Connect with us

#BrandsTalk

Pehart lansează noi game de șervețele faciale de calitate premium, cu o investiție de 2 milioane de euro

Published

on

Pehart Grup, cel mai mare convertor de produse de hârtie pentru uz casnic și industrial din România, dar și din Europa de Sud-Est, a lansat în luna aprilie două noi game de șervețele faciale cu două și trei straturi pentru brandurile Pufina și Alint. Produse pe o linie total automatizată, de la primul la ultimul proces de producție, noile sortimente de șervețele faciale de la Pehart sunt de calitate premium. Cu o hârtie rezistentă și ultrafină, șervețelele faciale au rezistență crescută la umezeală, nu se degradează cu ușurință și sunt delicate cu pielea. Ambalajele au mărimi și forme diferite – de cub, dreptunghiulare etc. – sunt reciclabile și se adaptează perfect celor mai variate cerințe ale clienților. Investiția în noile game de șervețele faciale se ridică la 2 milioane de euro.

Pehart Grup anunță că vor fi produse aproximativ 6.000 de tone de șervețele faciale din noile game Pufina și Alint pe an. Aceste noi produse marca Pehart sunt destinate atât pieței românești, cât și exportului. De asemenea, compania va mai produce și produse marcă proprie pentru marile lanțuri de retail prezente în România. 

Creșterea calității și a competitivității produselor Pehart sunt obiective de top ale companiei și în acest an”, spune Rauno Kakko, COO-ul Pehart Grup. „Ne-am propus să diversificăm gama de produse destinate retail-ului, în timp ce rămânem la fel de focusați pe atingerea unui nivel calitativ premium. Investițiile în noile linii de producție cu tehnologii de ultimă oră, unele dintre ele fiind printre primele de acel gen din lume, ne vor ajuta să ne diferențiem pe piață prin particularitățile produselor noastre – hârtie rezistentă, cu grad înalt de finețe, ambalaje atractive și reciclabile. Totodată, creșterea calității și diversificarea ofertei vor ajuta și la consolidarea poziției companiei pe piața europeană. Prin toate produsele pe care le lansăm vrem să onorăm principiile de bază ale Pehart: credem în inovație și tehnologie, în responsabilitate față de comunitatea în mijlocul căreia ne aflăm și  avem respect față de natură”, mai spune  COO-ul Pehart Grup.

Compania Pehart produce anual 100.000 tone de hârtie tissue în cele două fabrici ale sale de la Sebeș și Dej și are o capacitate de procesare a produselor finite de peste 75.000 tone. 70% din întreaga cantitate de produse de uz casnic și industrial este vândută în România, iar compania asigură producția și pentru o mare parte dintre produsele marcă proprie ale lanțurilor de retail. Pehart produce și jumbo rolls, role de hârtie mari, pentru clienții industriali și pentru consumul propriu. Compania este prezentă cu produsele sale de uz casnic și industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei și deține mărcile Pufina, Alint și Altessa, dar produce și role jumbo, role mari de hârtie, pentru clienții industriali și pentru consum propriu.

Cu o tradiție de peste 185 de ani, Pehart Grup este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din Europa de Sud-Est. Compania care a pornit ca o afacere antreprenorială este prezentă cu produsele sale de uz casnic și uz industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia, Herțegovina, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Ucraina, Grecia, Cipru, Israel, Rep. Moldova, Germania).

Pufina, unul dintre cele mai populare branduri de hârtie tissue, Alint și Altessa fac parte din portofoliul Pehart. De asemenea, compania produce jumbo rolls, role uriașe de hârtie, folosite în procesul de converting în produse de hârtie pentru uz casnic și uz industrial.

Pehart Grup se definește prin evoluție continuă, eficientizare, respect față de resursele planetei și față de oamenii care îi construiesc povestea în fiecare zi. Își optimizează în permanență produsele și serviciile, prin crearea unui mediu sustenabil și echitabil pentru un viitor regenerabil. Respectul față de cele mai noi reglementări de mediu concretizat prin trasabilitatea resurselor, eficiența producției și a utilizării materialelor și mediul de lucru sigur, plăcut pentru echipă și parteneri sunt valori ale Pehart Grup, la fel ca și încurajarea inițiativei și spiritului antreprenorial în interiorul companiei. 

