Connect with us

#IT Revolution

Cum arată anul 2021 în cifre pentru compania de tehnologie 2Performant

Published

on

Un an de la listarea pe Bursa de Valori București și o operațiune de majorare de capital derulată cu succes, organizarea companiei în 2 Business Units, dar și numeroase campanii de afiliere și parteneriate noi, toate au marcat anul 2021 pentru compania de tehnologie 2Performant, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P).

2Performant este un marketplace bazat pe o platformă tehnologică dezvoltată in-house prin care profesioniști în marketingul digital colaborează cu magazinele online. Platforma ajută aceste două categorii de utilizatori să se descopere reciproc și să colaboreze la cost pe vânzare, asigurând prin tehnologie întreg suportul contractual și comercial, dar și măsurarea și atribuirea traficului și a vânzărilor.

În 2021, 2Performant a intermediat 21.300 de relații de business productive între 800 de magazine online din 30 de industrii și 7.900 de afiliați. Relațiile productive înseamnă că traficul trimis de un afiliat s-a materializat într-un client care a plasat o comandă unui magazin online.

Totodată, la începutul lunii noiembrie 2Performant depășea pragul de 1 milion de vânzări generate în 2021, atât cât realizase pe tot parcursul anului anterior, astfel că până la finalul anului curent estimările arată că vor fi depășite 1,3 milioane de vânzări. Rezultatul este unul spectaculos în contextul în care în mod tradițional luna noiembrie este cea cu cele mai multe vânzări din an datorită evenimentului Black Friday.

În primele 11 luni ale acestui an, 2Performant.com a însemnat:

  • 61,2 milioane de click-uri, adică peste 5,5 milioane pe lună, ceea ce se traduce prin trafic de calitate trimis către magazinele online;
  • Un indice de vânzări de aproape 16 euro. Cu alte cuvinte, în medie, în 2021, un magazin care a investit un 1 euro în afiliere în cadrul rețelei 2Performant, a încasat aproape 16 euro;
  • Rata de conversie medie de 2,2%;
  • Valoare medie a coșului de cumpărături de 52,92 euro per coș, într-un magazin online, în creștere cu 6,4% față de aceeași perioadă a anului trecut;
  • Categoriile de produse cu cel mai mare număr de vânzări: Fashion cu peste 318.000 vânzări, Books Movies & Music cu peste 284.000 de vânzări, Beauty cu peste 125.000 de vânzări, Pharma cu peste 123.000 de vânzări, Electronics IT & C cu peste 71.000 de vânzări.

Gamificarea în afiliere și 2 competiții importante în 2021

Cu o experiență de peste 9 ani în organizarea de competiții pentru afiliați, 2Performant a propus anul acesta conceptul de gamificare profesională în marketing. Compania a organizat competiții motivante, bazate pe transparență totală și clasamente publice urmărind criterii specifice afilierii, precum rata de conversie, valoarea vânzărilor generate sau volumul de trafic trimis.

Cel mai recent exemplu este Open World, în care 65 de afiliați de top au devenit concurenți într-o cursă cu etape, provocări și rezultate cât se poate de concrete. Open World reprezintă o competiție cu o miză de business serioasă, în care după 11 săptămâni au fost generate vânzări de 11,6 milioane de euro pentru magazine online din 2Performant și comisioane de 735.000 euro pentru afiliați.

Tot pe ideea de competiție, performanță și recunoaștere a meritelor s-a bazat și Liga Națională de Marketing, organizată la începutul anului, devenind prima competiție din România dedicată marketingului pe echipe. Specialiștii în digital au format echipe cu magazinele online, iar timp de 4 săptămâni, 12 echipe au concurat și au generat peste 9.000 de vânzări în valoare de peste 350.000 de euro.

