Connect with us

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Adina Rotileanu, director de marketing al Sodexo BRS Romania: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Adina Rotileanu este director de marketing al Sodexo BRS Romania din 2018, unul dintre principalii jucători din domeniul beneficiilor extrasalariale. În cei peste 20 de ani de experiență acumulați în domenii variate, ea spune că a învățat că abordarea transdisciplinară este cheia înțelegerii comportamentului consumatorilor.

Branduri urmărite de Adina Rotileanu in 2021:

Cărturești

Adina Rotileanu: Cu un concept nou și inovator înca de la lansare, Cărturești aduce în librăriile sale, pe lângă cărți și atmosferă caldă, accesorii de lectură sau de ceai, decoraţiuni, jucării/ jocuri, obiecte de design, gadgeturi și alte produse ingenioase.

Cu mic cu mare, profităm de fiecare oportunitate să îi vizităm magazinele și nu încetează să mă surprindă plăcut cu noile produse și servicii pe care le pune la dispoziția clienților săi. Faptul că poți comanda anumite cărți care nu sunt disponibile în magazine sau în stoc mi-a dat posibilitatea să citesc mult mai repede decât în trecut, când trebuia să fac multă cercetare pentru a găsi platforma de pe care să pot comanda cartea căutată.

Pentru noi, an de an manualele școlare au fost o adevărată provocare. În 2021, totuși, am avut o surpriză foarte plăcută cu unul dintre copii mei, din generația primei ‘clase 0’. Mai precis, printr-un parteneriat al școlii cu Cărturești, la începutul anului școlar am avut posibilitatea să-i comand manualele școlare de la Cărturești, care ne-au și fost livrate în ziua următoare.

Din punctul meu de vedere, Cărturești e un exemplu de experiență grozavă a clientului, atât online, dar mai ales în librării.

Mastercard

Adina Rotileanu: Admir foarte mult companiile care se implică activ în programe de sustenabilitate. Pe lângă valoarea pe care o aduce în mod constant încurajării digitalizării și plății cu cardul, Mastercard a derulat în timpul pandemiei o campanie foarte importantă pentru HoReCa. Un domeniu care a fost foarte afectat pe timpul pandemiei, prin închiderea restaurantelor fie chiar și temporară, iar Mastercard le-a propus un program educațional complex prin care să se poată adapta rapid la provocările generate de pandemie și pentru relansarea afacerilor.

Mai mult, implicarea și parteneriatul Mastercard cu Asociația Dăruiește Viață prin colaborarea în 2021 cu cel mai prestigios institut medical din lume, respectiv cu Institutul Armstrong pentru Siguranța și Calitatea Pacienților din cadrul Johns Hopkins, a permis desfășurarea unor sesiuni educaționale pentru asociație, dedicate siguranței pacienților.

Mega Image

Adina Rotileanu: În calitate de client care apreciază atât diversitatea produselor cât și posibilitatea comenzilor online, am urmărit cu interes dezvoltarea Mega Image, de la concept store și proximitate până la adaptarea rapidă la contextul actual și livrarea acasă a produselor comandate online.

În același timp, mi-a atras atenția faptul că Mega Image investește în producătorii locali și că are un proces foarte bine pus la punct de eliminare a risipei alimentare, atât prin modul în care se pun produsele la raft cât și printr-o politică de prețuri adecvată.

Cea mai recentă campanie a lor ‘cel mai bine cheltuit leu’ cu leul animat care îndrumă clienții în ‘Mega Regatul ofertelor’ mi se pare foarte inspirată, cu folosirea elementelor de brand la un alt nivel, original și atractiv.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Marius Luican, antreprenor și fondator Reveal Marketing Research: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Antreprenor și marketer pasionat, Marius Luican a acumulat o experiență de 15 ani în cercetare de piață si marketing. De numele său se leagă compania de consultanță și de cercetare de piață, Reveal Marketing Research, al cărei fondator este.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii companiei, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții Reveal Marketing Research, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

3 branduri pe care le-a urmărit Marius Luican în 2021:

KAUFLAND

Marius Luican: Cel mai adaptat brand din domeniul Retail alimentar. De asemenea, admir foarte mult Kaufland pentru că se implică activ în programe de CSR, dar și faptul că acest brand a înțeles că proximitatea are și o dimensiune perceptuală, iar familiaritatea față de brand, îl poate convinge pe consumator că respectivul brand, poate fi demn de toată considerația și încrederea din partea acestuia.

Kaufland redesenează întreaga geografie de brand și e un exemplu de experiență grozavă a clientului, atât în mediul online, dar mai ales în magazine.

VISA

Marius Luican: Cu o comunicare consistentă, umanizată și individualizată, Visa a reușit să îmi atragă atenția. Dintr-o comunicare de categorie a exploatat extraordinar momentul Covid-19, aducând astfel brandul mai aproape de consumator.

#Susținemafacerilemici din România. Respect brandurile care în plină perioadă pandemică, înțeleg că uneori like-urile nu sunt de ajuns și continuă să ajute efectiv. Prina această campanie, Visa se asigură că afacerea locală la care un client ține, rămâne deschisă pentru cât mai multe zile de aici înainte.  

MONEY BISTRO

Marius Luican: Cred că România are nevoie de educație financiară. Tocmai de aceea, cel de-al treilea brand pe care l-am urmărit în 2021 este Money Bistro și al său Money Chat.

