Connect with us

#News

Cele MAI MARI competiții internaționale de SCHI ALPIN din ROMÂNIA încep în Poiana Brașov

Published

on

Peste două sute de schiori din întreaga lume vor participa la două dintre cele mai mari competiții de schi alpin organziate la noi în țară. Este vorba despre FIS Children Trophy și FIS RACE – două curse înscrise în caldendarul oficial al Federației Internaționale de Schi (FIS).

Mai precis, în perioada 1 -3 martie 2022, competiția FIS Children Trophy, ajunsă acum la cea de-a 5-a ediție, va alinia la start un număr de aproximativ 100 de sportivi schiori, fete și băieți, din categoriile U14 și U16, din țări precum Austria, Bulgaria, Bosnia și Herțegovina, Slovenia, Ungaria, Slovacia, Grecia, Turcia, Liban, Georgia, Brazilia, Argentina sau Ucraina

De asemenea, după patru ediții spectaculoase ale concursului de schi alpin pentru copii și tineret, FIS Children Trophy – înscris în calendarul oficial al FIS, Asociația de Turism Poiana Brașov împreună cu Federația Română de Schi și Biatlon și cu sprijinul Primăriei Municipiului Brașov organizează, în perioada 22 – 25 februarie 2022, FIS RACE. Anul acesta, FIS RACE aduce două premiere: sub egida sa vor avea loc Campionatele Naționale ale României, iar la linia de start și-au anunțat prezența până acum schiori de top, din afara țării, precum: Benjamin SzollosSki Team Israel, Jan Rechtenberg –  Ski Team Czech Republic, Isac HedstroemSki Team Sweden, Nikolaos Mavropoulos – Ski Team Greece sau Kristian PavelkaSki Team Slovakia

„Încercăm ca prin buna organizare a acestor evenimente sportive să creăm un cadru propice pentru a primi de la Federația Internațională de Schi dreptul de a organiza competiții de clasă cum ar fi Cupa Europei. Năzuim către aceste idei, convinși fiind că munca echipei de organizare nu va fi în zadar. Un prim pas extrem de important a fost făcut și în perioada 22-25 februarie când vom avea pe pârtia SubTeleferic Campionatele Naționale ale României la Schi Alpin – o competiție organizată sub denumirea de FIS RACE”, spune Dan Ghiță, Președintele Comitetului de Organizare FIS Children Trophy și FIS Race.

Cheia succesului, explică Ștefan Țînț, principalul promotor al evenimentului, dincolo de sprijinul de care dispunem din partea Primăriei Brașov, este sponsorizarea din partea firmelor private care fac posibilă organizarea acestor evenimente. 

„Doar în 2022, noi am reușit să strângem sponsorizări în valoare totală de 105.000 de euro din sectorul privat. Aceste firme, inclusiv firma pe care eu am adus-o în România, respectiv Husqvarna, nu fac acte de caritate. Ele vor să își asocieze imaginea cu ceea ce facem noi și ne ajută să mergem mai departe. În total, în cei cinci ani de când organizăm aceste competiții, am reușit să obținem aproape 500.000 de euro pentru promovarea acestor evenimente”. 

Mai mult, anul trecut, pentru organizarea FIS SES – Small Evolving Ski Nations în România, pentru prima data Federația Internațională de schi a alocat 15.000 de euro. 

„Dacă initial am început cu firme mai mici, iată că în anii precedenți nume sonore din piață au urmărit să vadă ce facem noi aici, în Poiana Brașov și au hotărât că ne încadrăm în programul, bugetul și conceptul lor de promovare”, mărturisește acesta.  „Nu am fi reușit să aducem aceste competiții de mare anvergură în România fără ajutorul sponsorilor noștri. Asociația noastră de turism, Asociația Poiana Brașov, este o asociație non-profit, iar banii pe care îi primim îi investim în promovarea acestor evenimente și a stațiunii”

La rândul său, viceprimarul Brașovului, Sebastian Rusu declară: „Am reușit să particip anul trecut la acest eveniment, unul desăvârșit din toate punctele de vedere. Se poate observa cu ușurință pasiunea oamenilor care fac parte din organizarea acestor concursuri. Cred că pasiunea i-a unit și că este de datoria noastră să le promovăm. Aceste competiții sunt un mod prin care ne putem apropia de țările care organizează mari campionate. Până la urmă, Poiana Brașov este cea mai mare stațiune din România”. 

„Mastercard este un suporter consacrat al sportului atât la nivel internațional, cât și pe plan local. Ne bucurăm să fim, pentru a doua oară consecutiv, parteneri ai competițiilor FIS SES Poiana Brașov Race Cup și FIS Children Trophy. În calitate de card preferat, spectatorii și fanii schiului beneficiază de plăți sigure și rapide cu cardul la punctele de plată, în timp ce sportivii se bucură de toată susținerea noastră pentru atingerea celor mai bune rezultate, inspirând astfel și alte generații să adopte un stil de viață sănătos sau chiar să înceapă o carieră sportivă”, spune Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Cele doua competiții, respectiv FIS RACE și FIS Children Trophy au fost finanțate de sponsori din sectorul privat precum Mastercard – preferat, Husqvarna, BCR, Omniasig, Baneasa Panificatie, MediaGalaxy si Izvoarele Călimani. 

