Connect with us

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Tiberiu Octavian Mercurian, director de marketing Alpha Bank: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Tiberiu Octavian Mercurian (48 de ani) activează în marketing de circa 22 de ani. A lucrat mai întâi la Henkel România, unde a avansat până la poziția de director de marketing, pentru ca ulterior să ocupe aceeași poziție în companii precum Bergenbier sau Lafarge România.

În prezent, el este directorul de marketing al Alpha Bank România și cofondatorul unor proiecte ambițioase din zona antreprenoriatului cultural: al primului teatru privat construit de la zero după mai bine de 75 de ani, Grivița 53 și al platformei dedicate iubitorilor de teatru – theatrum.ro.

Branduri urmărite de Tiberiu Mercurian în 2021:

Aqua Carpatica

Tiberiu Octavian Mercurian: Pentru mine, Aqua Carpatica este un brand dezvoltat ca la carte. A început de la zero iar cei care au grijă de Aqua Carpatica au pus cărămidă cu cărămidă realizând o construcție solidă.

Anul 2021 a însemnat, pe lângă continuarea poveștii în România, dezvoltarea pe piețele externe. Și, nu știu alții cum sunt, însă eu când întâlnesc în străinătate un brand românesc mă bucur din toată inima.

Astfel, picătura care a umplut paharul a fost descoperirea de Aqua Carpatica în frigiderele unui magazin din centrul Salonicului.

Dacia

Tiberiu Octavian Mercurian: Nu numai că a reușit să se reinventeze însă brandul Dacia reușește să devină relevant pentru un public din ce în ce mai numeros.

Îmi place că este un brand fresh, că recunoaște și se adaptează rapid la noile tendințe, și că este o promisiune onorată.

Conduc un Duster, însă alegerea mea nu are nicio legătură cu validarea opțiunii mele. Pur și simplu îmi place ceea ce face Dacia, de la produs, la comunicare, de la impactul pe care îl are în economia românească la implicarea în diversele comunități sociale.

Fan Courier

Tiberiu Octavian Mercurian: Local. Cool. Implicat. A crescut odată cu dezvoltarea comerțului online din ultimul an, însa ceea ce m-a determinat să îl aleg este implicarea în educație.

Fan Courier trimite copii din zone sărace la școală. Singura șansă a acestei societăți de a ieși din starea actuală este educația. Mă înclin în fața celor care aleg să investească în educație și în cultură pentru că ei se gândesc la „mâinele” nostru, al tuturor, la un „mâine” mai bun. Mulțumesc, Fan Courier.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Marius Luican, antreprenor și fondator Reveal Marketing Research: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Antreprenor și marketer pasionat, Marius Luican a acumulat o experiență de 15 ani în cercetare de piață si marketing. De numele său se leagă compania de consultanță și de cercetare de piață, Reveal Marketing Research, al cărei fondator este.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii companiei, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții Reveal Marketing Research, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

3 branduri pe care le-a urmărit Marius Luican în 2021:

KAUFLAND

Marius Luican: Cel mai adaptat brand din domeniul Retail alimentar. De asemenea, admir foarte mult Kaufland pentru că se implică activ în programe de CSR, dar și faptul că acest brand a înțeles că proximitatea are și o dimensiune perceptuală, iar familiaritatea față de brand, îl poate convinge pe consumator că respectivul brand, poate fi demn de toată considerația și încrederea din partea acestuia.

Kaufland redesenează întreaga geografie de brand și e un exemplu de experiență grozavă a clientului, atât în mediul online, dar mai ales în magazine.

VISA

Marius Luican: Cu o comunicare consistentă, umanizată și individualizată, Visa a reușit să îmi atragă atenția. Dintr-o comunicare de categorie a exploatat extraordinar momentul Covid-19, aducând astfel brandul mai aproape de consumator.

#Susținemafacerilemici din România. Respect brandurile care în plină perioadă pandemică, înțeleg că uneori like-urile nu sunt de ajuns și continuă să ajute efectiv. Prina această campanie, Visa se asigură că afacerea locală la care un client ține, rămâne deschisă pentru cât mai multe zile de aici înainte.  

MONEY BISTRO

Marius Luican: Cred că România are nevoie de educație financiară. Tocmai de aceea, cel de-al treilea brand pe care l-am urmărit în 2021 este Money Bistro și al său Money Chat.

Prin Money Chat, primul podcast despre nevoile și poveștile financiare ale românilor, s-a reușit cu succes adaptarea trendurilor, cu atât mai mult cu cât în anul 2021, acest tip de content a crescut mult ca atractivitate, usage și relevanță.