Prin Money Chat, primul podcast despre nevoile și poveștile financiare ale românilor, s-a reușit cu succes adaptarea trendurilor, cu atât mai mult cu cât în anul 2021, acest tip de content a crescut mult ca atractivitate, usage și relevanță.

Continue Reading

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Luminița Boștinaru, International Marketing Manager la Valvis Holding: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Cu o experiență de aproape 20 de ani, ancorată în strategie de comunicare, campanii integrate, construire și creare de branduri, alături de o înțelegere completă de business, Luminița Boștinaru se consideră un brand expert focusat pe rezultate. De-a lungul timpului, ea a fost implicată în lansarea și consolidarea Vodafone ca unul dintre cele mai puternice branduri de telecom din România, unde a petrecut 12 ani, iar în prezent contribuie la introducerea cu succes pe piețele globale a binecunoscutului brand de apă minerală AQUA Carpatica.

3 branduri pe care Luminița Boștinaru le-a urmărit în 2021:

Saysh by Allison Felix

Luminița Boștinaru: Mereu am fost motivată de povești bine spuse și de oameni inspiraționali. De aceea cred că am fost mișcată de povestea brandului Saysh.  

Pe scurt, deoarece nu știu cât de cunoscut este: în momentul în care a rămas însărcinată, Nike i-a propus lui Allison Felix diminuarea contractului de sponsorizare cu 70% spunând-i: “Know your place and just run”. Atunci, a incetat contractul cu Nike și și-a creat propriul ei brand de running shoes cu sloganul “I know my place”, ajungând în perioada următoare cea mai premiată atletă americană (11 medalii olimpice). Și nu s-a oprit aici, ci a devenit vocea sportivelor care devin mame, ducând la modificarea condițiilor de protejare a noilor mame în contractele de sponsorizare.

Tazz by eMAG

Luminița Boștinaru: Cu o comunicare fresh, constantă și prezentă în mediul online, Tazz by eMAG a reușit să îmi atragă atenția.  Se vede că se investește foarte mult, reușind să aibă un advertising spumos și crafted. De altfel, eMAG își ține promisiunile făcute consumatorilor, iar eu sunt un client eMAG constant și loial.

ING Bank

Luminița Boștinaru: Deoarece a continuat să aibă o comunicare consistentă și să ofere servicii user friendly. Testând serviciile câtorva bănci din România, am concluzionat că ING se apropie de ceea ce am nevoie și răspunde rapid cerințelor sau mă apăra de posibile atacuri de phishing.

Am un respect deosebit pentru toate brandurile care în ultimii 2 ani au continuat să fie prezente în viața consumatorilor, să ajute efectiv, să își ofere produsele și serviciile cât au putut de bine. Unele chiar au continuat să investească, să își diversifice portofoliile chiar dacă condițiile economice nu erau printre cele mai bune.

Continue Reading

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Cristian China-Birta, fondatorul agenției Kooperativa 2.0: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

De numele său se leagă prima carte despre influencer marketing din România: ”Ce ne facem, domle, cu influencerii ăștia?”. Blogger consacrat, Cristian China-Birta este fondatorul agenției de comunicare integrată Kooperativa 2.0, trainer și speaker. În ultimii 15 ani, el a acordat consultanță pentru 500 de campanii cu și pentru influenceri. Totodată, a participat ca influencer la mai bine de 200 de campanii.

Cristian a ținut peste 150 de cursuri de social media la solicitarea companiilor și agențiilor, fiind speaker la mai mult de 100 de evenimente în care subiectul principal a fost social media și comunicarea. De asemenea, a publicat peste 13.000 de postari și articole pe blogul său, cristianchinabirta.ro, pe care scrie din 2007.

3 branduri pe care le-a urmărit Cristian China-Birta în 2021:

Zoom

Cristian China-Birta: După explozia extraordinară din 2019-2020 (și asta un studiu de caz în sine, atât de pe linie de marketing cât și pe capitalizarea contextului de business), eram extrem de curios să văd cum se vor ”așeza” cei de la Zoom pe imensul capital proaspăt câștigat. Aceasta a fost marea lor provocare în 2021, să pară un brand zglobiu așa cum era până acum, în timp ce înghițea cu o poftă teribilă milioane și milioane de conturi noi. Din ce văd până acum, s-au achitat foarte bine de sarcină.

Bitdefender

Cristian China-Birta: Unul din brandurile mele preferate. Care în ultimii ani au făcut ceea ce trebuie să facă un brand de securitate informațională: a apăsat foarte puternic pedala de accelerației a strategiei de marketing pe zona pericolelor digitale. Cu multe incursiuni în noi tehnici de atac informatic în context de pandemie. Și totul explicat pe înțelesul tuturor. Ceea ce a constituit un mare ajutor pentru cei interesați de astfel de chestiuni.

Dacia

Cristian China-Birta: Dacă în urmă cu doar 5 ani cineva ar fi zis că Dacia va reuși să vândă mașini online, 99 de oameni din 100 ar fi râs. Acum nu mai râde nimeni. Căci Dacia chiar vinde mașini online. Și vinde bine. Doar dacă ne uităm la uluitorul succes al comenzilor pentru Spring și este de ajuns. Am un mare respect pentru ce au făcut cei de la Dacia pe zona digitală și cred cu tărie că sunt un deschizător de drumuri care poate fi o inspirație și pentru alte branduri.

Continue Reading

Trending