Connect with us

#BooksTalk

Ce citește Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager și EMEA SVP la VTEX

Published

on

LeadersTalk își continuă seria de articole #BooksTalk, rubrică în cadrul căreia vă prezentăm preferințele în materie de cărți de business ale unor oameni cheie din peisajul de afaceri autohton și internațional.

Astăzi, Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP la VTEX, platforma internațională de comerț enterprise. 

Cu peste 14 ani de experiență în construirea și creșterea de businessuri de comerț, de-a lungul timpului Cristi a creat, lansat și gestionat proiecte online de top din Europa Centrală și de Est. Experiența lui include lideri din piața de fashion precum Coty Cosmetics, Otter sau Lensa, dar și start-up-uri la a căror construcție a contribuit.

Cu un background educațional care include atât elemente de business, cât și de software development, Cristi are o perspectivă completă asupra pieței de comerț digital.

„Cărțile de business sunt ca un consultant: cele slabe îți pot irosi atenția și timpul, cele bune te pot ajuta să treci la nivelul următor. Din experiență, cele mai bune cărți și cei mai buni consultanți oferă aceleași lucruri: autoritate, aplicabilitate și rezultate.” – Cristi Movilă

Delivering Happiness: A Path to Profits, Passion, and Purpose – Tony Hsieh

Cristi Movilă: Delivering Happiness rămâne pentru mine o carte esențială pentru construcția culturii unei companii. La momentul publicării, Toni Hsieh era unul dintre cei mai importanți oameni din industria digitală și un om de business pe care-l urmăream constant. Fondator al LinkExchange și CEO al Zappos, Hsieh și-a centrat cartea pe o lecție pe care am aplicat-o cu fiecare nouă provocare profesională.

Teoria lui este că, indiferent de obiectivele noastre personale și de business, scopul nostru final rămâne fericirea, o fericire care e la fel de dependentă de realizările personale, cât este de mediul de lucru. Pentru a putea traduce fericirea în ceva ce poți aplica în activitatea de management, trebuie să oferi angajaților și partenerilor autonomie, posibilități de a progresa, conectare autentică și un scop real, pentru care să poată colabora. 

Același lucru se aplică și clienților pentru care o experiență plăcută și o conexiune reală cu compania vor conta mult mai mult decât un marketing agresiv. Practic, cuvântul cheie aici este „experiență”. Până la urmă, orice magazin poate vinde orice produs, dar numai companiile de top fac tot posibilul pentru fericirea clienților lor, de la aducerea unor produse care nu mai sunt în stoc, la o livrare impecabilă și un suport pe măsură. Zappos ajunsese inclusiv să comande anumite produse de la concurență, doar pentru a putea oferi clienților exact ce își doreau.

În plus, Hsieh este un puternic avocat al învățării continue, atât la nivel de management, cât și la nivel de angajat, indiferent de poziția ocupată în companie.

Good to Great: Why Some Companies Make the Leap…And Others Don’t – Jim Collins

Cristi Movilă: În ciuda „vârstei” cărții, Good to Great surprinde foarte bine etapele necesare construcției unei companii de succes. Collins definește succesul ca fiind performanța financiară susținută, însă cred că multe din sfaturile din carte pot ajuta companiile și din alte puncte de vedere. 

Pentru a putea face pasul de la o companie „bună” la o companie de succes, autorul identifică o serie de factori care între timp au devenit standard în toate companiile mari. Unul dintre ei mi-a atras atenția și l-am aplicat în toate companiile în care am fost implicat – răspunde întotdeauna la întrebarea „Cine” și de-abia apoi la întrebarea „Ce”. Cu alte cuvinte, secretul succesului nu constă în a avea obiective fixe, ci în a găsi oameni care să le îndeplinească. Ai nevoie de oameni foarte buni care să te ajute să definești acele noi obiective și  apoi să le atingi.

Collins face o analogie bună cu un autobuz: adevărații lideri vor găsi oameni buni care să-i conducă într-o destinație inedită, mai degrabă decât să-și aleagă o destinație fixă și să caute un șofer pentru ea.

The Everything Store: Jeff Bezos and the Age of Amazon by Brad Stone

Cristi Movilă: Cred că succesul Amazon nu mai este niciun secret, însă povestea din spatele lui s-ar putea să fie. The Everything Store detaliază atât mișcările inovatoare de business ale fondatorului Amazon, cât și modelele de distribuție și livrare care au transformat Amazon dintr-un magazin de cărți în regele magazinelor online.

