Connect with us

#Pathfinders

Cum a reușit un medic cardiolog să construiască un business ajuns astăzi la 12 milioane de euro

Published

on

Se ia un tânăr din Haifa, Israel, care visează să studieze medicina și se aduce în România la începutul anilor 2000. Odată ajuns rezident, el inventează un model de business pe o nișă neexploatată suficient, care 14 ani mai târziu îi aduce afaceri de 12 milioane de euro.

„Totul a început cu un cabinet de consultații, de 12 mp, în 2007-2008. Eram medic rezident atunci și am reușit să aduc acolo mai multe cadre medicale care să acorde consultații. În mai puțin de doi ani am putut să consultăm foarte mulți pacienți, dar mă întrebam mereu ce lipsește, ce pot să fac mai mult în cardiologie”, își amintește astăzi, neobosit, dr. Oren Iancovici, fondatorul Centrelor de Excelență ARES, o afacere care în 2021 a ajuns la o cotă de piață de circa 12% din totalul intervențiilor realizate în sistem public și privat. Raportat la privat, cota de piață este de 40%.

În 2006, cardiologia intervențională primise un boost imens, adaugă antreprenorul, atunci când au apărut studii despre angioplastia cu stent, care arătau că stenturile sunt sigure și nu au risc de restenoză sau de tromboze. „În 2008-2009 începuse să ajungă acest tip de cardiologie și în România și decizia a fost să facem o sală de angiografie. Am învățat ce înseamnă o sală de angiografie, am învățat că trebuie să fim într-un spital, să avem pregătire etc”, explică  dr. Oren Iancovici pentru LeadersTalk.ro.

Ca antreprenor, nu a avut niciun model, iar ARES a fost o afacere „inventată” 100%, după cum mărturisește cardiologul. „Din punct de vedere medical, la începutul carierei mele am fost inspirat de dr. Serban Bălănescu, cel care m-a învățat să ascult, să înțeleg și să tratez altfel pacientul”, mai spune el.

Din Israel în România, pentru a vindeca inimile românilor

Primul angiograf pe care Oren Iancovici și echipa sa au reușit să-l cumpere cu ajutorul unei firme din Israel era la mâna a doua. L-au instalat într-un spital de bariatrie care avea nevoie de departament de cardiologie, iar ei s-au ocupat de tot ce a ținut de această disciplină. Astfel, spune că a descoperit un model de business de succes, căruia i-a rămas fidel. În iunie 2011 au avut prima procedură, după ce au așteptat timp de un an de zile să obțină autorizațiile necesare.

„Când am pornit această afacere voiam să am o modalitate de a-mi câștiga traiul. Și lucrurile au crescut organic, pentru că am ales foarte bine nișa. Era și este foarte multă nevoie de cardiologie intervențională în România. În 2009-2010 nu se rezolvau intervențional nici infarcte în București. Sistemul funcționează deficitar și noi suplinim acest deficit. Gândul care m-a însoțit pe parcurs a fost că pot mereu să fac mai mult. Diagnosticul pentru boala cardiacă ischemică a scăzut acum, la vârste foarte tinere, 30-35 de ani. Noi putem să prelungim viața pacienților. Ei revin și revin”, mai zice dr. Oren Iancovici.

Astăzi, centrele ARES operează în interiorul mai multor spitale – iar Oren Iancovici face ce știe cel mai bine: cardiologie și radiologie intervențională. În prezent, businessul numără nouă săli de angiografie, în cinci orașe din România, inclusiv un spital propriu de cardiologie la Cluj-Napoca. În 2021, una dintre cele mai importante investiții a fost achiziționarea unui echipament în valoare de 600.000 euro pentru una dintre sălile de angiografie din București.

„Pentru 2022 primează extinderea – în sistemul public sau privat. Asta pentru că suntem deschiși să oferim servicii de cardiologie intervențională high-end pentru oricine dorește. Planurile sunt să ne extindem în alte spitale, în orașele în care este nevoie de laboratoare de angiografie”, mai menționează dr. Oren Iancovici.

„În România nu există o școală de afaceri, de antreprenoriat”

Cu zero experiență în antreprenoriat, dr. Oren Iancovici a început un business într-o Românie în care a învățat „din mers” cum să facă afaceri.

