Connect with us

#News

Românii sunt tot mai orientați spre adoptarea unui stil de viață sănătos. O arată și noul parteneriat Yellow.Menu cu HealthU

Published

on

Românii sunt din ce în ce mai orientați către adoptarea unui stil de viață sănătos, alegând abonamentele de meniuri pentru întreaga zi ca un nou obicei de consum, nu doar din rațiuni funcționale, arată datele restaurantului virtual Yellow.Menu. Ca urmare a acestei tendințe, Yellow.Menu a încheiat un parteneriat cu HealthU, agregator de servicii de sănătate preventivă, iar în baza acestuia va livra meniuri personalizate pe bază de abonament. Meniurile, realizate împreună cu un nutriționist, acoperă obiective precum menținerea greutății corporale, slăbire sănătoasă sau adaptarea meniului zilnic la anumite diete speciale. 

Conceput ca un restaurant online cu meniu dinamic și diferit în fiecare zi, Yellow.Menu reprezintă soluția pentru cei care doresc să păstreze un stil de viață echilibrat, cu o alimentație sănătoasă, având posibilitatea de a comanda meniuri gourmet pentru mic dejun, prânz sau cină, acasă sau la birou, cu livrare rapidă, prin rețeaua proprie de curieri, oriunde în București și Cluj-Napoca. Yellow.Menu  pune accentul pe ingrediente premium, proaspete, preparatele zilnice, limitate ca porții, având o abordare orientată către echilibru nutritiv și un gust remarcabil.

Conceptul Yellow.Menu a stat la baza parteneriatului cu HealthU, un furnizor de servicii de sănătate preventivă, care oferă clienților săi programe de nutriție, în funcție de obiective, combinate cu programe de fitness și ședințe de life coaching și mindfulness pentru a obține un echilibru între corp și minte. 

Orientarea către o alimentație sănătoasă este, fără îndoială, unul dintre trendurile cele mai accentuate ale momentului, atât în România, cât și la nivel global. Ultimii doi ani au schimbat obiceiurile de consum la nivel global, adoptarea unei alimentații sănătoase fiind esențială pentru o stare de sănătate optimă și un sistem imunitar bun. Astfel, în căutarea alimentelor sănătoase, consumatorii au devenit tot mai selectivi și mai atenți la informațiile nutriționale de pe etichetele produselor, iar dacă vorbim de preparate culinare, ingredientelele proaspete și curate cântăresc tot mai mult în decizia de cumpărare, a precizat Bogdan Marchiș, fondator HealthU. 

Preferință pentru meniurile de menținere

Astfel, meniurile HealthU, concepute de nutriționiști și realizate cu ajutorul chef-ilor Yellow.Menu au un echilibru ideal între nutrienți și diversitatea preparatelor livrate. Meniurile HealthU nu conțin exces de grăsimi, respectând nivelurile de lipide, carbohidrați și proteine, fiind variate tocmai pentru a oferi diversitatea de nutrienți de care corpul nostru are nevoie. 

Adoptarea unui stil de viață sănătos implică o dietă corespunzătoare, iar aceasta poate fi o provocare, mai ales din cauza opțiunilor limitate din supermarketuri, dar și al numărului redus de restaurante care pun accentul pe ingrediente premium, proaspete și variate. Parteneriatul cu HealthU confirmă tendința românilor spre healthy lifestyle, accesând acest serviciu pe bază de abonament ca o soluție pentru întreaga zi, nu ca o opțiune de moment. Nu oferim un substitut pentru experiența de la restaurant, ci o alternativă reală pentru cei care vor să mănânce sănătos indiferent unde se află, fapt confirmat și de preferințele înregistrate de clienți de la lansare, spre meniuri de menținere sau active, nu neapărat de slăbit, a declarat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.

Beneficii pentru planetă și un consum responsabil

Printre beneficiile serviciului pus la dispoziție prin noul parteneriat se numără nu doar accesul la mese echilibrate, avizate de specialiști, dar și la un consum ce vizează evitarea risipei alimentare. Astfel, pentru fiecare lună de abonament încheiată, HealthU oferă clienților un copac, pentru a fi plantat, militând astfel pentru un consum responsabil și o viață echilibrată.  