Câteva dintre lecțiile cărții par a fi comune astăzi, însă foarte puțini aleg să le aplice. De exemplu, Amazon s-a concentrat întotdeauna pe clienți, nu pe concurenți sau strategiile competitive. Lucrul acesta se vede și acum: Amazon are sute de milioane de clienți și niciun competitor real în SUA sau Europa. Cartea explică și de ce piața de carte a fost un bun punct de plecare pentru Bezos: era o piață standardizată cu distribuitori mari și concurenți puțini.

Poate că cea mai importantă lecție din carte rămâne matricea de decizie a lui Bezos, ceva numit „modelul de minimizare a regretului”. Practic, fondatorul Amazon ne spune simplu: un lucru merită cu adevărat făcut doar dacă, peste ani, vei regreta că nu l-ai făcut. Ca lider, un astfel de model te poate ajuta să iei mai ușor deciziile care îți pot ajuta compania să crească de la „un alt competitor” la “lider de piață”.

Susține proiectele LeadersTalk.ro

Susține și tu dezvoltarea și continuitatea proiectelor LeadersTalk.ro. 

LeadersTalk este o publicație reprezentativă pentru mediul de business. 

Aici, sunt prezentate poveștile unor antreprenori locali și internaționali, cu afaceri aflate în diferite faze de dezvoltare, atât startupuri cât și companii mature, bine ancorate în realitate. 

Interviurile realizate pornesc de la o nevoie acută de informație care se manifestă în mediul de afaceri autohton.

Pentru sponsorizarea rubricilor și parteneriate, vă rugăm să ne scrieți pe adresa: marketing@leaderstalk.ro


Vă susțin cu
Vă susțin cu
Vă susțin cu
Thank you very much !

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN NICOARĂ, CEO BRIGHT SPACES

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI BLAJ, COFONDATOR ATTA SYSTEMS

AFLĂ CE CITEȘTE LUCA MATEESCU, GENERAL MANAGER LIME

AFLĂ CE CITEȘTE MIKE PARSONS, CEO QUALITANCE

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN ENACHE, CEO OMNIPERFORM

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN FLOREA, CEO CONNECTIONS

AFLĂ CE CITEȘTE GABRIEL PAVEL, DIRECTOR REGIONAL FUJITSU

AFLĂ CE CITEȘTE RALUCA JIANU, MANAGING PARTNER EPIC VISITS

AFLĂ CE CITEȘTE CARMEN DUMITRU, MANAGER GENERAL ACVATIC BEBE CLUB

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GURAN, CEO GURAN CONSULTING GLOBAL

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN DECA, COFONDATOR DECALEX

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GHIȚĂ, COFONDATOR SYPHER

AFLĂ CE CITEȘTE NICOLETA SCARLAT, EISBERG ROMANIA

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI URSACHI, COFONDATOR STAILER

AFLĂ CE CITEȘTE SORIN NICOLAU, CEO-UL CLINICILE OANA NICOLAU

AFLĂ CE CITEȘTE IONUȚ PĂTRĂHĂU, COFONDATOR SEEDBLINK

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN BADEA, CEO-UL EJOBS

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN NICOLA, CEO-UL INVESTPOINT

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#BooksTalk

Ce citește Alexandru Radu, Head of Business Growth al Arggo

Published

on

Alexandru Radu este Head of Business Growth la Arggo, una din cele mai active companii românești în domeniul digitalizării proceselor de afaceri. Arggo propune un model “time-as-a-service” prin intermediul platformei timeqode.com pentru a ajuta companiile să recâștige timpul pierdut cu activități repetitive și să îl reinvestească mai eficient.

„Pentru că digitalizarea ne împinge permanent în direcția adaptării și a eficientizării timpului, personal prefer să ascult varianta audiobook a cărților preferate. În acest fel toți timpii morți petrecuți în trafic, la cumpărături sau la alergarea de dimineață se transformă în călătorii plăcute în universul autorilor preferați, dispărând și tipica scuză că nu am avut timp să citesc”, mărturisește Alexandru Radu.

Start with Why de Simon Sinek

Alexandru Radu: De ce unele persoane sau companii au mai mult succes decât altele?

