Connect with us

#News

DENT ESTET investește 5 milioane euro în 2022 și vizează deschideri de noi clinici, achiziții și creșterea gradului de digitalizare

Published

on

DENT ESTET, parte a Grupului MedLife și liderul pieței de medicină dentară din România, a avut în 2021 cea mai amplă extindere teritorială în cei 23 de ani de existență, mărindu-și portofoliul cu 3 clinici, în Ploiești, Cluj-Napoca și Oradea. Extinderea a vizat în special zona Transilvaniei, compania semnând un parteneriat cu clinica Stomestet din Cluj și preluând pachetul majoritar al clinicii Oradent by Dr. Costea, din Oradea. O altă investiție în valoare de 1,7 milioane euro a fost alocată inaugurării în Ploiești a unei clinici premium cu servicii stomatologice all-in-one. În 2022, printre planuruile grupului se numără investiții estimate la circa 5 milioane de euro. Compania vizează deschideri de noi clinici, achiziții, dar și creșterea gradului de digitalizare.

“Urmăm și în acest an același pattern de dezvoltare –organică, dar și prin achiziții. Începutul anului va fi marcat de inaugurarea unei noi clinici DENT ESTET la Craiova. De asemenea, sunt inițiate discuții pentru noi parteneriate, în centre importante din țară“, spune dr. Oana Taban, CEO și Fondator DENT ESTET.

Până acum, DENT ESTET a ajuns la un portofoliu de 14 clinici în 7 orașe importante din țară: București, Timișoara, Sibiu, Brașov, Ploiești, Cluj-Napoca și Oradea și acoperă o suprafață de peste 4.200 mp dedicați serviciilor stomatologice, ceea ce reprezintă o creștere cu 40% față de anul trecut. Numărul uniturilor medicale a ajuns la 85, marcând o creștere de 49% față de 2020.

Expansiunea DENT ESTET a dus automat și la extinderea echipei medicale, numărului de medici înregistrând un salt de 38%, iar în ansamblu, anul trecut grupul a înregistrat cu 30% mai mulți salariați.

“Deși am traversat cel de-al doilea an pandemic, se remarcă o preocupare notabilă a românilor legată de sănătatea orală. Numărul pacienților noi care au făcut din îngrijirea orală o prioritate anul trecut a crescut cu 61%. În ceea ce privește accesarea servicilor stomatologice furnizate de DENT ESTET, cele mai solicitate au fost implanturile dentare și montarea de aparate dentare”, a declarat dr. Oana Taban.

Piața de stomatologie, marcată de dezvoltare accelerată de noi clinici și de interesul jucătorilor externi
În 2021, piața a crescut mai mult față de 2020, când clinicile dentare au fost închise timp de 2 luni, având un avans de 20% față de anul precedent.

“Pentru 2022 s-ar putea să observăm o efervescență pe piața de stomatologie generată de apariția accelerată de noi clinici în orașele importante din țară, la care se adaugă un interes crescut provenit din rândul marilor jucători externi și ale fondurilor de investiții. În context estimăm o creștere de cca 17%”, a menționat dr. Oana Taban.

Românii au acordat o atenție sporită implanturilor dentare și serviciilor de estetică dentară
Datorită avansului tehnologic și a supraspecializării echipei din cadrul DENT ESTET Implant Division, românii și-au arătat încrederea în serviciile medicale, astfel că numărul total al implanturilor dentare inserate a crescut cu 122% în 2021 față de 2020. Creșterea masivă a cererii pentru implanturi dentare, dar și pentru alte tipuri de tratamente stomatologice relevă, totodată, faptul că pacientul român este din ce în ce mai preocupat de sănătatea sa dentară, chiar în contextul epidemiologic actual.
În ceea ce privește serviciile de ortodonție, grupul a înregistrat o creștere de 60% a solicitărilor de aparate dentare, considerate a fi o soluție de încredere pentru pacienții adulți în vederea obținerii unui zâmbet sănătos.

Digitalizarea, principala tendință care se va amplifica în 2022

Investițiile în digitalizare vor deveni din ce în ce mai accelerate, datorită beneficiilor majore care se transpun pentru pacient în precizie crescută în diagnosticare, lipsa durerii, confort ridicat, rapiditate în execuția lucrărilor si perioadă extinsa de garanție a acestora. Un alt avantaj important se leagă de eficiența financiară pentru pacient și derivă din faptul că utilizarea tehnologiei digitale nu implică creșterea costurilor.

În 2021, grupul DENT ESTET a continuat să investească în tehnologii digitale de ultimă generație, toate clinicile fiind dotate cu cele mai noi descoperiri în domeniul echipamentelor stomatologice.
Una dintre cele mai noi tehnologii digitale, create pentru a contribui la construirea de zâmbete sănătoase pe termen lung, este scannerul revoluționar MODJAW. Este vorba despre o tehnologie care închide fluxul digital în procesul de stabilire a unui diagnostic corect și exact pentru pacienții care își doresc o reconstrucție orală completă și nu numai. Are la bază stomatologia 4D, folosind modelarea 3D, mișcarea maxilarului și ocluzia dinamică a pacienților în timp real, fără a utiliza raze X, pentru o diagnosticare complexă a afecțiunilor dentare, dar și personalizării tratamentelor. În prezent, DENT ESTET este cel mai mare partener european al companiei franceze MODJAW, care a pus bazele acestei tehnologii revoluționare de scanare digitală, cu beneficii majore atât pentru pacient, cât și pentru medicii stomatologi.