De asemenea, Asociația de Turism Poiana Brașov se bucură de sprijinul unor entități private și de stat, alături de care organizează aceste competiții: Ana Hotels, Teleferic Grand Hotel, Hotel Alpin, Hotel Escalade, Ana Teleferic, Salvamont Poiana Brasov, IJJ “Nicolae Titulescu”, Politia Locala si Nationala și Comprest – Amenjare Partii.

Competitiile sunt organizate cu sprijinul Primăriei Municipiului Brașov și al Federației Române de Schi și Biatlon.

close

Newsletter!

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Investitie de peste 7 mil. euro anunțată de Grupul Bacolux Hotels România la Eforie Nord

Published

on

Bacolux Hotels România anunță, pentru începutul lunii iunie, deschiderea celui mai nou hotel din portofoliul grupului, Bacolux Koralio**** Eforie Nord, după o investiție de peste 7 milioane de euro. 

Bacolux Koralio, clasificat la 4 stele, are 212 camere și apartamente, un restaurant ( salon și terasă în aer liber cu o capacitate de 400 de locuri), un lobby bar, dar și 3 săli de conferință cu dotări complete. La capitolul agrement, hotelul deține 3 piscine exterioare încălzite – una pentru adulți, ce va beneficia de un bar și de o terasă, și 2 piscine pentru copii, completate de 3 tobogane cu apă. 

Totodată, la ultimul nivel al hotelului, au fost amenajate 3 studiouri, fiecare cu terasă privată, zonă de plajă și jacuzzi. Cel mai mare studio are o suprafață de 85 mp și o terasă de 180 mp și oferă o priveliște spectaculoasă asupra stațiunii, atât spre mare, cât și către lacul Techirghiol. 

 Bacolux Koralio este denumirea fostului Hotel Hefaistos (2 stele), care a fost upgradat și reamenajat în totalitate de către grupul de companii format din Bacolux Afrodita Resort & Spa, Bacolux Diana Resort și Bacolux Craiovița Hotel & Events. Noul hotel va oferi turiștilor servicii all inclusive. 

După renovare, hotelul arată uimitor. ”Bacolux Koralio**** păstrează, asemenea locaților Bacolux din Herculane, conceptul care recreează mediul exterior în interior. Echipa de arhitecți români, care a creat conceptul, și-a dorit ca acesta să fie elementul definitoriu pentru designul tuturor locațiilor Bacolux”, punctează Laura Pătru, PR & Communication Manager Bacolux Hotels.  

Designul hotelului ține mereu cont de zona în care se află și aduce natura la interior, adaptând hotelul la mediul înconjurător și, făcându-l parte din natura locului.  

Obiectivul major pe care echipa Bacolux Hotels și l-a fixat în cadrul acestei renovări majore a fost obținerea unei locații confortabile, dedicate relaxării. ”Ne-am dorit extinderea la maxim a spațiilor vitrate pentru a permite accesul luminii naturale, dar și o conectare cât mai , optând pentru un design atemporal”, adaugă reprezentanții Bacolux Hotels 

Resortul beneficiază de mai multe piscine exterioare încălzite, un program de entertainment extins, dar și implementarea sistemului all inclusive child-friendly. 

close

Newsletter!

Continue Reading

#ArtsTalk

NASA dă startul înscrierilor pentru concursul de scurtmetraje CineSpace

Published

on

Fie că ești un regizor de film cu experiență sau un amator entuziast, NASA te invită să participi la concursul său anual de scurtmetraje CineSpace.

Anunțat duminică, 15 mai, într-o postare pe contul de Twitter al Stației Spațiale Internaționale, concursul îi încurajează pe pasionații de film de pe întreg mapamondul să realizeze scurtmetraje pe orice subiect, care să includă imagini din arhivele proprii ale NASA.

Mai exact, cu o durată de până la 10 minute și un conținut de minimum 10% imagini de arhivă NASA, scurtmetrajul poate fi de orice gen, iar fiecare participant are voie să își înscrie până la cinci creații diferite.

CineSpace este organizat de NASA și Houston Cinema Arts Society, iar înscrierile scurtmetrajelor se pot face până pe 15 iulie 2022.

Iată scurtmetrajul câștigător în 2021, realizat de către Isil Bengi și Laurens Heijs:

close

Newsletter!

Continue Reading

#Horeca

F&B Business Accelerator continuă cu o grupă de antreprenori din horeca

Published

on

F&B Business Accelerator, program al Hospitality Culture Institute, susținut de UniCredit Bank, se va desfășura în lunile iunie și iulie 2022 și va avea o grupă de antreprenori care dezvoltă servicii pentru industria horeca. O noutate a programului este reprezentată de calitatea „custom made” a proiectului, în sensul în care, dincolo de nucleul de aproximativ 40 de mentori și traineri, mai sunt implicați și alți specialiști din plan intern și internațional în funcție de specificul business-urilor care vor fi acceptate în program.