„În România nu există o școală de afaceri, de antreprenoriat. Sistemul de învățământ nu-ți dă nicio unealtă, nici bani, programe sau granturi să deschizi o afacere. Ca să fii antreprenor trebuie să ai curaj mai întâi. Nu ai de unde să știi dacă ești bun, dacă ideea ta va prinde. Trebuie să începi. Investești și vezi dacă iese. Ulterior vei vedea dacă ai fler să găsești oameni, să-i înveți cum vezi tu lucrurile și ce-ți dorești să obții. Abilitățile acestea de leadership le descoperi pe parcurs. În anii de început, antreprenoriatul te formează”, susține medicul.

El consideră că în orice școală de antreprenoriat ar trebui să fie predate două lucruri importante:

  1. Clientul este șeful: „El ne conduce. Cel care vine și plătește pentru un serviciu sau un produs ne conduce”.
  2. O afacere sănătoasă este cea care e la zero cu veniturile și cheltuielile: „Trebuie să faci totul posibil ca să nu pierzi bani, nu ca să-i câștigi; când ai o afacere sănătoasă care nu pierde bani, poți să o dezvolți – și atunci vine și profitul”.

Chestionar de leadership cu dr. Oren Iancovici

  • Care a fost cea mai importantă lecție pe care ați învățat-o în pandemie?

Oren Iancovici: No panic! Mai ales în domeniul medical, dar se aplică și la modul general, în tot domeniul serviciilor. În domeniul medical, dacă nu intri în panică și te adaptezi la nevoile pacienților care sunt de obicei aceleași, dar se schimbă modul de a comunica, de a ajunge la ei, vei avea câștig de cauză. Oamenii au nevoie să mănânce, să bea, au nevoie de un xerox, de o vulcanizare, au nevoie să meargă la doctor. Așa că… nu te panica.

  • Ce înseamnă, pentru dumneavoastră, a fi un lider bun?

Oren Iancovici: Învață întâi să asculți. Ascultând un om, îl faci să se simtă important, validat. Chiar dacă îi oferi o soluție diferită, va fi mulțumit că l-ai ascultat. Și e posibil să aibă o idee bună. Sau să îți dezvăluie o problemă serioasă.

  • Care sunt valorile care vă guvernează afacerea?

Oren Iancovici: Noi credem că există soluție pentru orice situație. Nu spunem niciodată „nu”. Căutăm mereu, până găsim, o soluție potrivită pentru pacienții noștri. Așa am reușit să avem 15 premiere medicale naționale. Și orice medic care intră în echipa ARES învață să împărtășească această filozofie.

  • Cine v-a inspirat cel mai mult – și în ce sens – ca să fiți liderul care sunteți astăzi?

Oren Iancovici: Ca antreprenor, nu am avut modele. ARES a fost o afacere „inventată”, nu existau modele din care să mă inspir. Din punct de vedere medical, la începutul carierei mele am fost inspirat de dr. Serban Bălănescu, cel care m-a învățat să ascult, să înțeleg și să tratez altfel pacientul.

  • Care este procesul dumneavoastră de luare a deciziilor?

Oren Iancovici: Am mers întotdeauna mai degrabă pe instinct, pe flerul meu. Instinctul primar e să ai seara ce să mănânci acasă. Am pariat și de cele mai multe ori am câștigat.

  • Ce ați fi vrut să știți la începutul aventurii în business și v-ar fi fost de mare folos?

Oren Iancovici: Sunt multe lucruri pe care dacă le știi de la început, te descurajezi și te pot îndepărta de afacere. Cel mai bun lucru este să începi. Și să cunoști foarte bine legislația – pentru că de acolo apar multe piedici.

  • Cu ce problemă vă confruntați acum și ce soluții luați în calcul?

Oren Iancovici: La noi, cuvântul „problemă” nu există în nicio frază, în nicio discuție. Așa înveți oamenii să gândească pozitiv și să găsească soluții.

