Connect with us

#News

Cum se pregătesc magazinele online pentru Black Friday

Published

on

„Pandemia a adus în online un număr semnificativ mai mare de cumpărători noi, iar pentru mulți dintre ei anul trecut a însemnat și primul Black Friday în online. Ne așteptăm ca acest lucru să se păstreze și anul acesta, pentru că oamenii au avut timp să descopere beneficiile shoppingului online”, spune Raluca Negrea, Country Manager-ul companiei 2Performant România și Bulgaria.

Elefant.ro estimează vânzări de peste 2 milioane de euro de Black Friday

Unul dintre brandurile active în platforma 2Performant.com, Elefant.ro estimează că ofertele pregătite pentru anul acesta vor genera vânzări de peste 2 milioane de euro de Black Friday.

„Ne-am asigurat ca produsele din categoriile în trend, cum ar fi parfumurile, în special cele arăbești, cosmeticele, jucăriile, ceasurile și zona de home and deco, să fie prezente în oferta noastră de Black Friday cu prețuri agresive. Estimăm vânzări de peste 2 milioane de euro. Dacă anul trecut a fost un boom al clienților online, anul acesta ne așteptăm la un Black Friday cu mult mai mult focus pe conversii și interes pentru categoriile principale”, e de părere Călin Spiridon, CMO Elefant.

Black Friday extins la Orange

Pentru Orange, Black Friday va începe anul acesta din 1 noiembrie și se va desfășura pentru o perioadă suficient de lungă, astfel încât clienții să aibă șanse egale de a-și achiziționa produsul dorit. Iar noutatea în magazinul online este anul acesta o nouă categorie de produse eco-friendly: telefoanele recondiționate premium, care deja vin cu un preț promoțional, iar în perioada de Black Friday vor beneficia de o extra reducere.

„Oferta noastră din magazinul online va oferi o gamă largă de produse din toate categoriile, de la telefoane și accesorii, cât și pentru obiecte conectate. Ne așteptăm ca vânzările din acest an să depășească vânzările de anul trecut și, în plus, ne așteptăm la o creștere pe categoria de produse eco-friendly premium, care se regăsesc exclusiv online în oferta Orange”, spune Laurențiu Mitrea, Digital Marketing Manager Orange

Litera.ro, creștere de 30% a încasărilor de Black Friday față de anul trecut

Litera.ro anunță cărți pe gustul tuturor și o ofertă comercială mult mai generoasă decât anul trecut, cu mai multe titluri cu reduceri substanțiale și cadouri.

„Anul acesta ne bazăm pe o echipă mult mai vastă de afiliați în 2Performant comparativ cu 2020. Ne propunem creștere de 30% a încasărilor comparativ cu anul trecut, avand în vedere că ne-am extins rețeaua de afiliați în 2Performant și cu unii dintre ei avem deja o colaborare de succes. Editura Litera se pregătește pentru un Black Friday de poveste. Plănuim reduceri extraordinare la titlurile noastre bestseller,  cadouri memorabile și multe surprize, pe care așteptăm cu nerăbdare să le împărtășim cu cititorii noștri. În ceea ce privește categoriile de produse de interes pentru cumpărătorii noștri, menționăm cărțile din colecțiile noastre cele mai îndrăgite (Blue Moon, Buzz Books, Moon Light, Carte Pentru Toți, Disney, DK, National Geographic, Prima mea lectură, etc.), precum și Calendarul de Advent Disney Pixar, un produs de sezon disponibil în exclusivitate pe Litera.ro”, declară Nicoleta Pandelea, Digital Marketing Specialist Litera.

Chilipirul Zilei, reduceri de până la 60%

Pentru acest Black Friday, Chilipirul Zilei anunță super reduceri de până la 60% pentru toate categoriile de produse din ofertă.

„Cumpărătorii noștri arată un interes crescut pentru categoriile de canapele și colțare, dressinguri, fotolii și covoare. Prin prisma schimbărilor economice și de comportament din pandemie, credem că cei mai mulți dintre clienți vor fi mai chibzuiți și mai atenți la achiziții. De aceea, ofertele noastre și beneficiile pe care le vom oferi chiar vor fi de nerefuzat și mult mai avantajoase decât anul trecut. În contextul economic actual, sperăm ca orientarea spre produse la preț de chilipir ne va aduce mai multe comenzi în acest an de Black Friday și estimăm ca peste 12,5% din acestea să fie generate cu ajutorul platformei 2Performant”, declară Gina Tudosa, CEO Chilipirul-Zilei.ro.