Abris Capital Partners este un fond independent de top de private equity, care se concentrează pe oportunități mid-market în țările din Europa Centrală. Fondat în 2007, Abris are ca strategie parteneriatul cu cele mai dinamice și de succes companii din Europa Centrală, care pot beneficia de un influx de capital și/sau expertiză managerială atât la nivel strategic, cât și operațional. Cu un capital de investiții de aproximativ 1.3 miliarde de euro, Abris a obținut suport financiar de la multe instituții de investiții de top la nivel global, inclusiv fonduri de pensii publice și corporative, instituții financiare, companii de asigurări și fonduri de tip endowment de la universități din SUA. Abris are un orizont de investiție pe termen lung și urmărește de obicei tranzacțiile în care poate obține un pachet majoritar sau total în investiție. Marja de investiție Abris pentru o tranzacție se situează între 30 și 75 milioane euro, cu posibilitatea unor sume mai mari, în funcție de caz. Abris operează în echipe regionale în Varșovia și București.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#BrandsTalk

Up România dă startul soluțiilor creative
la hackathon-ul inovației „Future Work”

Published

on

Up România continuă seria acțiunilor de susținere a digitalizării și inovației. Între 28-29 mai 2022, în parteneriat cu Top Minds, va organiza un eveniment de tip hackathon menit să genereze soluții tehnologice creative în domeniile resurselor umane, educației, marketingului, investițiilor, sustenabilității și responsabilității sociale.

Invitația la hackathon-ul cu tema ,,Future Work’’ este destinată în principal elevilor, studenților și tinerilor aflați la început de carieră. Pentru înscriere, cei interesați pot accesa până pe data de 20 mai 2022 platforma topminds.ro/hack-futurework/.

În cele 48 de ore ale hackathon-ului ,,Future Work” încurajăm  la găsirea de soluții tech pentru:

  • optimizarea comunicării cu angajații/clienții
  • e-commerce empatic
  • customer suport incluziv și empatic
  • marketing în web3 (NFTs pentru marketing de servicii și produse)
  • noi forme de muncă și interacțiune între angajați
  • motivatorii viitorului
  • transferul muncii de la job către o cauză comunitară
  • măsurarea rezultatelor de sustenabilitate ale unei companii
  • orice problemă relevantă pentru angajați, societate, comunitate

„Vrem să susținem mințile creative și motivația tinerilor, sursa principală de inovație pentru viitoarele generații. Ne așteptăm la un eveniment intens, pe modelul evenimentelor similare organizate la nivel internațional. Va fi o întâlnire care va atinge cele mai înalte cote de creativitate, unde tinerii se vor conecta cu antreprenori și cu reprezentanți Up România. Așteptăm cu nerăbdare să descoperim ideile inovatoare ale generației Z, în care avem mare încredere. Ne adresăm lor, în primul rând, pentru că ei sunt nativii digitali, cei care fac primii pași în cele mai noi tehnologii, iar noi dorim să ne lăsăm inspirați de ideile lor”, a declarat Elena Pap, director regional Up Group.

„Tinerii se antrenează pentru o lume și mai rapidă, dinamică, flexibilă și foarte competitivă în care <a ști>, <a face> sau <a obține rezultate> nu mai este suficient. Din angajați de suport, ei au perspectiva să devină co-creatori, co-acționari, co-responsabili la job sau în propriul start-up, într-un timp supranumit al <meritocrației>. Cu toții suntem entuziasmați că ne-am reunit, în Hack FutureWork, cu specialiști de business, deeptech, ONG și GOV pentru a oferi tinerilor o calibrare firească, organică și-n bucurie cu viitorul ”, declară Diana Nițescu, CEO TOP Minds. 

Participanții la hackathon vor avea posibilitatea de a interacționa direct cu specialiști din domeniul tech (blockchain, NFT, IoT) și vor fi coordonați de mentori cu experiență în domeniul start-up, care le vor ghida procesul creativ în echipe. Cele mai bune și mai creative soluții vor fi premiate la finalul hackathon-ului.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 25.000 de clienți și peste 800.000 de beneficiari. Cu o prezenţă de 20 de ani în România, compania oferă diverse instrumente de motivare și soluții financiare avantajoase pentru performanța businessului companiilor:

Continue Reading

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Diana Mottok, Republica Bio: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Diana Mottok este pasionată de marketing și comunicare, domeniu în care activează de peste 18 ani. Prima parte a carierei și-a petrecut-o în agenții de publicitate precum DDB, Tempo Advertising sau MullenLowe, pentru ca apoi să se alăture departamentului de marketing al Bancpost în calitate de Head of Marketing. Începând cu ianuarie 2020, ea este Director de Marketing și Comunicare la Republica BIO, unul dintre cei mai importanți retaileri și producători de produse BIO de pe piața din România.

Iubește literatura, iar în 2015 a publicat prima sa carte pentru copii, “În Căutarea Sufletului Crăciunului”. Cartea a fost nominalizată în cadrul Galei “Bun de Tipar” 2015 – Gala Industriei de Carte din România, la categoria Cea Mai Bună Carte Pentru Copii Și Tineret.

Ce branduri a urmărit Diana Mottok în 2021:

Patagonia

Diana Mottok: Urmăresc cu interes branduri curajoase care privesc dincolo de profituri și acționează din convingere, consecvente și determinate să educe și să schimbe percepții. Patagonia spre exemplu este un brand remarcabil, a cărui misiune este întipărită în ADN-ul companiei.