Continue Reading

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Luminița Boștinaru, International Marketing Manager la Valvis Holding: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Cu o experiență de aproape 20 de ani, ancorată în strategie de comunicare, campanii integrate, construire și creare de branduri, alături de o înțelegere completă de business, Luminița Boștinaru se consideră un brand expert focusat pe rezultate. De-a lungul timpului, ea a fost implicată în lansarea și consolidarea Vodafone ca unul dintre cele mai puternice branduri de telecom din România, unde a petrecut 12 ani, iar în prezent contribuie la introducerea cu succes pe piețele globale a binecunoscutului brand de apă minerală AQUA Carpatica.

3 branduri pe care Luminița Boștinaru le-a urmărit în 2021:

Saysh by Allison Felix

Luminița Boștinaru: Mereu am fost motivată de povești bine spuse și de oameni inspiraționali. De aceea cred că am fost mișcată de povestea brandului Saysh.  

Pe scurt, deoarece nu știu cât de cunoscut este: în momentul în care a rămas însărcinată, Nike i-a propus lui Allison Felix diminuarea contractului de sponsorizare cu 70% spunând-i: “Know your place and just run”. Atunci, a incetat contractul cu Nike și și-a creat propriul ei brand de running shoes cu sloganul “I know my place”, ajungând în perioada următoare cea mai premiată atletă americană (11 medalii olimpice). Și nu s-a oprit aici, ci a devenit vocea sportivelor care devin mame, ducând la modificarea condițiilor de protejare a noilor mame în contractele de sponsorizare.

Tazz by eMAG

Luminița Boștinaru: Cu o comunicare fresh, constantă și prezentă în mediul online, Tazz by eMAG a reușit să îmi atragă atenția.  Se vede că se investește foarte mult, reușind să aibă un advertising spumos și crafted. De altfel, eMAG își ține promisiunile făcute consumatorilor, iar eu sunt un client eMAG constant și loial.

ING Bank

Luminița Boștinaru: Deoarece a continuat să aibă o comunicare consistentă și să ofere servicii user friendly. Testând serviciile câtorva bănci din România, am concluzionat că ING se apropie de ceea ce am nevoie și răspunde rapid cerințelor sau mă apăra de posibile atacuri de phishing.

Am un respect deosebit pentru toate brandurile care în ultimii 2 ani au continuat să fie prezente în viața consumatorilor, să ajute efectiv, să își ofere produsele și serviciile cât au putut de bine. Unele chiar au continuat să investească, să își diversifice portofoliile chiar dacă condițiile economice nu erau printre cele mai bune.

Continue Reading

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Cristian China-Birta, fondatorul agenției Kooperativa 2.0: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

De numele său se leagă prima carte despre influencer marketing din România: ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?”. Blogger consacrat, Cristian China-Birta este fondatorul agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0, trainer și speaker. În ultimii 15 ani, el a acordat consultanță pentru 500 de campanii cu și pentru influenceri. Totodată, a participat ca influencer la mai bine de 200 de campanii.

Cristian a ținut peste 150 de cursuri de social media la solicitarea companiilor și agențiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente în care subiectul principal a fost social media și comunicarea. De asemenea, a publicat peste 13.000 de postari și articole pe blogul său, cristianchinabirta.ro, pe care scrie din 2007.

3 branduri pe care le-a urmărit Cristian China-Birta în 2021:

Zoom

Cristian China-Birta: După explozia extraordinară din 2019-2020 (și asta un studiu de caz în sine, atât de pe linie de marketing cât și pe capitalizarea contextului de business), eram extrem de curios să văd cum se vor ”așeza” cei de la Zoom pe imensul capital proaspăt câștigat. Aceasta a fost marea lor provocare în 2021, să pară un brand zglobiu așa cum era până acum, în timp ce înghițea cu o poftă teribilă milioane și milioane de conturi noi. Din ce văd până acum, s-au achitat foarte bine de sarcină.

Bitdefender

Cristian China-Birta: Unul din brandurile mele preferate. Care în ultimii ani au făcut ceea ce trebuie să facă un brand de securitate informațională: a apăsat foarte puternic pedala de accelerației a strategiei de marketing pe zona pericolelor digitale. Cu multe incursiuni în noi tehnici de atac informatic în context de pandemie. Și totul explicat pe înțelesul tuturor. Ceea ce a constituit un mare ajutor pentru cei interesați de astfel de chestiuni.

Dacia

Cristian China-Birta: Dacă în urmă cu doar 5 ani cineva ar fi zis că Dacia va reuși să vândă mașini online, 99 de oameni din 100 ar fi râs. Acum nu mai râde nimeni. Căci Dacia chiar vinde mașini online. Și vinde bine. Doar dacă ne uităm la uluitorul succes al comenzilor pentru Spring și este de ajuns. Am un mare respect pentru ce au făcut cei de la Dacia pe zona digitală și cred cu tărie că sunt un deschizător de drumuri care poate fi o inspirație și pentru alte branduri.

Continue Reading

Trending