Metodă nouă de livrare în Black Friday la evoMAG

Al doilea Black Friday în pandemie va marca o prezență crescută a utilizatorilor în online, iar evoMAG mizează pe un Black Friday de 1 lună (29 octombrie – 28 noiembrie) și categorii de produse precum telefoane, televizoare, laptopuri, componente PC, monitoare sau vehicule electrice.

„Anul acesta de Black Friday ne așteptăm la o creștere cu 10% față de anul trecut. În plus, anul acesta vom avea o categorie nouă, PC-uri by evoMAG, dar și o metodă de livrare nouă prin easybox”, anunță Marian Călinescu, Marketing Teamleader evoMAG.

Vivre, website nou de Black Friday

Pentru Black Friday 2021, Vivre anunță zeci de mii de produse la cele mai mici prețuri din an, pentru următoarele categorii: canapele, colțare, birouri, scaune, lenjerii de pat, decorațiuni, covoare, fashion, chiar și mobilier pentru exterior. Totodată, retailerul a pregătit chiar și o versiune îmbunătățită a website-ului, care le permite clienților să navigheze mai ușor printre categoriile de produse și să își găsească mai rapid preferatele.

„În anul 2020, în prima oră a campaniei de Black Friday au fost înregistrate aproximativ 4.800 de comenzi, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de aproximativ 100 euro. De Black Friday 2021, am pregătit o serie de surprize și multe produse la reducere, selectate din listele de favorite ale clienților noștri. De asemenea, date fiind optimizările făcute pe website-ul nostru, anul acesta clienților le va fi mult mai ușor să ajungă la produsele dorite și vor trece mult mai rapid prin procesul de achiziție a acestora. Din punctul de vedere al comportamentului de consum al clienților, se observă o creștere în tendința de a achiziționa cadourile de Crăciun pentru cei dragi în perioada de Black Friday, motiv pentru care le recomandăm afiliaților să își îndrepte atenția și în această zonă în perioada care urmează”, spune Andreea Arion, Junior Affiliate Manager Vivre.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Floria.ro alege VTEX ca partener de dezvoltare digitală

Published

on

VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital, care se extinde în prezent atât în regiunea Europei Centrale și de Est, cât și la nivel global, anunță semnarea unui acord pentru desfășurarea operațiunilor de comerț digital desfășurate de Floria.ro. Alături de VTEX, cea mai mare florărie digitală din România oferă o experiență de navigare facilă și performantă celor care trimit flori. De asemenea, odată cu tranziția către platforma VTEX, Floria.ro își propune să-și extindă rețeaua de florării partenere, integrând funcționalități specifice unui marketplace, pentru a susține livrarea în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toată țara, cu care clienții Floria sunt deja obișnuiți.

În urma încheierii parteneriatului cu platforma de ecommerce VTEX, Floria.ro s-a concentrat pe funcționalități care oferă o experiență de cumpărături cât mai plăcută, precum filtrarea rapidă a buchetelor în funcție de orașul destinatarului, multiple modalități de plată, colecții speciale pentru evenimentele și onomasticile de peste an, un calendar personalizat cu remindere pentru principalele momente în care se oferă flori, dar și opțiunea de a oferi un card cadou sau flori împachetate în cutii elegante.

Alături de VTEX, Floria.ro aduce și o serie de funcționalități pentru florăriile partenere, specifice unui marketplace: alocare automată a comenzilor în funcție de stoc, încărcare pe intervale, verificare a disponibilității și a distanței față de adresa de livrare, precum și un dashboard personalizat pentru fiecare partener cu informații despre comenzile gestionate. După ce platforma VTEX identifică cea mai bună opțiune de livrare, florăria parteneră primește notificări prin email și sms cu informații privind noua comandă, lucru ce facilitează un proces de livrare mai eficient. Floria.ro își atinge astfel obiectivul de a livra florile în 2-4 ore la nivel național și oriunde în lume în 24 ore.

