Connect with us

#News

BaseLinker, platforma poloneză de automatizare a proceselor e-commerce, se lansează pe piața românească. Investiție de peste un milion euro

Published

on

BaseLinker, compania poloneză de centralizare și automatizare a proceselor e-commerce, se lansează pe piața din România pe 6 decembrie 2021. Scopul platformei este să simplifice procesarea și livrarea comenzilor și să fluidizeze operațiunile prin funcții de automatizare, pentru companiile care își doresc creșterea performanțelor în vânzări. Practic, într-un singur sistem poți gestiona întreg fluxul de procesare al comenzii, de la primirea comenzilor, până la emiterea facturilor și printarea AWB-urilor.

La conducerea BaseLinker România se află co-CEOs Tatiana Șen și Ruxandra Geantă. În această formulă, ele vin cu o experiență amplă în vânzări și e-commerce pentru a ajuta magazinele online din România să își eficientizeze procesele, să optimizeze costurile și să își extindă business-ul dincolo de granițele României. Tehnologia pe care o aduc în piață prin BaseLinker amplifică potențialul business-urilor online de a se dezvolta și în afara țării, prin listarea produselor în marketplace-uri consacrate precum Amazon, Allegro sau Ebay.

50% dintre magazinele online din Polonia își gestionează comenzile cu ajutorul BaseLinker

Fondată în 2006, compania BaseLinker este utilizată de peste 50% dintre magazinele online din Polonia și se bucură deja de un portofoliu de aproximativ 15.000 de clienți și peste 100 de milioane de oferte de produse. În acționariatul companiei, a cărei valoare este evaluată la 100 de milioane de EURO, se află și omul de afaceri polonez Sebastian Kulczyk.

„Obiectivul nostru este ca în următorii 3 ani să atingem cota de piață din Polonia. Planurile de expansiune regională ale companiei în viitorul apropiat includ piețele din România, Cehia, Germania și Brazilia. Este un plan ambițios, asumat și ca urmare a succesului pe care platforma îl are deja în regiune și a avantajelor competitive concrete pe care le oferă beneficiarilor ei”, a declarat Tatiana Șen, co-CEO BaseLinker.

BaseLinker – integrare rapidă cu magazine și marketplace-uri online românești

Rezultatele remarcabile obținute de magazinele online din Polonia au dus la expansiunea BaseLinker și pe alte piețe europene. Pe lângă misiunea și scopul principal de simplificare a proceselor de gestiune a comenzilor online, BaseLinker centralizează într-o singură interfață toate acțiunile necesare unui business online.

Informațiile se regăsesc în cadrul unui singur sistem și al unui singur abonament care oferă acces la multiple marketplace-uri populare, magazine, curieri și sisteme de contabilitate.

Printre principalele funcționalități pe care BaseLinker le pune la dispoziția magazinelor online se numără:

  • Gestionarea fluxului de vânzare și livrare online dintr-o singură platformă – BaseLinker te ajută să gestionezi comenzile și alte procese din fluxul de vânzare online dintr-un singur loc;
  • Order Management centralizat – Cu ajutorul BaseLinker poți procesa și gestiona comenzile din mai multe platforme într-un singur loc, centralizat. Poți genera facturi și AWB-uri în mod automat și poți sincroniza automat stocurile, indiferent de canalul de vânzare din care provin;
  • Product Warehouse – Cu ajutorul BaseLinker poți gestiona direct produsele din platformă, fără să ai nevoie de propriul magazin online sau sistem ERP;
  • Delivery Management – BaseLinker este alături de tine în cazul în care lucrezi cu mai multe firme de curierat, asigurându-ți integrarea cu toate companiile de curierat partenere într-o singură interfață;
  • Peste 400 de integrări e-commerce sunt deja disponibile pentru a fi utilizate de magazinul tău online. Dintre cele mai importante, menționăm eMAG, Compari.ro, FAN Courier, Sameday Courier, Cargus, Smartbill, FGO, Magento, Shopify. Urmează să se integreze elefant.ro, cel.ro, vivre.ro, sendSMS.ro și, bineînțeles, multe alte platforme;
  • Marketplace Manager – Cu ajutorul BaseLinker, nu ai nevoie să deschizi mai multe platforme diferite pentru a opera comenzile din marketplace-urile pe care ai produse listate – acestea sunt centralizate în BaseLinker și de aici poți gestiona totul dintr-o singură interfață. De asemenea, cu BaseLinker vei putea lista rapid și ușor produsele tale pe marketplace-urile de top;
  • Workflow Automation – Pentru a te ajuta în cazul taskurilor de rutină, BaseLinker îți pune la dispoziție funcții de automatizare a activităților repetitive din fluxul de procesare al comenzilor. Astfel, poți trimite mesaje automate către clienți pentru o ușoară gestionare a comenzilor, poți printa AWB-uri în funcție de diverse reguli, poți emite facturi fără a fi necesară intervenția unei persoane dedicate în fiecare dintre aceste taskuri.

