Connect with us

#News

Complice.ro: 95% dintre experiențele pentru companii au revenit în offline

Published

on

Odată ridicate restricțiile, companiile din România au reacționat imediat și au reluat evenimentele organizate pentru echipe în offline, arată datele Complice.ro, furnizor de soluții experiențiale pentru corporate și residential. Astfel, în prima parte a anului, 95% dintre solicitările pentru  programele de reward & recognition au fost pentru experiențe      offline, o creștere cu peste 40% față de perioada similară din 2021. De asemenea, numărul solicitărilor pentru evenimente experiențiale organizate de companii pentru angajați și parteneri s-a dublat comparativ cu același interval al anului trecut.

Mai mult de jumătate dintre clienții Complice.ro din segmentul corporate au solicitat în prima parte a anului organizarea de evenimente experiențiale offline. Acestea au ca obiectiv principal crearea unei coeziuni între angajați sau între companie și partenerii de business cu care nu s-au văzut fizic deloc sau aproape deloc, de la debutul pandemiei. Spre deosebire de perioada pre-pandemică, aceste acțiuni presupun micro-interacțiuni, în echipe de 8-12 persoane, în cadrul cărora se urmărește îmbinarea abilităților profesionale cu pasiunile acestora. 

Experiențele au devenit în ultimii doi ani preferate de companii și parte importantă în strategia de employee engagement. Observăm o creștere tot mai mare a ponderii celor care își doresc să integreze astfel de evenimente în viața angajaților, pentru că au putut cuantifica efectele benefice ale acestora în conectarea echipelor și impactul experiențelor asupra productivității individuale. Echipele acum au nevoie să fie stimulate creativ, iar soluțiile oferite de noi contribuie astfel la creșterea gradului de retenție a angajaților, a precizat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Top experiențe preferate de companii pentru angajați

Pentru a-și îndeplini aceste obiective, se conturează o preferință a companiilor de a oferi astfel de experiențe recurent.  Ședințele strategice, review-urile de rezultate sau ședințele cu partenerii de business au devenit astfel mai creative, trecând din mediul online sau de la birou în spații neconvenționale, cum ar fi într-o prăjitorie de cafea sau într-un atelier de brewing.

Printre cele mai apreciate experiențe planificate de Complice.ro pentru companii în prima parte a acestui an se numără atelierele de cupaje, degustările private de băuturi sofisticate, seri private de tip casino, treasure hunt personalizat, cursuri de supraviețuire sau workshopuri de cooking. Bugetul alocat pentru astfel de experiențe în echipă a variat de la 25 – 500 euro/angajat, în funcție de tipul de experiență și infrastructura necesară.

Bugetul alocat pentru cadouri corporate individuale – 73 de euro/persoană

O creștere se remarcă și la nivelul experiențelor individuale, preferate în cadrul inițiativelor de reward & recognition. Pentru aceste acțiuni, majoritatea clienților corporate au preferat să ofere pachete de experiențe la alegere, cu buget predefinit, media pentru aceste achiziții fiind de 73 euro/persoană.

Flexibox este opțiunea preferată de companiile care își doresc să-și recompenseze angajații sau partenerii într-un mod creativ. De multe ori pachetele sunt personalizate, iar destinatarul poate alege fie o experiență individuală, fie una chiar alături de familie. Componentele wellness și life-work balance au devenit o prioritate pentru multe companii. Această direcție s-a remarcat în perioada pandemiei, dar cu siguranță va rămâne în pachetul de beneficii și în perioada următoare, a mai precizat Oana Pascu.

Top experiențe preferate vara

Experiențele de grup, fie că vorbim de segmentul corporate sau cel residential sunt de altfel preferate de clienții Complice.ro, în special pe fondul celor doi ani de restricții.