De obicei atunci când încercăm să creăm un nou concept, un produs, o idee de business, sau chiar o companie, pornim la drum cu întrebarea “Ce?” – ce am vrea să producem sau să vindem sau să comunicăm? Uneori ajungem să ne punem și problema “Cum?” vom face acest lucru, însă din păcate de prea puține ori ajungem sa ne gândim și “De ce?”. Simon Sinek ne arată cum liderii de succes inversează drumul clasic și pornesc întodeauna de la întrebarea “De Ce?”. De la Steve Jobs, fondatorul Apple, cel care a reușit să revoluționeze o întreagă industrie prin conceptele inovative propuse, la frații Wright, care au efectuat primul zbor controlat din lume în anul 1903 și până la Martin Luther King, liderul luptei pentru drepturile civile ale persoanelor de culoare din SUA, cu toții au avut un lucru în comun: au început cu “De ce?”. Prin acest mod de gândire și comunicare, adevarații lideri reușesc să  reunească echipe motivate, comunităti implicate sau clienți fideli în jurul unei idei, unui scop comun bine definit.

Studiile arată că peste 80% din persoane sunt nemulțumite cu slujba lor, pe care o găsesc plictisitoare sau monotonă. Simon ne povestește însă pilda pietrarului care lucreaza din greu și foarte monoton la un zid, dar este foarte fericit pentru că știe că își aduce contribuția la construcția unei “Catedrale”, un proiect, un scop superior, un răspuns la întrebarea “De ce?” care depășește simpla lui condiție și care îl motivează.

The 7 Habits of Higly Effective People de Stephen R. Covey

Alexandru Radu: Cartea scrisă de Stephen R. Covey este o încununare a cărților de dezvoltare personală care ascunde în spatele unor deprinderi o întreagă filozofie de viață atât din perspectivă personală cât și profesională. Indiferent de domeniul în care activăm, ajungem la un moment în viață în care căutăm structură, ordine și eficiență.

Primele 3 deprinderi se referă la victoria personală, la controlul propriei vieți, esența evoluției caracterului, și permit trecerea de la o atitudine de dependență la una de independență. Învățăm cum să fim proactivi, să luăm inițiativa și să ne asumăm responsabilități. Cum să aplicăm principii de leadership personal, pornind în viață cu înțelegerea clară a destinației și cum să ne definim propria declarație de misiune personală, un alt mod de reprezentare a conceptelor prezentate in cartea “Start with Why” amintită mai sus. Sau cum să și ducem la bun sfârșit principiile definite anterior printr-un management personal de calitate, punând prioritățile pe primul loc.

Dupa cucerirea propriei independențe oferite de primele 3 principii, se creează baza pentru următoarele 3 deprinderi care se referă la victoria publică: munca în echipă, cooperarea și comunicarea. Pentru ca ultima deprindere să se refere la reînnoire, la evoluția continuă care creează spirala creșterii personale permanente.

Cartea poate reprezenta un ghid de viață pentru toate categoriile de cititori.

21 Lessons for the 21st Century de Yuval Noah Harari

Alexandru Radu: Faimoasa trilogie a lui Yuval Noah Harari este o lecție de istorie și filozofie care ne poartă în trecut – Sapiens, prezent – 21 Lessons for the 21st Century, și viitor – Homo Deus. Am ales-o pe cea care studiază prezentul și viitorul apropiat sub forma a 21 de subiecte fierbinți pentru umanitate pentru care autorul se lanseazâ în propriul stil în presupuneri, predicții și analize filozofice. Harari pornește de la subiecte de interes general precum munca, liberatatea, religia, războiul sau educația pe care le analizează în detaliu și oferă posibile perspective ale viitorului apropiat, uneori doar filozofice, alteori de-a dreptul distopice.

O analiză foarte interesantă în contextul eficientizării și digitalizării este cea din capitolul referitor la muncă și la modul în care piața muncii ar putea arăta în următorii 30 de ani, odată cu evoluțiile din domenii precum inteligență artificială, robotică sau biotehnologie. Discuția porneste de la frica unei părți a populației conform căreia în cateva zeci de ani miliarde de oameni ar putea deveni redundanți din punct de vedere economic, fiind înlocuiți de roboți sau de automatizare.

În repetate rânduri revoluțiile industriale au dovedit că fiecare pas al automatizării a eliberat oamenii de activități dificile însă le-a deschis noi orizonturi pentru folosirea abilităților lor. Cu toate acestea rămâne permanentă întrebarea dacă dintr-o societate în care oamenii erau exploatați pentru munca lor nu vom ajunge în viitorul apropiat într-un scenariu în care irelevanța să fie mai înspăimântătoare decât exploatarea. Vă las însă să descoperiți răspunsurile în compania lui Harari și a exemplelor sale superbe.

