Connect with us

#IT Revolution

evoMAG dă startul Black Friday pe 29 octombrie și anunță reduceri de până la 80% la peste 150.000 de produse

Published

on

evoMAG dă startul azi, 29 octombrie, celui mai mare Black Friday de până acum și oferă discount-uri de până la 80%, la peste 150.000 de produse, din circa 6.000 de repere. 

evoMAG desfășoară Black Friday 2021 în intervalul 29 octombrie – 26 noiembrie, pe parcursul mai multor episoade de reduceri. Ca și anii trecuți, în fiecare nou episod de Black Friday vor fi incluse și produse diferite, care nu au beneficiat de reduceri anterioare. 

„Estimăm o creștere de peste 10% a vânzărilor în perioada de Black Friday de anul acesta, comparativ cu perioada similară de anul trecut. Punem accent pe produsele de care clienții noștri au nevoie în contextul actual, iar pregătirile au început chiar din primul trimestru al anului pentru a putea asigura stocuri suficiente de produse și, astfel, să oferim o livrare cât mai rapidă a tuturor comenzilor. Față de anul trecut, pentru Black Friday-ul din 2021, am crescut stocurile cu peste 30%, obiectivul nostru fiind să asigurăm 90% din stoc fizic în depozit”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG, menționând că a accesat și finanțare de la bănci pentru a asigura achiziții în avans, compensând riscul pentru potențiale întârzieri generate de criza containerelor, sau de eventuale dificultăți în aprovizionare.

Cea mai rapidă livrare de Black Friday din România

Parteneriatul încheiat cu Glovo asigură livrarea produselor comandate în mai puțin de o oră în București, toate produsele listate în aplicația Glovo fiind în stocul evoMAG și cu disponibile imediată. Astfel, clienții pot alege din peste 2.000 de produse disponibile, cu o valoare maximă de puțin peste 600 de lei. 

Livrare non-stop

Livrarea produselor în cele peste 1.900 de lockere easybox, în urma parteneriatului cu compania de curierat Sameday, le permite clienților să ridice produsele non-stop, la orice oră din zi și din noapte, într-un interval de până la 72 de ore de la momentul în care coletele ajung în lockerele securizate.

Anul acesta, evenimentul de shopping Black Friday 2021 va fi împărțit în 4 episoade, ce vizează reduceri și produse diferite:

  • Episodul 1 oferă produse cu reduceri de până la 70% și are loc în perioada 29 octombrie – 4 noiembrie;
  • Episodul al doilea se desfășoară între 5 și 11 noiembrie și oferă reduceri de până la 75%;
  • Episodul al treilea aduce reduceri de până la 80% și are loc în perioada 12 – 14 noiembrie;
  • Iar episodul al patrulea de Black Friday se va desfășura la evoMAG între 15 și 26 noiembrie.

„Estimăm că în decursul a maximum 7 zile de la încheierea fiecărui episod de reduceri, vom livra peste 90% din produsele comandate”, mai spune Mihai Pătrașcu.

Cele mai mari reduceri din an vor viza aproape toate categoriile de produse. Iată, mai jos, câteva exemple:

  • Telefoane mobile – peste 4.000 de unități, cu discount de până la 51%;
  • Peste 3.000 de televizoare, cu discount de până la 54%;
  • Monitoare, la prețuri reduse cu până la 62%;
  • Laptopuri, mai ieftine cu până la 31%;
  • Produse Apple, cu până la 51% discount;
  • Electrocasnice mici și mari – discount până la 55% la peste 7.000 de unități;
  • SSD-uri – discount de până la 30% la peste 1.000 de unități;
  • Scaune pentru gaming – discount de până la 40% la peste 1.000 de unități;
  • Trotinete electrice – 300 unități, cu prețuri reduse cu până la 25%;
  • Benzi de fitness – 70% discount la peste 500 de unități;
  • Smartwatch-uri și brățări pentru fitness – 70% discount.

În perioada de Black Friday, evoMAG pune la dispoziția clienţilor mai multe opțiuni de plată. Spre exemplu, la evoMAG, produsele cumpărate pot fi plătite în 12 – 18 rate fără dobândă prin cardul Star de la Banca Transilvania, în 12 rate prin Card BT Direct, prin Garanti Bonus și BCR, în 8 – 10 rate prin Credit Europe Bank, în 6 rate fără dobândă prin Cetelem și în 3 sau 4 rate direct cu cardul de debit prin Oney, TBI Credit punând la dispoziție opțiunea de finanțare prin credit online. 

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#IT Revolution

44 de echipe se alătură programului de pre-accelerare Innovation Labs 2022 în București, Iași și Sibiu

Published

on

În urma celor trei Hackathoane desfășurate simultan weekend-ul trecut în București, Iași și Sibiu, 44 de tinere echipe de start-up-uri tehnice se alătură celor 25 de echipe deja calificate după Hackathoanele din 12-13 martie din Cluj-Napoca și Timișoara. Împreună, vor participa în programul de mentorat Innovation Labs, care se va desfășura pe parcursul următoarelor 5 luni.

Hackathoanele reprezintă etapa de selecție a acceleratorului Innovation Labs, pentru programul de mentorat de cinci luni, coordonat de către Asociația Tech Lounge și implementat alături de Asociația Transilvania IT, Asociația Calemis, EduHub și Cowork Timișoara cu sprijinul BRD – Groupe Société Générale, UiPath, Microsoft, AROBS Transilvania Software, Atos, Carrefour România, Orange, VTEX, Elrond, având Romanian – American Foundation ca partener strategic, Universitatea POLITEHNICA din București ca partener universitar strategic, și în colaborare cu Unitatea Executivă Pentru Finanțarea Învățământului Superior a Cercetării Dezvoltării și Inovării.

Implementarea la nivel local a Innovation Labs este susținută, totodată, de partenerii locali ai programului:

  • Adobe, Keysight Technologies, NXP, Fitbit, BearingPoint, Eximprod Grup, Deloitte România, Ortec, PSS Prosoft Solutions, PentestTools, Simple Capital Labs, Bware Labs, Knosis.ai, BRD Mindcraft în București,
  • Electrolux România, în calitate de partener local principal în Cluj-Napoca, iar Linnify și Wolfpack Digital, în calitate de parteneri tehnologici,
  • Sevio Solutions în Iași,
  • Amazon, Growceanu și Viva Facilities în Timișoara.

În cele cinci centre, programul este susținut academic de 17 universități de top din România:

  • în București: Universitatea POLITEHNICA din București, Universitatea din București, Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila”, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București, Academia de Studii Economice din București, Universitatea „Ovidius” din Constanța și Universitatea Transilvania din Brașov, 
  • în Cluj-Napoca: Universitatea Babeș–Bolyai, Universitatea Tehnică din Cluj–Napoca, Universitatea de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu” din Cluj-Napoca, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară Cluj-Napoca, 
  • în Iași: Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași,
  • în Sibiu: Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu,
  • în Timișoara: Universitatea Politehnica Timişoara, Universitatea de Vest din Timişoara, Universitatea din Oradea.