De peste 10 ani, Constantin Pescaru scrie despre business și economie. Cel mai mult îi place să descopere poveștile antreprenoriale. Fire curioasă, Constantin este interesat de modul în care antreprenorii de succes iau decizii, acționează, în care își dezvoltă și mențin relația cu echipele pe care le au. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială și de leadership.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#ArtsTalk

O poveste care se cerea spusă: Mihai Viteazul al Mihaelei Mihai

Published

on

Aceste rânduri sunt doar preambulul unei istorii ce leagă nădejdile viitorului de înfăptuirile trecutului în viziunea celei care s-a lăsat purtată de un act creator plin de curaj și asumat (cel mai probabil decât creația însăși), un documentar cu iz poetic și uz istoric născut din determinarea de a nu renunța la chemarea ei lăuntrică: Mihaela Mihai, regizorul documentarului MIHAI VITEAZUL: Prințul intrat în legenda Europei.

„Am pornit la drum cu acest film cunoscand acel loc, Drăgoești. Am avut convingerea mereu că acolo este un loc special. Și ceva, cumva mă făcea parcă să mă apropii mai mult de acest subiect. Erau legende, erau cărți, erau oameni pe care i- am întâlnit și totul se lega parcă de la sine. Într- o zi, ziua Sfintei Maria, am avut prima discuție oficială despre acest film. Peste câteva luni aveam să aflu că în acea zi era și ziua lui Denis Ștefan, care joacă rolul Domnitorului. Și că Denis este stângaci, la fel ca Mihai Viteazul. Și că a urmat liceul “Mihai Viteazul”. Au fost multe zile sfinte în care au fost luate decizii importante pentru film. Așa a fost să fie. Nu am plănuit aceste lucruri”, mărturisește pentru LeadersTalk.ro Mihaela Mihai.

Ecranizarea are menirea de a pune preț pe latura divină a omului ce-și caută liniștea în răspunsuri suspendate între cer și meleagurile pe care le-a întregit în ființă, urmând o incursiune spirituală în timp a celui ce a fost și va dăinui ca prim domn întemeietor de Românie: Mihai Viteazul.

Mihaela Mihai este un cufăr cu vise ce au căpătat contur la întâlnirea cu oamenii desăvârșiți pe care ea trebuia să îi întâlnească și să dea glas poveștii cu frământări istorice: doamna Maia Morgenstern, Denis Ștefan, Nicodim Ungureanu. Acest documentar este o simbioză aproape perfectă a declarațiilor istoricilor intervievați și scenariul Mihaelei în care Denis îl întruchipează pe Mihai Viteazul, Maia este Teodora (Tudora)- mama lui Mihai, Nicodim- preotul, iar însăși Mihaela este Stanca, domnița lui Mihai. În film, alături de actorii consacrați apar și actori neprofesioniști dar cu o încărcătură emoțională care a adus acel plus de autenticitate, toți cei implicați având numitorul comun al dorului de națiune pe care domnitorul l-a lăsat moștenire scrisă, creația Mihaelei bazându-se și pe Cronica lui Mihai Viteazul, scrisă la Nürenberg în 1601 și descoperită în zidul unei biserici din România de către Vasile Oltean, teologul care a descoperit nu doar manuscrisul rar despre Mihai Viteazul dar și obiecte aparținând Domnitorului.

Denis Ștefan

 „Cristian Mungiu spunea zilele trecute la lansarea filmului domniei sale la Festivalul de la Cannes, că Cinematografia are misiunea deosebită de a uni oameni! Am simțit și eu acest lucru și am avut prilejul ca oameni extraordinari să se alăture proiectului și să spuna: Da! Începând cu Maia Morgenstern și Denis Ștefan care au acceptat să facă parte din distribuția acestui film.” 

