Connect with us

#News

BeeFast extinde programul de livrare, până la ora 24.00. Tendință accelerată spre q-commerce

Published

on

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, își extinde programul de livrare, până la miezul nopții, funcționând astfel în intervalul 10.00-24.00. Modificarea în orarul de funcționare vine pe fondul solicitărilor în creștere pentru livrări în a doua parte a zilei, în special pentru clienții din zona HoReCa. De asemenea, BeeFast continuă strategia de consolidare în zona de q-commerce, fiind în negocieri avansate pentru a oferi posibilitatea de livrare pe orarul extins și pentru produse din categoria pharma, respectiv alimentare. 

În mai puțin de doi ani de la lansare, curierii BeeFast au livrat comenzi pe o distanță totală de 1,1 milioane de kilometri, menținând timpul mediu de livrare de 55 de minute. Comenzile au provenit atât de la cele peste 300 de magazine partenere, cât și de la persoane fizice, confirmând astfel tendința noii generații spre Q-commerce (quick-commerce). Astfel, pe fondul schimbărilor în comportamentul de consum, dar și al contextului pandemic, BeeFast a decis extinderea programului de livrare până la ora 24.00, de luni până duminică, începând cu 4 octombrie. 

Comenzile înregistrate în prima parte a zilei (10.00-15.00) reprezintă în prezent 53% din livrări, concentrate în special în intervalul de prânz. Livrările solicitate pentru a doua parte a zilei reprezintă 47%, în ultimele luni fiind remarcată o creștere de 30% pentru intervalul de cină și seară târzie. 

De la lună la lună observăm diferențe în cererile clienților, care sunt tot mai atașați de beneficiile comenzilor online, dinamica din e-commerce fiind un factor decisiv în strategia noastră. Dacă la începutul BeeFast cele mai multe comenzi se făceau în prima parte a zilei, acum a crescut într-un ritm susținut cererea de livrări în a doua parte a zilei, în special după ora 19.00, mai ales pentru clienții de pe segmentul HoReCa, care își doresc livrări ultra-rapide, indiferent de oră. Tendința pieței spre q-commerce este evidentă, prin urmare vom extinde în cel mai scurt timp parteneriatele pentru a oferi livrare în orarul extins și pentru alte produse de necesitate, cum ar fi cele farmaceutice sau alimentare, a precizat Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast.

De altfel, portofoliul de parteneri ai companiei s-a extins într-un ritm accelerat, inclusiv pe fondul pandemiei, care a deschis apetitul pentru livrări ultra-rapide. Dacă la început cele mai multe solicitări veneau din zona HoReCa și erau concentrate pe zona centrală, în mai puțin de doi ani BeeFast a ajuns să acopere întreaga zonă București-Ilfov, și un portofoliu extins de produse, de la fashion și accesorii până la electrocasnice de mici dimensiuni și produse din segmentul IT. 

Deservim clienți de toate dimensiunile și din cele mai diverse domenii: de la companii mari, consolidate, precum Flanco sau grupul City Grill, la afaceri de dimensiuni mai mici, nișate, cu o singură locație, dar și persoane fizice. În cazul companiilor, vorbim de clienți care au identificat și au investit în dezvoltarea prezenței lor digitale și a vânzărilor online, BeeFast devenind nu doar partenerul de livrare, ci și o soluție digitală inteligentă care se integrează perfect cu sistemele lor informatice, a declarat Cristian Grozea, co-fondator BeeFast.

În prezent, cele mai active zone din Capitală din punct de vedere al numărului de comenzi plasate în platforma BeeFast sunt zona de Nord, Alba Iulia și Cotroceni, ajungând la peste 100 de comenzi/oră în cele mai aglomerate perioade ale zilei.  Cele mai active luni din perspectiva numărului de livrări au fost noiembrie 2020, martie și iunie 2021. Estimările arată că până la finalul acestui an media numărului de comenzi va continua să crească, cu vârfuri ce vor atinge 1.000 comenzi pe zi în sezonul de vârf marcat de Sărbători și Black Friday.

Evoluție: de la e-commerce la q-commerce

În ceea ce privește evoluția pieței de curierat, reprezentanții BeeFast consideră că digitalizarea va juca un rol esențial în scurtarea timpilor de livrare și extinderea accelerată a serviciilor de tip last-mile sau livrare expres

Ne îndreptăm spre o economie digitalizată, în care procesele trebuie automatizate – nu doar cele de comandă și plata, ci și cele de aprovizionare sau livrare. E singurul mod în care afacerile pot ține pasul cu ritmul din ce în ce mai rapid în care consumatorul își dorește să intre în posesia produselor comandate. Un studiu* recent arată că 80% dintre consumatorii din Generația Z își doresc livrarea produselor în mai puțin de 24 de ore de la plasarea comenzii, iar aproape 40% abandonează coșul de cumpărături dacă nu este satisfăcut de experiența pe site. Suntem clar pe un trend puternic, susținut și de noua generație de cumpărători, de integrare a q-commerce-ului în obiceiul de consum”, a mai menționat Cristian Grozea.

