Connect with us

#IT Revolution

Oracle își extinde amprenta globală în cloud pentru a face față creșterii susținute de trei cifre

Published

on

Oracle a anunțat că intenționează să își extindă prezența în regiunile cloud pentru a susține cererea crescută a clienților pentru serviciile Oracle Cloud la nivel mondial.  În decursul anului viitor, Oracle va deschide 14 regiuni cloud în noi locații din Europa, Orientul Mijlociu, Asia-Pacific și America Latină. Printre viitoarele regiuni cloud, se numără Milano (Italia), Stockholm (Suedia), Marsilia (Franța), Spania, Singapore (Singapore), Johannesburg (Africa de Sud), Ierusalim (Israel), Mexic și Columbia. Alte două regiuni suplimentare vor fi deschise în Abu Dhabi (Emiratele Arabe Unite), Arabia Saudită, Franța, Israel și Chile. Oracle planifică să dețină cel puțin 44 de regiuni cloud până la sfârșitul anului 2022, continuând una dintre cele mai rapide expansiuni ale oricărui furnizor important de cloud. 

Oracle oferă un set larg și consistent de servicii cloud în 30 de regiuni cloud comerciale și guvernamentale din 14 țări de pe cinci continente, pentru a deservi baza sa de clienți globală în creștere.  În prezent, OCI (Oracle Cloud Infrastructure) operează 23 de regiuni comerciale și șapte regiuni guvernamentale, la care se adauga multe alte regiuni de tip dedicat sau regiuni de securitate națională.

„Oracle Cloud Infrastructure a înregistrat o creștere spectaculoasă în ultimul an”, a declarat Clay Magouyrk, vicepreședinte executiv, Oracle Cloud Infrastructure. „Am introdus câteva sute de noi servicii și funcționalități cloud și observăm în continuare că organizații din întreaga lume apelează din ce în ce mai des la OCI pentru a-și rula cele mai importante aplicatii în cloud. Odată cu regiunile Cloud suplimentare, și mai multe organizații vor putea utiliza serviciile noastre cloud pentru a-și susține creșterea și succesul general.”

Pentru a-și ajuta clienții să asigure o continuitate reală a activității și o protecție împotriva dezastrelor, susținându-i în același timp să îndeplinească cerințele privind localizarea datelor în țară, Oracle intenționează să stabilească cel puțin două regiuni cloud în aproape fiecare țară în care își desfășoară activitatea. Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Coreea de Sud, Japonia, Brazilia, India și Australia au deja două regiuni de cloud.

Strategia Oracle este de a veni în întâmpinarea clienților acolo unde aceștia se afla, permițându-le să păstreze datele și serviciile oriunde au nevoie de ele. Clienții pot implementa Oracle Cloud complet în cadrul propriilor centre de date utilizând soluțiile Dedicated Region și Exadata Cloud@Customer, pot implementa servicii cloud la nivel local cu administrarea acestora din cloud public sau pot implementa servicii cloud la distanță, la graniță, cu Roving Edge Infrastructure.

Disponibilitate ridicată, protecție împotriva dezastrelor și strategie cloud cu două regiuni

Arhitectura de ultimă generație a OCI oferă o bază de înaltă performanță și reziliență pentru serviciile cloud, în timp ce designul rețelelor fizice și virtuale maximizează performanța și securitatea. De exemplu, fiecare regiune Oracle Cloud conține cel puțin trei domenii de avarie, – structuri de echipamente care formează centre de date logice pentru o disponibilitate ridicată și reziliență la defecțiuni hardware și de rețea.  Unele regiuni (Ashburn, Phoenix, Frankfurt și Londra) oferă o reziliență suplimentară la nivelul întregului datacenter, prin implementarea mai multor domenii de disponibilitate (AD – Availability Domain), care la rândul lor conțin fiecare trei domenii de avarie.