AFLĂ CE CITEȘTE DIANA CIOBĂNETE, COFONDATOR COMMONS ACCEL

AFLĂ CE CITEȘTE CORINA DIACONU, MANAGING DIRECTOR ABC HUMAN CAPITAL

AFLĂ CE CITEȘTE CORNELIU BODEA, CEO ADREM

AFLĂ CE CITEȘTE RAUL ȚĂRNARU, FONDATOR NOVARION

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU BOGDAN, CEO ROCA X

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTI MOVILĂ, EASTERN EUROPE GENERAL MANAGER & EMEA SVP LA VTEX

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN NICOARĂ, CEO BRIGHT SPACES

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI BLAJ, COFONDATOR ATTA SYSTEMS

AFLĂ CE CITEȘTE LUCA MATEESCU, GENERAL MANAGER LIME

AFLĂ CE CITEȘTE MIKE PARSONS, CEO QUALITANCE

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN ENACHE, CEO OMNIPERFORM

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN FLOREA, CEO CONNECTIONS

AFLĂ CE CITEȘTE GABRIEL PAVEL, DIRECTOR REGIONAL FUJITSU

AFLĂ CE CITEȘTE RALUCA JIANU, MANAGING PARTNER EPIC VISITS

AFLĂ CE CITEȘTE CARMEN DUMITRU, MANAGER GENERAL ACVATIC BEBE CLUB

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GURAN, CEO GURAN CONSULTING GLOBAL

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN DECA, COFONDATOR DECALEX

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GHIȚĂ, COFONDATOR SYPHER

AFLĂ CE CITEȘTE NICOLETA SCARLAT, EISBERG ROMANIA

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI URSACHI, COFONDATOR STAILER

AFLĂ CE CITEȘTE SORIN NICOLAU, CEO-UL CLINICILE OANA NICOLAU

AFLĂ CE CITEȘTE IONUȚ PĂTRĂHĂU, COFONDATOR SEEDBLINK

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN BADEA, CEO-UL EJOBS

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN NICOLA, CEO-UL INVESTPOINT

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

Continue Reading

#BooksTalk

Ce citește Diana Ciobănete, cofondator Commons Accel și Startup Raisers

Published

on

LeadersTalk își continuă seria de articole #BooksTalk, rubrică în cadrul căreia vă prezentăm preferințele în materie de cărți de business ale unor oameni cheie din peisajul de afaceri autohton, cu Diana Ciobănete.

La cei 26 de ani ai săi, Diana Ciobănete este cofondator și Director al Commons Accel, unul dintre cele mai cunoscute acceleratoare din Romania si cofondator Startup Raisers, o agenție de consultanță pentru startup-uri.

Lean Startup de Eric Ries

Diana Ciobănete: Cred cu tărie că orice antreprenor la început de drum trebuie să citească Lean Startup de Eric Ries. Este o carte care te poate pune pe drumul cel bun încă de la început și prezintă concepte ce se aplică foarte frecvent în lumea antreprenoriatului.

Pe lângă experiența practică, Lean Startup este una din cărțile din care eu am învățat cum să ajut startup-urile să se dezvolte.

Sell Like Crazy de Sabri Suby

Diana Ciobănete: Sell Like Crazy de Sabri Suby este o carte care te învață cum să îți vinzi produsul cel mai bine folosind concepte de acum 100 de ani, adaptate pe parcursul anilor până în zilele noastre. Pot spune că această carte mi-a oferit uneltele necesare să aplic strategii de succes în businessul meu, dar și în al startupurilor cu care lucrez.

Cum să construiești o aplicație de un miliard de dolari de George Berkowski

Diana Ciobănete: În zilele noastre aplicațiile Tech sunt cele mai căutate de investitori, iar în ajutorul antreprenorilor a venit George Berkowski cu Cum sa construiești o aplicație de un miliard de dolari.

Această carte este scrisă din experiența unui antreprenor care a reușit să creeze o aplicație de un miliard de dolari, dar și exemple ale unor provocări cu care s-au confruntat mari aplicații de succes, cum ar fi Instagram, Waze, WhatsApp sau Snapchat.

Susține proiectele LeadersTalk.ro

Susține și tu dezvoltarea și continuitatea proiectelor LeadersTalk.ro. 

