Connect with us

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Daniel Ionescu, marketing director DRUID SA: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Pasionat de dezvoltarea ecosistemului local de start-up-uri de tehnolgie, Daniel Ionescu a susţinut în ultimii 20 de ani expansiunea internatională a unor companii precum Bitdefender, TotalSoft sau FintechOS. Din luna mai 2019, Daniel este director de marketing la DRUID SA, companie înfiinţată in 2018 de Liviu Drăgan, specializată în dezvoltarea de tehnologie conversaţională, cu birouri în România, USA şi UK.

Branduri urmărite de Daniel Ionescu în 2021:

Microsoft

Daniel Ionescu: Ca om pasionat de tehnologia informaţiei, Microsoft rămâne favoritul meu. Este compania care a modificat radical modul în care fiecare persoană de pe planetă lucrează mai eficient prin intermediul unui calculator.

Fără Microsoft, putem spune că scoatem cam orice domeniu de activitate din priză. Reacţia companiei în timpul pandemiei a fost pe toate planurile – de la investiţii consistente în susţinerea laboratoarelor angajate într-o cursă contra cronometru pentru găsirea unui antidot, până la dotarea a sute de mii de spitale cu soluţii de colectare a datelor pentru a întelege mai bine modul de răspandire a virusului.

Microsoft a fost prima companie care şi-a suspendat evenimentele şi a anunţat lucrul de acasă pentru toţi angajaţii, cu posibilitatea pentru anumite poziţii de a nu mai reveni niciodată full la job în urmatorii 2-3 ani. Pentru consumatori, evoluţia soluţiilor a fost absolut fantástică. MS Teams este principalul instrument colaborativ, simplu de utilizat, integrat cu aplicaţiile de business MS 365. Teams este utilizat în fiecare lună de peste 250 de milioane de utilizatori.

Aş putea da exemplul Regina Maria, unde împreună cu Microsoft am ajutat la eficientizarea activităţii spitalului pe perioada pandemiei, şi la un timp mai bun de reacţie pentru solicitările pacienţilor.

Apple

Daniel Ionescu: Apple este prin definiţie un superlativ şi un manual de best practices cand vorbim despre interacţiunea unui brand cu consumatorii. Compania a intrat pe două noi pieţe, cea de video streaming pe bază de subscripţie, prin lansarea Apple TV+, şi cea de fitness apps, o piaţă în creştere explozivă de peste 20% CAGR în următorii ani, ca urmare a lockdown-urilor repetate şi schimbării comportamentului de consum.

De exemplu, deşi în multe ţări sălile de fitness s-au redeschis, preferinţele consumatorilor s-au orientat spre un sistem hibrid, în care se combină mersul tradiţional la sală cu antrenamente asistate la distanţă de traineri specializaţi, prin intermediul unor soluţii ca Mirror, Tonal sau Peloton. Revenind la Apple, mă aştept la multă inovaţie în health-apps din partea lor. Este o piaţă de 100 Miliarde USD anual, iar iOSul celor de la Apple este sistemul dominant de operare.

UiPath

Daniel Ionescu: Admir munca şi dăruirea celor de la UiPath. Este primul unicorn pe care îl dă România. Între timp a devenit şi primul (şi singurul) decacorn, intrând într-un grup de elită foarte restrâns la nivel global, care reuşeşte performanţa unei evaluări de peste 10 miliarde în mai puţin de 5 ani. Geneza UiPath este strâns legată de India, unde au şi cea mai mare comunitate de dezvoltatori pe tehnolgie UiPath.

Mi-a atras atenţia campania “Oxygen for India” derulată în luna mai 2021, prin care peste 5000 de tuburi de oxigen (aproximativ 200,000 de ore de viaţă) au fost distribuite spitalelor prin UiPath Foundation şi Oxigenforindia.org, într-un moment în care sistemul medical era în colaps în faţa unei creşteri exponenţiale de infectări.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#BrandsTalk

Up România dă startul soluțiilor creative
la hackathon-ul inovației „Future Work”

Published

on

Up România continuă seria acțiunilor de susținere a digitalizării și inovației. Între 28-29 mai 2022, în parteneriat cu Top Minds, va organiza un eveniment de tip hackathon menit să genereze soluții tehnologice creative în domeniile resurselor umane, educației, marketingului, investițiilor, sustenabilității și responsabilității sociale.