Pentru cerințele de continuitate a afacerii și de conformitate, strategia unică de cloud cu două regiuni a Oracle permite clienților să implementeze aplicații reziliente în mai multe locații separate geografic, fără ca datele sensibile să părăsească țara.  Din dorința de a-i ajuta pe clienți să planifice implementări în centrele de date pentru a îndeplini cerințele aplicațiilor și pentru a-și optimiza infrastructura cloud, OCI  pune la dispoziție un tablou de bord gratuit privind latența între regiuni, care oferă informații în timp real și istoricul privind latența pentru regiunile Oracle Cloud din întreaga lume.

Sustenabilitate

Oracle s-a angajat să promoveze sustenabilitatea și a promis că va alimenta toate regiunile Oracle Cloud din întreaga lume cu energie 100% regenerabilă până în 2025. Mai multe regiuni Oracle Cloud, inclusiv regiuni din America de Nord, America de Sud și Europa, sunt deja alimentate cu energie regenerabilă în proporție de 100%, iar toate regiunile Oracle Cloud utilizează tehnologii de ultimă generație de gestionare a energiei și de răcire, pentru a minimiza impactul asupra mediului. Ca parte a inițiativei sale privind energia regenerabilă pentru un Cloud curat, Oracle a reutilizat sau a reciclat 99,6%  din hardware-ul său retras în anul fiscal 2021, respectând în același timp cu strictețe practicile Oracle privind confidențialitatea și securitatea datelor.

Regiunile Cloud oferă toate serviciile Cloud și Multicloud

Regiunile Oracle Cloud susțin fiecare serviciu și functionalitate Oracle și sunt disponibile pentru clienții de oriunde din lume. Printre acestea se numără Oracle Autonomous Database, Oracle Container Engine for Kubernetes, soluția Oracle Cloud VMware și Oracle Fusion Cloud Applications.

Rețeaua extinsă de peste 70 de parteneri globali și regionali FastConnect a OCI oferă clienților conectivitate dedicată la regiunile Oracle Cloud și la serviciile OCI – oferind clienților cele mai bune opțiuni oriunde în lume.  FastConnect oferă o modalitate ușoară, elastică și economică de a crea o conexiune de rețea dedicată și privată cu o lățime de bandă mai mare, latență mai mică și o performanță mai consistentă față de conexiunile publice bazate pe internet.

În plus, OCI și Microsoft Azure au încheiat un parteneriat strategic care permite clienților comuni să ruleze aplicatii  în cele două cloud-uri. Acest parteneriat oferă o interconectare cross-cloud cu latență redusă între OCI și Azure în opt regiuni (Ashburn, Toronto, Londra, Amsterdam, Tokyo, San Jose, Vinhedo și Frankfurt), identitate federată pentru ca, clienții comuni să implementeze aplicații în ambele cloud-uri și un model de asistență colaborativă. Clienții pot rula aplicații full stack într-o configurație multi-cloud, păstrând în același timp o conectivitate de înaltă performanță, fără a fi nevoie de o reproiectare a arhitecturilor existente. De asemenea, aceștia pot migra aplicațiile existente sau pot dezvolta aplicații native în cloud care utilizează o combinație de servicii OCI și Azure.

Regiunile Oracle Global Cloud

Regiunile Oracle Cloud disponibile în prezent:

  • Asia-Pacific: Tokyo (Japonia), Osaka (Japonia), Seul (Coreea de Sud), Chuncheon (Coreea de Sud), Mumbai (India), Hyderabad (India), Sydney (Australia), Melbourne (Australia).
  • America: San Jose (Statele Unite), Phoenix (Statele Unite), Ashburn (Statele Unite), Toronto (Canada), Montreal (Canada), São Paolo (Brazilia), Vinhedo (Brazilia), Santiago (Chile)
  • Europa: Frankfurt (Germania), Londra (Regatul Unit), Newport, Țara Galilor (Regatul Unit), Zürich (Elveția), Amsterdam (Țările de Jos).
  • Orientul Mijlociu: Jeddah (Arabia Saudită), Dubai (E.A.U.)
  • Guvern: Două regiuni generale ale Guvernului SUA și regiuni de securitate națională a SUA, trei regiuni guvernamentale specifice Departamentului de Apărare al SUA, două în Regatul Unit (Londra și Newport, Țara Galilor) Additional Resources.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#BrandsTalk

Up România dă startul soluțiilor creative
la hackathon-ul inovației „Future Work”

Published

on

Up România continuă seria acțiunilor de susținere a digitalizării și inovației. Între 28-29 mai 2022, în parteneriat cu Top Minds, va organiza un eveniment de tip hackathon menit să genereze soluții tehnologice creative în domeniile resurselor umane, educației, marketingului, investițiilor, sustenabilității și responsabilității sociale.