„Având contact cu piața de e-commerce încă din primele etape de dezvoltare ale acesteia în România, am urmărit constant nevoile în continuă schimbare ale business-urilor care s-au aventurat în această industrie. Știm astăzi, spre exemplu, cât de important este pentru un magazin online să fie prezent pe cât mai multe platforme marketplace și ce implicații logistice și administrative are acest demers. Astfel, vedem foarte clar valoarea soluțiilor aduse de BaseLinker atât afacerilor la început de drum cât și celor aflate deja la un nivel mai complex ca volum de produse vândute și infrastructură a business-ului”, completează Ruxandra Geantă, co-CEO BaseLinker.

Tatiana Șen are o experiență de peste 8 ani în project management, consultanță și antreprenoriat atât în România, cât și în țări precum Turcia, Kazahstan și Turkmenistan. S-a ocupat de înființarea mai multor companii și sucursale internaționale din România și Turcia, de coordonarea activităților și operațiunilor. De asemenea, a avut un rol important în conectarea unor parteneri cheie, organizații guvernamentale și administrative pentru dezvoltarea unor proiecte de investiții în regiune.

Ruxandra Geantă lucrează de peste 10 ani în e-commerce, domeniu în care a coordonat proiecte și a definit planuri comerciale și de marketing în companii precum Fashion Days și Vivre, în cadrul căruia a contribuit la lansarea marketplace-ului Vivre în 2020. Ruxandra s-a ocupat de crearea de strategii de creștere a vânzărilor, de monitorizarea performanței furnizorilor, de îndeplinirea KPI-urilor stabiliți și de menținerea unei colaborări eficiente între echipa de marketing și cea comercială.

În 2021 BaseLinker a inițiat primele parteneriate strategice în România, urmând ca în 2022 să extindă atât integrările cu furnizori locali de soluții și platforme specifice industriei de e-commerce cât și a portofoliului de clienți, pentru integrarea și optimizarea proceselor și deschiderea oportunităților de dezvoltare cross-border.

Sunt somelier de tinere talente într-ale antreprenoriatului. Altfel spus, redactor LeadersTalk din octombrie 2021. Pentru propuneri editoriale mă puteți contacta pe adresa de email: alexandra@leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Sezamo plafonează prețurile la produsele alimentare de bază pentru următoarele 6 luni

Published

on

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, anunță plafonarea prețurilor a 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare, până în aprilie 2023. Acțiunea face parte dintr-o serie de măsuri menite să ajute consumatorul, precum categoria Save Food, Reducerile Săptămânii și sacoșa cu fructe și legume „Salvează-mă”.

Potrivit Institutului Național de Statistică, rata medie a modificării preţurilor de consum în ultimele 12 luni (octombrie 2021 – septembrie 2022) faţă de precedentele 12 luni (octombrie 2020 – septembrie 2021) este 11,8%*.

Sezamo reacționează la această creștere bruscă, limitând prețurile la produsele alimentare de bază pentru perioada 1 noiembrie – 30 aprilie 2023. Astfel, Sezamo va garanta prețuri plafonate la o serie de 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare și 3 produse nealimentare, precum hârtie igienică, rolă de prosoape de bucătărie și săpun solid. În rândul produselor alimentare cu prețuri plafonate se regăsesc produse de bază, precum zahăr, ulei, făină, orez, salam, ouă, unt, lapte, iaurt, smântână, apă plată și pâine feliată, la care se adaugă alte produse necesare în gospodărie, și anume paste făinoase, bulion, dulceață, castraveți murați, șuncă feliată, cafea măcinată, ceai, pulpe de pui, carne tocată de porc și mici de porc. Acțiunea de plafonare a prețurilor va fi implementată până la finalul lunii aprilie 2023. În cazul în care vor interveni scumpiri ale acestor produse, Sezamo va credita automat diferența dintre prețul real de vânzare practicat în piață și prețul înghețat în contul clientului sub formă de credite, iar banii astfel economisiți pot fi apoi utilizați la Sezamo pentru achiziționarea altor bunuri.