Cele trei Hackathoane din București, Iași și Sibiu au adunat un număr de 156 de echipe, formate din tineri cu proiecte curajoase, care își propun să aibă un impact pozitiv asupra mai multor sectoare de business prin soluțiile lor tehnologice.

Start-up-urile prezente s-au aliniat cu una dintre cele zece verticale de afaceri ale programului: Agriculture, Blockchain, Cybersecurity, DevTools, Digital Commerce,  Digital Health, Lifestyle, Retail, Smart City & Industry 4.0 și Sustainability. Echipele s-au încadrat la una dintre cele trei categorii, în funcție de experiența membrilor lor: echipe formate exclusiv din studenți, echipe spin-off din proiecte de cercetare din mediul universitar și echipe formate din studenți și antreprenori cu experiență.

În baza opțiunilor juriului și a publicului participant, echipele cu cel mai mare potențial au intrat în etapa de dezvoltare și mentorat rapid din cadrul Hackathon-ului. Pe parcursul zilei de sâmbătă și a nopții ce a urmat, un total de 64 de echipe de tineri selectate au lucrat la perfecționarea unui prototip cât mai convingător al ideii lor inițiale, sub îndrumarea mentorilor și a membrilor juriului din cadrul Hackathon-ului.

Duminică, 20 martie, echipele au expus o versiune îmbunătățită a produsului și a strategiei lor de business în fața juriului și a publicului, printr-o prezentare ce a inclus o demonstrație tehnică și un elevator pitch de 2 minute. Juriul a selectat cele mai performante și promițătoare 44 de echipe, care au intrat astfel în programul de dezvoltare și mentorat de 5 luni: 29 de echipe în București, 7 echipe în Iași și 8 echipe în Sibiu. Echipele calificate încep de astăzi o experiență intensă de interacțiuni săptămânale cu mentorii, utilizatorii și potențialii investitori, pătrunzând treptat în lumea inovării digitale și a antreprenoriatului tehnic. 

Alături de echipele participante în hackathon, sâmbătă, s-au găsit și numeroși membri ai comunității Innovation Labs, actori marcanți ai ecosistemului antreprenorial inovativ din România. Unii dintre ei au acceptat și invitația lui Andrei Pitiș, Vladimir Oane și Răzvan Rughiniș pentru a participa la o serie maraton de interviuri – Innovation Labs Backstage Talks, conferință de inovare. Printre cei care au răspuns provocării și au împărtășit viziunea proprie sau au dat sfaturi echipelor participante s-au numărat reprezentanți ai instituțiilor publice și rectorii unora dintre marile universitățile bucureștene (Mihnea Costoiu, Marian Preda, Răzvan Teodorescu, Liviu Lucaci), precum și manageri, dezvoltatori și ingineri din partea susținătorilor corporate ai programului, atât naționali, cât și locali.

Printre inovațiile propuse de tinerele echipe din Hackathoanele Innovation Labs din cele cinci centre ale programului

BRD – Groupe Société Générale, susținător, cu precădere, al proiectelor care vizează sustenabilitatea, în această ediție de Innovation Labs, a remarcat potențialul de business și educațional al strat-up-ului PET-recycling device for 3D printers, care propune introducerea în școli a unui sistem pentru reciclarea sticlelor de plastic și transformarea acestora în filament 3D.

Atos a remarcat în Hackathoanele Innovation Labs mai multe proiecte cu potențial: MutableSecurity, careadresează nu numai probleme de securitate cibernetică, ci și automatizarea unor sarcini repetitive; interactive6 – platforma educațională pentru programare de cod; ANPI app – soluție de monitorizare a vârstnicilor; BookMe – basme terapeutice personalizate pentru copii.

Reprezentanții VTEX, parteneri ai evenimentului și susținători ai verticalei de Digital Commerce, au remarcat mai multe tinere start-up-uri din postura de jurați și mentori. Swapper, marketplace-ul C2C pentru cupoane, și Optima, aplicația de dynamic pricing și recomandări bazate pe inteligență artificială, au fost două dintre proiectele care le-au atras atenția. La fel au facut și echipele din alte verticale, precum SustenCity, echipa timișoreană preocupată de problema energiei solare.

Alte 5 echipe s-au alăturat programului în acest week-end în categoria University Spin-off – secțiune din program susținută de Orange, care oferă echipelor bazate pe rezultate de cercetare susținerea necesară pentru a duce proiectele lor tehnice pe piață. Spin-off-ul BETTER este unul dintre proiectele care a atras atenția Orange, prin propunerea unei proceduri bazate pe algoritmi de inteligență artificială utilizați pentru depistarea formațiunilor canceroase ale ficatului.

Echipa și produsul identificate cu potențial de către Elrond în Hackathoanle Innovation Labs este start-up-ul SmartMoney din Sibiu, platforma interactivă de educație financiară.

Pe 26 iulie, în cadrul evenimentului Demo Day, finaliștii programului își vor prezenta produsele în fața partenerilor, a reprezentanților media și a potențialilor investitori, urmând ca echipele cele mai convingătoare să fie recunoscute prin premiile Innovation Labs. Echipele vor continua să beneficieze de sprijinul acceleratorului și al susținătorilor programului și după încheierea perioadei de mentorat, devenind parte din comunitatea de alumni a Innovation Labs.

Innovation Labs – ediția aniversară de 10 ani

Programul Innovation Labs celebrează al zecelea an de activitate, fiind cel mai longeviv program de educație antreprenorială de tip pre-accelerator din mediul universitar românesc. De-a lungul anilor, în jurul programului s-a dezvoltat o comunitate națională de mari dimensiuni, cuprinzând atât ambasadori Innovation Labs în fiecare universitate parteneră, cât și absolvenți ai acestor universități, profesioniști din industria IT, specialiști din ecosistemul mai larg de antreprenoriat inovativ, investitori, antreprenori, actori din administrația publică și leadership de top din cadrul unora dintre cele mai mari corporații active pe piața din România.

Fiind puternic ancorat în mediul universitar, prin intermediul cadrelor didactice și al cercetătorilor cooptați direct, și beneficiind de acces la tineri cu un foarte bun potențial profesional, Innovation Labs și-a asumat misiunea de a fi unul dintre contributorii neți în ecosistem, prin abordarea sa de tip grassroots, care a dus, de-a lungul timpului, la identificarea și lansarea a unui număr consistent de start-up-uri early stage: peste 450 de echipe, cu peste 2200 de participanți individuali, cu investiții de peste 5 milioane de euro ridicate în ultimii trei ani.