Black Friday extins și vânzări de peste 6,9 milioane euro în 2 săptămâni

Aflat la intersecția dintre comerțul online și marketingul digital, două industrii cu creșteri spectaculoase în contextul pandemic, 2Performant reușește să capteze oportunitățile din piață și să maximizeze potențialul evenimentelor de vânzări tradiționale. Black Friday 2021 la 2Performant a adus cifre semnificative: în perioada 1-14 noiembrie, 462 de magazine online care activează în 25 de industrii diferite și care au lansat campanii de reduceri au realizat prin intermediul platformei 2Performant.com 115.000 vânzări, în valoare de 6.929.804 euro + TVA, cu 47,8% mai mari decât anul trecut. Iar 1.282 afiliați au generat pentru ei comisioane în valoare de 418.500 euro + TVA, în creștere cu 37,5% față de anul trecut.

Peste 5,3 milioane de lei în majorarea de capital pe BVB

După listarea tehnică pe piața AeRO a Bursei de Valori București din 9 decembrie 2020, 2Performant a devenit prima companie de tehnologie de pe piața de capital românească cu focus 100% pe dezvoltarea produsului propriu. În 2021, compania a derulat o operațiune de majorare de capital social cu aport în numerar și a obținut investiții de peste 5,3 milioane de lei pentru finanțarea principalelor direcții de creștere a companiei. După încheierea acestei operațiuni, compania a realizat o majorare de capital pentru acordarea de 4 acțiuni gratuite la 1 deținută. În octombrie 2021, 2Performant intră în componența indicelui BET AeRO lansat de BVB, cu o pondere de 2,47%.

Organizarea companiei în 2 Business Units

În 2021, 2Performant a anunțat organizarea companiei în 2 Business Units: 2Performant România și Bulgaria, care vizează operațiunile pentru piețele validate pe care compania este deja activă, cu o poziție puternică, și 2Performant Growth Unit, care testează și validează piețe și abordări noi în business, atât pe piețele externe, cât și în țară. Această mișcare de business face parte din planurile 2Performant de consolidare pe piața locală, dar și de extindere în regiune și captare a noilor oportunități de business.

Totodată, compania a lansat anul acesta un Departament dedicat de Business Support, o investiție pentru a crește capacitatea de a oferi suport tehnic și de business pentru absolut toți utilizatorii platformei.

Internaționalizare prin tehnologie

În 2021, 2Performant încheie un parteneriat cu Admitad, o rețea de afiliere prezentă pe piețele din Europa, Asia și America de Sud, și lansează în platforma de marketing afiliat, în premieră pentru țara noastră, AliExpress, unul dintre cele mai mari marketplace-uri online din lume. Astfel de integrări cu alte rețele care au în portofoliul lor clienți mari și foarte mari, dintr-o mulțime de piețe, reprezintă o strategie eficientă pentru extinderea unei companii de tehnologie, așa cum este 2Performant, care în acest fel poate deveni un jucător internațional în afiliere. În 2021, 35 de noi programe de afiliere au fost lansate în 2Performant.com, printre care: AliExpress, Zaful, Hawes & Curtis UK sau Lacoste Ungaria, Cehia, Polonia, Slovacia.

Upgrade tehnic de platformă pentru atribuirea conversiilor

În 2021 2Performant a lansat Big Bear, un upgrade major de platformă dezvoltat de echipa internă de developeri a companiei, care va permite atribuirea conversiilor în regim first party cookie. Primele rezultate ale testelor cu o serie de magazine din platformă au validat produsul, care a generat rezultate bune pe toate browserele, iar în prezent Big Bear se află în teste cu 12 dintre cei mai mari advertiseri, printre care Cărturești, Elefant, Vivre, iHunt și cu câteva sute de afiliați.

Susține proiectele LeadersTalk.ro

Susține și tu dezvoltarea și continuitatea proiectelor LeadersTalk.ro. 

LeadersTalk este o publicație reprezentativă pentru mediul de business. 

Aici, sunt prezentate poveștile unor antreprenori locali și internaționali, cu afaceri aflate în diferite faze de dezvoltare, atât startupuri cât și companii mature, bine ancorate în realitate. 

