Connect with us

#BrandsTalk

Pehart lansează noi game de șervețele faciale de calitate premium, cu o investiție de 2 milioane de euro

Published

on

Pehart Grup, cel mai mare convertor de produse de hârtie pentru uz casnic și industrial din România, dar și din Europa de Sud-Est, a lansat în luna aprilie două noi game de șervețele faciale cu două și trei straturi pentru brandurile Pufina și Alint. Produse pe o linie total automatizată, de la primul la ultimul proces de producție, noile sortimente de șervețele faciale de la Pehart sunt de calitate premium. Cu o hârtie rezistentă și ultrafină, șervețelele faciale au rezistență crescută la umezeală, nu se degradează cu ușurință și sunt delicate cu pielea. Ambalajele au mărimi și forme diferite – de cub, dreptunghiulare etc. – sunt reciclabile și se adaptează perfect celor mai variate cerințe ale clienților. Investiția în noile game de șervețele faciale se ridică la 2 milioane de euro.

Pehart Grup anunță că vor fi produse aproximativ 6.000 de tone de șervețele faciale din noile game Pufina și Alint pe an. Aceste noi produse marca Pehart sunt destinate atât pieței românești, cât și exportului. De asemenea, compania va mai produce și produse marcă proprie pentru marile lanțuri de retail prezente în România. 

Creșterea calității și a competitivității produselor Pehart sunt obiective de top ale companiei și în acest an”, spune Rauno Kakko, COO-ul Pehart Grup. „Ne-am propus să diversificăm gama de produse destinate retail-ului, în timp ce rămânem la fel de focusați pe atingerea unui nivel calitativ premium. Investițiile în noile linii de producție cu tehnologii de ultimă oră, unele dintre ele fiind printre primele de acel gen din lume, ne vor ajuta să ne diferențiem pe piață prin particularitățile produselor noastre – hârtie rezistentă, cu grad înalt de finețe, ambalaje atractive și reciclabile. Totodată, creșterea calității și diversificarea ofertei vor ajuta și la consolidarea poziției companiei pe piața europeană. Prin toate produsele pe care le lansăm vrem să onorăm principiile de bază ale Pehart: credem în inovație și tehnologie, în responsabilitate față de comunitatea în mijlocul căreia ne aflăm și  avem respect față de natură”, mai spune  COO-ul Pehart Grup.

Compania Pehart produce anual 100.000 tone de hârtie tissue în cele două fabrici ale sale de la Sebeș și Dej și are o capacitate de procesare a produselor finite de peste 75.000 tone. 70% din întreaga cantitate de produse de uz casnic și industrial este vândută în România, iar compania asigură producția și pentru o mare parte dintre produsele marcă proprie ale lanțurilor de retail. Pehart produce și jumbo rolls, role de hârtie mari, pentru clienții industriali și pentru consumul propriu. Compania este prezentă cu produsele sale de uz casnic și industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei și deține mărcile Pufina, Alint și Altessa, dar produce și role jumbo, role mari de hârtie, pentru clienții industriali și pentru consum propriu.

Cu o tradiție de peste 185 de ani, Pehart Grup este unul dintre cei mai mari producători de hârtie din Europa de Sud-Est. Compania care a pornit ca o afacere antreprenorială este prezentă cu produsele sale de uz casnic și uz industrial în 18 țări din centrul, estul și sudul Europei (Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, Croația, Slovenia, Serbia, Bosnia, Herțegovina, Muntenegru, Bulgaria, Macedonia, Ucraina, Grecia, Cipru, Israel, Rep. Moldova, Germania).

Pufina, unul dintre cele mai populare branduri de hârtie tissue, Alint și Altessa fac parte din portofoliul Pehart. De asemenea, compania produce jumbo rolls, role uriașe de hârtie, folosite în procesul de converting în produse de hârtie pentru uz casnic și uz industrial.

Pehart Grup se definește prin evoluție continuă, eficientizare, respect față de resursele planetei și față de oamenii care îi construiesc povestea în fiecare zi. Își optimizează în permanență produsele și serviciile, prin crearea unui mediu sustenabil și echitabil pentru un viitor regenerabil. Respectul față de cele mai noi reglementări de mediu concretizat prin trasabilitatea resurselor, eficiența producției și a utilizării materialelor și mediul de lucru sigur, plăcut pentru echipă și parteneri sunt valori ale Pehart Grup, la fel ca și încurajarea inițiativei și spiritului antreprenorial în interiorul companiei. 