Invitația la hackathon-ul cu tema ,,Future Work’’ este destinată în principal elevilor, studenților și tinerilor aflați la început de carieră. Pentru înscriere, cei interesați pot accesa până pe data de 20 mai 2022 platforma topminds.ro/hack-futurework/.

În cele 48 de ore ale hackathon-ului ,,Future Work” încurajăm  la găsirea de soluții tech pentru:

  • optimizarea comunicării cu angajații/clienții
  • e-commerce empatic
  • customer suport incluziv și empatic
  • marketing în web3 (NFTs pentru marketing de servicii și produse)
  • noi forme de muncă și interacțiune între angajați
  • motivatorii viitorului
  • transferul muncii de la job către o cauză comunitară
  • măsurarea rezultatelor de sustenabilitate ale unei companii
  • orice problemă relevantă pentru angajați, societate, comunitate

„Vrem să susținem mințile creative și motivația tinerilor, sursa principală de inovație pentru viitoarele generații. Ne așteptăm la un eveniment intens, pe modelul evenimentelor similare organizate la nivel internațional. Va fi o întâlnire care va atinge cele mai înalte cote de creativitate, unde tinerii se vor conecta cu antreprenori și cu reprezentanți Up România. Așteptăm cu nerăbdare să descoperim ideile inovatoare ale generației Z, în care avem mare încredere. Ne adresăm lor, în primul rând, pentru că ei sunt nativii digitali, cei care fac primii pași în cele mai noi tehnologii, iar noi dorim să ne lăsăm inspirați de ideile lor”, a declarat Elena Pap, director regional Up Group.

„Tinerii se antrenează pentru o lume și mai rapidă, dinamică, flexibilă și foarte competitivă în care <a ști>, <a face> sau <a obține rezultate> nu mai este suficient. Din angajați de suport, ei au perspectiva să devină co-creatori, co-acționari, co-responsabili la job sau în propriul start-up, într-un timp supranumit al <meritocrației>. Cu toții suntem entuziasmați că ne-am reunit, în Hack FutureWork, cu specialiști de business, deeptech, ONG și GOV pentru a oferi tinerilor o calibrare firească, organică și-n bucurie cu viitorul ”, declară Diana Nițescu, CEO TOP Minds. 

Participanții la hackathon vor avea posibilitatea de a interacționa direct cu specialiști din domeniul tech (blockchain, NFT, IoT) și vor fi coordonați de mentori cu experiență în domeniul start-up, care le vor ghida procesul creativ în echipe. Cele mai bune și mai creative soluții vor fi premiate la finalul hackathon-ului.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:

Continue Reading

#BrandsTalk

Pehart lansează noi game de șervețele faciale de calitate premium, cu o investiție de 2 milioane de euro

Published

on

Pehart Grup, cel mai mare convertor de produse de hârtie pentru uz casnic și industrial din România, dar și din Europa de Sud-Est, a lansat în luna aprilie două noi game de șervețele faciale cu două și trei straturi pentru brandurile Pufina și Alint. Produse pe o linie total automatizată, de la primul la ultimul proces de producție, noile sortimente de șervețele faciale de la Pehart sunt de calitate premium. Cu o hârtie rezistentă și ultrafină, șervețelele faciale au rezistență crescută la umezeală, nu se degradează cu ușurință și sunt delicate cu pielea. Ambalajele au mărimi și forme diferite – de cub, dreptunghiulare etc. – sunt reciclabile și se adaptează perfect celor mai variate cerințe ale clienților. Investiția în noile game de șervețele faciale se ridică la 2 milioane de euro.

Pehart Grup anunță că vor fi produse aproximativ 6.000 de tone de șervețele faciale din noile game Pufina și Alint pe an. Aceste noi produse marca Pehart sunt destinate atât pieței românești, cât și exportului. De asemenea, compania va mai produce și produse marcă proprie pentru marile lanțuri de retail prezente în România. 