De asemenea, Floria.ro își extinde programul de loialitate și lansează o opțiune de abonamente florale. În plus, clienții au posibilitatea de a plasa o comandă cu livrare programată până în 365 de zile, asigurându-se astfel că persoanele dragi vor primi florile preferate în cel mai potrivit moment, indiferent că acesta este în ziua comenzii, peste câteva săptămâni sau luni. 

Orientarea către digitalizare a făcut din Floria.ro unul dintre cele mai active proiecte online din domeniul floristic, experiența celor care trimit florile fiind întotdeauna la fel de importantă ca a celor care le primesc. Inovația este parte din ADN-ul nostru, indiferent că vorbim despre funcționalități de ecommerce sau dezvoltarea platformei digitale, sau design floristic și servicii care transformă oferirea de flori într-un gest memorabil”, afirmă Marina Popescu, General Manager Floria.ro.

Abilitatea de a integra noi funcționalități mai rapid devine un avantaj extrem de competitiv pentru aproape fiecare companie digitală. Migrarea Floria.ro pe platforma noastră de ecommerce ne-a reconfirmat cât de bine corespund capacitățile noastre de ecommerce cerințelor pieței și cât de eficient poate fi personalizată arhitectura VTEX. De exemplu, având capacități native de marketplace, am reușit să dezvoltăm pentru Floria.ro funcționalități specifice unui marketplace de florării. Acum, florăriile partenere ale Floria.ro pot gestiona mult mai ușor comenzile, oferind astfel clienților o experiență la nivelul așteptărilor lor”, adaugă Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.

Continue Reading

#News

Studiu iSense Solutions: Românii aleg produsele alimentare în funcție de preț, apoi citesc eticheta

Published

on

Când vorbim despre principalele aspecte care îi determină pe consumatori să aleagă un produs de la raft, 39% dintre românii din mediul urban declară că aleg produsele alimentare în funcție de preț, 30% dintre aceștia aleg produsul în funcție de etichetă (doar 20% dintre tinerii cu vârsta cuprinsă între 18-29 de ani declară că sunt atenți la etichetă), 14% dintre consumatori declară că țin cont de aspectul produsului, iar 7% aleg în funcție de renumele brandului, arată cel mai nou studiu iSense Solutions.

Categoriile de produse alimentare aflate în atenția românilor din mediul urban, atât din perspectiva verificării etichetelor, cât și a respectării instrucțiunilor de consum după desfacere sunt: produsele lactate (79% verifică întotdeauna eticheta și 70% respectă condițiile de consum), ouăle (74% citesc întotdeauna informațiile de pe etichetă), conservele (67% citesc întotdeauna eticheta și 75% respectă condițiile de consum).

Cele mai verificate informații de pe etichete sunt: termenul de valabilitate (85%, în special de către categoria de vârstă 46 – 65 de ani – 93%), lista de ingrediente (64%) și condițiile de consum (33%).

La polul opus, când vorbim despre etichetele pe care nu le verifică niciodată, românii din mediul urban declară că nu citesc etichetele apelor minerale/ plate (27%), ale băuturilor alcoolice (23%), etichetele de pe cafea sau preparate din cafea (15%), sucuri (14%) și paste făinoase (11%).

În ceea ce privește așteptările acestora despre ce alte informații ar dori să se regăsească pe etichete, 71% dintre românii din mediul urban declară că ar dori ca etichetele să aibă o delimitare clară între ingrediente naturale și conservanți, 61% ar dori să fie explicate ingredientele de tip conservant (semnificativ mai mult în rândul bărbaților, 67%), iar 36% ar dori să găsească recomandări privind asocierea cu alte produse sau rețete.

De asemenea, dacă vorbim despre valoarea nutritivă a produselor și menționarea acesteia pe etichetă sub numele de Nutri-score, 48% dintre românii din mediul urban au definit corect acest concept, iar semnificația sistemului de notare (de la „A” – cea mai buna valoare nutritivă, la „E” – produse cu o valoare nutritivă redusă) este cunoscută de către 51% dintre aceștia. Cercetarea calitativă din comunitatea iSense a evidențiat că de multe ori consumatorii nu au o înțelegere clară a modului în care este calculat scorul (ce ingrediente/valori sunt luate în considerare). Datele arată că Nutri-Score-ul nu influențează neapărat achiziția, dar îi ajută pe consumatori să țină evidența produselor „bune” și „rele” din dieta lor.