BeeFast, evaluat la începutul anului 2021 la 3 milioane de euro, a primit recent o investiție de 500.000 euro pe care îi direcționează în dezvoltarea platformei și optimizarea operațională. În perioada următoare, compania își va concentra eforturile în pregătirea businessului pentru scalare, la nivel național, punând accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizează triplarea comenzilor în perioada următoare, dar și extinderea rețelei de curieri, pentru a-și menține promisiunea de livrare rapidă, indiferent de dinamica comenzilor. 

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline. 

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare – proaspete sau ultra-proaspete – și nealimentare – documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

Printre clienții platformei de livrare rapidă BeeFast se numără Grupul City Grill, lanțul de restaurante Japanos, Flanco, Porto Gallo, Chopstix, Berea TNR, Ohvăz, Simbio, Aria Burger, Godai, și multe altele. De asemenea, BeeFast se adresează și persoanelor fizice care aleg să trimită colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, BeeFast este disponibil în București și Ilfov.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.

#News

Sarom Packaging anunță investiții de 3,2 mil. euro pentru extinderea business-ului în următorii 4 ani

Published

on

Sarom Packaging, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața ambalajelor din sticlă și consultanță de profil, anunță pentru următorii patru ani, investiții noi în valoare de 3,2 milioane euro, în capacitatea de stocare și deschiderea de noi sucursale. Și nu numai. Compania este deja prezentă în trei țări în afara României.

Impactul pandemiei de Covid-19 asupra industriei ambalajelor din sticlă a dus la discontinuitatea ciclurilor de transport, afectând stocurile de produse la nivel global. Specificul sticlei necesită o previziune bună a proceselor de fabricație și distribuție, ceea ce n-a putut fi valabil în condițiile de dinamism extrem ale pieței în anii 2020 și 2021. Coroborat cu fluctuațiile de personal, noile reglementări legislative în domeniu, dificultățile logistice și dificultățile în lanțul de aprovizionare, au adus industria în incapacitatea de producție, ne fiind in masura sa raspunda solicitărilor pietei.

În acest context dificil, Sarom Packaging, unul dintre cei mai importanți jucători din piața românească a ambalajelor de sticlă, anunță pentru 2023 investiții în creșterea capacității de stocare și extinderea externă a rețelei de sucursale pentru armonizarea elementelor fluxului de distribuție și securizarea stocurilor. Momentan, compania cu afaceri de 4,8 milioane euro în 2021, opereaza preponderent pe pietele din România, Republica Moldova, Bulgaria și Ungaria.

Sarom Packaging este singura companie de pe piața românească care oferă servicii de consultanță pe zona ambalajelor din sticlă, inclusiv în ce privește aspectele logistice ale acestui tip de business. Expertiza extrem de extinsă în domeniu se datorează specialiștilor pe care compania îi are în echipă, profesionisti cu istoric în producția industrială de sticlă care au o vasta experiență dobândită în Franța. 

„Suntem singura companie din piața locală care are angajați oameni cu background de sticlari, iar acești oameni înțeleg profund procesul de producție. Asta ne face extrem de capabili să oferim consultanță în domeniu, să putem vorbi în cunoștință de cauză despre mecanismele de previziune a stocurilor, despre colectarea informațiilor din piața de profil, tipurile de producție. Investim constant în îmbunătățirea și lărgirea expertizei pe care o folosim în serviciile de consultanță. Avem o relație strânsă cu CETIE (Centrul Tehnic Internațional pentru Îmbuteliere și Ambalaje Conexe de la Paris), entitate care reglementează aspectele tehnice ale recipientelor la nivelul Uniunii Europene”, explică Jacques-Edouard SAVOIU, Managing Director Sarom Packaging, care estimează până la finele anului 2022 o cifră de afaceri de 7,6 milioane de euro. 

Piața producției de ambalaje din sticlă, în crește cu 18,6%

Din 2012, piața producției de ambalaje din sticlă a crescut cu 18,6%, inregistrand o creștere medie de 1,7% pe an. În ciuda întârzierilor din lanțul de aprovizionare, cererea pentru sticlă la nivel global a crescut, putând fi acoperită doar prin creșterile de capacități de producție și depozitare.