Cu ocazia celei de-a zecea ediții, Innovation Labs și-a propus să pună în valoare mai mult decât oricând această comunitate națională, astfel încât să devină un actor relevant în paradigma cvadruplei elicoidale în inovație (quadruple helix innovation approach), ceea ce va presupune mult mai multe activități, atât de anvergură, cât și de nișă, menite a aduce valoare adăugată stakeholderilor programului, în primul rând participanților, dar și partenerilor privați și celor publici.

Parteneri și susținători ai programului Innovation Labs

Innovation Labs 2022 este un program organizat în București, Cluj-Napoca, Iași, Sibiu și Timișoara, coordonat de Asociația Tech Lounge și implementat alături de Asociația Transilvania IT, Asociația Calemis, EduHub și Cowork Timișoara, cu sprijinul BRD – Groupe Société Générale, UiPath, Microsoft, AROBS Transilvania Software, Atos, Carrefour România, Orange, VTEX, Elrond, având Romanian – American Foundation ca partener strategic, Universitatea POLITEHNICA din București ca partener universitar strategic, și în colaborare cu Unitatea Executivă Pentru Finanțarea Învățământului Superior a Cercetării Dezvoltării și Inovării.

Echipele participante beneficiază de susținere din partea partenerilor locali ai programului: Adobe, Keysight Technologies, NXP, Fitbit, BearingPoint, Eximprod Grup, Deloitte România, Ortec, PSS Prosoft Solutions, PentestTools, Simple Capital Labs, Bware Labs, Knosis.ai, BRD Mindcraft în București, Electrolux România (partner principal local în Cluj-Napoca), Linnify, Wolfpack Digital în Cluj-Napoca, Sevio Solutions în Iași, Amazon, Growceanu și Viva Facilities în Timișoara.

Innovation Labs este un program universitar implementat alături de cei 17 parteneri academici:

în București: Universitatea POLITEHNICA din București, Universitatea din București, Universitatea de Medicină și Farmacie „Carol Davila”, Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București, Academia de Studii Economice din București, Universitatea „Ovidius” din Constanța și Universitatea Transilvania din Brașov, 

în Cluj-Napoca: Universitatea Babeș–Bolyai, Universitatea Tehnică din Cluj–Napoca, Universitatea de Medicină şi Farmacie „Iuliu Haţieganu” din Cluj-Napoca, Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară Cluj-Napoca, 

în Iași: Universitatea „Alexandru Ioan Cuza” din Iași, Universitatea Tehnică „Gheorghe Asachi” din Iași,

în Sibiu: Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu,

în Timișoara: Universitatea Politehnica Timişoara, Universitatea de Vest din Timişoara, Universitatea din Oradea.