Campaniile lor, deși nu foarte numeroase, au devenit “iconice”. Patagonia este un brand care inspiră și are forța de a uni comunități întregi pentru a produce schimbarea. Spre deosebire de alte branduri care doar mimează sustenabilitatea, Patagonia respiră sustenabilitate prin tot ceea ce face: de la produse și servicii, la acțiuni de marketing. Așa că nu e de mirare faptul că în 2021 a devenit compania cu cea mai bună reputație în America, conform sondaj Axios-Harris Poll 100.

În 2021 mi-a plăcut campania We The Power, care își propune să facă cunoscută mișcarea cetățenilor europeni care produc energie regenerabilă și împart beneficiile în rândul comunității locale. Patagonia a semnat în decembrie 2021, în UK, primul contract prin care o companie din sectorul privat preia resurse regenerabile generate de comunitate. Este un suflu nou care încurajează posibilitățile nelimitate de business și dezvoltare ale sistemului energetic al viitorului.

Channel 4 

Diana Mottok: Este uimitor cum o campanie bine executată poate schimba percepții și atitudini. Este și cazul platformei lansate de Channel 4 în 2012, Superhumans, pentru promovarea Jocurilor Paralimpice. De atunci au mai apărut încă două campanii, însă ultima, cea din 2021 pentru promovarea Jocurilor Paralimpice de la Tokyo, mi s-a părut excepțională și aproape imposibil de uitat.

Channel 4 a reușit să construiască o platformă de comunicare memorabilă care creează așteptări foarte mari odată la fiecare 4 ani. Campania a dat voce persoanelor cu dizabilități, punând astfel Jocurile Paralimpice pe picior de egalitate cu orice alt eveniment sportiv major. Recunosc că aștept cu nerăbdare campania din 2024 pentru promovarea următoarei competiții de la Paris.

Bottega Veneta

Diana Mottok: 2021 a fost încă un an dificil pentru multe business-uri, în special pentru cele locale. În aceste vremuri grele, aproape toate brandurile s-au mobilizat în luna decembrie pentru a profita din plin de apetitul pentru cumpărături al oamenilor. Bottega Veneta a ales, în schimb, în plin sezon al cadourilor să iasă din lumina reflectoarelor și să ofere vizibilitate artizanilor italieni mai puțin cunoscuți, în dorința de a le susține meșteșugurile. Așadar au renunțat să își expună o parte din produse în propria vitrină. În schimb au oferit spațiul brandurilor mai puțin cunoscute, dar ale căror produse sunt create cu aceeași măiestrie și cu același rafinament, indiferent că este vorba despre biscuiți, paste sau ceramică. Au mers și mai departe și au dezvoltat din buget propriu o campanie de comunicare dedicată acestor branduri. Este un demers ce surprinde însăși esența sărbătorii Crăciunului. Bravo, Bottega Veneta! Felicitări pentru campaia „Bottega for Bottegas”!

Continue Reading

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Marius Luican, antreprenor și fondator Reveal Marketing Research: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Antreprenor și marketer pasionat, Marius Luican a acumulat o experiență de 15 ani în cercetare de piață si marketing. De numele său se leagă compania de consultanță și de cercetare de piață, Reveal Marketing Research, al cărei fondator este.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii companiei, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții Reveal Marketing Research, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

3 branduri pe care le-a urmărit Marius Luican în 2021:

KAUFLAND

Marius Luican: Cel mai adaptat brand din domeniul Retail alimentar. De asemenea, admir foarte mult Kaufland pentru că se implică activ în programe de CSR, dar și faptul că acest brand a înțeles că proximitatea are și o dimensiune perceptuală, iar familiaritatea față de brand, îl poate convinge pe consumator că respectivul brand, poate fi demn de toată considerația și încrederea din partea acestuia.

Kaufland redesenează întreaga geografie de brand și e un exemplu de experiență grozavă a clientului, atât în mediul online, dar mai ales în magazine.

VISA

Marius Luican: Cu o comunicare consistentă, umanizată și individualizată, Visa a reușit să îmi atragă atenția. Dintr-o comunicare de categorie a exploatat extraordinar momentul Covid-19, aducând astfel brandul mai aproape de consumator.

#Susținemafacerilemici din România. Respect brandurile care în plină perioadă pandemică, înțeleg că uneori like-urile nu sunt de ajuns și continuă să ajute efectiv. Prina această campanie, Visa se asigură că afacerea locală la care un client ține, rămâne deschisă pentru cât mai multe zile de aici înainte.  

MONEY BISTRO

Marius Luican: Cred că România are nevoie de educație financiară. Tocmai de aceea, cel de-al treilea brand pe care l-am urmărit în 2021 este Money Bistro și al său Money Chat.

Prin Money Chat, primul podcast despre nevoile și poveștile financiare ale românilor, s-a reușit cu succes adaptarea trendurilor, cu atât mai mult cu cât în anul 2021, acest tip de content a crescut mult ca atractivitate, usage și relevanță.

Continue Reading

Trending