Interviurile realizate pornesc de la o nevoie acută de informație care se manifestă în mediul de afaceri autohton.

Pentru sponsorizarea rubricilor și parteneriate, vă rugăm să ne scrieți pe adresa: marketing@leaderstalk.ro


Vă susțin cu
Vă susțin cu
Vă susțin cu
Thank you very much !

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#IT Revolution

Code of Talent încheie o rundă de finanțare Serie A în valoare de aproape 2 mil. euro, condusă de Catalyst România, cu participarea ROCA-X și SeedBlink

Published

on

Code Of Talent a încheiat o rundă de finanțare Serie A în valoare de 1,7 milioane euro, condusă de Catalyst Romania, unul dintre cele mai importante fonduri de tip venture capital din regiune, cu participarea ROCA X și SeedBlink.

Investiția Catalyst sprijină lansarea unei noi generații a platformei care înglobează tehnologii avansate de inteligență artificială și machine learning.

„De la primul contact cu start-up-ul, am fost impresionați de nivelul ridicat al înțelegerii segmentului Learning & Development, de motivația fondatorilor, precum și de complexitatea platformei, de facilitățile de gamificare sau învățare colaborativă deja implementate cu succes în corporații sau companii de training din România și numeroase alte țări. Suntem convinși că, odată cu investiția Catalyst România, Code of Talent își va accelera expansiunea și va deveni una dintre cele mai utilizate platforme de micro-learning din Europa”, spune Alin Stanciu, Partener Catalyst România.

Code of Talent este o soluție destinată instruirii angajaților, cu ajutorul căreia orice tip de conținut (materiale de curs, manuale, proceduri etc.) precum și programe de business (de ex. campanii de vânzări, programe pentru angajați, lansări de produs etc.) pot fi transformate în secvențe de învățare și aplicare bazate pe micro-sarcini (microlearning). Aceste micro-sarcini, care pot fi rezolvate de pe desktop sau telefonul mobil, într-un interval de timp de circa 3 până la 7 minute, se integrează  astfel, în viața de zi cu zi a participanților, ajutându-i să învețe într-un timp mai scurt și fără efort.

Conceptul de microlearning se bazează pe ample dovezi științifice care arată că oamenii asimilează mai ușor și mai bine informații, dacă acestea sunt livrate în calupuri mici și dacă există feedback de la trainer/manager. Rezultate și mai bune se obțin dacă ei fac schimb de idei și experiențe în cadrul unei comunități. Astfel, microlearning-ul se pretează cel mai bine unor procese clar definite ale companiilor, care combină nevoia de învățare sau transferul de cunoștințe cu nevoia de aplicare practică.

Viziunea Code of Talent: transformarea modului în care training-ul se adaptează la noua realitate a muncii și accelerarea expansiunii globale în 2022

„Această rundă de investiție Serie A are o importanță strategică pentru accelerarea procesului de expansiune globală a Code of Talent. Tocmai de aceea, ne bucurăm să îi avem parteneri pe cei de la Catalyst România pentru valoarea adăugată pe care contăm ca rezultat al experienței și competenței echipei lor. În 2022, ne propunem să ne dezvoltăm prezența în piețe cheie, să creștem numărul de parteneriate strategice și să adăugăm noi clienți în portofoliul Code of Talent, alături de nume importante deja existente precum Coca-Cola Japonia, Bosch, Porsche, National Bank of Greece, BAT, Banca Transilvania, OTP Bank, Door Training International și mulți alții,” a declarat Vlad Grigoriu, CEO, Code of Talent.

Inovare continuă susținută de un ritm alert de creștere

Fiind într-o deplină sinergie cu ultimele tendințe din piață de learning & development, începând cu T1 2022, Code of Talent va începe integrarea noilor tehnologii în platforma de microlearning pentru a ajuta utilizatorii (traineri, manageri de resurse umane, specialiști L&D) să genereze într-un mod automat secvențe de învățare, pornind doar de la un material al clientului. Totodată, vor fi implementate modulele de machine learning pentru a maximiza experiența cursanților și eficiența programelor de training. În retrospectivă, anul 2021 a fost marcat de o continuă creștere a numărului de utilizatori, care a ajuns la 100.000, precum și de extinderea internațională, platforma fiind astăzi disponibilă în nu mai puțin de 18 limbi.