Maia Morgenstern

Mihaela Mihai are un parcurs artistic impresionant atât ca actor cât și ca regizor. A studiat la Universitatea de Film, Teatru și Televiziune, avându-i profesori pe regizorii de film Geo Saizescu, Tudor Mărăscu, Alexandru Croitoru și actorii Ion Lucian, Eusebiu Ștefănescu, Ștefan Radof, Victor Radovici. În urma obținerii unei burse, a beneficiat de un stagiu de actorie în Glasgow, Scoția și un stagiu de musicalFacultatea de Teatru, Guildford, Anglia. Are o experiență în televiziune de peste 10 ani fiind prezentator, realizator și redactor. Este și Fondatorul  primului Teatru Independent din judetul Vâlcea, iar întâlnirea ei cu Denis Ștefan a fost în ecranizarea “Păcală se întoarce”. Dedicarea și implicarea profesională i-au fost recunoscute prin Premiul de interpretare pentru rol principal feminin– la Festivalul Internațional de Teatru, Korca. A jucat în roluri precum Corrie- Desculț în parc, Ilonko- Păcală se întoarce, Regina Maria- în Crai Nou, Egipteanca- Brâncuși/ Sărutul, Varia- Livada de Vișini, în regia lui Silviu Purcărete și în alte viziuni regizorale ale lui Geo Saizescu, Bogdan Drăgan sau Horațiu Mihaiu. Numărul reprezentațiilor internaționale în festivaluri de teatru este chiar mai mare decât a celor pe scenele naționale: Bogota- Columbia, Roma- Italia, Sankt Petersburg- Rusia, Brno- Cehia, Coup de Chauffe a Cognac; Suene Nationale Bayonne; Teatrul Europa Seyne-Sur-Mer, Franța, Fraiburger Theater Festival Freiburg; Donau Fest Ulm, Germania, Skampa Festival Korca, Albania, Eastwood Theatre, Glasgow iar completarea acestora vine pentru publicul român căruia acum Mihaela i-a dăruit o parte din crezul ei creator.

Aurora Oprea, Analia Selis, Mihaela Mihai

Mihaela își aduce voievodul în timp, călătorind alături de soția sa- domnița Stanca descoperind, teribil de înduioșat, noua lume. Spiritul lui Mihai retrăiște, din locul nașterii sale, destinul incredibil al Domnitorului care a cucerit încrederea conducatorilor Europei în epoca sa, un destin tragic și frumos, cu o pecete voievodală peste timp, o poveste incredibilă despre puterea credinței, diplomația cu care Mihai Viteazul trece dincolo de intrigi.

 Acţiunea filmului se petrece în România. Filmările au avut loc în perioada martie- septembrie 2021 aproape integral în locurile în care Mihai Viteazul și-a urmat drumul spre a-i uni pe români (Drăgoești, Biserica Sfânta Cuvioasa Parascheva-Vâlcea, Prima Școală Românească- Brașov,  Curtea Domnească a lui Mihai Viteazul- Târgoviște).

”Când am scris scenariul am scris o secvență în care ningea. Când am filmat, în prima zi, a fost un frig infernal. În a doua zi, o zi extrem de caldă. Nici gând de zăpadă! Dar…în ziua în care s- a filmat secvența de iarnă, fix în acea dimineață, la ora 6.00 a început să ningă, așa cum scrisesem în urmă cu doi ani în scenariu. Cred că aceste lucruri s- au întâmplat pentru că acest film, cumva, voia să fie, să existe! A fost greu să duc la bun sfârșit acest film, încă mai este…”

Mihaela Mihai este o ambasadoare a sustenabilității spirituale și pentru a crea acest documentar care să vorbească mai ușor prezentului și să atingă intelectual și sufletește generațiile contemporane a făcut uz de credință în numele istoriei, și prin condeiul meu vă invită să gustați un strop de curaj și demnitate fiind prezenți la proiecțiile documentarului care vor avea ulterior sesiuni Q&A cu o parte dintre cei implicați în concretizarea scenariului. 

„Recent am avut onoarea să o cunosc pe doamna Mirela Vasilescu, fiica poetului Nichita Stănescu. Pe care îl vom regăsi, prin câteva din cuvintele sale, în film. Despre toți acești oameni deosebiți vom afla mai multe cu prilejul premierei, la care vă așteptăm în luna iulie!” 

Lansarea oficială a filmului care va avea loc la începutul lunii iulie la Cinema Europa, urmând apoi un turneu național îmi va permite să detaliez povestea nespusă din spatele poveștii lui Mihai Vitezul: Prințul intrat în legenda Europei. 