Prețurile alimentelor cresc brusc și, combinate cu prețurile energiei, ar putea avea un impact negativ asupra multor gospodării locale. Sezamo acționează prin limitarea prețurilor pentru o serie de produse alimentare de bază din coșul său de cumpărături. Tomáš Chadzivasilis, CEO al Sezamo în România, explică: „Am spus mereu că Sezamo este pentru toată lumea. Suntem o companie responsabilă și dorim să facem lucrurile mai ușoare pentru clienții noștri în aceste vremuri dificile. Prin urmare, ne gândim la diferite modalități de a ajuta clienții pentru ca experiența lor de cumpărături să fie rezonabilă pentru portofelele acestora. Una dintre aceste modalități este promisiunea unei garanții de preț pentru anumite alimente de bază pe o perioadă de minimum 6 luni.

La rândul său, Michael Kaiser, CCO la Sezamo România completează: „Vrem să ne asigurăm că toată lumea va avea acces nemijlocit la o serie de produse alimentare de bază care se regăsesc în coșul săptămânal. Modalitatea pe care am găsit-o pentru a păstra prețurile rezonabile pentru aceste produse alimentare de bază a fost ca, în cazul unei scumpiri a produsului respectiv, să transformăm diferența de preț în credit pentru cumpărăturile viitoare de la Sezamo. Aceste prețuri vor fi valabile pentru o singură bucată din fiecare produs la fiecare achiziție. Diferența dintre prețul curent de vânzare și prețul maxim garantat va fi întotdeauna rambursată clientului de către Sezamo prin creditarea contului acestuia. Creditul poate fi folosit apoi pentru achiziții ulterioare.”

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Continue Reading

#News

Metav SA investește 40 de mil. Euro în Bellemonde

Published

on

Bellemonde, un nou ansamblu rezidențial exclusivist, se lansează în zona de nord a Capitalei. Investiția în cele 164 de unități, atât case, cât și apartamente, se ridică la peste 40 de milioane de euro. 

Aflat în Pipera și dezvoltat pe o suprafață de teren de peste 41.000 de m.p. în proprietatea Metav SA., Bellemonde va oferi o experiență completă de locuire, datorită spațiilor comune generoase și numărului redus de locuințe. 93 de vile și 71 de apartamente, într-un regim de înălțime ce nu depășește 2 etaje, vor găzdui rezidenții într-un ecosistem perfect echilibrat. 

Începerea construcției proiectului este estimată pentru prima parte a anului 2023, cu un termen de finalizare de 24 de luni. Conceptul îmbină inedit unități de locuințe, precum case individuale, case de tip duplex și de tip înșiruit, vile cu apartamente și clădiri cu apartamente cu regim redus de înălțime, de maxim P+2. 

Pe lângă beneficiile densității scăzute și siguranței sporite a ansamblului de tip gated-community, Bellemonde oferă spații verzi generoase, ce reprezintă peste 33% din suprafața totală a terenului pe care urmează a fi dezvoltat. Facilitățile exclusiviste completează peisajul arhitectural prin: Society Hub – cu un design de top ce aduce rezidenților un spațiu de tip lounge, un loc de joacă indoor pentru copii, zonă spa cu săli de masaj, saune și piscină; zonă comercială cu restaurant, market și alte servicii conexe”, declară Victor Terheș, director de vânzări Bellemonde.

În imediata vecinătate a proiectului se află școli de renume, precum Școala Americană, British School, Olga Gudynn, dar și zone ample de shopping și agrement – Jolie Ville, Mall Băneasa, Strip Mall Iancu Nicolae, Pipera Plaza și Grădina Zoologică Băneasa. 

Liniile de transport public aflate la numai câteva minute distanță și aeroporturile Otopeni și Băneasa reprezintă facilități de mobilitate importante.

“Atent proiectat, Bellemonde este complet pregătit pentru viitor, fiind un gas-free residence dotat cu cele mai noi tehnologii și funcțiuni, precum: pompe de căldură de ultimă generație, fațade ventilate, tâmplărie de aluminiu, finisaje premium, infrastructură pentru instalarea panourilor fotovoltaice și locuri de parcare electrificate”, completează Victor Terheș.