Abris Capital Partners este un fond independent de top de private equity, care se concentrează pe oportunități mid-market în țările din Europa Centrală. Fondat în 2007, Abris are ca strategie parteneriatul cu cele mai dinamice și de succes companii din Europa Centrală, care pot beneficia de un influx de capital și/sau expertiză managerială atât la nivel strategic, cât și operațional. Cu un capital de investiții de aproximativ 1.3 miliarde de euro, Abris a obținut suport financiar de la multe instituții de investiții de top la nivel global, inclusiv fonduri de pensii publice și corporative, instituții financiare, companii de asigurări și fonduri de tip endowment de la universități din SUA. Abris are un orizont de investiție pe termen lung și urmărește de obicei tranzacțiile în care poate obține un pachet majoritar sau total în investiție. Marja de investiție Abris pentru o tranzacție se situează între 30 și 75 milioane euro, cu posibilitatea unor sume mai mari, în funcție de caz. Abris operează în echipe regionale în Varșovia și București.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#BrandsTalk

Parteneriat Up România – Revolut: Companiile au acces gratuit timp de 6 luni la serviciile Revolut Business și Up MultiBeneficii

Published

on

Up România și Revolut au încheiat un parteneriat de colaborare, în urma căruia companiile din România pot obține acces gratuit, timp de 6 luni, la unul dintre cele mai moderne servicii de gestionare a cheltuielilor – Revolut Business și, respectiv, la cea mai flexibilă platformă de acordare a beneficiilor extrasalariale pentru angajați – Up Multibeneficii.

Începând din 25 octombrie, companiile care devin clienți Up Romania și care optează pentru deschiderea unui cont Revolut Business vor beneficia de planul Grow, oferit de Revolut, prin care vor avea acces timp de jumătate de an, complet gratuit, la un cont cu mai multe valute, curs de schimb la rate foarte avantajoase și un management avansat al cheltuielilor pentru controlul bugetului. La această ofertă se adaugă posibilitatea de a utiliza gratuit, timp de 6 luni, platforma Up MultiBeneficii dezvoltată de Up România, ofertă care este inclusă în Programul Revolut Rewards pentru afaceri, la care vor avea acces beneficiarii unui cont Revolut Business.

„Ne bucurăm că, prin acest parteneriat, putem veni către companii cu o dublă oportunitate: acces gratuit timp de 6 luni atât la una dintre cele mai moderne, rapide și avantajoase metode de management al cheltuielilor, Revolut Business, cât și la platforma Up MultiBeneficii, de gestionare flexibilă a beneficiilor extrasalariale acordate angajaților. Noul nostru partener nu mai are nevoie de nicio prezentare, câștigându-și în ultimii ani o binemeritată popularitate datorită soluțiilor sale inovatoare de gestionare a fondurilor, care, mai nou, au fost adaptate și pentru segmentul de business”, declară Elena Pap Director Regional Up Grup.

„Clienții business au nevoie de o platformă flexibilă, rapidă, simplu de utilizat și centralizată, care să îi ajute să crească, rămânând în același timp adaptabili, agili în raport cu evoluțiile din piață. Aceasta este și oferta  Revolut Business: o super-aplicație financiară care le dă acces afacerilor la tot ce au nevoie pentru a-și gestiona veniturile și cheltuielile, într-un singur loc”, a comentat Gabriela Simion, Director General Revolut România.

Revolut Business a fost lansat în iulie 2017 în Marea Britanie și în Europa, cu scopul de a oferi clienților din categoria întreprinderilor mici și mijlocii, dar și corporațiilor o aplicație în care să gestioneze toate nevoile financiare ale propriilor afaceri. Super-aplicația britanică a dezvoltat peste 20 de produse care au ca principal scop optimizarea ratei de conversie și managementul financiar eficient. În tot acest timp, sute de mii de clienți din toată lumea, care se bazează pe serviciile Revolut Business pentru a crește, au generat tranzacții în valoare de peste 100 miliarde de lire sterline.

