Connect with us

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Daniel Ionescu, marketing director DRUID SA: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Pasionat de dezvoltarea ecosistemului local de start-up-uri de tehnolgie, Daniel Ionescu a susţinut în ultimii 20 de ani expansiunea internatională a unor companii precum Bitdefender, TotalSoft sau FintechOS. Din luna mai 2019, Daniel este director de marketing la DRUID SA, companie înfiinţată in 2018 de Liviu Drăgan, specializată în dezvoltarea de tehnologie conversaţională, cu birouri în România, USA şi UK.

Branduri urmărite de Daniel Ionescu în 2021:

Microsoft

Daniel Ionescu: Ca om pasionat de tehnologia informaţiei, Microsoft rămâne favoritul meu. Este compania care a modificat radical modul în care fiecare persoană de pe planetă lucrează mai eficient prin intermediul unui calculator.

Fără Microsoft, putem spune că scoatem cam orice domeniu de activitate din priză. Reacţia companiei în timpul pandemiei a fost pe toate planurile – de la investiţii consistente în susţinerea laboratoarelor angajate într-o cursă contra cronometru pentru găsirea unui antidot, până la dotarea a sute de mii de spitale cu soluţii de colectare a datelor pentru a întelege mai bine modul de răspandire a virusului.

Microsoft a fost prima companie care şi-a suspendat evenimentele şi a anunţat lucrul de acasă pentru toţi angajaţii, cu posibilitatea pentru anumite poziţii de a nu mai reveni niciodată full la job în urmatorii 2-3 ani. Pentru consumatori, evoluţia soluţiilor a fost absolut fantástică. MS Teams este principalul instrument colaborativ, simplu de utilizat, integrat cu aplicaţiile de business MS 365. Teams este utilizat în fiecare lună de peste 250 de milioane de utilizatori.

Aş putea da exemplul Regina Maria, unde împreună cu Microsoft am ajutat la eficientizarea activităţii spitalului pe perioada pandemiei, şi la un timp mai bun de reacţie pentru solicitările pacienţilor.

Apple

Daniel Ionescu: Apple este prin definiţie un superlativ şi un manual de best practices cand vorbim despre interacţiunea unui brand cu consumatorii. Compania a intrat pe două noi pieţe, cea de video streaming pe bază de subscripţie, prin lansarea Apple TV+, şi cea de fitness apps, o piaţă în creştere explozivă de peste 20% CAGR în următorii ani, ca urmare a lockdown-urilor repetate şi schimbării comportamentului de consum.

De exemplu, deşi în multe ţări sălile de fitness s-au redeschis, preferinţele consumatorilor s-au orientat spre un sistem hibrid, în care se combină mersul tradiţional la sală cu antrenamente asistate la distanţă de traineri specializaţi, prin intermediul unor soluţii ca Mirror, Tonal sau Peloton. Revenind la Apple, mă aştept la multă inovaţie în health-apps din partea lor. Este o piaţă de 100 Miliarde USD anual, iar iOSul celor de la Apple este sistemul dominant de operare.

UiPath

Daniel Ionescu: Admir munca şi dăruirea celor de la UiPath. Este primul unicorn pe care îl dă România. Între timp a devenit şi primul (şi singurul) decacorn, intrând într-un grup de elită foarte restrâns la nivel global, care reuşeşte performanţa unei evaluări de peste 10 miliarde în mai puţin de 5 ani. Geneza UiPath este strâns legată de India, unde au şi cea mai mare comunitate de dezvoltatori pe tehnolgie UiPath.

Mi-a atras atenţia campania “Oxygen for India” derulată în luna mai 2021, prin care peste 5000 de tuburi de oxigen (aproximativ 200,000 de ore de viaţă) au fost distribuite spitalelor prin UiPath Foundation şi Oxigenforindia.org, într-un moment în care sistemul medical era în colaps în faţa unei creşteri exponenţiale de infectări.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Tiberiu Octavian Mercurian, director de marketing Alpha Bank: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Tiberiu Octavian Mercurian (48 de ani) activează în marketing de circa 22 de ani. A lucrat mai întâi la Henkel România, unde a avansat până la poziția de director de marketing, pentru ca ulterior să ocupe aceeași poziție în companii precum Bergenbier sau Lafarge România.