Clienții noștri își doresc să trăiască experiențe inedite alături de cei dragi, familie sau prieteni, prin urmare am inclus în portofoliu o serie de noi experiențe care se adresează grupurilor mici, inclusiv familii cu copii. Se observă o tendință de a petrece timp în natură, de a căuta reconectarea, după o perioadă îndelungată și stresantă, așadar am creat pachete care să îmbine relaxarea cu aventura, dezvoltarea personală cu conectarea, adrenalina și ieșirea din zona de confort cu plăcerea de a face ceva complet diferit, a mai precizat Oana Pascu. 

Printre cele mai noi cadouri experiențiale adăugate în portofoliul Complice.ro se numără treasure hunt în parcurile din București sau în cele mai frumoase orașe din Romania (Brașov, Sinaia, Sibiu, Constanța), evadare în natură cu cazare în tiny houses, întreceri cu mașinuțe cu telecomandă, ateliere de gătit cu familia sau degustări de whisky ori gin, precum și extinderi ale portofoliului de experiențe ce includ adrenalină, cum ar fi sky diving indoor, survol și acrobații cu avionul de mici dimensiuni ori curse de mini-mașinuțe pe stradă.

Complice.ro este un magazin online specializat în cadouri și recompense experiențiale. Pachetele de experiențe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition și incentive pentru angajați, clienți și parteneri de afaceri, dar și soluții creative pentru evenimentele corporate), cât și către zona residential (experiențe de dezvoltare personală, relaxare și adrenalină) pentru cei care își doresc să depășească sfera cadourilor-obiect.

În cei peste 6 ani de când activează pe piața cadourilor experiențiale, Complice.ro a livrat mai mult de 1600 de experiențe inedite pentru clienți din zonele corporate și residential, dintr-un portofoliu care include peste 250 de experiențe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din București, dar și din restul țarii și chiar de peste hotare.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#ArtsTalk

O poveste care se cerea spusă: Mihai Viteazul al Mihaelei Mihai

Published

on

Aceste rânduri sunt doar preambulul unei istorii ce leagă nădejdile viitorului de înfăptuirile trecutului în viziunea celei care s-a lăsat purtată de un act creator plin de curaj și asumat (cel mai probabil decât creația însăși), un documentar cu iz poetic și uz istoric născut din determinarea de a nu renunța la chemarea ei lăuntrică: Mihaela Mihai, regizorul documentarului MIHAI VITEAZUL: Prințul intrat în legenda Europei.

„Am pornit la drum cu acest film cunoscand acel loc, Drăgoești. Am avut convingerea mereu că acolo este un loc special. Și ceva, cumva mă făcea parcă să mă apropii mai mult de acest subiect. Erau legende, erau cărți, erau oameni pe care i- am întâlnit și totul se lega parcă de la sine. Într- o zi, ziua Sfintei Maria, am avut prima discuție oficială despre acest film. Peste câteva luni aveam să aflu că în acea zi era și ziua lui Denis Ștefan, care joacă rolul Domnitorului. Și că Denis este stângaci, la fel ca Mihai Viteazul. Și că a urmat liceul “Mihai Viteazul”. Au fost multe zile sfinte în care au fost luate decizii importante pentru film. Așa a fost să fie. Nu am plănuit aceste lucruri”, mărturisește pentru LeadersTalk.ro Mihaela Mihai.

Ecranizarea are menirea de a pune preț pe latura divină a omului ce-și caută liniștea în răspunsuri suspendate între cer și meleagurile pe care le-a întregit în ființă, urmând o incursiune spirituală în timp a celui ce a fost și va dăinui ca prim domn întemeietor de Românie: Mihai Viteazul.