Un accent deosebit s-a pus și asupra stomatologiei laser și dotării tutoror clinicilor din cadrul grupului cu cele mai performante lasere utilizate la nivel mondial, în acest moment, deoarece pacienții își doresc tratamente nedureroase, minim-invazive și cu rezultate garantate pe termen lung. În acest sens, echipa de specialiști din cadrul DENT ESTET are la dispoziție 20 de lasere stomatologice, distribuite în toate unitățile grupului, pentru ca pacienții să beneficieze de avantajele oferite de acestea indiferent de zona în care se află.

Grupul DENT ESTET a fost înființat în anul 1999, iar în prezent este lider de piață în domeniul serviciilor de medicină dentară din România. În cei aproape 23 de ani de existență, echipa s-a extins la un număr de peste 450 de angajați, dintre care peste 145 sunt medici. Aceștia au tratat de-a lungul timpului peste 200.000 de pacienți. În prezent, compania deține 14 clinici stomatologice multidisciplinare în București, Timișoara, Sibiu, Brașov, Ploiești, Cluj-Napoca și Oradea, destinate tuturor categoriilor de vârstă, 3 divizii de excelență unice în România (Implant Division, Aesthetic Division și Advanced Orthodontic Division), primul laborator de tehnică dentară digitală – Aspen și 8 studiouri foto digitale specializate Future Smile Studio. Toate acestea reunesc un număr de 85 de săli de tratament echipate la standarde hi-tech, pe o suprafață totală de 4.200 de metri pătrați, care includ și 3 săli de chirurgie complet utilate. DENT ESTET oferă o experiență integrată prin cele 8 centre de imagistică și radiologie complet digitalizate, care includ aparate de tomografie computerizată (CBCT).

close

Newsletter!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Investitie de peste 7 mil. euro anunțată de Grupul Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România anunță, pentru începutul lunii iunie, deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord, după o investiție de peste 7 milioane de euro. 

Bacolux Koralio, clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente, un restaurant ( salon și terasă în aer liber cu o capacitate de 400 de locuri), un lobby bar, dar și 3 săli de conferință cu dotări complete. La capitolul agrement, hotelul deține 3 piscine exterioare încălzite – una pentru adulți, ce va beneficia de un bar și de o terasă, și 2 piscine pentru copii, completate de 3 tobogane cu apă. 

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp și oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol. 

 Bacolux Koralio este denumirea fostului Hotel Hefaistos (2 stele), care a fost upgradat și reamenajat în totalitate de către grupul de companii format din Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort și Bacolux Craiovița Hotel & Events. Noul hotel va oferi turiștilor servicii all inclusive. 

După renovare, hotelul arată uimitor. ”Bacolux Koralio**** păstrează, asemenea locaților Bacolux din Herculane, conceptul care recreează mediul exterior în interior. Echipa de arhitecți români, care a creat conceptul, și-a dorit ca acesta să fie elementul definitoriu pentru designul tuturor locațiilor Bacolux”, punctează Laura Pătru, PR & Communication Manager Bacolux Hotels.  

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului.  

Obiectivul major pe care echipa Bacolux Hotels și l-a fixat în cadrul acestei renovări majore a fost obținerea unei locații confortabile, dedicate relaxării. ”Ne-am dorit extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite accesul luminii naturale, dar și o conectare cât mai , optând pentru un design atemporal”, adaugă reprezentanții Bacolux Hotels 

Resortul beneficiază de mai multe piscine exterioare încălzite, un program de entertainment extins, dar și implementarea sistemului all inclusive child-friendly. 

close

Newsletter!

Continue Reading

#ArtsTalk

NASA dă startul înscrierilor pentru concursul de scurtmetraje CineSpace

Published

on

Fie că ești un regizor de film cu experiență sau un amator entuziast, NASA te invită să participi la concursul său anual de scurtmetraje CineSpace.

Anunțat duminică, 15 mai, într-o postare pe contul de Twitter al Stației Spațiale Internaționale, concursul îi încurajează pe pasionații de film de pe întreg mapamondul să realizeze scurtmetraje pe orice subiect, care să includă imagini din arhivele proprii ale NASA.

Mai exact, cu o durată de până la 10 minute și un conținut de minimum 10% imagini de arhivă NASA, scurtmetrajul poate fi de orice gen, iar fiecare participant are voie să își înscrie până la cinci creații diferite.

CineSpace este organizat de NASA și Houston Cinema Arts Society, iar înscrierile scurtmetrajelor se pot face până pe 15 iulie 2022.

Iată scurtmetrajul câștigător în 2021, realizat de către Isil Bengi și Laurens Heijs:

close

Newsletter!

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

close

Newsletter!

Continue Reading

Trending