În prezent, el este directorul de marketing al Alpha Bank România și cofondatorul unor proiecte ambițioase din zona antreprenoriatului cultural: al primului teatru privat construit de la zero după mai bine de 75 de ani, Grivița 53 și al platformei dedicate iubitorilor de teatru – theatrum.ro.

Branduri urmărite de Tiberiu Mercurian în 2021:

Aqua Carpatica

Tiberiu Octavian Mercurian: Pentru mine, Aqua Carpatica este un brand dezvoltat ca la carte. A început de la zero iar cei care au grijă de Aqua Carpatica au pus cărămidă cu cărămidă realizând o construcție solidă.

Anul 2021 a însemnat, pe lângă continuarea poveștii în România, dezvoltarea pe piețele externe. Și, nu știu alții cum sunt, însă eu când întâlnesc în străinătate un brand românesc mă bucur din toată inima.

Astfel, picătura care a umplut paharul a fost descoperirea de Aqua Carpatica în frigiderele unui magazin din centrul Salonicului.

Dacia

Tiberiu Octavian Mercurian: Nu numai că a reușit să se reinventeze însă brandul Dacia reușește să devină relevant pentru un public din ce în ce mai numeros.

Îmi place că este un brand fresh, că recunoaște și se adaptează rapid la noile tendințe, și că este o promisiune onorată.

Conduc un Duster, însă alegerea mea nu are nicio legătură cu validarea opțiunii mele. Pur și simplu îmi place ceea ce face Dacia, de la produs, la comunicare, de la impactul pe care îl are în economia românească la implicarea în diversele comunități sociale.

Fan Curier

Tiberiu Octavian Mercurian: Local. Cool. Implicat. A crescut odată cu dezvoltarea comerțului online din ultimul an, însa ceea ce m-a determinat să îl aleg este implicarea în educație.

Fan Curier trimite copii din zone sărace la școală. Singura șansă a acestei societăți de a ieși din starea actuală este educația. Mă înclin în fața celor care aleg să investească în educație și în cultură pentru că ei se gândesc la „mâinele” nostru, al tuturor, la un „mâine” mai bun. Mulțumesc, Fan Curier.

Continue Reading

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Ștefania Ivanciu, marketing director DocProcess: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își începe seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Marketer pasionat, Ștefania Ivanciu a acumulat o experiență de peste 16 ani în companii precum Oracle sau IBM. Începând cu luna aprilie a acestui an (n.r.: 2021), ea este director de marketing al DocProcess, companie înființată în 2005 de Liviu Apolozan, specializată în dezvoltarea de soluții digitale pentru automatizarea proceselor de business, cu birouri în Bucureşti, Braşov, Paris, Grenoble şi Austin.

Branduri urmărite de Ștefania Ivanciu în 2021:

ZOOM

Ștefania Ivanciu: Am urmărit cu interes evoluția aplicației ZOOM, dedicată apelurilor video între utilizatori. Astfel, nominalizez cu ușurință ZOOM într-un top personal al brandurilor preferate din 2021, datorită urșurinței prin care userul poate folosi aplicația și pentru stabilitatea acesteia.

Comunicarea companiei în timpul pandemiei pot spune că a fost susținută și promptă.

BRINGO

Ștefania Ivanciu: Cel de-al doilea brand pe care l-am urmărit în 2021 este Bringo, unul dintre eroii noștri locali care, începând cu 2020, în lockdown, prin serviciul lor ne-a ajutat enorm.

Reclamele Bringo au fost foarte eficiente și au rezonat cu publicul țintă. Totodată, apreciez modul în care compania comunică online, mai precis stilul personal și apropiat de client.

În 2021, Bringo și-a diversificat portofoliul și numărul orașelor acoperite.

DOVE

Ștefania Ivanciu: Mărturisesc că îmi plac foarte mult reclamele celor de la Dove. Acelea care vorbesc despre frumusețea noastră unică, despre acceptarea imperfecțiunilor noastre ca parte integrantă din noi și, totodată, ca diferențiator al nostru.

Dove și-a asumat un rol terapeutic pentru societatea actuală și, în special, pentru adolescenți.

În timpul pandemiei, compania a rulat o campanie interesantă – #SelfEsteemAtHome, pentru a ajuta copiii cu imaginea de sine în perioada închiderii școlilor.

Continue Reading

Trending