Connect with us

#News

One United Properties a inaugurat Centrul de vânzări One, principalul birou de vânzări pentru toate dezvoltările companiei

Published

on

Compania One United Properties, unul dintre principalii dezvoltatori imobiliari de proiecte sustenabile rezidențiale, de birouri și mixte de ultimă generație din România, listată pe Piața Principală a Bursei de Valori București (simbol ONE), anunță deschiderea Centrului de vânzări One în cadrul ansamblului One Floreasca City. Din acest moment, centrul devine biroul principal de vânzări pentru toate proiectele companiei, atât cele finalizate, cât și cele aflate în dezvoltare sau proiectare. 

Situat la One Mircea Eliade, pe Calea Floreasca 159-165, T3, la parter, noul birou de vânzări al dezvoltatorului este conceput pentru a oferi o experiență unică oricui îi calcă pragul. Spațiul este atent amenajat de echipa de designeri de la Lemon Interior Design și reprezintă o adevărată incursiune în întreg universul One. Centrul găzduiește o expoziție de modele arhitecturale la scară cu ajutorul cărora vizitatorii își pot crea o perspectivă realistă a viitoarei lor reședințe. În plus, aceste modele 3D pot fi accesate și prin intermediul unor prezentări de tip tur virtual. Samsung wall-ul din biroul de vânzări afișează în rezoluție 4K vederi panoramice spectaculoase, imagini sugestive, randări de înaltă fidelitate ale proiectelor, soluții de design interior și amenajare, un întreg „look & feel” ce prezintă stilul de viață sofisticat propus de One United Properties în toate dezvoltările sale.

„Centrul de vânzări One surpinde perfect conceptul de lifestyle pe care îl promovăm în dezvoltările noastre. De aici vom putea oferi potențialilor clienți o experiență unică de interacțiune și vânzări. Folosind tehnologii moderne, echipa noastră de brokeri poate veni în întâmpinarea cererii clienților, punându-le la dispoziție cele mai avantajoase soluții cu o mai bună anticipare a viitoarelor dezvoltări One United Properties”, declară Beatrice Dumitrașcu, CEO Residential Division One United Properties

Totodată, cei ce vizitează Centrul de vânzări One și își dau acordul să fie adăugați în directorul  de clienți al companiei pot beneficia de consultanță imobiliară de cea mai înaltă calitate, de soluții optime pentru bugetul indicat și oportunități unice care pot apărea pe tot parcursul colaborării. „Acesta este și unul dintre principalele motive pentru care îi încurajăm pe toți cei ce intră în legătură cu noi să mențină în permanență o comunicare deschisă pentru a se bucura din plin de vasta experiență profesională a agenților noștri și de cele mai interesante oferte imobiliare din portofoliul One”, mai spune Beatrice Dumitrașcu. 

Pe lângă spațiile special concepute pentru consultanță și întâlniri, Centrul de vânzări One oferă și zone de relaxare cu un bar funcțional, cafea de specialitate de cea mai bună calitate furnizată de Origo, bucătărie proprie, săli de prezentare și o terasă extrem de generoasă. 

One Floreasca City, ansamblul care găzduiește Centrul de vânzări One, este  o dezvoltare cu funcțiune mixtă ce se înscrie în linia politicii de sustenabilitate și  regenerare urbană inițiate de One United Properties. Dezvoltat pe locul fostei platforme Automatica, One Floreasca City a fost gândit încă de la început ca o dezvoltare arhitecturală de referință, o expresie a viziunii contemporane, a durabilității și a integrării comunității, redând cartierului Floreasca o zonă abandonată de peste 20 de ani. Este prima dezvoltare sustenabilă cu funcțiune mixtă din România, care îmbină într-un ansamblu arhitectural contemporan o componentă rezidențială – One Mircea Eliade, una office – One Tower, și una comercială. Conceptul și dezvoltarea de la One Floreasca City au primit premiul „Cea mai bună dezvoltare sustenabilă” din lume la International Property Awards 2019-2020, acesta fiind primul proiect imobiliar românesc premiat internațional pentru sustenabilitate.  

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Floria.ro alege VTEX ca partener de dezvoltare digitală

Published

on

VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital, care se extinde în prezent atât în regiunea Europei Centrale și de Est, cât și la nivel global, anunță semnarea unui acord pentru desfășurarea operațiunilor de comerț digital desfășurate de Floria.ro. Alături de VTEX, cea mai mare florărie digitală din România oferă o experiență de navigare facilă și performantă celor care trimit flori. De asemenea, odată cu tranziția către platforma VTEX, Floria.ro își propune să-și extindă rețeaua de florării partenere, integrând funcționalități specifice unui marketplace, pentru a susține livrarea în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toată țara, cu care clienții Floria sunt deja obișnuiți.