Mihaela Mihai este un cufăr cu vise ce au căpătat contur la întâlnirea cu oamenii desăvârșiți pe care ea trebuia să îi întâlnească și să dea glas poveștii cu frământări istorice: doamna Maia Morgenstern, Denis Ștefan, Nicodim Ungureanu. Acest documentar este o simbioză aproape perfectă a declarațiilor istoricilor intervievați și scenariul Mihaelei în care Denis îl întruchipează pe Mihai Viteazul, Maia este Teodora (Tudora)- mama lui Mihai, Nicodim- preotul, iar însăși Mihaela este Stanca, domnița lui Mihai. În film, alături de actorii consacrați apar și actori neprofesioniști dar cu o încărcătură emoțională care a adus acel plus de autenticitate, toți cei implicați având numitorul comun al dorului de națiune pe care domnitorul l-a lăsat moștenire scrisă, creația Mihaelei bazându-se și pe Cronica lui Mihai Viteazul, scrisă la Nürenberg în 1601 și descoperită în zidul unei biserici din România de către Vasile Oltean, teologul care a descoperit nu doar manuscrisul rar despre Mihai Viteazul dar și obiecte aparținând Domnitorului.

Denis Ștefan

 „Cristian Mungiu spunea zilele trecute la lansarea filmului domniei sale la Festivalul de la Cannes, că Cinematografia are misiunea deosebită de a uni oameni! Am simțit și eu acest lucru și am avut prilejul ca oameni extraordinari să se alăture proiectului și să spuna: Da! Începând cu Maia Morgenstern și Denis Ștefan care au acceptat să facă parte din distribuția acestui film.” 

Maia Morgenstern

Mihaela Mihai are un parcurs artistic impresionant atât ca actor cât și ca regizor. A studiat la Universitatea de Film, Teatru și Televiziune, avându-i profesori pe regizorii de film Geo Saizescu, Tudor Mărăscu, Alexandru Croitoru și actorii Ion Lucian, Eusebiu Ștefănescu, Ștefan Radof, Victor Radovici. În urma obținerii unei burse, a beneficiat de un stagiu de actorie în Glasgow, Scoția și un stagiu de musicalFacultatea de Teatru, Guildford, Anglia. Are o experiență în televiziune de peste 10 ani fiind prezentator, realizator și redactor. Este și Fondatorul  primului Teatru Independent din judetul Vâlcea, iar întâlnirea ei cu Denis Ștefan a fost în ecranizarea “Păcală se întoarce”. Dedicarea și implicarea profesională i-au fost recunoscute prin Premiul de interpretare pentru rol principal feminin– la Festivalul Internațional de Teatru, Korca. A jucat în roluri precum Corrie- Desculț în parc, Ilonko- Păcală se întoarce, Regina Maria- în Crai Nou, Egipteanca- Brâncuși/ Sărutul, Varia- Livada de Vișini, în regia lui Silviu Purcărete și în alte viziuni regizorale ale lui Geo Saizescu, Bogdan Drăgan sau Horațiu Mihaiu. Numărul reprezentațiilor internaționale în festivaluri de teatru este chiar mai mare decât a celor pe scenele naționale: Bogota- Columbia, Roma- Italia, Sankt Petersburg- Rusia, Brno- Cehia, Coup de Chauffe a Cognac; Suene Nationale Bayonne; Teatrul Europa Seyne-Sur-Mer, Franța, Fraiburger Theater Festival Freiburg; Donau Fest Ulm, Germania, Skampa Festival Korca, Albania, Eastwood Theatre, Glasgow iar completarea acestora vine pentru publicul român căruia acum Mihaela i-a dăruit o parte din crezul ei creator.

Aurora Oprea, Analia Selis, Mihaela Mihai

Mihaela își aduce voievodul în timp, călătorind alături de soția sa- domnița Stanca descoperind, teribil de înduioșat, noua lume. Spiritul lui Mihai retrăiște, din locul nașterii sale, destinul incredibil al Domnitorului care a cucerit încrederea conducatorilor Europei în epoca sa, un destin tragic și frumos, cu o pecete voievodală peste timp, o poveste incredibilă despre puterea credinței, diplomația cu care Mihai Viteazul trece dincolo de intrigi.

 Acţiunea filmului se petrece în România. Filmările au avut loc în perioada martie- septembrie 2021 aproape integral în locurile în care Mihai Viteazul și-a urmat drumul spre a-i uni pe români (Drăgoești, Biserica Sfânta Cuvioasa Parascheva-Vâlcea, Prima Școală Românească- Brașov,  Curtea Domnească a lui Mihai Viteazul- Târgoviște).