Conceptul de “Nutri-score” – începe să fie tot mai prezent pe eticheta produselor alimentare din România și se bucură de o notorietate relativ bună în rândul consumatorilor din mediul urban, însă modul de utilizare al acestuia ar avea nevoie de mai multe explicații și clarificări. Nutri-scorul este perceput ca un instrument util în managementul produselor consumate și în oferirea de informații despre valorile nutriționale ale produselor alimentare”, spune Alexandra Pintilie, Senior Quantitative Researcher în cadrul iSense Solutions.

Metodologie:

Datele provin din două studii, un studiu cantitativ și un studiu calitativ. Studiu cantitativ a cuprins 503 de interviuri online și este reprezentativ pentru intervalul de vârstă 18 – 65 de ani din mediul urban, grad de eroare +/- 4.37%, la un nivel de încredere de 95%. Studiu calitativ a fost realizat în Comunitatea online iSense Solutions Modern Consumers, care cuprinde 50 de respondenți activi, cu vârste cuprinse între 18 – 55 ani. Datele au fost culese în luna octombrie 2021 si au fost prezentate in exclusivitate in cadrul evenimentului online ESE 2021, organizat de RO.aliment.

Continue Reading

#HrTrends

Wizrom Software: Departamentele de HR pierd 43% din timp adunând informații sau operând căutări în baze de date

Published

on

Modul în care pandemia de COVID-19 a schimbat lumea s-a făcut simțit de-a lungul ultimului an și este din ce în ce mai evident că aceasta va continua să producă efecte și în 2022. Conform unui studiu EngageRocket ce analizează domeniul resurselor umane, în 2020 angajații au avut o atitudine pozitivă și s-au adaptat foarte bine noii situații din piața muncii. În schimb, în 2021 a fost înregistrată o scădere considerabilă a nivelului de reziliență, a sănătății mentale și a încrederii în angajatori. De asemenea, au fost înregistrate cu 9% mai multe cazuri de burnout anul acesta.

În plus, se observă o dezvoltare a economiei „gig”, dar și a muncii de la distanță și a modelului de muncă de tip hibrid. Departamentele de HR sunt nevoite acum să se adapteze noii realități din piața muncii, atât din cauza noilor moduri de a lucra, dar și din cauză că angajații au mai multe oportunități – datorită posibilității de a lucra remote de oriunde și pentru aproape orice companie din lume.

De asemenea, există un trend fără precedent la nivel mondial. Astfel, companiile sunt martore la un val de demisii, dar și la o multitudine de schimbări paradigmatice în urma acestuia.

Departamentele de HR au acum o responsabilitate în plus – aceea de a veni în întâmpinarea acestor provocări inedite – prin intermediul unor noi politici la nivelul companiilor ale căror resurse umane le gestionează.

„Nu mai există nicio îndoială că piața muncii va ieși din această pandemie complet schimbată. Vedem – pe piață, în general, dar și în cadrul organizațiilor cu care lucrăm – că managementul resurselor umane se confruntă cu provocări inedite și trebuie să se adapteze din mers. Faptul că există acum nu doar nevoia de a administra noi modele de muncă, dar și noi atitudini ale angajaților față de muncă, ne demonstrează că există pe piață o nevoie reală de soluții inovatoare de management al resurselor umane. Tehnologia ne permite astăzi să oferim software-uri HR adaptabile oricărui tip de angajator,  care poate personaliza și adapta un astfel de program la nevoile proprii”,  a precizat Adrian Bodomoiu, Director General în cadrul Wizrom Software.

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

Conform unui studiu Sapiens, companiile au nevoie de soluții care să ofere atât analize cantitative, cât și calitative, ușor de interpretat. Wizrom a efectuat, la rândul său, o serie de studii proprii care au relevat că 43% din timpul departamentelor de HR este pierdut culegând informații și operând căutări în multiple baze de date cu scopul de a face rapoarte. Evaluând nevoile clienților săi, Wizrom a observat că 63% dintre solicitările acestora au legătură cu nevoia de raportare. În cadrul companiilor care utilizează sisteme de pontaj, 75% dintre cererile legate de acestea au legătură cu absenteismul, iar 66% dintre cererile legate de administrarea de personal se referă la statistici.