În urma încheierii parteneriatului cu platforma de ecommerce VTEX, Floria.ro s-a concentrat pe funcționalități care oferă o experiență de cumpărături cât mai plăcută, precum filtrarea rapidă a buchetelor în funcție de orașul destinatarului, multiple modalități de plată, colecții speciale pentru evenimentele și onomasticile de peste an, un calendar personalizat cu remindere pentru principalele momente în care se oferă flori, dar și opțiunea de a oferi un card cadou sau flori împachetate în cutii elegante.

Alături de VTEX, Floria.ro aduce și o serie de funcționalități pentru florăriile partenere, specifice unui marketplace: alocare automată a comenzilor în funcție de stoc, încărcare pe intervale, verificare a disponibilității și a distanței față de adresa de livrare, precum și un dashboard personalizat pentru fiecare partener cu informații despre comenzile gestionate. După ce platforma VTEX identifică cea mai bună opțiune de livrare, florăria parteneră primește notificări prin email și sms cu informații privind noua comandă, lucru ce facilitează un proces de livrare mai eficient. Floria.ro își atinge astfel obiectivul de a livra florile în 2-4 ore la nivel național și oriunde în lume în 24 ore.

De asemenea, Floria.ro își extinde programul de loialitate și lansează o opțiune de abonamente florale. În plus, clienții au posibilitatea de a plasa o comandă cu livrare programată până în 365 de zile, asigurându-se astfel că persoanele dragi vor primi florile preferate în cel mai potrivit moment, indiferent că acesta este în ziua comenzii, peste câteva săptămâni sau luni. 

Orientarea către digitalizare a făcut din Floria.ro unul dintre cele mai active proiecte online din domeniul floristic, experiența celor care trimit florile fiind întotdeauna la fel de importantă ca a celor care le primesc. Inovația este parte din ADN-ul nostru, indiferent că vorbim despre funcționalități de ecommerce sau dezvoltarea platformei digitale, sau design floristic și servicii care transformă oferirea de flori într-un gest memorabil”, afirmă Marina Popescu, General Manager Floria.ro.

Abilitatea de a integra noi funcționalități mai rapid devine un avantaj extrem de competitiv pentru aproape fiecare companie digitală. Migrarea Floria.ro pe platforma noastră de ecommerce ne-a reconfirmat cât de bine corespund capacitățile noastre de ecommerce cerințelor pieței și cât de eficient poate fi personalizată arhitectura VTEX. De exemplu, având capacități native de marketplace, am reușit să dezvoltăm pentru Floria.ro funcționalități specifice unui marketplace de florării. Acum, florăriile partenere ale Floria.ro pot gestiona mult mai ușor comenzile, oferind astfel clienților o experiență la nivelul așteptărilor lor”, adaugă Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.

Continue Reading

#News

Studiu iSense Solutions: Românii aleg produsele alimentare în funcție de preț, apoi citesc eticheta

Published

on

Când vorbim despre principalele aspecte care îi determină pe consumatori să aleagă un produs de la raft, 39% dintre românii din mediul urban declară că aleg produsele alimentare în funcție de preț, 30% dintre aceștia aleg produsul în funcție de etichetă (doar 20% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18-29 de ani declară că sunt atenți la etichetă), 14% dintre consumatori declară că țin cont de aspectul produsului, iar 7% aleg în funcție de renumele brandului, arată cel mai nou studiu iSense Solutions.

Categoriile de produse alimentare aflate în atenția românilor din mediul urban, atât din perspectiva verificării etichetelor, cât și a respectării instrucțiunilor de consum după desfacere sunt: produsele lactate (79% verifică întotdeauna eticheta și 70% respectă condițiile de consum), ouăle (74% citesc întotdeauna informațiile de pe etichetă), conservele (67% citesc întotdeauna eticheta și 75% respectă condițiile de consum).

Cele mai verificate informații de pe etichete sunt: termenul de valabilitate (85%, în special de către categoria de vârstă 46 – 65 de ani – 93%), lista de ingrediente (64%) și condițiile de consum (33%).

La polul opus, când vorbim despre etichetele pe care nu le verifică niciodată, românii din mediul urban declară că nu citesc etichetele apelor minerale/ plate (27%), ale băuturilor alcoolice (23%), etichetele de pe cafea sau preparate din cafea (15%), sucuri (14%) și paste făinoase (11%).