”Când am scris scenariul am scris o secvență în care ningea. Când am filmat, în prima zi, a fost un frig infernal. În a doua zi, o zi extrem de caldă. Nici gând de zăpadă! Dar…în ziua în care s- a filmat secvența de iarnă, fix în acea dimineață, la ora 6.00 a început să ningă, așa cum scrisesem în urmă cu doi ani în scenariu. Cred că aceste lucruri s- au întâmplat pentru că acest film, cumva, voia să fie, să existe! A fost greu să duc la bun sfârșit acest film, încă mai este…”

Mihaela Mihai este o ambasadoare a sustenabilității spirituale și pentru a crea acest documentar care să vorbească mai ușor prezentului și să atingă intelectual și sufletește generațiile contemporane a făcut uz de credință în numele istoriei, și prin condeiul meu vă invită să gustați un strop de curaj și demnitate fiind prezenți la proiecțiile documentarului care vor avea ulterior sesiuni Q&A cu o parte dintre cei implicați în concretizarea scenariului. 

„Recent am avut onoarea să o cunosc pe doamna Mirela Vasilescu, fiica poetului Nichita Stănescu. Pe care îl vom regăsi, prin câteva din cuvintele sale, în film. Despre toți acești oameni deosebiți vom afla mai multe cu prilejul premierei, la care vă așteptăm în luna iulie!” 

Lansarea oficială a filmului care va avea loc la începutul lunii iulie la Cinema Europa, urmând apoi un turneu național îmi va permite să detaliez povestea nespusă din spatele poveștii lui Mihai Vitezul: Prințul intrat în legenda Europei. 

„Premiera va avea loc pe 7 iulie, la o zi după ce în urmă cu 422 de ani, pe 6 iulie 1600, Mihai Viteazul se intitulează „domn al Munteniei, Ardealului şi toată Ţara Moldovei”, confirmând documentar prima unire politică a celor trei ţări româneşti. Nu am stabilit să fie așa. Așa s-a întâmplat! O nouă coincidență a acestui film.” – mărturii care-mi permit să înțeleg că acest film documentar-dramă este creația adusă la concretizare prin concursul coincidențelor divine!

*prispa mea sufletească își deschide astfel cufărul pentru a adăposti prima imagine din pelicula unui lungmetraj din obârșiile românești ale timpului…

Sursă foto: Arhivă personală Mihaela Mihai

Continue Reading

#ArtsTalk

Grupul Editorial ALL la Salonul Internațional de Carte BOOKFEST 2022

Published

on

Grupul Editorial ALL își așteaptă cititorii la cea de-a  XV-a ediție a Salonului Internațional de Carte Bookfest, care se desfășoară între 1 și 5 iunie 2022, la Romexpo, în pavilionul B2. Vizitatorii vor găsi la standul ALL cele mai recente apariții editoriale din toate domeniile, vor beneficia de reduceri de până la 70%, dar și de cadouri-surpriză. De 1 Iunie, copiii pot participa la o tombolă cu superpremii în cărți, iar sâmbătă, 4 iunie, autorii minunatelor povești din seria Năsuc, Cristina și Florin Gheorghiu, le dau întâlnire la o sesiune de autografe și ilustrații live.

Istoria întunecată a Rusiei. Masacre, corupție și crime în Patria-Mamă, de Michael Kerrigan, înfățișează o istorie întunecată, marcată de tragedii, viclenii și brutalități săvârșite în numele puterii. Volumul se bucură de un format grafic de excepție, întrunind și calitățile unui album de colecție, datorită celor 180 de fotografii, picturi și ilustrații color care însoțesc textul.

Jocul trecutului, de Cecelia Ahern, este un roman provocator, care te pune pe gânduri, despre felul în carecele mai banale decizii pot avea consecințe devastatoare. Sabrina Boggs găsește printre lucrurile colecționate de tatăl ei un joc învăluit în mister. Acela este momentul în care i se dezvăluie un adevăr brutal, pe care nu l-ar fi bănuit niciodată, și are la dispoziție o singură zi pentru a dezlega misterele trecutului. O zi care îi schimbă destinul pentru totdeauna.