Firmele pot aplica pentru a fi selectate în accelerator până la data de 5 iunie iar înscrierile se pot face pe pagina web dedicată a proiectului. Programul va beneficia de prezența a peste 40 de traineri și mentori, din domenii cheie precum IT, Retail și FMCG, HoReCa, Marketing și PR, Pricing, Legal și M&A, fiscalitate, consultanță de business, Design Thinking, Fonduri Europene, Educație non-formală. Antreprenorii înscriși în F&B Business Accelerator vor avea acces la un mentor pentru fiecare business, care îi va ghida și le va oferi feedback pe toată perioada programului de accelerare, vor primi 100 de ore de workshopuri, ținute de către profesioniști de top și vor participa la un pitch de finanțare cu cei mai importanți investitori și finanțatori din România.

Pandemia COVID-19 a schimbat o parte a obiceiurilor de consum din horeca. Chiar dacă meniurile românești și cele cu specific italian rămân în topul preferințelor, vedem o creștere a altor tipuri de bucătării, de tipul vegan, dar și cele americane, grecești, sau cea libaneză. De asemenea, vedem cum clienții sunt dispuși să experimenteze din ce în ce mai mult”, spune Robert Agarici, project manager F&B Business Accelerator.

La rândul său, Anca Ungureanu, director Identitate și Comunicare UniCredit Bank, a declarat: „Prin tot ceea ce facem, prin activitatea noastră dar și prin proiectele în care ne implicăm ca parteneri, ne propunem să susținem comunitățile să crească. Antreprenorul român din HoReCa este creativ și dornic să implementeze concepte inovatoare și ne așteptăm ca în perioada următoare să vedem din ce în ce mai multă efervescență în această piață. Ne bucurăm să sprijinim, pentru a patra cohortă consecutivă, eforturile F&B Business Accelerator de a dezvolta ecosistemul antreprenorial autohton”.

Cel mai important motiv pentru care un client alege să cumpere mâncare gătită (fie delivery sau în oraș) este pentru că nu dorește să gătească (30%), potrivit unui studiu de piață realizat de Hospitality Culture Institute. Consumatorul urban își dorește să încerce rețete și concepte noi de service. Astfel, au apărut două ocazii de consum noi care sunt foarte puțin acoperite de oferta din piață în acest moment, și anume intervalele orare 10 – 11 și 14-18, care înainte de pandemie nu erau în preferințele celor care ies în oraș. De aici se naște o nouă oportunitate pentru antreprenori și anume să fie creativi în domeniul food-service și să ofere clienților produse potrivite pentru a fi consumate în aceste intervale orare.

Potrivit aceleiași surse, ideile de afaceri cu cel mai mare potențial de creștere din domeniul serviciilor horeca sunt abonamentele la servicii care oferă mâncare și băuturi, acces la ingrediente pentru gătit și startup-uri care dezvolta platforme noi digitale pentru antreprenori, potrivit F&B Business Accelerator, program pentru antreprenori care anunță lansarea înscrierilor pentru noua cohortă dedicată serviciilor din industria ospitalității (concepte de restaurante, baruri și cafenele).

Trei domenii cu potențial de creștere în horeca

  1. Servicii care oferă abonament la mâncare și băuturi – utilizatorii se confruntă cu lipsa timpului pentru a comanda produse de mâncare. Clienții vor totul repede și previzibil pentru o anumită masă a zilei (în special prânzul), când serviciile și accesul trebuie să fie rapide astfel încât aceștia să revină mai ușor la birou.
  2. Abonamente care oferă acces la ingrediente – utilizatorii își doresc să gătească acasă, însă își aleg rețeta și primesc ingredientele deja cântărite și tăiate.
  3. Platforme digitale pentru antreprenori – actualii și viitorii antreprenori din horeca au nevoie de unelte și resurse, pe baza unui abonament lunar, care să-i ajute în administrarea afacerii proprii.

Potrivit Hospitality Culture Institute, profilul antreprenorului român din horeca este preponderent vocațional, cu dorința de a-și îmbunătăți pregătirea antreprenorială și de a asigura clienților servicii de calitate. Totuși, perioadele de schimbare, cum sunt pandemia și crizele economice, schimbă doar modus operandi al întreprinderilor din horeca. Spre exemplu, dacă în cei doi ani de criză pandemică antreprenorii s-au aprovizionat mai mult din retail sau au vândut prin delivery, în prezent se orientează pe canalele offline și prin intermediul distribuitorilor.

Din punct de vedere al mentalității, reprezentații F&B Accelerator remarcă o schimbare în rândul noilor generații de antreprenori, aceștia gândind de la început afaceri cu potențial ridicat de scalabilitate și punându-și întrebările necesare pentru a construi cât mai rapid o afacere de succes.

close

Newsletter!

Continue Reading

Trending