). Ajuns deja la cea de-a patra ediție, programul de specializare în IT&C Generația Tech a demarat în 2019 cu sprijinul Google.org, și a produs până în prezent peste 1.700 de noi specialiști în IT & digital din peste 20 de orașe din țară. Peste 90% dintre cursanții care au participat la atelierele de angajabilitate din cadrul programului au ajuns la cel puțin un interviu cu o companie tech după absolvire, iar 35% dintre aceștia au obținut chiar și primul lor job sau internship în IT, imediat după absolvirea cursurilor de formare.

Digital Nation lucrează de peste 7 ani la digitalizarea forței de muncă din România. Eforturile organizației se îndreaptă către toate categoriile de public dornice de specializare sau reconversie în zona digitală, prin programele Generatia Tech, IMM in Online și Profesor in Online.

Continue Reading

#News

ESSA dă startul campaniei de integrare în muncă 45+

Published

on

ESSA Group, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară, a dezvoltat o campanie de integrare în muncă pentru persoanele trecute de 45 de ani, la nivel național. 

”Într-un context în care retailul alimentar modern se dezvoltă mult mai repede decât alte domenii, apare o nevoie stringentă în a găsi numărul necesar de persoane potrivite. În ultimii ani, noi am identificat o categorie de vârstă vulnerabilă, ignorată de angajatori și anume persoanele care au peste 45 de ani. Suntem încrezători că tot mai mulți seniori vor aplica pentru un loc de munca la noi, cu atât mai mult cu cât avem pregătite programe speciale care să-i ajute să se adapteze într-un timp foarte scurt”, declară Eugen Saulea, fondatorul ESSA Group, un business de 15 milioane de euro anul trecut. 

Toate studiile de specialitate arată că vârsta este unul dintre principalele motive pentru care un angajator acceptă sau respinge un candidat. Iar pentru cei care au împlinit deja 45 de ani, refuzul are la bază, de cele mai multe ori, nivelul lor de digitalizare și o rezistență mai scăzută la stres prin comparație cu persoanele tinere. 

Un avantaj pentru angajatorii care au angajat persoane din categorii considerate vulnerabile a venit anul acesta și din partea statului. Este vorba despre OUG 220 intrată în vigoare la finalul lui 2020, cu aplicabilitate în 2021, potrivit căreia companiile care, între 1 ianuarie și 1 septembrie, au încadrat în muncă pe perioadă nedeterminată persoane de peste 50 de ani ce și-au pierdut locul de muncă din motive neimputabile lor în perioada stării de urgenţă sau de alertă, primesc lunar, timp de un an, 50% din salariul angajatului, dar nu mai mult de 2.500 lei.  

În cazul ESSA printre activitățile vizate, cele mai multe locuri de muncă sunt pentru lucrători comerciali, casieri și pickeri. Compania lui Eugen Saulea are deja parteneriate pe termen lung cu mai multe rețele de tip hypermarket, supermarket și cash&carry din țară și asigură servicii în aproape 2.500 de puncte de vânzare. 

”De multe ori, totul gravitează în jurul ideii că <<nu găsim persoanele potrivite pe care să le angajăm>>, când, de fapt, foarte mulți dintre angajatori resping din start ideea de a angaja seniori, invocând diferite motive. Este adevărat că digitalizarea joacă un rol important, însă este bine de știut că persoanele din categoriile vulnerabile se pot adapta ușor într-o echipă dacă sunt ajutate și li se acordă încredere”, mai spune Eugen Saulea. 

ESSA și-a extins în ultimul timp lanțul de servicii și dincolo de plasarea de personal, în sensul că asigură un serviciu complex ce include identificarea celor mai talentate persoane, atragerea acestora în organizație și plasarea în cadrul comenzilor partenerilor săi, în funcție de solicitările acestora. Mai mult, compania măsoară zilnic atât satisfacția angajatului la locul de muncă, precum și pe cea a beneficiarului de servicii. 

Fondat în 2010 de antreprenorul Eugen Saulea, ESSA Group este astăzi unul dintre cei mai cunoscuți jucători din piaţa serviciilor de trade marketing şi vânzări din ţară. În 2020, grupul a raportat afaceri de 15 milioane de euro, în creștere ușoară față de anul anterior. Printre serviciile din portofoliul companiei se numără: recrutarea şi plasarea de forţă de muncă, BTL şi evenimente, servicii management POSM (materiale de comunicare), call center şi merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing şi outsourcing pentru peste 30 de clienţi, furnizori şi producători, dar şi pentru marile lanţuri de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry, Mega Image.

Continue Reading

Trending