Doar 10% uman. Microbii, secretul neștiut al sănătății și fericirii omului, de Alanna Collen, se bazează pe ultimele cercetări științifice care au revoluționat domeniul microbiologiei, demonstrând că pentru fiecare celulă din corpul uman există alte nouă celule intruse. Această colonie de microbi ne influențează greutatea, sistemul imunitar, sănătatea mintală și chiar alegerea unui partener de viață. Cartea britanicei Alanna Collen este scrisă într-un stil fluent, cu un limbaj ușor accesibil și, nu în ultimul rând, cu multă autoironie. 

Harrison. Principiile medicinei interne reprezintă un instrument de studiu și o sursă de informații de top. Cel mai prestigios tratat de medicină de anvergură mondială este disponibil în limba română sub sigla ALL. Cele două volume, care însumează peste 3000 de pagini, la care se adaugă un DVD de aproape 1000 de pagini, expun evoluțiile de ultim moment din toate sferele medicinei.

Uimitoarea lume a bacteriilor, de Steve Mould, îi ajută pe micii cititori să descopere modul senzațional în care microbii reușesc să mențină organismele și lumea în funcțiune. Vor afla cât de mult datorăm existenței bacteriilor și vor face cunoștință și cu amicele lor la fel de fascinante: virusurile, ciupercile, algele, arheele și protozoarele. Această carte folosește o mulțime de informații inedite și amuzante, fotografii remarcabile și ilustrații simpatice ale personajelor pentru a prezenta microbiologia în acțiune.

Profeția lui Stea Albastră face parte din seria specială Super Pisicile Războinice, dedicată unor personaje-cheie din seriile principale Pisicile Războinice. Fanii aventurilor pisicești au ocazia de a urmări parcursul plin de sacrificii al tinerei războinice. Acțiunea romanului nu afectează firul narativ din celelalte serii și este mult mai amplă decât cea dintr-un roman obișnuit.

Grupul Editorial ALL a împlinit, la sfârşitul anului trecut, 30 de ani de existență în lumea cărților, cu peste 6000 de titluri publicate în sute de colecții și peste 15 milioane de exemplare vândute. Fondată în 1991, Editura ALL a fost prima editură privată cu profil academic și universitar din România. În momentul de față, sub sigla ALL apar unele dintre cele mai prestigioase lucrări de medicină din lume, remarcabile volume de istorie, politologie și antropologie, cărți de popularizare a științei, titluri semnate de experți în leadership și dezvoltare personală, volume de sănătate și îngrijire, plus o varietate de cărți educative și distractive pentru copii. 

Continue Reading

#HrTrends

Studiu: 82% dintre angajații din turism câștigă sub salariul mediu pe economie

Published

on

Turismul se numără printre domeniile cele mai afectate de evenimentele ultimilor ani. Începând însă cu luna martie a acestui an, care a adus ridicarea tuturor restricțiilor impuse de pandemie, volumul recrutărilor a atins din nou un maxim istoric și în acest domeniu. Cu toate acestea, în plin sezon turistic, interesul candidați pentru joburile disponibile se menține temperat, la acest lucru contribuind și salariile mici pe care Turismul le oferă.

Astfel, conform datelor Salario, comparatorul de salarii marca eJobs, 82% dintre angajații din domeniu câștigă sub salariul mediu net pe economie, care, în luna martie, a fost de 3.937 lei.
Cei mai mulți angajați din Turism (42,2%) câștigă salarii cuprinse între 2.000 și 3.000 de lei, iar 21,7% sub 2.000 de lei, mai arată datele Salario.

În același timp, 14,2 % obțin venituri cuprinse între 4.000 și 7.000 de lei și doar 4,1%, ajung să depășească suma de 7.000 de lei pe lună. Cu o medie salarială de 3.000 de lei net, Turismul se plasează astfel în rândul celor mai slab plătite sectoare din economie, la egalitate cu Sport & Wellness sau Pază și protecție, conform datelor Salario.