Echipele calificate în programul de mentorat Innovation Labs 2022 București

NumărEchipăTipDescriere
1(re)SearchScale-up(re)Search își propune să îmbunătățească activitatea de cercetare din România prin conectarea infrastructurii de cercetare cu oameni de știință și specialiști. Soluția propusă are ca scop centralizarea informațiilor referitoare la echipamentele din companii, centre și instituții de cercetare, în vederea facilitării accesului celor interesați de utilizarea acestora. Astfel, (re)Search are ca scop dezvoltarea unei platforme care să sporească colaborarea dintre comunitățile științifice și aplicative, schimbând mentalitatea și productivitatea sistemului de cercetare din România.
2ANPI appScale-upANPI app este o aplicație care sprijină familiile să îi îngrijească pe acei membri ai familiei mai în vârstă. Folosind date de la un ceas inteligent, soluția monitorizează starea de sănătate a celor în vârstă și îi notifică pe cei dragi, oferindu-le astfel șansa să fie aproape atunci când este nevoie. Date fiind tendințele de îmbătrânire demografică și accelerare a ritmului vieții, produsul propus de ANPI app promite să folosească tehnologia în vederea facilitării sprijinului familiei pentru cei mai în vârstă.
3BETTERStart-upBETTER vine în ajutorul societății prin dezvoltarea unei aplicații software automate ce recunoaște în timp real formațiunile tumorale canceroase ale ficatului, observabile prin intermediul unei ecografii. În cazul identificării acestora, soluția semnalează direct medicul, acesta putând ulterior să dezvolte investigațiile. Astfel, produsul propune utilizarea algoritmilor de inteligență artificială pentru o procedură de depistare noninvazivă a formațiunilor canceroase ale ficatului.
4Blockchain auctionStart-upBlockchain auction propune un sistem de licitare complet transparent ce stochează informații publice prin blockchain. Produsul este adresat atât firmelor ce găzduiesc licitații online, cât și companiilor private. Prin încercarea sa de a decentraliza și desecretiza licitațiile, Blockchain auction își propune să creeze un mediu transparent și accesibil tuturor celor ce au nevoie de acest serviciu.
5BookMeStart-upBookMe își dorește să coloreze viața copiilor, oferind o alternativă modernă la basmele copilăriei. Dezvoltate împreună cu psihologi, basmele BookMe tratează problematicile cu care se confruntă copiii zilelor noastre, personalizându-le pentru ca cei mici să se simtă parte din poveste. Descoperind cum personajul depășeste obstacolele întâlnite, copiii se vor simți încurajați, înțeleși și inspirați de peripețiile personajelor de basm, reducând astfel stările neplăcute prin care pot trece, de exemplu anxietatea. Scopul BookMe este acela de a încuraja părinții, printr-un ghid oferit acestora, să pună preț și să fie atenți la sănătatea mentală și emoțională a celor mici.
6Chess MateStart-upChess Mate reprezintă o alternativă la monopolul tablelor de șah inteligente. Prin algoritmi de inteligență artificială, dar și prin sfaturile Grandmasterilor, produsul permite analiza jocului de șah. Soluția propusă de Chess Mate este mai accesibilă decât o tablă de șah inteligentă și permite utilizarea camerei telefonului mobil inteligent pentru colectarea de informații relevante și oferirea de sugestii pentru îmbunătățirea stilului de joc.
7CityPackStart-upCityPack este o aplicație mobilă care ajută utilizatorii să identifice cele mai bune opțiuni de relaxare și de distracție din orașul lor. Aplicația se remarcă prin exclusivitatea ofertelor integrate, potrivite pentru orice tip de buget, și prin funcția de gamificare, oferind utilizatorilor activi premii lunare. Astfel, CityPack propune un mod accesibil și inedit de explorare a serviciilor oferite de cele mai atractive locații din oraș, salvând atât banii, cât și timpul clienților.
8CodeTruckStart-upCodeTruck este o platformă care autogenerează codurile de backend pentru API-uri în NodeJS, eficientizând munca complexă a programatorilor. Prin intermediul acestui motor web, arhitecții și dezvoltatorii de soluții își pot defini parametrii proiectelor de backend, lăsând generatorul de cod să se ocupe de restul. Astfel, platforma va genera codurile necesare în cel mai scurt timp posibil, fiind, de asemenea, și ușor de scalat.
9DailiesStart-upAproximativ 5 milioane de tone de produse alimentare sunt risipite anual doar în România. Dailies propune o aplicație web care să rezolve această problemă prin implicarea operatorilor economici și a cetățenilor. Scopul este de a facilita accesul la reduceri pentru alimentele aflate la finalul perioadei de valabilitate. Astfel, reducerea risipei de alimente este un avantaj pentru retaileri, restaurante și cetățeni, toți cei implicați având locul lor bine definit în cadrul aplicației. Un efect important este reducerea poluării.
10dMonitorScale-updMonitor este un produs care simplifică și automatizează procesul de asigurare a conformității cu reglementările financiare în vigoare. Soluția propusă se adresează băncilor, firmelor de asigurări, firmelor de schimb valutar și altor companii interesate, prin intermediul unei platforme care permite identificarea persoanelor expuse public. Astfel, dMonitor oferă un mijloc rapid de reducere a riscului de pierderi financiare pentru organizații prin raportare la informații colectate din surse oficiale.
11eyeCareStart-upeyeCare dezvoltă o aplicație pentru telefonul inteligent care să permită utilizatorilor detecția potențialelor patologii oftalmologice. Folosind algoritmi de inteligență artificială și procesare Cloud, eyeCare identifică diverse patologii oftalmologice în fotografiile făcute cu telefonul inteligent și recomandă un specialist oftalmolog în caz de nevoie. Astfel, echipa propune utilizarea tehnologiei de ultimă oră pentru ochi frumoși și sănătoși.
12FastRecoveryStart-upFastRecovery dezvoltă o aplicație destinată recuperării persoanelor expuse virusului COVID-19. Soluția propusă oferă sprijin celor care își doresc recuperarea fizică după vindecare, prin recomandarea de exerciții fizice unice și statistici personalizate, dar și prin monitorizarea pulsului și a oxigenului. Astfel, FastRecovery completează setul de soluții dezvoltate pentru prevenția și vindecarea COVID-19, oferind o soluție pentru recuperarea post-covid.
13Handy GloveStart-upHandy Glove propune un produs medical de recuperare a mâinii pentru persoanele ce suferă de traumatisme. Mai exact, Handy Glove este o mânușă gândită cu un design foarte comfortabil, antrenată cu ajutorul unui software să reda funcția de flexie și extensie a degetelor pacientului și să împiedice atrofierea musculară.
14interactive6Scale-upInteractive6 traduce modelul platformelor sociale într-o platformă educațională pentru programare de cod. Soluția dezvoltată propune elemente educaționale specifice, precum exerciții și întrebări destinate învățării programării, ce odată finalizate generează conținut similar celui de pe Instagram. Această aplicație este astfel un răspuns la educația online care nu oferă suficientă recunoaștere de la profesori sau prieteni. Aceștia din urmă sunt implicați direct în progresul fiecărui individ prin folosirea platformei educaționale Interactive6.
15JuridiqStart-upJuridiq creează un mediu perfect pentru maximizarea productivității juriștilor. Platforma dezvoltată are ca scop organizarea digitală a muncii judecătorilor, avocaților și a personalului implicat în activități legislative. Juridiq promite să eficientizeze activitatea în domeniul legal prin funcționalități destinate managementului documentelor, activităților și a dosarelor, gestionarea jurisprudenței și generarea de rapoarte financiare și legale.
16Jurnalul FermieruluiStart-upJurnalul Fermierului își propune să reducă birocrația în relația legislativă dintre fermier și stat prin crearea unei aplicații Web care să automatizeze procesele administrative. Astfel, soluția propusă permite generarea automată de rapoarte și crearea unei infrastructuri digitale pentru colectarea de date în vederea facilitării interacțiunii fermelor cu mecanismele statale de indemnizație. Prin produsul dezvoltat, echipa promite să salveze timp și resurse atât pentru stat, cât și pentru fermieri.
17MutableSecurityStart-upMutableSecurity propune un software ce are scopul de a limita sarcinile repetitive ale departamentelor de IT, precum descărcarea și instalarea diferitelor programe ori software-uri. Concomitent, MutableSecurity își propune să sporească securitatea cibernetică a companiilor, adresându-se companiilor mici și mijlocii, ce nu își pot permite prețurile oferite de competiție. Diferențiatorul MutableSecurity este acela că oferă opțiunea de acces la o gamă mult mai largă de programe informatice decât competiția.
18OptimaScale-upOptima este o platformă SaaS, care se poate integra cu principalele platforme de e-commerce. Optima se adresează firmelor mici și mijlocii, ajutându-le să își poziționeze corect produsele pe piață, din punct de vedere al prețului, prin intermediul algoritmilor de inteligență artificială. Abordarea tradițională a discounturilor este înlocuită cu o metodă se stabilire a prețurilor bazată atât pe profilul, sezonalitatea activității și strategia firmei, dar și pe informații care vizează competitorii din piață.
19painter botStart-upPainter Bot este primul robot de pictare a pereților care utilizează atât vopsea permanentă, cât și vopsea temporară. Robotul Painter Bot are o capacitate de scalare mare, reușind să vopsească pereții în funcție de dimensiunile reale ai acestora și nu în funcție de dimensiuni prestabilite. Modelul de business este acela de servicii la cerere, robotul fiind închiriat și nu cumpărat, aspect ce ajută la păstrarea unor prețuri competitive.
20ParadigmStart-upScopul Paradigm este acela de a analiza sursele de date open-source, precum știrile și rețelele de social media, pentru a ajuta actorii sociali publici sau privați în stabilirea parteneriatelor. În acest sens, Paradigm promite să ajute atât companiile, cât și organizațiile non-guvernamentale și instituțiile publice prin prevenirea consecințelor publice ale acțiunilor lor și a colaborărilor, utilizând algoritmi de inteligență artificială.
21PET-recycling device for 3D printersStart-upPET propune introducerea în școli a unui sistem pentru reciclarea sticlelor de plastic și transformarea acestora în filament 3D. Viziunea echipei este să folosească sistemul pentru a schimba percepțiile copiilor referitoare la utilitatea reciclării. Astfel, PET își propune introducerea sistemului în școli, acolo unde copiii au șansa de a observa cum reciclarea ajută în crearea de noi dispozitive prin intermediul imprimării 3D.
22Portable electrochemicalSpin-offSoluția inovativă propusă de Portable eletrochemical constă într-un dispozitiv bazat pe nanotehnologie, ce măsoară gradul diferiților compuși din organism, nutrienți sau toxici. La baza proiectului stau nanomaterialele, folosite pentru obținerea informațiilor, dar și telefoanele inteligente, care, prin aplicația dedicată, procesează informațiile culese, le analizează și le pot trimite ulterior părților interesate (utilizatorilor sau chiar medicilor curanți ai acestora).
23R&U SolutionsScale-upR&U Solutions propune un produs destinat securității cibernetice cu scopul de a diminua problemele legate de sarcinile repetitive și consumatoare de timp specifice industriei de pentesting. Astfel, este propusă o platformă internă de pentesting sigură care să automatizeze flow-ul și vizualizarea informațiilor complicate, contribuind la eficientizarea task-urilor de bază și generând rapoarte constante și rapide pentru clienți.  
24SELFITStart-upSELFIT este o aplicație mobilă pentru antrenamente individualizate de fitness ce oferă o gamă largă de instrumente menite să îndrume corect utilizatorii săi către cele mai bune sesiuni de training personalizat. Astfel, aceștia își vor putea alege tipul de antrenament dorit, vor putea viziona videoclipuri explicative pentru diferite exerciții și vor primi instrucțiunile necesare pentru a le executa corect. SELFIT este soluția optimă ce oferă motivația necesară pentru practicarea activităților fizice.
25Sesam.aiStart-upSesam.ai aduce o inovație în tehnologia motoarelor de căutare care permite, prin blockchain, o securitate și un grad mult mai ridicat de confidențialitate a datelor. Competiția directă constă în două software-uri provenite din mediul academic, fiind mai degrabă niște experimente decât produse viabile. Piața estimată este de 2 milioane de utilizatori pe săptămână, care ar putea beneficia de Sesam.ai și modelul lor de căutare online ce are la bază securitatea, garantarea căutărilor private și decentralizarea.
26SwapperStart-upSwapper își propune să prevină risipa de resurse din piața cupoanelor de reducere. Este vorba mai exact de faptul că acestea ajung în final să nu fie folosite. Inovația echipei vine prin introducerea ideii de troc a voucherelor, în care utilizatorii pot face schimb de cupoane în funcție de preferințe. Aplicația promite astfel să reducă costurile de producere a cupoanelor și să aducă beneficii consumatorilor privați.
27UPB CampusStart-upUPB Campus a dezvoltat o aplicație utilizată în prezent de 800 de utilizatori, ce oferă informații despre locația tuturor laboratoarelor și sălilor din campusurile universităților partenere. De asemenea, prin intermediul aceleași aplicații, studenții se pot înscrie în campanii de volutariat sau evenimente private și chiar pot primi oportunități de angajare. Centralizarea nevoilor tuturor părților din cadrul aceleași platforme reprezintă elementul cheie în soluția oferită.
28VAUNTScale-upVAUNT prezintă o platformă ce vine în întâmpinarea agenților imobiliari și dorește să îmbunătățească procesul de vânzare a proprietăților, folosindu-se de componente din sfera inteligenței artificiale și cea de machine learning în redarea unei experiențe de vânzare calitativă, ușoară și plină de profesionalism. Platforma funcționează pe plan național și se dorește extinderea acesteia la nivel internațional.
29VR2MEDStart-upVR2MED dorește să îmbunătățească abilitățile studenților din domeniul medical, oferindu-le acestora o platformă ce folosește experiența realității virtuale și o transpune în materiale educaționale. Produsul facilitează accesul studenților la materiale informative despre intervenții chirurgicale și le oferă explicații la fiecare pas. În final, scopul soluției este îmbunătățirea capacităților studenților de a realiza proceduri medicale profesionale.