Invitația la hackathon-ul cu tema ,,Future Work’’ este destinată în principal elevilor, studenților și tinerilor aflați la început de carieră. Pentru înscriere, cei interesați pot accesa până pe data de 20 mai 2022 platforma topminds.ro/hack-futurework/.

În cele 48 de ore ale hackathon-ului ,,Future Work” încurajăm  la găsirea de soluții tech pentru:

  • optimizarea comunicării cu angajații/clienții
  • e-commerce empatic
  • customer suport incluziv și empatic
  • marketing în web3 (NFTs pentru marketing de servicii și produse)
  • noi forme de muncă și interacțiune între angajați
  • motivatorii viitorului
  • transferul muncii de la job către o cauză comunitară
  • măsurarea rezultatelor de sustenabilitate ale unei companii
  • orice problemă relevantă pentru angajați, societate, comunitate

„Vrem să susținem mințile creative și motivația tinerilor, sursa principală de inovație pentru viitoarele generații. Ne așteptăm la un eveniment intens, pe modelul evenimentelor similare organizate la nivel internațional. Va fi o întâlnire care va atinge cele mai înalte cote de creativitate, unde tinerii se vor conecta cu antreprenori și cu reprezentanți Up România. Așteptăm cu nerăbdare să descoperim ideile inovatoare ale generației Z, în care avem mare încredere. Ne adresăm lor, în primul rând, pentru că ei sunt nativii digitali, cei care fac primii pași în cele mai noi tehnologii, iar noi dorim să ne lăsăm inspirați de ideile lor”, a declarat Elena Pap, director regional Up Group.

„Tinerii se antrenează pentru o lume și mai rapidă, dinamică, flexibilă și foarte competitivă în care <a ști>, <a face> sau <a obține rezultate> nu mai este suficient. Din angajați de suport, ei au perspectiva să devină co-creatori, co-acționari, co-responsabili la job sau în propriul start-up, într-un timp supranumit al <meritocrației>. Cu toții suntem entuziasmați că ne-am reunit, în Hack FutureWork, cu specialiști de business, deeptech, ONG și GOV pentru a oferi tinerilor o calibrare firească, organică și-n bucurie cu viitorul ”, declară Diana Nițescu, CEO TOP Minds. 

Participanții la hackathon vor avea posibilitatea de a interacționa direct cu specialiști din domeniul tech (blockchain, NFT, IoT) și vor fi coordonați de mentori cu experiență în domeniul start-up, care le vor ghida procesul creativ în echipe. Cele mai bune și mai creative soluții vor fi premiate la finalul hackathon-ului.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

Continue Reading

#IT Revolution

Studiu Independent: SAS Viya pe Microsoft Azure – rentabilitate de 204% a investiției

Published

on

Companiile care implementează SAS Viya, platforma cloud-native a SAS pentru AI, analytics și data management, pe platforma Microsoft Azure, văd o rentabilitate a investiției lor de 204% pe parcursul a trei ani, potrivit studiului Total Economic Impact, realizat de Forrester Consulting.

Totodată, compania de consultanță subliniază că valoarea câștigată de clienți în urma investițiilor în soluția SAS Viya se ridică la milioane de dolari în valoare actuală netă, iar primele rezultate ale implementării sunt observate după 14 luni. Rezultatele complete ale studiului vor fi prezentate în cadrul unui webinar susținut de SAS și Microsoft pe data de 18 mai, la orele 11 a.m. ET, unde vor fi invitați și speakeri de la Forrester.