Code of Talent este recunoscută la nivel internațional și a câștigat numeroase premii, precum: TOP LMS pentru Microlearning (eLearning Industry) sau Top LXP (Learning Experience Platforms) de urmărit în 2021 (Training Industry)

Code of Talent este platformă digitală de microlearning care ajută companiile și trainerii să transforme „a ști” în „a face” prin gamificare, învățare socială și feedback constant, crescând gradul de implicare a participanților și conducând la o rată de finalizare a cursurilor de până la 10 ori mai mare decât în cazul platformelor convenționale de e-learning. Prin orientarea către dezvoltarea de comportamente practice, Code of Talent conectează în timp real instruirea angajaților cu procesele de business, generând rezultate măsurabile pentru organizații. Platforma Code of Talent este disponibilă în peste 18 limbi, având clienți în 4 continente. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.codeoftalent.com

Catalyst România este un investitor de capital de risc în companiile românești de tehnologie care au potențialul de a deveni lideri regionali sau challengeri globali, investind în prezent din fondul său de a doua generație, Catalyst România Fund II, după ce a strâns și a investit cu succes în trecut primul venture tech românesc, fond susținut de inițiativa JEREMIE România, începând din 2012.

 Echipa formată din Marius Ghenea, Alin Stanciu, Jozsef Kover, Alina Georgescu și Antonela Dragomir, va continua să vizeze în primul rând investițiile în sectoare cu creștere ridicată, marcate de dezvoltarea noilor tehnologii, susținute de expansiunea internetului, a noilor canale digitale de mass-media și comunicații. Catalyst România este susținut de 3TS Capital Partners, care servește că o extensie a echipei Catalyst și oferă suport de expansiune internațională pentru companiile din portofoliu din Europa și SUA.

Fondul European de Investiții face parte din Grupul Băncii Europene de Investiții. Misiunea sa centrală este de a sprijini microîntreprinderile și întreprinderile mici și mijlocii din Europa prin acces la finanțare. EIF dezvoltă instrumente de capital de risc și de creștere, garanții și instrumente de microfinanțare, care vizează în mod specific acest segment de piață. Prin rolul său, EIF promovează obiectivele UE în sprijinul inovării, cercetării și dezvoltării, antreprenoriatului, creșterii și ocupării forței de muncă.

Programul InnovFin Equity – administrat de EIF – face parte din „InnovFin – Finanțarea UE pentru inovatori”, o inițiativă lansată de Comisia Europeană (CE) și Grupul BEI în cadrul Orizont 2020. InnovFin Equity oferă investiții de capital și co -investiții către sau alături de fonduri de investiții, concentrându-se asupra companiilor aflate în stadiile incipiente de dezvoltare, care operează în sectoare inovatoare acoperite de Orizont 2020. Scopul este dezvoltarea unui portofoliu extins de fonduri, mobilizând 4-5 miliarde EUR de investiții în întreprinderi înființate sau active în țările asociate UE și Orizont 2020.

JEREMIE România este un set de instrumente financiare finanțat inițial din fonduri structurale ale României din perioada de programare 2007-2013. La finalul perioadei de programare, în temeiul unui nou acord semnat în septembrie 2020, FEI continuă să gestioneze, pentru și în numele Guvernului României, fonduri rambursate din implementarea inițială, denumite Resurse Rambursate JEREMIE.

Continue Reading

#IT Revolution

Licenseware, ecosistemul de aplicații de gestionare a licențelor, primește o investiție de 500.000 de euro de la Early Game Ventures și Fortech Investments

Published

on

Licenseware, startup-ul românesc care ajută companiile să-și gestioneze costurile IT, a ridicat a doua rundă de investiții în valoare de 500.000 de euro. Early Game Ventures a condus runda cu participarea Fortech Investments. Mai mult decât infuzia de capital, această nouă rundă întărește legăturile puternice dintre start-up și cei doi investitori strategici.