„În afară de mărirea capacității de stocare și extinderea rețelei internaționale de sucursale ne dorim să consolidam echipa în zona de Research&Development, Business Intelligence precum și în Client Service, pentru a putea veni și mai aproape de nevoile de personalizare ale clienților care aleg să lucreze cu noi de la zero, din stadiul de idee a unui ambalaj din sticlă”, adaugă Jacques-Edouard SAVOIU, Managing Director Sarom Packaging.

Cu un portofoliu ce acoperă toate nevoile de profil: sticle pentru vin, bere, băuturi spirtoase și băuturi non-alcoolice, borcane pentru piața alimentară și flacoane pentru farma, prin serviciile de distribuție de ambalaje de sticlă și consultanță în domeniu, Sarom Packaging se adresează atât companiilor de mari dimensiuni, precum crame cu tradiție, cât și companiilor aflate la început de drum. De asemenea, compania își dezvoltă propriile produse de la zero: modele noi de sticle, puternic diferențiatoare în piață, cu elemente inovative și calitate superioară, la un preț accesibil pentru clienți.

„Oferim atât sticlă standard, cât și sticlă specializată și, datorită faptului că lucrăm cu sticlari care au linii de producție foarte flexibile, putem oferi ambalaje personalizate în șarje de producție mai mici. Suntem un furnizor full-service, acoperim chiar și partea de creație a sticlei, inclusiv la nivel de identitate de brand. Plusul de valoare adus de serviciile noastre de consultanță permite alegerea în funcție de nevoile clienților. Astfel, le ofe rim acestora un singur punct de contact de business, un partener care își asumă responsabilitatea întregii alegeri legate de ambalajele din sticlă. Ne place să credem că, odată ce ai colaborat cu noi, îți vei dori acest lucru în continuare, iar asta se datorează plus-valorii cu care vin serviciile noastre de consultanță”, spune Jacques-Edouard SAVOIU, Managing Director Sarom Packaging.

În afară de România, compania este prezentă pe alte piețe europene și intenționează, în cursul anului 2023, sa-si consolideze pozitia de leader in piata locala si să deschidă noi sucursale peste hotare pentru a fi mai aproape de nevoile clienților săi. 

„Ne dorim să acoperim mai bine cererea din piață, atât din partea jucărilor mari, cât și din partea fabricilor mai mici, un proiect destul de ambițios dat fiind că piața pare să fie pe un trend ascendent în ultimii ani. În această privință, estimările noastre sunt undeva la 9-11% pe an. Acesta este un domeniu consultativ în care sunt extrem de importante expertiza, dinamica pieței și o rețea de puncte de lucru foarte bine ancorată și adaptată la piață. Pe aceste atuuri mizăm noi: consultanță, vânzare consultativă, o rețea puternică, cu tradiție, și reacția rapidă la nevoile pieței”, conchide Jacques-Edouard SAVOIU, Managing Director Sarom Packaging.

Sarom Packaging a fost fondată în 1992, la inițiativa tatălui proprietarilor actuali care a lucrat timp de câteva decenii alături de grupul francez de renume în industria sticlei, Saint-Gobain. Compania și-a făcut debutul pe zona farma & cosmetice; în 2010, fiii fondatorului Sarom Packaging au revenit din Franța pentru a duce compania la următorul nivel prin diversificarea portofoliului de produse și extinderea rețelei de distribuție.

Jacques-Edouard Săvoiu, Managing Director Sarom Packaging, venea cu un background în producția de sticlă construit prin activitatea la Verallia Group, un alt mare jucător francez de pe piața de sticlă internațională. Paul-Eugène Săvoiu, Chief Operating Officer Sarom Packaging, a folosit expertiza economica acumulata in decursul timpului, optimizand continuu operatiuniile companiei, sustinand totodata demersurile privind digitalizarea. Sarom Packaging este o companie de familie, un aspect destul de frecvent în industria ambalajelor de sticlă, unde cunoștințele despre procesul extrem de complex de fabricație sunt transmise din generație în generație. Conducerea companiei pregătește deja a treia generație de profesioniști din familie pentru continuarea afacerii.

Continue Reading

#Banking

OTP Bank România se alătură programului Start-up Nation 2022

Published

on

OTP Bank România a fost selectată de stat pentru a se alătura programului Start-up Nation 2022 implementat prin Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat. Programul prevede acordarea unui ajutor financiar nerambursabil din partea statului în limita maximă a 200.000 lei, pentru fiecare startup înființat după data de 1 ianuarie 2020, care îndeplinește criteriile de eligibilitate menționate în cadrul programului.   