Oferta Revolut Business pentru segmentul B2B include 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise). Cu ajutorul Revolut Business, clienții B2B pierd mai puțin timp cu aspectele administrative și se concentrează mai mult asupra business-urilor. Din luna iunie, clienții Revolut Business pot avea și IBAN în lei, ceea ce face ca transferurile între companii să fie efectuate mai ieftin și mai rapid.

Up MultiBeneficii este o platformă online, dezvoltată de Up România, prin care companiile pot oferi angajaților lor posibilitatea de a decide cum își utilizează fondurile puse la dispoziție lunar sau anual de către angajatori. Aceste beneficii contribuie la motivarea angajaților și la puterea lor de cumpărare, oferind avantaje fiscale companiilor care utilizează acest tip de instrumente în fidelizarea angajaților. Digitalizarea aduce și necesitatea gestionării facile a beneficiilor extrasalariale atât de către cei care le acordă (angajatori), cât și de cei care le utilizează (angajați).

Continue Reading

#BrandsTalk

„Mastercard susține sportul din pasiune”: noua campanie de brand, din platforma de activități dedicate sportului

Published

on

Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport – pe care, dacă nu ni le-am spus noi înșine, sigur le-am auzit în jurul nostru. Cele mai recente statistici arată că 62% dintre români nu fac exerciții fizice sau sport. Mastercard și-a propus să demonteze barierele precum cele menționate și să le ofere oamenilor motive să-și urmeze pasiunile pentru sport, prin noua campanie „Mastercard susține sportul din pasiune. Mastercard susține ce e De Neprețuit pentru tine.”

Sportul are puterea de a aduce oamenii împreună, ca spectatori și fani înfocați sau ca practicanți – în aceeași echipa sau de cealaltă parte a terenului. Performanța și victoria sunt mize importante, însă pasiunea pentru sport este motorul care pune jocul în mișcare și tot în ea stă puterea de a depăși orice prejudecăți. Noua campanie de brand susține sportul practicat din pasiune, alături pe cei cei șapte ambasadori și super-sportivi: Horia Tecău, Jaqueline Cristian, Ianis Hagi, Teodora Meluță, Radu Drăgușin, Anca Stoenescu și Vlad Moldoveanu.

„E aproape paradoxal faptul că cei mai mulți oameni iubesc sportul sau cel puțin un sport anume – și, în același timp, se întâmplă ca teama că nu sunt destul de buni, că nu se descurcă destul de bine, să îi împiedice să facă sport din pasiune, de dragul jocului, și atât. Fără comparație cu profesioniștii sau chiar cu prietenii amatori sau cu mai multă experiență. Așa că Mastercard îi îndeamnă pe oameni să se bucure de sport, printr-o execuție inedită. Avem alături, încă de la lansarea platformei de sport, la începutul acestui an, atleți de top, sportivi cu super performanțe în disciplinele lor: tenis, fotbal, baschet. În această campanie, fiecare dintre ei practică alt sport decât cel pe care îl stăpânește la perfecție. Rezultatul: un joc de dragul sportului, cu bucurie pentru fiecare schemă reușită, cu timp de calitate alături de coechipier sau adversar – cu adevărat de neprețuit.”, a spus Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România.

Campania debutează cu un video manifest care demontează prejudecățile întâlnite în sport și pune victoria în plan secund, pentru a sublinia că cel mai important „trebuie” este „trebuie să îți placă”, să vină din pasiune – și, atunci, e de neprețuit. Campania continuă în social media, cu o serie de challenge-uri De dragul sportului. Într-o primă etapă, sub formă de leapșă, ambasadorii încearcă să joace alt sport decât cel care i-a consacrat. Ulterior, ambasadorii devin antrenori sau mentori pentru fanii online, încurajându-i să practice sportul care îi pasionează.

Mastercard promovează performanța și educația sportivă prin platforma dedicată sportului, lansată în luna aprilie a acestui an, ce cuprinde parteneriate cu evenimente de renume, cu unii dintre cei mai talentați jucători români de tenis, fotbal și baschet și cu Clubul Sportiv Universitar ASE București. Prin aceste inițiative, compania își consolidează misiunea de a conecta oamenii cu pasiunile lor.

Continue Reading

#BrandsTalk

Cum arată noile sedii dechise de Ubisoft România

Published

on

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming, anunță schimbări majore pentru studiourile din București și Craiova. Două noi sedii au fost special amenajate pentru a reflecta ADN-ul de entertainer al companiei și au fost recent inaugurate de cei aproape 2.000 de angajați. 