„Deficitul de forță de muncă din Turism reprezenta o problemă și înainte de pandemie, însă acum aceasta s-a acutizat și mai mult din cauza fenomenului cu care ne-am confruntat în ultimii doi ani, când am văzut o migrare masivă a candidaților către alte domenii, mai stabile, dar și cu salarii mai mari. Cel mai mult se recrutează în acest moment agenți de turism, recepționeri și personal pentru curățenie”, spune Roxana Drăghici, Head of Sales la eJobs România, liderul pieței de recrutare din România.

Spre exemplu, un agent de turism câștigă în medie 2.600 lei net pe lună, conform datelor introduse până în acest moment în Salario, comparatorul de salarii marca eJobs, de către specialiștii care activează în domeniu. Totuși, la veniturile acestuia se mai adaugă comisionul din vânzări sau diverse bonusuri de performanță. În perioada estivală, când și activitatea este mai intensă, aceștia pot chiar să-și dubleze salariul. În plus, ei pot beneficia de reduceri semnificative la achiziționarea unor pachete de vacanță.


Cele mai mici salarii MEDII nete introduse până în acest moment de către angajații din Turism, sunt pentru joburile:


● Hostess – 1.700 lei
● Barman – 1.750 lei
● Chelner – 1.900 lei
● Casier – 2.000 lei
● Responsabil curățenie – 2.000 lei


Orașele cu cele mai mici salarii MEDII nete din Turism sunt:


● Câmpina – 1.457 lei
● Reșița – 1.600 lei
● Pașcani – 1.640 lei
● Călărași – 1.900 lei
● Sinaia – 2.000 lei


Pe de altă parte, chiar și în orașele în care vorbim de valori maxime ale salariului mediu, acestea se situează sub media pe economie:


● București – 3.200 lei
● Cluj-Napoca – 3.000 lei
● Timișoara – 2.800
● Constanța – 2.800 lei
● Brașov – 2.800 lei


Pentru cei angajații ale căror salarii depășesc media pe economie, lucrurile arată mai încurajator. Majoritatea acestora ocupă poziții de management, iar, în unele cazuri, pe aceste roluri, unii angajați pot câștiga și de 3-4 ori mai mult decât salariul mediu pe poziția respectivă. Iată câteva exemple:

● Director General: salariul mediu net la nivel național – 9.000 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 18.000 lei
● Director Financiar: salariul mediu net la nivel național – 9.000 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 15.000 lei
● Manager hotelier: salariul mediu net la nivel național – 7.500 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 16.000 lei
● Bucătar-șef: salariul mediu net la nivel național – 4.000 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 15.000 lei
● Asistent de zbor: salariul mediu net la nivel național – 4.800 lei, salariul maxim introdus în Salario pentru Turism – 13.000 lei

În acest moment, pe eJobs.ro, cea mai mare platformă de recrutare din România, sunt disponibile peste 36.000 de locuri de muncă. Peste 420.000 de specialiști și-au introdus veniturile până în prezent în Salario, comparatorul de salarii marca eJobs.

Lansată în 1999, eJobs este prima platformă de recrutare din România și liderul pieței locale de profil. Începând cu anul 2012, este parte a grupului Ringier AG, compania internațională de media localizată în Zurich, Elveția. eJobs.ro le oferă clienților săi cea mai relevantă bază de candidați, pe care o pune la dispoziție prin metode eficiente, utilizând canale de media personale și cunoștințe avansate de Performance Marketing și campanii de Employer Branding, precum și tactici de optimizare a rezultatelor de recrutare. Cele 4,6 milioane de CV-uri și cele peste 1,3 milioane de aplicări lunare constituie cea mai mare bază de candidați activi din România. Mai mult de 2 milioane de utilizatori unici folosesc în fiecare lună serviciile platformei eJobs.ro, iar zilnic sunt actualizate 7.000 de CV-uri.

Continue Reading

Trending