Ca un partener activ în proiecte semnificative pentru antreprenori, OTP Bank Romania prin alăturarea în programul guvernamental propune beneficiarilor o serie de avantaje la accesarea serviciilor și produselor băncii. Astfel că, după acceptarea în programul de stat, antreprenorii pot deschide un cont dedicat de grant și solicita o finanțare punte de 100% din ajutorul financiar nerambursabil, garantat în procent de până la 80% din valoarea creditului de către FNGCIMM. În plus, au acces la un pachet dedicat de cont curent cu comisioane zero la operațiuni și încasări, administrare card și Internet banking, în funcție de specificul fiecarui pachet și de activitatea tranzacțională a fiecarui client. 

„În ultimii doi ani, marcați de pandemie, am constatat agilitatea, reziliența și spiritul antreprenorial de care au dat dovadă start-up-urile din Romania. Accesarea diferitelor instrumente guvernamentale în perioada următoare devine o necesitate nu doar pentru capitalul românesc, dar mai ales pentru facilitatea creșterii mediului antreprenorial. Acum, mai mult ca niciodată, dorim sa fim alături de sectorul antreprenorial, iar implicarea în programul Start-up Nation este un punct de sprijin pentru inițiativele antreprenoriale locale și, implicit, pentru stimularea creșterii economice prin încurajarea înființării de firme noi. Ne așteptăm la o performanță bună a programului și punem la dispoziția beneficiarilor un cost de finanțare bun și accesibil, dar mai ales o experiență cuprinzătoare pentru clienți.”, a declarat Gyula Fatér, Director General OTP Bank România.

Antreprenorii se pot înscrie în programul Start-up Nation 2022 în perioada 19 iulie – 1 septembrie, pe site-ul Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comerț și Antreprenoriat.

Continue Reading

#Finance

Cine este Andra Caşu, noul Partener EY România în cadrul departamentului de Asistenţă fiscală şi juridică

Published

on

Andra Caşu preia, începând cu luna iulie 2022, poziția de Partener EY România în cadrul departamentului de Asistenţă fiscală şi juridică. Cu o experiență de peste 19 ani în domeniul consultanţei fiscale în cadrul EY România, Andra Caşu este specializată în domeniul consultanţei fiscale internaţionale în domeniul impozitării directe, cu focus pe zona de servicii financiare.

Andra este liderul departamentului de Impozite Directe al EY România şi este totodată liderul Sectorului de Consultanţă fiscală şi juridică în Servicii Financiare pentru România şi regiunea CESA (Europa Centrală și de Sud-Est și Regiunea Asiei Centrale). Ea a acumulat experienţă semnificativă în domeniul consultanţei fiscale, iar portofoliul său de clienţi cuprinde companii multinaţionale din România şi străinătate, bănci, companii de asigurare şi leasing, fonduri de investiții, companii petroliere şi de energie, dar şi mari producători din diverse domenii industriale.

Alex Milcev, Liderul Departamentului de Asistență Fiscală și Juridică al EY România și Moldova: „Promovarea Andrei Cașu ca Partener în cadrul departamentului de Impozite directe contribuie la creşterea practicii noastre de servicii fiscale. Creativitatea, pasiunea şi exemplul de lider pe care Andra le-a demonstrat au făcut-o un membru foarte valoros al echipei de Asistenţă fiscală şi juridică, contribuind la consolidarea poziţiei de piaţă a EY în acest domeniu.”

„În momentul de faţă, funcţia fiscală este în curs de transformare, ca urmare a perioadei de pandemie şi a unui focus crescut pe zona de automatizare la nivel global. De asemenea, au apărut schimbări semnificative şi în legislaţia fiscală, ceea ce aduce pentru companii un volum crescut de obligaţii de raportare, dar şi o nevoie de modernizare şi transformare internă. Focusul trebuie să rămână pe crearea de valoare, dar şi pe orientarea către zonele de transformare digitală şi sustenabilitate. Acestea sunt direcţiile care vor genera rezultate optime pentru contribuabili în perioada următoare, iar echipa noastră este implicată în mod dinamic în tot ceea ce ţine de transformarea mediului fiscal din România”, a declarat Andra Caşu. 

Andra Cașu a absolvit facultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori din cadrul Academiei de Studii Economice Bucureşti şi este membră a Camerei Consultanţilor Fiscali din România. A urmat, de asemenea, cursurile Oxford Business School în cadrul programului Women’s Leadership Development Program.

Continue Reading

Trending