Echipele calificate în programul de mentorat Innovation Labs 2022 Iași

NumărEchipăTipDescriere
1MinodoraSpin-offMinodora propune o soluție sustenabilă de haine comfortabile pentru copii născuți prematur. Produsul este o soluție smart concepută să monitorizeze parametrii vitali ai copiilor născuți prematur. Produsul are la bază senozori care monitorizează pulsul, respirația și temepratura copiilor printr-o aplicație. Minodora este un produs care integrează comfortul cu siguranța, putând fi folosit atât în spitale de către personalul medical, dar și acasă de către părinți
2NFT.realityStart-upNFT.reality este o platformă care își propune să aducă NFT-urile în lumea reală. NFT.reality se adresează artișilor, persoanelor consumatoare de artă, dar și investitorilor. Echipa aduce pe piață o soluție ușor de utilizat și intuitivă ce permite crearea unui NFT 3D de către orice utilizator. Soluția permite scanarea obiectelor de artă, generarea de realități virtuale (VR), precum și tranzacționarea NFT-urilor pe blockchain.
3ReserveITStart-upReserveIT este o aplicație mobilă care permite utilizatorilor să facă rezevări la restaurante. Prin intermediul ReserveIT, utilizatorii pot găsi o masă liberă la un restaurant, pot să își facă rezervare, pot comanda și pot plăti în aplicație. Aplicatia se diferențiază de concurență prin faptul că adaugă informații cu privire la ingrediente și posibilii alergeni. Produsul ReserveIT este conceput atât pentru deținătorii de restaurante, cât și pentru clienții acestor restaurante.
4SaviptStart-upSavipt este o aplicație mobilă destinată gestionării risipei alimentare de la restaurante, hipermarketuri și alte firme din industria alimentară. Echipa pune la dispoziție o aplicație prin care firmele pot plasa produsele, iar clienții pot vedea promoțiile curente la produsele care se aproprie de teremenul de exprirare. Aplicația se adresează firmelor din industria alimentară și potențialilor clienți ai acestor firme. Scopul aplicației e să facă lumea în care trăim un loc mai bun prin scăderea risipei alimentare.
5Spotlight ChargingStart-upSpotlight Charging este o aplicație care vine în întâmpinarea deținătorilor de mașini electrice cu o rețea transparentă de puncte de încărcare distribuită peste tot în țară și interconectate virtual. Produsul se adresează deținătorilor de mașini electrice. Prin algoritmi de matching și auto-matching, soluţia asigură o călătorie optimă din punct de vedere al costurilor, distanţelor şi timpului de aşteptare, astfel încât maşina să rămână încărcată. Mai mult, soluția Spotlight Charging contribuie la o lume mai verde prin promovarea mașinilor electrice.
6Tensor-ReloadedSpin-offTensor-Reloaded este o aplicație software de procesare a imaginilor RMN în imagini PET-CT a patologiilor cranio-cerebrale. Produsul integrează inteligența artificială, utilizând rețele neuronale artificiale antrenate cu putere de calcul pentru a genera imagini noi (PET-CT) din rezultatele RMN curente. Tensor-Reloaded urmărește să sprijine spitalele de stat și clinicile private specializate în diagnosticul diverselor patologii cranio-cerebrale prin tehnici imagistice de tipul RMN și PET-CT.
7YchoiceStart-upYchoice este o suită de aplicații concepută pentru a gestiona școala de șoferi. Prin aceste aplicații, Ychoice își dorește să digitalizeze sectorul de activitate al școlilor de șoferi prin introducerea unor soluții inovatoare pe piața din România. Această suită de aplicații include o platformă web de gestionare dedicată școlilor de șoferi, o aplicație dedicată instructorilor și o aplicație dedicată cursanților.