De la clienți a venit și observația că există o multitudine de activități repetitive când vine vorba despre gestionarea resurselor umane, din cauza căror se pierd timp și bani, și devin frustrante. Tocmai din acest motive, Wizrom a dezvoltat o serie de dashboard-uri standard care acoperă nevoile tuturor departamentelor dintr-o companie, inclusiv celor de HR.

Ce nevoi au companiile când vine vorba despre programe de management HR

În urma colectării și analizei acestor date, Wizrom a înțeles că felul în care lucrează azi departamentele de HR s-a schimbat, astfel că a dezvoltat, în parteneriat cu Benefiq, o soluție software inovatoare dedicată acestora – HR Live Dashboards. Aceasta este disponibilă pentru clienții care utilizează soluția de salarizare WizSalary și programul de management HR WizOne.

Benefiq este o companie românească, care are expertiză în industria resurselor umane, oferind soluții care ajută companiile să fie mai competitive, mai flexibile, să își calibreze așteptările la realitatea din piața pe care activează, prin intermediul expertizei în domeniul tehnologiilor informatice, dar și al contribuțiilor creative inspirate din marketing.

HR Live Dashboards este un program de management al resurselor umane care include un set de dashboard-uri construite astfel încât să pună la dispoziția clienților toată expertiza acumulată de Wizrom de-a lungul celor 25 de ani de experiență ca dezvoltator de integrator de soluții IT pentru companiile românești. Acest set de dashboard-uri este predefinit, în funcție de nevoile companiilor, oferind acuratețe și o mai bună înțelegere a datelor proprii.

În general, soluțiile de Business Intelligence (BI) au un cost de implementare, necesită achiziționarea unei licențe și implică un timp de implementare. Spre deosebire de acestea, HR Live Dashboards este gata de utilizat (cu un timp aproximativ de așteptare de o zi pentru clienții ce implementează programele WizSalary și WizOne), nu are costuri de implementare și este disponibil pentru departamentele de HR și pentru echipele de management fără costuri suplimentare, în funcție de nevoile fiecărei organizații și de gradul de acces pe care acestea decid să îl ofere.

Utilizând datele existente – prin intermediul WizOne și WizSalary – HR Live Dashboards  este inspirat de realitatea operațională, de zi cu zi, a companiilor. Este orientat pe tipuri de probleme, astfel încât să fie cât mai relevant pentru angajatorul care utilizează acest instrument, și este gata de utilizat, funcțiile sale fiind predefinite și ilustrează politicile de resurse umane dintr-o anumită companie.

„HR Live Dashboards poate fi utilizat ca un instrument de diagnosticare de către antreprenori sau companii de diverse dimensiuni pentru a localiza probleme pe care poate nu le-au identificat încă în cadrul companiei, să găsească sursa acestora și să analizeze ce a dus la crearea lor, dar și ca un aliat inteligent si rapid în lupta cu timpul. Această soluție simplifică procesele de HR, mai ales în departamentele unde nu există specialiști IT, oferind o perspectivă asupra situației resurselor umane ”, a declarat Anca Bratu, Managing Partner Benefiq.

HR Live Dasboards este deja disponibil și poate fi implementat pe infrastructura companiilor în mai puțin de o zi.

Wizrom Software este unul dintre cei mai importanți dezvoltatori și integratori de soluții IT pentru afaceri din România. Compania dezvoltă și furnizează softuri de HR, salarizare, contabilitate și gestiune, automatizări în vânzări, producție și Business Intelligence (BI). În 2020, Wizrom Software a raportat o cifră de afaceri de peste 28 milioane de lei și un profit de 2.1 milioane de lei.

În prezent, Wizrom numără peste 3.600 de clienți activi și 35.000 de licențe instalate în organizații foarte mari, cu cifre de afaceri de peste 10 mil. euro, dar și în companii de tip Small and Medium Business (SMB) din aproape toate industriile.

Continue Reading

Trending