„Sunt bucuros să spun că, în ultimele 6 luni de la investiția inițială Pre-Seed, Licenseware a reușit să accelereze la nivelul potrivit pentru a ridica încă o rundă. Acesta a fost rezultatul efortului extraordinar al echipei noastre, împreună cu validarea puternică a pieței.”, a declarat Alex Cojocaru, co-fondator și CEO al Licenseware.

“Runda inițială de Pre-Seed ne-a oferit suficient suport pentru a ajunge la următoarea etapă a evoluției noastre. Acum este timpul să trecem la un nivel superior. Această investitie (Seed) ne va accelera și mai mult rata de creștere și ne va permite să ne extindem mai eficient în alte piețe, cum ar fi SUA și Australia.”

“Licenseware e născut din pasiune, pentru programare, pentru tehnologie, pentru IT asset management și pentru dezvoltarea de produse pe care oamenii se bucură să le folosească. E uimitor să vedem validarea primită de la clienți și parteneri. Licenseware e mai mult decât o tehnologie, e o schimbare de paradigmă, și runda aceasta ne va permite să împingem și mai departe noțiunea de ce  poate însemna IT Asset management pentru companii.” a declarat Ciprian Grigore, CTO și co-fondator Licenseware.

“Investiția inițială ne-a oferit resursele necesare pentru a extinde dezvoltarea și a executa strategia de intrare pe piață. Acest exercitiu ne-a adus feedback și validare foarte bună, ceea ce ne face și mai siguri că viziunea se potrivește nevoilor pieței iar strategia noastră de a ajunge la aceasta este solidă. Această nouă rundă ne permite să accelerăm în mod semnificativ dezvoltarea și livrarea soluțiilor pe care noi și comunitatea specialiștilor în gestionarea activelor IT credem, în mod colectiv, a fi viitorul managementului licențelor software.” a spus Chris Allen, CSO și co-fondator Licenseware.

De la lansarea oficială a platformei Licenseware în mai 2021, compania a continuat să-și extindă oferta și a creat în mod activ parteneriate strategice pentru a pentru a deveni platforma all-in-one pentru gestionarea licențelor software. Echipa Licenseware a crescut continuu, accelerând dezvoltarea produselor și adoptarea produselor în piață.

Până acum, Licenseware s-a concentrat pe dezvoltarea de aplicații pentru administrarea licențelor software Oracle. Din ianuarie 2022, compania va lansa aplicații care vin să sprijine nevoile dinamice de licențiere ale utilizatorilor Microsoft. Planurile de dezvoltare Licenseware includ și aplicații bazate pe AI care vor ajuta companiile să analizeze contractele de licențe software și să gestioneze licențierea bazată pe blockchain.

Licenseware este primul ecosistem deschis de aplicații pentru managementul licențelor software. Ajutăm companiile să reducă costurile, riscurile și complexitatea asociate cu utilizarea software-ului pentru corporatii. Soluțiile noastre facilitează luarea de decizii rapide și informate și permit organizațiilor să controleze modul în care cumpără și utilizează software-ul. De la lansarea sa în 2020, Licenseware a fost ocupat cu contractarea primilor clienți, absolvind acceleratoarele How To Web și StepFWD și primind nominalizări pentru inovarea pieței de management al activelor IT.

Early Game Ventures este un fond de investiţii cu capital de risc (venture capital) finanțat cu prioritate prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 şi cofinanțat  prin Fondul European de Dezvoltare Regională.

Fortech Investments este o divizie a Fortech, compania românească de software development în regim outsourcing de peste 18 ani. Ei ajută antreprenorii și start-up-urile aflate în orice stadiu să-și atingă obiectivele de business cu finanțare, parteneriere și smart money.