„Premiera va avea loc pe 7 iulie, la o zi după ce în urmă cu 422 de ani, pe 6 iulie 1600, Mihai Viteazul se intitulează „domn al Munteniei, Ardealului şi toată Ţara Moldovei”, confirmând documentar prima unire politică a celor trei ţări româneşti. Nu am stabilit să fie așa. Așa s-a întâmplat! O nouă coincidență a acestui film.” – mărturii care-mi permit să înțeleg că acest film documentar-dramă este creația adusă la concretizare prin concursul coincidențelor divine!

*prispa mea sufletească își deschide astfel cufărul pentru a adăposti prima imagine din pelicula unui lungmetraj din obârșiile românești ale timpului…

Sursă foto: Arhivă personală Mihaela Mihai

Continue Reading

#ArtsTalk

Povestea tangoului prin vocea ei: interviu cu Analia Selis

Published

on

Un zâmbet autentic și cald. O privire profundă prin nemărginirea universului lăuntric pe care îl emană la fiecare pas. Poartă cu ea doruri și trăiri de pe pământul de unde a auzit primul acord de tango: Argentina. Analia Selis este astăzi o femeie cu împlinirea unei pasiuni în desfășurare: tangoul artgentinian cu iz mioritic. A poposit pe meleaguri românești cu ochii plini de vise la Cerbul de Aur iar dragostea a făcut-o să rămână, întregindu-i menirea prin doi copii și o carieră internațională.

Sunt o cântăreață de tango! Așa mă recunosc, așa mă văd!”

Muzica ei a debutat timid dar duios, cucerind inimi rând pe rând prin autenticitatea locului pe care îl poartă în vene, o latinitate care s-a șlefuit spre o carieră solidă în ceea ce astăzi se desfășoară în săli de concert de peste tot în lume, mai ales în Europa, cu abundență în România unde este singura solistă de tango autentic împreună cu partenerul ei de zbor artistic Mariano Castro pianist-orchestrator, un alt argentinian care ne-a îmbrățișat țara ca fiind acasă. 

Pentru a șlefui un vis este nevoie de o determinare care îți înfrânge temerile și te îmbracă în haina menirii tale, iar pentru Analia, conjunctura artistică de căpătâi au fost oamenii pasionați și pasionali pe care i-a întâlnit și care au adăugat câte o culoare în tabloul ei simfonic. A plecat la drum de la pian și voce, la care s-au adăugat instrumentiști de talie internațională daruindu-i și întrezărind oportunitatea artistică: violoncelistul Răzvan Suma, contrabasistul de jazz Adrian Flautistu și violonistul Rafael Butaru, iar la bandoneon Omar Masa unul dintre cei mai buni din lume care este totodată un apropiat al familiei Piazzolla, familia marelui compozitor de tango Astor Piazzolla, pe care Analia l-a celebrat la 100 de ani de la naștere anul trecut printr-un turneu de Piazzolla simfonic. Acesta a venit în completarea proiectelor Tango simfonic 1 și Tango simfonic 2 prin care a scos din sertar piese din folclorul latino-argentinian dar și românesc reorchestrat în stil tango pentru orchestră, datorită succesului de public cu formula mai restrânsă ArgEnTango Traditional care i-au dat curaj și încredere.

(de la stânga la dreapta ) dirijorul Tiberiu Dragoș Oprea, pianistul și orchestratorul Julian Caeiro, Analia Selis, bandoneonistul Nicolas Velazquez

Tango-ul interbelic s-a născut în mine în mod natural” spune Analia despre ultimul proiect-concept pe care l-a debutat la pupitru cu dirijorul Tiberiu Dragoș Oprea, unul dintre artiștii de suflet ai Analiei care au fost cuceriți de valențele pe care orchestratorul Julian Caeiro le-a adus bijuteriilor sonore românești interbelice, acesta devenind și unul dintre pianiștii turneelor, împreună cu un alt bandoneonist autentic Nicolas Velazquez.

Recent întorși dintr-un turneu european cu orchestre ale marilor orașe din Germania, Elveția, Cehia, Lituania  în care Analia și instrumentiștii argentinieni care au asigurat caracterul autentic de tango al concertelor au susținut cu casa închisă evenimentele, aceștia continuă turnelul național, recentul concert la care am luat parte fiind în aer liber la Bacău cu filarmonica Mihail Jora într-un decor de basm românesc la conacul Gheorghe Buzdugan restaurat, unde peste 1000 de suflete au vibrat și au trăit împreună cu făuritorii de pe scenă. 