Cele mai recente dezvoltări rezidențiale din portofoliul grupului de companii sunt Belvedere Residences Faza 1 și Faza 2 (Fabrica de Glucoză nr. 6-8, Sector 2, București), Zenville (Mircea Eliade nr. 10, Pipera, Voluntari, Ilfov) și Iqon (Vasile Alecsandri nr. 132, Pipera, Voluntari, Ilfov) Cu o experiență de peste 30 de ani, Metav S.A. vizează în planurile de extindere ale companiei dezvoltarea proiectului imobiliar ABOVE din Șos. Fabrica de Glucoză, precum și alte dezvoltări imobiliare pe terenurile pe care le deține,  toate dispunând de beneficii și facilități complexe, suprafețe ample de locuit, spații verzi generoase și servicii de înaltă calitate. 

Continue Reading

#Auto

Echipa UcaB din România, monitorizată și urmărită în timp real la cel mai mare raliu caritabil pentru amatori, cu ajutorul SafeFleet

Published

on

SafeFleet, unul din cei mai importanți jucători pe piața de monitorizare a flotei auto din România, susține participarea a trei români la cea mai mare cursă de off-road din lume pentru amatori, de cca. 10.000 km, Budapesta – Bamako, ce îmbină acțiunea cu activități caritabile. Compania sprijină echipa UCaB pe tot parcursul traseului prin intermediul sistemului de monitorizare GPS, deosebit de util pentru o călătorie plină de provocări și riscuri multiple, ce țin de siguranță, terorism sau sănătate. 

Ne bucurăm să fim alături de echipa României în acest proiect impresionant, atât ca amploare, provocări, cât și în ceea ce privește valoarea caritabilă oferită. Le transmitem gânduri bune tuturor participanților, un traseu ușor și fără impedimente majore, iar pe ai noștri vă invităm să îi și urmărim pe tot parcursul călătoriei, prin intermediul sistemului GPS oferit de SafeFleet”, a declarat Claudiu Suma, CEO SafeFleet. 

Ediția actuală a raliului Budapesta – Bamako numără 247 de echipe, 554 de oameni și 45 de țări participante, fiind cea mai mare de până acum. Traseul a plecat din Budapesta pe 21 octombrie, străbate o bună parte din Europa și traversează o zonă dificilă a Africii de Vest – Munții Atlas și Sahara, având ca destinație finală Freetown, capitala Sierra Leone, pe 8 noiembrie. Cursa va avea, așadar, o durată de două săptămâni, include cca. 10 mii de km, 10 state parcurse și două continente. Traseul parcurs de participanții României (UCaB), poate fi urmărit în timp real aici, prin intermediul soluției SafeFleet. 

Echipa UCaB, formată din Mihai Lupu, Cosmin Savu și Grațian Mihăilescu, și-a propus sprijinirea unor comunități africane prin cunoștințe și resurse, într-o expediție care are ca scop o dublă misiune medicală și educațională. În primul rând, intenția UCaB Team este de a aduce o mașină de intervenție dotată cu instrumentar și echipamentul necesar, ce va ajunge în sprijinul administrației spitalelor din Freetown. Al doilea proiect constă în activarea unor centre tip smart library și a unor huburi digitale prin care partenerii UCaB (la nivel local și internațional) să faciliteze diverse programe pe diferite teme, de la competențe digitale, alfabetizare digitală, cursuri de jurnalism comunitar, ateliere de fotografie, până la lucrul cu voluntari, managementul atragerii de resurse și punerea în valoare a potențialului comunităților partenere. 

De peste 20 de ani, SafeFleet oferă clienților săi soluții de calitate precum monitorizarea în timp real a flotei, geofencing, colectarea datelor CAN-bus, monitorizarea consumului de combustibil, plata automată a taxei de drum, optimizarea rutelor și integrarea tahografului.

Unul dintre cei mai mari jucători din sud-estul Europei, SafeFleet dispune de un software telematic inovator pe piața IoT din România, folosit cu succes și de companii din Italia, Polonia, Ungaria și alte 23 țări din întreaga lume.

În prezent, soluțiile SafeFleet sunt utilizate de peste 7.000 de clienți, cu peste 75.000 de device-uri de monitorizare instalate. Printre clienții SafeFleet se numără UPC, Veolia, Raiffeisen Bank, ING Bank, E.ON România, EVN Macedonia, EULEX Kosovo, EUMM Georgia, Procredit Bank Kosovo și 35 de municipalități din Italia.

Continue Reading

Trending