Fondul European de Investiţii (FEI) este parte a Grupului Bǎncii Europene de Investiţii şi este principalul finanţator de risc pentru IMM din Europa, prin instrumente de capital de risc, garanţii şi microfinanţare. În România, FEI implementează instrumente financiare cofinanţate prin fonduri structurale şi de investiţii, precum JEREMIE 2007-2013, Iniţiativa pentru IMM, POR, POC, PNDR. 

Programul Operațional Competitivitate 2014-2020 (POC) susține investițiile menite să răspundă nevoilor și provocărilor legate de nivelul redus al competitivității economice, în special în ceea ce privește (a) sprijinul insuficient pentru cercetare, dezvoltare și inovare și (b) infrastructura subdezvoltată privind Tehnologia Informaţiei şi a Comunicaţiilor. POC beneficiază de o alocare de 1,33 miliarde euro din Fondul European de Dezvoltare Regională. 

Continue Reading

#IT Revolution

Mark Barnett, președinte Mastercard Europe: În 2020 s-au înregistrat mai multe scurgeri de date decât în ultimii 15 ani cumulat

Published

on

„Alături de toate celelalte schimbări și provocări, anul trecut s-a observat o creștere semnificativă a criminalității cibernetice, în 2020 fiind înregistrate mai multe scurgeri de date decât în ultimii 15 ani cumulat”, a spus Mark Barnett, președintele Mastercard Europe, prilej prin care a anunțat că Mastercard Europe și Agenția Uniunii Europene pentru cooperare și formare în materie de aplicare a legii (Europol) au semnat un parteneriat pentru combaterea criminalității cibernetice la nivel european. Prin acest acord, cele două organizații vor lucra împreună pentru a împărtăși informații și pentru a identifica activități cheie unde pot coopera pentru a consolida reziliența cibernetică a regiunii.

Cu sediul la Haga, Țările de Jos, Europol este agenția Uniunii Europene de aplicare a legii. Aceasta sprijină cele 27 de state membre ale UE în lupta împotriva terorismului, criminalității cibernetice, precum și a altor forme grave și organizate de criminalitate, cu scopul de a contribui la o Europă mai sigură pentru toți cetățenii UE. Ca parte a acestui acord, Mastercard Europe și Europol vor colabora pentru a consolida rezistența regiunii împotriva criminalității cibernetice în fața amenințărilor tot mai complexe.

„Este clar că va fi nevoie de un efort comun și unit la nivelul întregii regiuni pentru a lupta împotriva fraudatorilor și hackerilor. Parteneriatul nostru cu Europol este un semnal important de unitate care ne va permite să dezvoltam imaginea de ansamblu, să ne folosim la comun resursele și să găsim cele mai eficiente modalități de a lupta împreună împotriva criminalității cibernetice”, adaugă Barnett.

Parteneriatul cu Europol consolidează angajamentul Mastercard Europe față de eforturile de protejare a regiunii împotriva criminalității cibernetice, alăturându-se parteneriatelor existente cu Euro Cyber Resilience Board prezidat de BCE și inițiativa lor Cyber Information & Intelligence Sharing. De asemenea, Mastercard Europe lucrează îndeaproape și cu Banca Națională a Belgiei, Grupul european de specialiști în investigarea infracțiunilor cibernetice și a fraudelor, din cadrul Europol, precum și cu Agenția Națională a Criminalității și Centrul Național de Securitate Cibernetică, din Marea Britanie.

Anul trecut, Mastercard Europe a lansat Cyber Resilience Center în Waterloo, Belgia. Centrul acționează ca un hub central la nivel european, prin care Mastercard Europe stimulează colaborarea între autoritățile de reglementare și companii din mediul privat și sectorul public. Noul centru permite, de asemenea, ca Mastercard Europe să colaboreze îndeaproape cu organele de aplicare a legii – precum Europol – și să crească eficiența în timpul evenimentelor globale, dezastrelor naturale, serviciilor și incidentelor de securitate.

Continue Reading

Trending