Echipele calificate în programul de mentorat Innovation Labs 2022 Sibiu

NumărEchipăTipDescriere
1Agramonia – Rural Romanian ExperiencesScale-upAgramonia este o aplicație dedicată ecoturismului. Cu ajutorul acesteia utilizatorii vor putea să-și organizeze mai bine călătoria. Fermierii vor putea să ofere tururi, activități locale, evenimente și chiar să-și promoveze produsele prin intermediul platformei. Platforma va ajuta la îmbunătățirea economiei locale și va permite turiștilor să-și plănuiască în avans drumeția și chiar să se cazeze în apartamentele sau în motelurile din zona rurală, beneficiind astfel de servicii complete prin intermediul aplicației.
2Calendarul BuniciiStart-upCalendarul Bunicii este o aplicație web care permite bunicilor să selecteze poze cu nepoții lor pentru a forma un calendar personalizat pe care îl pot comanda pentru a-și aminti de ei. Aplicația este dedicată persoanelor în vârstă care nu reușesc să-și vadă nepoții prea des și poate fi folosită atât de aceștia, cât și de părinții nepoților în cauză, oferind astfel posibilitatea unui dar de care se pot bucura tot anul.
3Parking BuddiesStart-upParking Buddies este o aplicație care permite utilizatorilor să găsească locuri de parcare cu o mai mare ușurință. Aplicația utilizează camerele de supraveghere din parcări, identificând cu ușurință locurile libere. Această aplicație este ideală pentru conducătorii auto care doresc să evite situațiile în care trebuie să caute locuri libere de parcare pentru un timp îndelungat. Spre deosebire de alte aplicații similare care indică doar spațiile de parcare, Parking Buddies oferă informații mult mai clare în timp real.
4SkillsMapStart-upSkillsMap este o platformă online de învățare prin care utilizatorul își poate însuși noi abilități. Platforma permite învățarea într-un mod interactiv, prin intermediul unor hărți personalizate conform nevoilor fiecărei persoane. Utilizatorii vor primi sugestii legate de pașii pe care îi au de urmat pentru însușirea abilităților dorite, vor primi sugestii legate de materialele de care vor avea nevoie și vor avea și posibilitatea de a explora noi domenii legate de o anumită aptitudine.
5Smart FolderStart-upSmart Folder este o aplicație care folosește un algoritm inteligență artificială pentru a genera denumiri intuitive pentru fișiere. Inteligența Artificială utilizată analizează conținutul fișierelor și oferă sugestii pe baza acestora. Spre deosebire de alte aplicații care utilizează algoritmi ineficienți, rezultând în denumiri greu de descifrat, Smart Folder nu numai că oferă sugestii intuitive, dar este și capabil să învețe astfel încât să se plieze pe nevoile utilizatorului. Această aplicație este ideală atât pentru persoanele care nu au mult timp la dispoziție pentru denumirea fișierelor, dar și pentru companii mari care lucrează cu multe fișiere care primesc denumiri aleatorii și dificil de organizat.
6SmartMoneyStart-upSmartMoney este o aplicație care are scopul de instruire a tinerilor pe plan financiar prin intermediul unei platforme interactive. Aplicația va oferi informații detaliate și de actualitate pe plan financiar, dar și un joc prin intermediul căruia aceste informații vor putea fi consolidate pentru o mai bună înțelegere a materialelor. Jocul cu scop educațional va permite o simulare a situațiilor din viața reală și, de asemenea, colaborarea sau chiar competiția între utilizatori pentru a putea exersa cunoștiințele obținute într-un mediu sigur.
7TravelensStart-upTravelens este o platformă online care permite utilizatorilor să găsească rapid fotografi de vacanță la prețuri accesibile. Platforma oferă atât oportunități pentru persoanele pasionate de fotografie care doresc să-și valorifice serviciile, cât și pentru persoanele care doresc să se bucure de vacanță fără a avea grija telefonului, a aparatului foto sau a încercării de a face fotografia perfectă. Pe lângă aceasta, fotografii vor putea sugera locații ideale pentru a crea amintiri plăcute de vacanță.
8Vision SoftwareStart-upVision Software este o platformă software care va permite monitorizarea și gestionarea stocurilor. Aceasta îmbină elemente de machine vision, machine learning și inteligență artificială pentru a realiza o inventariere rapidă și eficientă a mărfurilor, dar și o monitorizare în timp real a utilizării acestora. Fiind dedicat companiilor de logistică, celor din domeniul industrial și celor de marketing, acest software oferă atât o observare atentă a situațiilor de utilizare, furt sau deteriorare, cât și strategii de prevenire a pierderilor.

Continue Reading

#IT Revolution

Cum arată anul 2021 în cifre pentru compania de tehnologie 2Performant

Published

on

Un an de la listarea pe Bursa de Valori București și o operațiune de majorare de capital derulată cu succes, organizarea companiei în 2 Business Units, dar și numeroase campanii de afiliere și parteneriate noi, toate au marcat anul 2021 pentru compania de tehnologie 2Performant, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P).

2Performant este un marketplace bazat pe o platformă tehnologică dezvoltată in-house prin care profesioniști în marketingul digital colaborează cu magazinele online. Platforma ajută aceste două categorii de utilizatori să se descopere reciproc și să colaboreze la cost pe vânzare, asigurând prin tehnologie întreg suportul contractual și comercial, dar și măsurarea și atribuirea traficului și a vânzărilor.

În 2021, 2Performant a intermediat 21.300 de relații de business productive între 800 de magazine online din 30 de industrii și 7.900 de afiliați. Relațiile productive înseamnă că traficul trimis de un afiliat s-a materializat într-un client care a plasat o comandă unui magazin online.

Totodată, la începutul lunii noiembrie 2Performant depășea pragul de 1 milion de vânzări generate în 2021, atât cât realizase pe tot parcursul anului anterior, astfel că până la finalul anului curent estimările arată că vor fi depășite 1,3 milioane de vânzări. Rezultatul este unul spectaculos în contextul în care în mod tradițional luna noiembrie este cea cu cele mai multe vânzări din an datorită evenimentului Black Friday.