LeadersTalk este o publicație reprezentativă pentru mediul de business. 

Aici, sunt prezentate poveștile unor antreprenori locali și internaționali, cu afaceri aflate în diferite faze de dezvoltare, atât startupuri cât și companii mature, bine ancorate în realitate. 

Interviurile realizate pornesc de la o nevoie acută de informație care se manifestă în mediul de afaceri autohton.

Pentru sponsorizarea rubricilor și parteneriate, vă rugăm să ne scrieți pe adresa: marketing@leaderstalk.ro


Vă susțin cu
Vă susțin cu
Vă susțin cu
Thank you very much !

AFLĂ CE CITEȘTE CORINA DIACONU, MANAGING DIRECTOR ABC HUMAN CAPITAL

AFLĂ CE CITEȘTE CORNELIU BODEA, CEO ADREM

AFLĂ CE CITEȘTE RAUL ȚĂRNARU, FONDATOR NOVARION

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU BOGDAN, CEO ROCA X

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTI MOVILĂ, EASTERN EUROPE GENERAL MANAGER & EMEA SVP LA VTEX

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN NICOARĂ, CEO BRIGHT SPACES

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI BLAJ, COFONDATOR ATTA SYSTEMS

AFLĂ CE CITEȘTE LUCA MATEESCU, GENERAL MANAGER LIME

AFLĂ CE CITEȘTE MIKE PARSONS, CEO QUALITANCE

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN ENACHE, CEO OMNIPERFORM

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN FLOREA, CEO CONNECTIONS

AFLĂ CE CITEȘTE GABRIEL PAVEL, DIRECTOR REGIONAL FUJITSU

AFLĂ CE CITEȘTE RALUCA JIANU, MANAGING PARTNER EPIC VISITS

AFLĂ CE CITEȘTE CARMEN DUMITRU, MANAGER GENERAL ACVATIC BEBE CLUB

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GURAN, CEO GURAN CONSULTING GLOBAL

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN DECA, COFONDATOR DECALEX

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GHIȚĂ, COFONDATOR SYPHER

AFLĂ CE CITEȘTE NICOLETA SCARLAT, EISBERG ROMANIA

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI URSACHI, COFONDATOR STAILER

AFLĂ CE CITEȘTE SORIN NICOLAU, CEO-UL CLINICILE OANA NICOLAU

AFLĂ CE CITEȘTE IONUȚ PĂTRĂHĂU, COFONDATOR SEEDBLINK

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN BADEA, CEO-UL EJOBS

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN NICOLA, CEO-UL INVESTPOINT

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

Continue Reading

#BooksTalk

Ce citește Corina Diaconu, Managing Director al ABC Human Capital

Published

on

LeadersTalk își continuă seria de articole #BooksTalk, rubrică în cadrul căreia vă prezentăm preferințele în materie de cărți de business ale unor oameni cheie din peisajul de afaceri autohton, cu Corina Diaconu, Managing Director, ABC Human Capital.

Corina Diaconu a absolvit Facultatea de Drept din cadrul Universității de stat Nicolae Titulescu, din Craiova în 2002. Ulterior, ea a urmat cursurile de master în cadrul SNSPA București și Institute of Leadership and Management UK. Cariera sa începe în 2004, când îmbină cu plăcere coordonarea programelor de training cu recrutarea. Un an mai târziu, pune temeliile companiei de recrutare și executive search ABC Human Capital.

Inteligența Emoțională de Daniel Goleman

Corina Diaconu: Este o carte care face parte din categoria cărți clasice pentru HR și ar trebui să se regăsească în biblioteca oamenilor din industrie și nu numai. În opinia mea, este vital ca organizațiile și leaderii să înțeleagă noul context al pieței și să integreze cu succes conceptele care țin de inteligența umană înnăscută (IQ) alaăuri de cele referitoare la inteligența emoțională (EQ).

Din fericire, multe organizații conștientizează importanța EQ-ului tocmai de aceea competențele inteligenței emoționale au devenit criterii de angajare și promovare. Procesele de recrutare și retenție în companii trebuie să pornească de la o bună înțelegere a pieței, a oamenilor, a competențelor lor, a factorilor motivatori și a generațiilor din care fac parte. Companiile care își doresc să aibă angajați de succes trebuie să învețe să acorde o atenție sporită cumulului de valori pe care îl reprezintă membrii echipelor lor.