În ceea ce privește așteptările acestora despre ce alte informații ar dori să se regăsească pe etichete, 71% dintre românii din mediul urban declară că ar dori ca etichetele să aibă o delimitare clară între ingrediente naturale și conservanți, 61% ar dori să fie explicate ingredientele de tip conservant (semnificativ mai mult în rândul bărbaților, 67%), iar 36% ar dori să găsească recomandări privind asocierea cu alte produse sau rețete.

De asemenea, dacă vorbim despre valoarea nutritivă a produselor și menționarea acesteia pe etichetă sub numele de Nutri-score, 48% dintre românii din mediul urban au definit corect acest concept, iar semnificația sistemului de notare (de la „A” – cea mai buna valoare nutritivă, la „E” – produse cu o valoare nutritivă redusă) este cunoscută de către 51% dintre aceștia. Cercetarea calitativă din comunitatea iSense a evidențiat că de multe ori consumatorii nu au o înțelegere clară a modului în care este calculat scorul (ce ingrediente/valori sunt luate în considerare). Datele arată că Nutri-Score-ul nu influențează neapărat achiziția, dar îi ajută pe consumatori să țină evidența produselor „bune” și „rele” din dieta lor.

Conceptul de “Nutri-score” – începe să fie tot mai prezent pe eticheta produselor alimentare din România și se bucură de o notorietate relativ bună în rândul consumatorilor din mediul urban, însă modul de utilizare al acestuia ar avea nevoie de mai multe explicații și clarificări. Nutri-scorul este perceput ca un instrument util în managementul produselor consumate și în oferirea de informații despre valorile nutriționale ale produselor alimentare”, spune Alexandra Pintilie, Senior Quantitative Researcher în cadrul iSense Solutions.

Metodologie:

Datele provin din două studii, un studiu cantitativ și un studiu calitativ. Studiu cantitativ a cuprins 503 de interviuri online și este reprezentativ pentru intervalul de vârstă 18 – 65 de ani din mediul urban, grad de eroare +/- 4.37%, la un nivel de încredere de 95%. Studiu calitativ a fost realizat în Comunitatea online iSense Solutions Modern Consumers, care cuprinde 50 de respondenți activi, cu vârste cuprinse între 18 – 55 ani. Datele au fost culese în luna octombrie 2021 si au fost prezentate in exclusivitate in cadrul evenimentului online ESE 2021, organizat de RO.aliment.

Continue Reading

#HrTrends

Wizrom Software: Departamentele de HR pierd 43% din timp adunând informații sau operând căutări în baze de date

Published

on

Modul în care pandemia de COVID-19 a schimbat lumea s-a făcut simțit de-a lungul ultimului an și este din ce în ce mai evident că aceasta va continua să producă efecte și în 2022. Conform unui studiu EngageRocket ce analizează domeniul resurselor umane, în 2020 angajații au avut o atitudine pozitivă și s-au adaptat foarte bine noii situații din piața muncii. În schimb, în 2021 a fost înregistrată o scădere considerabilă a nivelului de reziliență, a sănătății mentale și a încrederii în angajatori. De asemenea, au fost înregistrate cu 9% mai multe cazuri de burnout anul acesta.

În plus, se observă o dezvoltare a economiei „gig”, dar și a muncii de la distanță și a modelului de muncă de tip hibrid. Departamentele de HR sunt nevoite acum să se adapteze noii realități din piața muncii, atât din cauza noilor moduri de a lucra, dar și din cauză că angajații au mai multe oportunități – datorită posibilității de a lucra remote de oriunde și pentru aproape orice companie din lume.

De asemenea, există un trend fără precedent la nivel mondial. Astfel, companiile sunt martore la un val de demisii, dar și la o multitudine de schimbări paradigmatice în urma acestuia.

Departamentele de HR au acum o responsabilitate în plus – aceea de a veni în întâmpinarea acestor provocări inedite – prin intermediul unor noi politici la nivelul companiilor ale căror resurse umane le gestionează.

„Nu mai există nicio îndoială că piața muncii va ieși din această pandemie complet schimbată. Vedem – pe piață, în general, dar și în cadrul organizațiilor cu care lucrăm – că managementul resurselor umane se confruntă cu provocări inedite și trebuie să se adapteze din mers. Faptul că există acum nu doar nevoia de a administra noi modele de muncă, dar și noi atitudini ale angajaților față de muncă, ne demonstrează că există pe piață o nevoie reală de soluții inovatoare de management al resurselor umane. Tehnologia ne permite astăzi să oferim software-uri HR adaptabile oricărui tip de angajator,  care poate personaliza și adapta un astfel de program la nevoile proprii”,  a precizat Adrian Bodomoiu, Director General în cadrul Wizrom Software.