Forrester a intervievat nouă factori de decizie din șase organizații, clienți care utilizează SAS Viya pe Azure, pentru a înțelege beneficiile, costurile și riscurile asociate investiției lor. Clienții sunt din domenii diverse, inclusiv guverne, producție, servicii financiare, servicii profesionale IT și bancare. Înainte de implementarea soluției, persoanele intervievate au remarcat că barierele în calea accesului la date și sursele de date disparate au făcut dificilă și consumatoare de timp construirea, implementarea și gestionarea modelelor AI. Alte probleme cu care s-au confruntat au inclus ineficiența și costurile ridicate ale infrastructurii de analiză on-premise.

Potrivit studiului, după investiția lor în soluția SAS, intervievații au abordat aceste provocări și au observat o productivitate și performanță generală îmbunătățite. Beneficiile cuantificate au inclus un timp mai rapid de lansare pe piață pentru insight-uri analitice, eficiență operațională îmbunătățită în construirea și testarea modelelor și economii de costuri în urma retragerii infrastructurii de analiză on-premise. Grație tuturor acestor beneficii, alături de altele necuantificate, SAS Viya joacă un rol cheie în luarea deciziilor din cadrul organizației, respectiv în succesul general, conform clienților intervievați.

„Organizațiile de astăzi se confruntă cu o multitudine de puncte de fricțiune în procesul decizional. Parteneriatul nostru strategic cu Microsoft își propune să simplifice acest proces pentru a îmbunătăți deciziile și a accelera inovația. Acest studiu arată că ne îndeplinim cu succes promisiunea și oferim o valoare imensă clienților noștri, prin reducerea costurilor, creșterea timpului de valorificare și productivitate îmbunătățită pentru specialiștii în data science și analiștii din diverse industrii”, a declarat Jay Upchurch, Vicepreședinte Executiv și Chief Information Officer la SAS.

Din 2020, când SAS și Microsoft și-au anunțat parteneriatul strategic, cele două companii au continuat să găsească noi modalități de a satisface nevoile de migrare și modernizare în cloud ale clienților comuni.

• De la valorificarea datelor în flux IoT și analize avansate pentru a ajuta la menținerea integrității vaccinului COVID-19, până la furnizarea de servicii rapide și personalizate pentru clienți, bazate pe analize în timp real, clienții comuni abordează cele mai complexe provocări cu SAS Viya pe Azure.

• Companiile au lansat, de asemenea, noi soluții specifice industriei, cum ar fi SAS Cloud for Intelligent Planning ca parte a Microsoft Cloud for Retail și SAS for Improved Manufacturing Quality pentru Microsoft Cloud for Manufacturing. Aceste soluții puternice îi ajută pe liderii din industrie să rămână rezistenți pe piețele de astăzi, în schimbare rapidă.

• Noile integrări SAS Viya pe Azure includ SAS Event Stream Processing, Azure IoT Edge și Azure IoT Hub pentru a acționa pe baza informațiilor în timp real; SAS Intelligent Decisioning with Power Automate pentru a îmbunătăți deciziile organizației; și SAS Model Manager with Azure Machine Learning pentru a elimina barierele cu care se confruntă organizațiile pe măsură ce pun mai multe modele AI în producție.

Aceste beneficii continue ale parteneriatului au fost, de asemenea, evidențiate de intervievații studiului TEI, care au oferit feedback pozitiv despre caracteristicile integrărilor, inclusiv SAS Model Manager și Azure Machine Learning, SAS Intelligent Decisioning and Power Apps și Power Automat, precum și capacitatea de a realiza modele în baza de date din Azure Synapse Analytics.

SAS Viya pe Azure oferă clienților informații mai bune cu mai puțin timp, cost și complexitate pentru a ajuta la accelerarea timpului de generare a valorii”, a declarat Alvaro Celis, Vicepreședinte Global ISV Commercial Solutions la Microsoft. „Acest lucru le permite clienților Azure să abordeze cele mai critice provocări în analytics pentru a stimula inovația.”

Continue Reading

Trending