În primele 11 luni ale acestui an, 2Performant.com a însemnat:

  • 61,2 milioane de click-uri, adică peste 5,5 milioane pe lună, ceea ce se traduce prin trafic de calitate trimis către magazinele online;
  • Un indice de vânzări de aproape 16 euro. Cu alte cuvinte, în medie, în 2021, un magazin care a investit un 1 euro în afiliere în cadrul rețelei 2Performant, a încasat aproape 16 euro;
  • Rata de conversie medie de 2,2%;
  • Valoare medie a coșului de cumpărături de 52,92 euro per coș, într-un magazin online, în creștere cu 6,4% față de aceeași perioadă a anului trecut;
  • Categoriile de produse cu cel mai mare număr de vânzări: Fashion cu peste 318.000 vânzări, Books Movies & Music cu peste 284.000 de vânzări, Beauty cu peste 125.000 de vânzări, Pharma cu peste 123.000 de vânzări, Electronics IT & C cu peste 71.000 de vânzări.

Gamificarea în afiliere și 2 competiții importante în 2021

Cu o experiență de peste 9 ani în organizarea de competiții pentru afiliați, 2Performant a propus anul acesta conceptul de gamificare profesională în marketing. Compania a organizat competiții motivante, bazate pe transparență totală și clasamente publice urmărind criterii specifice afilierii, precum rata de conversie, valoarea vânzărilor generate sau volumul de trafic trimis.

Cel mai recent exemplu este Open World, în care 65 de afiliați de top au devenit concurenți într-o cursă cu etape, provocări și rezultate cât se poate de concrete. Open World reprezintă o competiție cu o miză de business serioasă, în care după 11 săptămâni au fost generate vânzări de 11,6 milioane de euro pentru magazine online din 2Performant și comisioane de 735.000 euro pentru afiliați.

Tot pe ideea de competiție, performanță și recunoaștere a meritelor s-a bazat și Liga Națională de Marketing, organizată la începutul anului, devenind prima competiție din România dedicată marketingului pe echipe. Specialiștii în digital au format echipe cu magazinele online, iar timp de 4 săptămâni, 12 echipe au concurat și au generat peste 9.000 de vânzări în valoare de peste 350.000 de euro.

Black Friday extins și vânzări de peste 6,9 milioane euro în 2 săptămâni

Aflat la intersecția dintre comerțul online și marketingul digital, două industrii cu creșteri spectaculoase în contextul pandemic, 2Performant reușește să capteze oportunitățile din piață și să maximizeze potențialul evenimentelor de vânzări tradiționale. Black Friday 2021 la 2Performant a adus cifre semnificative: în perioada 1-14 noiembrie, 462 de magazine online care activează în 25 de industrii diferite și care au lansat campanii de reduceri au realizat prin intermediul platformei 2Performant.com 115.000 vânzări, în valoare de 6.929.804 euro + TVA, cu 47,8% mai mari decât anul trecut. Iar 1.282 afiliați au generat pentru ei comisioane în valoare de 418.500 euro + TVA, în creștere cu 37,5% față de anul trecut.

Peste 5,3 milioane de lei în majorarea de capital pe BVB

După listarea tehnică pe piața AeRO a Bursei de Valori București din 9 decembrie 2020, 2Performant a devenit prima companie de tehnologie de pe piața de capital românească cu focus 100% pe dezvoltarea produsului propriu. În 2021, compania a derulat o operațiune de majorare de capital social cu aport în numerar și a obținut investiții de peste 5,3 milioane de lei pentru finanțarea principalelor direcții de creștere a companiei. După încheierea acestei operațiuni, compania a realizat o majorare de capital pentru acordarea de 4 acțiuni gratuite la 1 deținută. În octombrie 2021, 2Performant intră în componența indicelui BET AeRO lansat de BVB, cu o pondere de 2,47%.

Organizarea companiei în 2 Business Units

În 2021, 2Performant a anunțat organizarea companiei în 2 Business Units: 2Performant România și Bulgaria, care vizează operațiunile pentru piețele validate pe care compania este deja activă, cu o poziție puternică, și 2Performant Growth Unit, care testează și validează piețe și abordări noi în business, atât pe piețele externe, cât și în țară. Această mișcare de business face parte din planurile 2Performant de consolidare pe piața locală, dar și de extindere în regiune și captare a noilor oportunități de business.

Totodată, compania a lansat anul acesta un Departament dedicat de Business Support, o investiție pentru a crește capacitatea de a oferi suport tehnic și de business pentru absolut toți utilizatorii platformei.

Internaționalizare prin tehnologie

În 2021, 2Performant încheie un parteneriat cu Admitad, o rețea de afiliere prezentă pe piețele din Europa, Asia și America de Sud, și lansează în platforma de marketing afiliat, în premieră pentru țara noastră, AliExpress, unul dintre cele mai mari marketplace-uri online din lume. Astfel de integrări cu alte rețele care au în portofoliul lor clienți mari și foarte mari, dintr-o mulțime de piețe, reprezintă o strategie eficientă pentru extinderea unei companii de tehnologie, așa cum este 2Performant, care în acest fel poate deveni un jucător internațional în afiliere. În 2021, 35 de noi programe de afiliere au fost lansate în 2Performant.com, printre care: AliExpress, Zaful, Hawes & Curtis UK sau Lacoste Ungaria, Cehia, Polonia, Slovacia.

Upgrade tehnic de platformă pentru atribuirea conversiilor

În 2021 2Performant a lansat Big Bear, un upgrade major de platformă dezvoltat de echipa internă de developeri a companiei, care va permite atribuirea conversiilor în regim first party cookie. Primele rezultate ale testelor cu o serie de magazine din platformă au validat produsul, care a generat rezultate bune pe toate browserele, iar în prezent Big Bear se află în teste cu 12 dintre cei mai mari advertiseri, printre care Cărturești, Elefant, Vivre, iHunt și cu câteva sute de afiliați.

Susține proiectele LeadersTalk.ro

Susține și tu dezvoltarea și continuitatea proiectelor LeadersTalk.ro. 

LeadersTalk este o publicație reprezentativă pentru mediul de business. 

Aici, sunt prezentate poveștile unor antreprenori locali și internaționali, cu afaceri aflate în diferite faze de dezvoltare, atât startupuri cât și companii mature, bine ancorate în realitate. 

Interviurile realizate pornesc de la o nevoie acută de informație care se manifestă în mediul de afaceri autohton.

Pentru sponsorizarea rubricilor și parteneriate, vă rugăm să ne scrieți pe adresa: marketing@leaderstalk.ro


Vă susțin cu
Vă susțin cu
Vă susțin cu
Thank you very much !

Continue Reading

#IT Revolution

Code of Talent încheie o rundă de finanțare Serie A în valoare de aproape 2 mil. euro, condusă de Catalyst România, cu participarea ROCA-X și SeedBlink

Published

on

Code Of Talent a încheiat o rundă de finanțare Serie A în valoare de 1,7 milioane euro, condusă de Catalyst Romania, unul dintre cele mai importante fonduri de tip venture capital din regiune, cu participarea ROCA X și SeedBlink.