Analia Selis umple săli și inimi, și cum nu poți separa artistul de omul din esență, argentinianca se oglindește acum în muzica autohtonă, actualul turneu de Tango interbelic fiind un omagiu adus României, despre frumosul românesc : „am avut bucuria imensă de a descoperi muzica și povestea textelor tangoului interbelic românesc care descriu eleganța unei epoci pasionale și intense. Am simțit ferm că această muzică trebuie pusă în valoare în toată splendoarea sa și redăruită publicului de acum!

Evenimentele zilelor însorite continuă. Analia și Filarmonica din Sibiu împreună cu dirijorul Tiberiu Dragoș Oprea și instrumentiștii Julian Caeiro și Nicolas Velazquez vor susține la început de iulie concerte în pitorescul Brașov, la care se adaugă Onești, Piatra Neamț și alte orașe, activitatea artistică a Analiei fiind la îndemâna publicului prin mijloacele social-media (analiaselis.com).

Convingerea artistică a Analiei Selis stă sub semnul dramatismului, introspecțiile ei fiind deseori rezultatul artei iar arta fiind oglindirea unei metamorfoze neîntreruptă, vindecarea venind la pachet cu durerea, perioada pandemiei fiind una de șlefuire spirituală pentru ea:

Cred că mă aflu printre acei oameni care au conștientizat adevăratele valori în viață cu sufletul și conștiința deschisă folosind evenimentele hazarde pentru a evolua prin prețuire și recunoștință pentru ceea ce avem ca binecuvântare: copiii, sănătatea, liniștea”.

Au fost frământări și întrebări ca pentru oricine întrebându-se dacă a ales bine cariera, locul din lume unde să rămână, totodată presiunea financiară creată prin lipsa activității fiind o temere reală ca pentru mulți alții. 

Faptul că are două țări-mamă este pentru Analia o întregire nu o injumătățire, prestațiile sale artistice aducând cu ele verismul vieții din cele două lumi. Dacă în România și-a dezvoltat viața artistică și a clădit o familie, Noa și Tiago fiindu-i cele mai de preț creații, în Argentina, copilăria i-a fost între două realități total diferite, paralele: „pe de o parte familia mamei mele era o familie de la țară, au fost muncitori ai pâmântului, crescând vaci și alte animale, iar familia tatălui o familie de oraș, cu situație financiară bună, vacanțele și sărbătorile trăindu-le în două tablouri : de la foarte puțin și condiții modeste, iar în ziua următoare eram la ceilalți bunici unde aveam de toate, aceste moduri total diferite m-au făcut să fiu deschisă, flexibilă pentru o viață la care să mă pot adapta învățând să apreciez să trăiesc și cu foarte puțin dar și cu foarte mult, copilăria colorată aducându-mi prieteni din cele două lumi apreciind astfel omul pentru ceea ce este indiferent de ceea ce are sau nu”.

Îmi permit o remarcă pe care v-o împărtășesc: Analia și oamenii de care se lasă înconjurată poartă modestia la rever deschizând astfel drumul către frumosul pe care îl înfăptuiesc și setea de frumos a auditoriului.

*Prispa mea sufletească mai adaugă o poveste din care mi se confirmă că artistul excepțional are la bază calitatea umană incontestabilă necesară dăruirii artistice. 

Sursă fotografii: Arhivă personală Analia Selis

Continue Reading

#BooksTalk

Ce citește Dan Călugăreanu, partener Early Game Ventures

Published

on

Dan Călugăreanu este Partener Early Game Ventures, președintele TechAngels Romania și CEO-ul importatorului și distribuitorului de echipamente IT – Alliance Computers.

Top 3 cărți pe care le recomandă Dan Călugăreanu:

„Ele au un fir roșu comun – împletirea teoriei cu viața reală. În același timp sunt foarte diferite pentru că autorii lor un background și experiență diferite. Bine, și vârste diferite”, explică Dan Călugăreanu

Ce e dificil la lucrurile dificile – Ben Horowitz

Dan Călugăreanu: O carte în care Ben Horowitz este brutal de onest, o carte din care înveți cât de greu este să conduci o afacere. Autorul ne aduce în față toată experiența sa dobândită în conducerea de afaceri în Silicon Valley. Situații grele, urcușuri și coborâșuri, schimbări bruște, concedieri. Cireașa de pe tort: afli cum trebuie să arate un fondator de startup pentru ca fondul Andreesen Horowitz să investescă în afacerea lui.