Creșterea calității și a competitivității produselor Pehart sunt obiective de top ale companiei și în acest an”, spune Rauno Kakko, COO-ul Pehart Grup. „Ne-am propus să diversificăm gama de produse destinate retail-ului, în timp ce rămânem la fel de focusați pe atingerea unui nivel calitativ premium. Investițiile în noile linii de producție cu tehnologii de ultimă oră, unele dintre ele fiind printre primele de acel gen din lume, ne vor ajuta să ne diferențiem pe piață prin particularitățile produselor noastre – hârtie rezistentă, cu grad înalt de finețe, ambalaje atractive și reciclabile. Totodată, creșterea calității și diversificarea ofertei vor ajuta și la consolidarea poziției companiei pe piața europeană. Prin toate produsele pe care le lansăm vrem să onorăm principiile de bază ale Pehart: credem în inovație și tehnologie, în responsabilitate față de comunitatea în mijlocul căreia ne aflăm și  avem respect față de natură”, mai spune  COO-ul Pehart Grup.

Compania Pehart produce anual 100.000 tone de hârtie tissue în cele două fabrici ale sale de la Sebeș și Dej și are o capacitate de procesare a produselor finite de peste 75.000 tone. 70% din întreaga cantitate de produse de uz casnic și industrial este vândută în România, iar compania asigură producția și pentru o mare parte dintre produsele marcă proprie ale lanțurilor de retail. Pehart produce și jumbo rolls, role de hârtie mari, pentru clienții industriali și pentru consumul propriu. Compania este prezentă cu produsele sale de uz casnic și industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei și deține mărcile Pufina, Alint și Altessa, dar produce și role jumbo, role mari de hârtie, pentru clienții industriali și pentru consum propriu.

Cu o tradiție de peste 185 de ani, Pehart Grup este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din Europa de Sud-Est. Compania care a pornit ca o afacere antreprenorială este prezentă cu produsele sale de uz casnic și uz industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia, Herțegovina, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Ucraina, Grecia, Cipru, Israel, Rep. Moldova, Germania).

Pufina, unul dintre cele mai populare branduri de hârtie tissue, Alint și Altessa fac parte din portofoliul Pehart. De asemenea, compania produce jumbo rolls, role uriașe de hârtie, folosite în procesul de converting în produse de hârtie pentru uz casnic și uz industrial.

Pehart Grup se definește prin evoluție continuă, eficientizare, respect față de resursele planetei și față de oamenii care îi construiesc povestea în fiecare zi. Își optimizează în permanență produsele și serviciile, prin crearea unui mediu sustenabil și echitabil pentru un viitor regenerabil. Respectul față de cele mai noi reglementări de mediu concretizat prin trasabilitatea resurselor, eficiența producției și a utilizării materialelor și mediul de lucru sigur, plăcut pentru echipă și parteneri sunt valori ale Pehart Grup, la fel ca și încurajarea inițiativei și spiritului antreprenorial în interiorul companiei. 

Abris Capital Partners este un fond independent de top de private equity, care se concentrează pe oportunități mid-market în țările din Europa Centrală. Fondat în 2007, Abris are ca strategie parteneriatul cu cele mai dinamice și de succes companii din Europa Centrală, care pot beneficia de un influx de capital și/sau expertiză managerială atât la nivel strategic, cât și operațional. Cu un capital de investiții de aproximativ 1.3 miliarde de euro, Abris a obținut suport financiar de la multe instituții de investiții de top la nivel global, inclusiv fonduri de pensii publice și corporative, instituții financiare, companii de asigurări și fonduri de tip endowment de la universități din SUA. Abris are un orizont de investiție pe termen lung și urmărește de obicei tranzacțiile în care poate obține un pachet majoritar sau total în investiție. Marja de investiție Abris pentru o tranzacție se situează între 30 și 75 milioane euro, cu posibilitatea unor sume mai mari, în funcție de caz. Abris operează în echipe regionale în Varșovia și București.