Meniurile realizate în colaborare cu HealthU pot fi comandate exclusiv de pe site-ul partenerului, pe bază de abonament, fiind disponibile pentru clienții din București, Ilfov și Cluj-Napoca.

Yellow.Menu este un restaurant virtual cu preparate gourmet, care îți oferă posibilitatea să comanzi meniuri de calitate, la tine acasă sau la birou, iar livrarea se realizează în maxim 1h de la plasarea comenzii, pe site sau în aplicația proprie. De asemenea, clienții pot alege un interval anume pentru livrare sau au opțiunea de a-și planifica meniul pentru o săptămână. 

Preparatele din meniu, realizate de chefi cu experiență, sunt proaspete, tocmai de aceea numărul acestora este limitat. Ingredientele folosite sunt premium, iar rețetele acoperă o arie largă de bucătării internaționale, astfel încât experiența culinară a fiecărui client să fie cât mai apropiată de cea de la un restaurant clasic. 

Yellow Menu își asumă o aprovizionare responsabilă, pe cât posibil locală, iar livrarea este asigurată în ambalaje rezistente, reutilizabile, reciclabile si care pastreaza mancarea in cele mai bune conditii.  

Minez tehnologie pe LeadersTalk din octombrie 2021. Pentru propuneri editoriale: mihai@leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Investitie de peste 7 mil. euro anunțată de Grupul Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România anunță, pentru începutul lunii iunie, deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord, după o investiție de peste 7 milioane de euro. 

Bacolux Koralio, clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente, un restaurant ( salon și terasă în aer liber cu o capacitate de 400 de locuri), un lobby bar, dar și 3 săli de conferință cu dotări complete. La capitolul agrement, hotelul deține 3 piscine exterioare încălzite – una pentru adulți, ce va beneficia de un bar și de o terasă, și 2 piscine pentru copii, completate de 3 tobogane cu apă. 

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp și oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol. 

 Bacolux Koralio este denumirea fostului Hotel Hefaistos (2 stele), care a fost upgradat și reamenajat în totalitate de către grupul de companii format din Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort și Bacolux Craiovița Hotel & Events. Noul hotel va oferi turiștilor servicii all inclusive. 

După renovare, hotelul arată uimitor. ”Bacolux Koralio**** păstrează, asemenea locaților Bacolux din Herculane, conceptul care recreează mediul exterior în interior. Echipa de arhitecți români, care a creat conceptul, și-a dorit ca acesta să fie elementul definitoriu pentru designul tuturor locațiilor Bacolux”, punctează Laura Pătru, PR & Communication Manager Bacolux Hotels.  

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului.  

Obiectivul major pe care echipa Bacolux Hotels și l-a fixat în cadrul acestei renovări majore a fost obținerea unei locații confortabile, dedicate relaxării. ”Ne-am dorit extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite accesul luminii naturale, dar și o conectare cât mai , optând pentru un design atemporal”, adaugă reprezentanții Bacolux Hotels 

Resortul beneficiază de mai multe piscine exterioare încălzite, un program de entertainment extins, dar și implementarea sistemului all inclusive child-friendly. 

Continue Reading

#ArtsTalk

NASA dă startul înscrierilor pentru concursul de scurtmetraje CineSpace

Published

on

Fie că ești un regizor de film cu experiență sau un amator entuziast, NASA te invită să participi la concursul său anual de scurtmetraje CineSpace.

Anunțat duminică, 15 mai, într-o postare pe contul de Twitter al Stației Spațiale Internaționale, concursul îi încurajează pe pasionații de film de pe întreg mapamondul să realizeze scurtmetraje pe orice subiect, care să includă imagini din arhivele proprii ale NASA.

Mai exact, cu o durată de până la 10 minute și un conținut de minimum 10% imagini de arhivă NASA, scurtmetrajul poate fi de orice gen, iar fiecare participant are voie să își înscrie până la cinci creații diferite.

CineSpace este organizat de NASA și Houston Cinema Arts Society, iar înscrierile scurtmetrajelor se pot face până pe 15 iulie 2022.

Iată scurtmetrajul câștigător în 2021, realizat de către Isil Bengi și Laurens Heijs:

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

Continue Reading

Trending