Perfect Pitch: The art of Selling Ideas and winning New Business de Jon Steel

Corina Diaconu: Această carte se adresează tuturor, nu doar celor care par vizați de ea și anume cei care activează în marketing, creație sau client service. Indiferent de industria în care activăm, trebuie să știm cum să ne construim strategii de succes în sales, fiind vital să cunoaștem ce își doresc clienții noștri, la ce reacționează și de ce anume sunt deranjați. Jon Steel ne dezvăluie câteva dintre secretele sale și ne explică modul în care putem crea prezentări care să aducă new business în companie pornind de la … cucerirea inimii și a minții interlocutorilor. Cartea este structurată pe modelul “ce trebuie să facem și ce nu” în abordarea potențialilor clienți.

Folosindu-se de exemple concrete din experiența sa cu companii foarte mari, cartea ajută foarte mult tocmai pentru că pune accent pe o zonă de aplicabilitate, nu doar pe aspecte pur teoretice. În felul acesta companiile se pot identifica cu situații de genul celor povestite de el și vor știi ce strategii au fost de succes și care ar trebui evitate pe viitor.

Into the Magic Shop de Dr. James Doty

Corina Diaconu: O carte emoționantă prin povestea ei pur motivațională este “Into the Magic Shop” scrisă de Dr. James Doty, profesor la Universitatea Stanford. Cartea poate fi inspirațională pentru toți cei care cred că pentru a reuși ai nevoie de un start reușit în viață. El ne demostrează cum, crescând în condiții extrem de grele a reușit să obțină succese remarcabile devenind un reputat neurochirurg.

Parțial lucrare științifică, parțial volum de memorii, cartea este încărcată de emoție și curaj în descoperirea și înțelegerea faptului că puterea stă în fiecare dintre noi și că doar de noi depinde cum ne folosim resursele pentru a reuși.

Susține proiectele LeadersTalk.ro

Susține și tu dezvoltarea și continuitatea proiectelor LeadersTalk.ro. 

LeadersTalk este o publicație reprezentativă pentru mediul de business. 

Aici, sunt prezentate poveștile unor antreprenori locali și internaționali, cu afaceri aflate în diferite faze de dezvoltare, atât startupuri cât și companii mature, bine ancorate în realitate. 

Interviurile realizate pornesc de la o nevoie acută de informație care se manifestă în mediul de afaceri autohton.

Pentru sponsorizarea rubricilor și parteneriate, vă rugăm să ne scrieți pe adresa: marketing@leaderstalk.ro


Vă susțin cu
Vă susțin cu
Vă susțin cu
Thank you very much !

AFLĂ CE CITEȘTE CORNELIU BODEA, CEO ADREM

AFLĂ CE CITEȘTE RAUL ȚĂRNARU, FONDATOR NOVARION

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU BOGDAN, CEO ROCA X

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTI MOVILĂ, EASTERN EUROPE GENERAL MANAGER & EMEA SVP LA VTEX

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN NICOARĂ, CEO BRIGHT SPACES

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI BLAJ, COFONDATOR ATTA SYSTEMS

AFLĂ CE CITEȘTE LUCA MATEESCU, GENERAL MANAGER LIME

AFLĂ CE CITEȘTE MIKE PARSONS, CEO QUALITANCE

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN ENACHE, CEO OMNIPERFORM

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN FLOREA, CEO CONNECTIONS

AFLĂ CE CITEȘTE GABRIEL PAVEL, DIRECTOR REGIONAL FUJITSU

AFLĂ CE CITEȘTE RALUCA JIANU, MANAGING PARTNER EPIC VISITS

AFLĂ CE CITEȘTE CARMEN DUMITRU, MANAGER GENERAL ACVATIC BEBE CLUB

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GURAN, CEO GURAN CONSULTING GLOBAL

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN DECA, COFONDATOR DECALEX

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GHIȚĂ, COFONDATOR SYPHER

AFLĂ CE CITEȘTE NICOLETA SCARLAT, EISBERG ROMANIA

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI URSACHI, COFONDATOR STAILER

AFLĂ CE CITEȘTE SORIN NICOLAU, CEO-UL CLINICILE OANA NICOLAU

AFLĂ CE CITEȘTE IONUȚ PĂTRĂHĂU, COFONDATOR SEEDBLINK

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN BADEA, CEO-UL EJOBS

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN NICOLA, CEO-UL INVESTPOINT

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

Continue Reading

Trending