Continue Reading

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Diana Mottok, Republica Bio: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Diana Mottok este pasionată de marketing și comunicare, domeniu în care activează de peste 18 ani. Prima parte a carierei și-a petrecut-o în agenții de publicitate precum DDB, Tempo Advertising sau MullenLowe, pentru ca apoi să se alăture departamentului de marketing al Bancpost în calitate de Head of Marketing. Începând cu ianuarie 2020, ea este Director de Marketing și Comunicare la Republica BIO, unul dintre cei mai importanți retaileri și producători de produse BIO de pe piața din România.

Iubește literatura, iar în 2015 a publicat prima sa carte pentru copii, “În Căutarea Sufletului Crăciunului”. Cartea a fost nominalizată în cadrul Galei “Bun de Tipar” 2015 – Gala Industriei de Carte din România, la categoria Cea Mai Bună Carte Pentru Copii Și Tineret.

Ce branduri a urmărit Diana Mottok în 2021:

Patagonia

Diana Mottok: Urmăresc cu interes branduri curajoase care privesc dincolo de profituri și acționează din convingere, consecvente și determinate să educe și să schimbe percepții. Patagonia spre exemplu este un brand remarcabil, a cărui misiune este întipărită în ADN-ul companiei.

Campaniile lor, deși nu foarte numeroase, au devenit “iconice”. Patagonia este un brand care inspiră și are forța de a uni comunități întregi pentru a produce schimbarea. Spre deosebire de alte branduri care doar mimează sustenabilitatea, Patagonia respiră sustenabilitate prin tot ceea ce face: de la produse și servicii, la acțiuni de marketing. Așa că nu e de mirare faptul că în 2021 a devenit compania cu cea mai bună reputație în America, conform sondaj Axios-Harris Poll 100.

În 2021 mi-a plăcut campania We The Power, care își propune să facă cunoscută mișcarea cetățenilor europeni care produc energie regenerabilă și împart beneficiile în rândul comunității locale. Patagonia a semnat în decembrie 2021, în UK, primul contract prin care o companie din sectorul privat preia resurse regenerabile generate de comunitate. Este un suflu nou care încurajează posibilitățile nelimitate de business și dezvoltare ale sistemului energetic al viitorului.

Channel 4 

Diana Mottok: Este uimitor cum o campanie bine executată poate schimba percepții și atitudini. Este și cazul platformei lansate de Channel 4 în 2012, Superhumans, pentru promovarea Jocurilor Paralimpice. De atunci au mai apărut încă două campanii, însă ultima, cea din 2021 pentru promovarea Jocurilor Paralimpice de la Tokyo, mi s-a părut excepțională și aproape imposibil de uitat.

Channel 4 a reușit să construiască o platformă de comunicare memorabilă care creează așteptări foarte mari odată la fiecare 4 ani. Campania a dat voce persoanelor cu dizabilități, punând astfel Jocurile Paralimpice pe picior de egalitate cu orice alt eveniment sportiv major. Recunosc că aștept cu nerăbdare campania din 2024 pentru promovarea următoarei competiții de la Paris.

Bottega Veneta

Diana Mottok: 2021 a fost încă un an dificil pentru multe business-uri, în special pentru cele locale. În aceste vremuri grele, aproape toate brandurile s-au mobilizat în luna decembrie pentru a profita din plin de apetitul pentru cumpărături al oamenilor. Bottega Veneta a ales, în schimb, în plin sezon al cadourilor să iasă din lumina reflectoarelor și să ofere vizibilitate artizanilor italieni mai puțin cunoscuți, în dorința de a le susține meșteșugurile. Așadar au renunțat să își expună o parte din produse în propria vitrină. În schimb au oferit spațiul brandurilor mai puțin cunoscute, dar ale căror produse sunt create cu aceeași măiestrie și cu același rafinament, indiferent că este vorba despre biscuiți, paste sau ceramică. Au mers și mai departe și au dezvoltat din buget propriu o campanie de comunicare dedicată acestor branduri. Este un demers ce surprinde însăși esența sărbătorii Crăciunului. Bravo, Bottega Veneta! Felicitări pentru campaia „Bottega for Bottegas”!

Continue Reading

Trending