Situat în incinta ansamblului J8 Office Park, noul sediu din București dispune de o suprafață totală de 23.000 metri pătrați și reunește, în total, 1.800 de angajați. Schimbarea este prezentă și în Craiova, unde cei 150 de angajați ai studioului s-au mutat deja în incinta Electroputere Parc, într-un spațiu cu o suprafață totală de 2.000 mp. 

Ubisoft Craiova

Noile sedii pun la dispoziția angajaților condiții optime pentru desfășurarea activității și marchează un nou început pentru Ubisoft România. Evenimentele fac parte din strategia pe termen lung a companiei, care își propune să devină lead-site pentru viitoare titluri și proiecte internaționale Ubisoft și, astfel, să poziționeze România pe harta marilor jucători din industria de gaming. 

Ubisoft Craiova

Studiourile au fost amenajate punând accent pe starea de spirit a angajaților, pe dezvoltarea productivității și creativității lor și includ numeroase spații de recreere, săli de jocuri, spații comune de lucru, birouri individuale, săli de întâlnire și spații generoase pentru luat masa, de tip cafeteria. Noile birouri reflectă cultura ambițioasă a companiei, aceea de a crea un mix de experiențe și beneficii care să răspundă nevoilor diverse ale angajaților, din București și Craiova.

Ubisoft București

Cele două studiouri au celebrat inaugurarea sediilor prin activități interne, care au inclus și prezența unor food truck-uri și a unei cabine foto în fiecare locație, ocazie cu care angajații s-au revăzut și reconectat, după doi ani de work from home.

Ubisoft București

“Toți angajații noștri din București și Craiova au acum un spațiu de lucru modern, care să răspundă tuturor nevoilor lor. Cele două birouri ne oferă mediile potrivite pentru dezvoltarea noilor experiențe de entertainment cu impact la nivel global, dar și pentru îndeplinirea unei noi ambiții – aceea de a deveni un hub regional al industriei de gaming. Aceste lucruri reprezintă doar un prim pas în drumul nostru de a transforma Ubisoft România în cel mai dorit angajator din industria de entertainment și tech. Cu acest gând, am lansat recent și o serie de programe interne, destinate tuturor angajaților, cu focus pe zonele de well-being, learning și development, iar acesta este doar începutul”, spune Cristian Pană, Managing Director Ubisoft România și Serbia.

Ubisoft București

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming

De 30 de ani, încă de la deschiderea studioului din București în 1992, Ubisoft România a fost și rămâne un pilon strategic important pentru dezvoltarea companiei la nivel global, sediul din București fiind și primul studio deschis în afara granițelor franceze și al doilea cel mai mare din lume. 

Echipele locale au deja o expertiză consacrată în co-dezvoltarea, alături de alte studiouri Ubisoft, a numeroase titluri și francize internaționale. În continuare, una dintre ambițiile companiei este să devină lead-site pentru noi proiecte Ubisoft, lucru care va contribui la poziționarea României pe harta marilor jucători de gaming din piața internațională.

Odată cu relocarea celor două sedii, din București și Craiova, Ubisoft România își consolidează poziția favorabilă în industria de gaming, una dintre cele mai dinamice și atractive sectoare de angajare căutate de Mileniali și generația Z. În prezent, compania deține mai mult de o treime din forța de muncă din industrie pe plan local și caută în continuare talente pentru pozițiile deschise în toate departamentele, disponibile aici

Echipa globală Ubisoft, de 20.000 de angajați, lucrează în peste 40 studio-uri din întreaga lume, având o misiune comună – aceea de a îmbogăți viețile jucătorilor cu experiențe de gaming originale și memorabile. Aceeași ambiție se regăsește și în cadrul Ubisoft România, unde sunt create jocuri care ajung la milioane de oameni de pe tot globul. Studiourile din țară co-crează alături cu alte studio-uri Ubisoft de top la dezvoltarea de lumi iconice în industria de entertainment – de la Assassin’s Creed si Tom Clancy’s Ghost Recon, la Watch Dogs, Just Dance și multe alte proiecte care urmează să fie anunțate.

Continue Reading

Trending