Investiția Catalyst sprijină lansarea unei noi generații a platformei care înglobează tehnologii avansate de inteligență artificială și machine learning.

„De la primul contact cu start-up-ul, am fost impresionați de nivelul ridicat al înțelegerii segmentului Learning & Development, de motivația fondatorilor, precum și de complexitatea platformei, de facilitățile de gamificare sau învățare colaborativă deja implementate cu succes în corporații sau companii de training din România și numeroase alte țări. Suntem convinși că, odată cu investiția Catalyst România, Code of Talent își va accelera expansiunea și va deveni una dintre cele mai utilizate platforme de micro-learning din Europa”, spune Alin Stanciu, Partener Catalyst România.

Code of Talent este o soluție destinată instruirii angajaților, cu ajutorul căreia orice tip de conținut (materiale de curs, manuale, proceduri etc.) precum și programe de business (de ex. campanii de vânzări, programe pentru angajați, lansări de produs etc.) pot fi transformate în secvențe de învățare și aplicare bazate pe micro-sarcini (microlearning). Aceste micro-sarcini, care pot fi rezolvate de pe desktop sau telefonul mobil, într-un interval de timp de circa 3 până la 7 minute, se integrează  astfel, în viața de zi cu zi a participanților, ajutându-i să învețe într-un timp mai scurt și fără efort.

Conceptul de microlearning se bazează pe ample dovezi științifice care arată că oamenii asimilează mai ușor și mai bine informații, dacă acestea sunt livrate în calupuri mici și dacă există feedback de la trainer/manager. Rezultate și mai bune se obțin dacă ei fac schimb de idei și experiențe în cadrul unei comunități. Astfel, microlearning-ul se pretează cel mai bine unor procese clar definite ale companiilor, care combină nevoia de învățare sau transferul de cunoștințe cu nevoia de aplicare practică.

Viziunea Code of Talent: transformarea modului în care training-ul se adaptează la noua realitate a muncii și accelerarea expansiunii globale în 2022

„Această rundă de investiție Serie A are o importanță strategică pentru accelerarea procesului de expansiune globală a Code of Talent. Tocmai de aceea, ne bucurăm să îi avem parteneri pe cei de la Catalyst România pentru valoarea adăugată pe care contăm ca rezultat al experienței și competenței echipei lor. În 2022, ne propunem să ne dezvoltăm prezența în piețe cheie, să creștem numărul de parteneriate strategice și să adăugăm noi clienți în portofoliul Code of Talent, alături de nume importante deja existente precum Coca-Cola Japonia, Bosch, Porsche, National Bank of Greece, BAT, Banca Transilvania, OTP Bank, Door Training International și mulți alții,” a declarat Vlad Grigoriu, CEO, Code of Talent.

Inovare continuă susținută de un ritm alert de creștere

Fiind într-o deplină sinergie cu ultimele tendințe din piață de learning & development, începând cu T1 2022, Code of Talent va începe integrarea noilor tehnologii în platforma de microlearning pentru a ajuta utilizatorii (traineri, manageri de resurse umane, specialiști L&D) să genereze într-un mod automat secvențe de învățare, pornind doar de la un material al clientului. Totodată, vor fi implementate modulele de machine learning pentru a maximiza experiența cursanților și eficiența programelor de training. În retrospectivă, anul 2021 a fost marcat de o continuă creștere a numărului de utilizatori, care a ajuns la 100.000, precum și de extinderea internațională, platforma fiind astăzi disponibilă în nu mai puțin de 18 limbi.

Code of Talent este recunoscută la nivel internațional și a câștigat numeroase premii, precum: TOP LMS pentru Microlearning (eLearning Industry) sau Top LXP (Learning Experience Platforms) de urmărit în 2021 (Training Industry)

Code of Talent este platformă digitală de microlearning care ajută companiile și trainerii să transforme „a ști” în „a face” prin gamificare, învățare socială și feedback constant, crescând gradul de implicare a participanților și conducând la o rată de finalizare a cursurilor de până la 10 ori mai mare decât în cazul platformelor convenționale de e-learning. Prin orientarea către dezvoltarea de comportamente practice, Code of Talent conectează în timp real instruirea angajaților cu procesele de business, generând rezultate măsurabile pentru organizații. Platforma Code of Talent este disponibilă în peste 18 limbi, având clienți în 4 continente. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.codeoftalent.com

Catalyst România este un investitor de capital de risc în companiile românești de tehnologie care au potențialul de a deveni lideri regionali sau challengeri globali, investind în prezent din fondul său de a doua generație, Catalyst România Fund II, după ce a strâns și a investit cu succes în trecut primul venture tech românesc, fond susținut de inițiativa JEREMIE România, începând din 2012.

 Echipa formată din Marius Ghenea, Alin Stanciu, Jozsef Kover, Alina Georgescu și Antonela Dragomir, va continua să vizeze în primul rând investițiile în sectoare cu creștere ridicată, marcate de dezvoltarea noilor tehnologii, susținute de expansiunea internetului, a noilor canale digitale de mass-media și comunicații. Catalyst România este susținut de 3TS Capital Partners, care servește că o extensie a echipei Catalyst și oferă suport de expansiune internațională pentru companiile din portofoliu din Europa și SUA.

Fondul European de Investiții face parte din Grupul Băncii Europene de Investiții. Misiunea sa centrală este de a sprijini microîntreprinderile și întreprinderile mici și mijlocii din Europa prin acces la finanțare. EIF dezvoltă instrumente de capital de risc și de creștere, garanții și instrumente de microfinanțare, care vizează în mod specific acest segment de piață. Prin rolul său, EIF promovează obiectivele UE în sprijinul inovării, cercetării și dezvoltării, antreprenoriatului, creșterii și ocupării forței de muncă.

Programul InnovFin Equity – administrat de EIF – face parte din „InnovFin – Finanțarea UE pentru inovatori”, o inițiativă lansată de Comisia Europeană (CE) și Grupul BEI în cadrul Orizont 2020. InnovFin Equity oferă investiții de capital și co -investiții către sau alături de fonduri de investiții, concentrându-se asupra companiilor aflate în stadiile incipiente de dezvoltare, care operează în sectoare inovatoare acoperite de Orizont 2020. Scopul este dezvoltarea unui portofoliu extins de fonduri, mobilizând 4-5 miliarde EUR de investiții în întreprinderi înființate sau active în țările asociate UE și Orizont 2020.

JEREMIE România este un set de instrumente financiare finanțat inițial din fonduri structurale ale României din perioada de programare 2007-2013. La finalul perioadei de programare, în temeiul unui nou acord semnat în septembrie 2020, FEI continuă să gestioneze, pentru și în numele Guvernului României, fonduri rambursate din implementarea inițială, denumite Resurse Rambursate JEREMIE.

Continue Reading

Trending