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

Conform unui studiu Sapiens, companiile au nevoie de soluții care să ofere atât analize cantitative, cât și calitative, ușor de interpretat. Wizrom a efectuat, la rândul său, o serie de studii proprii care au relevat că 43% din timpul departamentelor de HR este pierdut culegând informații și operând căutări în multiple baze de date cu scopul de a face rapoarte. Evaluând nevoile clienților săi, Wizrom a observat că 63% dintre solicitările acestora au legătură cu nevoia de raportare. În cadrul companiilor care utilizează sisteme de pontaj, 75% dintre cererile legate de acestea au legătură cu absenteismul, iar 66% dintre cererile legate de administrarea de personal se referă la statistici.

De la clienți a venit și observația că există o multitudine de activități repetitive când vine vorba despre gestionarea resurselor umane, din cauza căror se pierd timp și bani, și devin frustrante. Tocmai din acest motive, Wizrom a dezvoltat o serie de dashboard-uri standard care acoperă nevoile tuturor departamentelor dintr-o companie, inclusiv celor de HR.

Ce nevoi au companiile când vine vorba despre programe de management HR

În urma colectării și analizei acestor date, Wizrom a înțeles că felul în care lucrează azi departamentele de HR s-a schimbat, astfel că a dezvoltat, în parteneriat cu Benefiq, o soluție software inovatoare dedicată acestora – HR Live Dashboards. Aceasta este disponibilă pentru clienții care utilizează soluția de salarizare WizSalary și programul de management HR WizOne.

Benefiq este o companie românească, care are expertiză în industria resurselor umane, oferind soluții care ajută companiile să fie mai competitive, mai flexibile, să își calibreze așteptările la realitatea din piața pe care activează, prin intermediul expertizei în domeniul tehnologiilor informatice, dar și al contribuțiilor creative inspirate din marketing.

HR Live Dashboards este un program de management al resurselor umane care include un set de dashboard-uri construite astfel încât să pună la dispoziția clienților toată expertiza acumulată de Wizrom de-a lungul celor 25 de ani de experiență ca dezvoltator de integrator de soluții IT pentru companiile românești. Acest set de dashboard-uri este predefinit, în funcție de nevoile companiilor, oferind acuratețe și o mai bună înțelegere a datelor proprii.

În general, soluțiile de Business Intelligence (BI) au un cost de implementare, necesită achiziționarea unei licențe și implică un timp de implementare. Spre deosebire de acestea, HR Live Dashboards este gata de utilizat (cu un timp aproximativ de așteptare de o zi pentru clienții ce implementează programele WizSalary și WizOne), nu are costuri de implementare și este disponibil pentru departamentele de HR și pentru echipele de management fără costuri suplimentare, în funcție de nevoile fiecărei organizații și de gradul de acces pe care acestea decid să îl ofere.

Utilizând datele existente – prin intermediul WizOne și WizSalary – HR Live Dashboards  este inspirat de realitatea operațională, de zi cu zi, a companiilor. Este orientat pe tipuri de probleme, astfel încât să fie cât mai relevant pentru angajatorul care utilizează acest instrument, și este gata de utilizat, funcțiile sale fiind predefinite și ilustrează politicile de resurse umane dintr-o anumită companie.

„HR Live Dashboards poate fi utilizat ca un instrument de diagnosticare de către antreprenori sau companii de diverse dimensiuni pentru a localiza probleme pe care poate nu le-au identificat încă în cadrul companiei, să găsească sursa acestora și să analizeze ce a dus la crearea lor, dar și ca un aliat inteligent si rapid în lupta cu timpul. Această soluție simplifică procesele de HR, mai ales în departamentele unde nu există specialiști IT, oferind o perspectivă asupra situației resurselor umane ”, a declarat Anca Bratu, Managing Partner Benefiq.

HR Live Dasboards este deja disponibil și poate fi implementat pe infrastructura companiilor în mai puțin de o zi.

Wizrom Software este unul dintre cei mai importanți dezvoltatori și integratori de soluții IT pentru afaceri din România. Compania dezvoltă și furnizează softuri de HR, salarizare, contabilitate și gestiune, automatizări în vânzări, producție și Business Intelligence (BI). În 2020, Wizrom Software a raportat o cifră de afaceri de peste 28 milioane de lei și un profit de 2.1 milioane de lei.

În prezent, Wizrom numără peste 3.600 de clienți activi și 35.000 de licențe instalate în organizații foarte mari, cu cifre de afaceri de peste 10 mil. euro, dar și în companii de tip Small and Medium Business (SMB) din aproape toate industriile.

Continue Reading

Trending