De la zero la unu – Peter Thiel (cu Blake Masters)

Dan Călugăreanu: Nu avea cum sa lipsească o carte de la unul dintre membrii “Mafia PayPal”. L-am ales pe Peter Thiel pentru că întrunește remarcabil atât calitate de antreprenor, cât și cea de investitor. Thiel încearcă să ofere perspective și orizonturi noi, invintându-ne să găsim soluții pentru a progresa. De asemenea, acordă o importanță majoră celor cu care pornești la drum la începutul afacerii – de unde și legea lui Thiel – „un startup stricat de la fundație nu mai poate fi reparat”.

Cea mai mare cacealma – Maria Konnikova

Dan Călugăreanu: O carte nouă, scrisă foarte bine. Jocul de Poker este doar un pretext, dar cartea este despre viață, despre propriul control, despre noroc, despre cum te pot ajuta mentorii în ceea ce-ți propui să faci, despre competiție.

Vei înțelege că afacerea ta este un puzzle narativ, sarcina ta este să asamblezi în permanență piesele în același timp în care păstrezi viziunea. Vei învăța să fii mereu curios, să iei sfaturi de la cei mai buni și de la cei care au parcurs un drum asemănător.

Sursă foto – featured image

CE CITEȘTE FLORIN POP, MANAGING PARTNER PRIMAINVEST CAPITAL MANAGEMENT

CE CITEȘTE ELENA PAP, DIRECTOR REGIONAL UP GRUP

CE CITEȘTE ANDREI PERIANU, CO-FONDATOR ȘI COO BANKATA.RO

AFLĂ CE CITEȘTE DOINA VÎLCEANU, CONTENTSPEED

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU RADU, HEAD OF BUSINESS GROWTH AL ARGGO

AFLĂ CE CITEȘTE DIANA CIOBĂNETE, COFONDATOR COMMONS ACCEL

AFLĂ CE CITEȘTE CORINA DIACONU, MANAGING DIRECTOR ABC HUMAN CAPITAL

AFLĂ CE CITEȘTE CORNELIU BODEA, CEO ADREM

AFLĂ CE CITEȘTE RAUL ȚĂRNARU, FONDATOR NOVARION

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU BOGDAN, CEO ROCA X

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTI MOVILĂ, EASTERN EUROPE GENERAL MANAGER & EMEA SVP LA VTEX

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN NICOARĂ, CEO BRIGHT SPACES

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI BLAJ, COFONDATOR ATTA SYSTEMS

AFLĂ CE CITEȘTE LUCA MATEESCU, GENERAL MANAGER LIME

AFLĂ CE CITEȘTE MIKE PARSONS, CEO QUALITANCE

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN ENACHE, CEO OMNIPERFORM

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN FLOREA, CEO CONNECTIONS

AFLĂ CE CITEȘTE GABRIEL PAVEL, DIRECTOR REGIONAL FUJITSU

AFLĂ CE CITEȘTE RALUCA JIANU, MANAGING PARTNER EPIC VISITS

AFLĂ CE CITEȘTE CARMEN DUMITRU, MANAGER GENERAL ACVATIC BEBE CLUB

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GURAN, CEO GURAN CONSULTING GLOBAL

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN DECA, COFONDATOR DECALEX

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GHIȚĂ, COFONDATOR SYPHER

AFLĂ CE CITEȘTE NICOLETA SCARLAT, EISBERG ROMANIA

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI URSACHI, COFONDATOR STAILER

AFLĂ CE CITEȘTE SORIN NICOLAU, CEO-UL CLINICILE OANA NICOLAU

AFLĂ CE CITEȘTE IONUȚ PĂTRĂHĂU, COFONDATOR SEEDBLINK

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN BADEA, CEO-UL EJOBS

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN NICOLA, CEO-UL INVESTPOINT

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

Continue Reading

Trending