Connect with us

#News

BeeFast extinde programul de livrare, până la ora 24.00. Tendință accelerată spre q-commerce

Published

on

BeeFast, start-up tech de curierat ultra-rapid, își extinde programul de livrare, până la miezul nopții, funcționând astfel în intervalul 10.00-24.00. Modificarea în orarul de funcționare vine pe fondul solicitărilor în creștere pentru livrări în a doua parte a zilei, în special pentru clienții din zona HoReCa. De asemenea, BeeFast continuă strategia de consolidare în zona de q-commerce, fiind în negocieri avansate pentru a oferi posibilitatea de livrare pe orarul extins și pentru produse din categoria pharma, respectiv alimentare. 

În mai puțin de doi ani de la lansare, curierii BeeFast au livrat comenzi pe o distanță totală de 1,1 milioane de kilometri, menținând timpul mediu de livrare de 55 de minute. Comenzile au provenit atât de la cele peste 300 de magazine partenere, cât și de la persoane fizice, confirmând astfel tendința noii generații spre Q-commerce (quick-commerce). Astfel, pe fondul schimbărilor în comportamentul de consum, dar și al contextului pandemic, BeeFast a decis extinderea programului de livrare până la ora 24.00, de luni până duminică, începând cu 4 octombrie. 

Comenzile înregistrate în prima parte a zilei (10.00-15.00) reprezintă în prezent 53% din livrări, concentrate în special în intervalul de prânz. Livrările solicitate pentru a doua parte a zilei reprezintă 47%, în ultimele luni fiind remarcată o creștere de 30% pentru intervalul de cină și seară târzie. 

De la lună la lună observăm diferențe în cererile clienților, care sunt tot mai atașați de beneficiile comenzilor online, dinamica din e-commerce fiind un factor decisiv în strategia noastră. Dacă la începutul BeeFast cele mai multe comenzi se făceau în prima parte a zilei, acum a crescut într-un ritm susținut cererea de livrări în a doua parte a zilei, în special după ora 19.00, mai ales pentru clienții de pe segmentul HoReCa, care își doresc livrări ultra-rapide, indiferent de oră. Tendința pieței spre q-commerce este evidentă, prin urmare vom extinde în cel mai scurt timp parteneriatele pentru a oferi livrare în orarul extins și pentru alte produse de necesitate, cum ar fi cele farmaceutice sau alimentare, a precizat Cristian Grozea, CEO și co-fondator BeeFast.

De altfel, portofoliul de parteneri ai companiei s-a extins într-un ritm accelerat, inclusiv pe fondul pandemiei, care a deschis apetitul pentru livrări ultra-rapide. Dacă la început cele mai multe solicitări veneau din zona HoReCa și erau concentrate pe zona centrală, în mai puțin de doi ani BeeFast a ajuns să acopere întreaga zonă București-Ilfov, și un portofoliu extins de produse, de la fashion și accesorii până la electrocasnice de mici dimensiuni și produse din segmentul IT. 

Deservim clienți de toate dimensiunile și din cele mai diverse domenii: de la companii mari, consolidate, precum Flanco sau grupul City Grill, la afaceri de dimensiuni mai mici, nișate, cu o singură locație, dar și persoane fizice. În cazul companiilor, vorbim de clienți care au identificat și au investit în dezvoltarea prezenței lor digitale și a vânzărilor online, BeeFast devenind nu doar partenerul de livrare, ci și o soluție digitală inteligentă care se integrează perfect cu sistemele lor informatice, a declarat Cristian Grozea, co-fondator BeeFast.

În prezent, cele mai active zone din Capitală din punct de vedere al numărului de comenzi plasate în platforma BeeFast sunt zona de Nord, Alba Iulia și Cotroceni, ajungând la peste 100 de comenzi/oră în cele mai aglomerate perioade ale zilei.  Cele mai active luni din perspectiva numărului de livrări au fost noiembrie 2020, martie și iunie 2021. Estimările arată că până la finalul acestui an media numărului de comenzi va continua să crească, cu vârfuri ce vor atinge 1.000 comenzi pe zi în sezonul de vârf marcat de Sărbători și Black Friday.

Evoluție: de la e-commerce la q-commerce

În ceea ce privește evoluția pieței de curierat, reprezentanții BeeFast consideră că digitalizarea va juca un rol esențial în scurtarea timpilor de livrare și extinderea accelerată a serviciilor de tip last-mile sau livrare expres

Ne îndreptăm spre o economie digitalizată, în care procesele trebuie automatizate – nu doar cele de comandă și plata, ci și cele de aprovizionare sau livrare. E singurul mod în care afacerile pot ține pasul cu ritmul din ce în ce mai rapid în care consumatorul își dorește să intre în posesia produselor comandate. Un studiu* recent arată că 80% dintre consumatorii din Generația Z își doresc livrarea produselor în mai puțin de 24 de ore de la plasarea comenzii, iar aproape 40% abandonează coșul de cumpărături dacă nu este satisfăcut de experiența pe site. Suntem clar pe un trend puternic, susținut și de noua generație de cumpărători, de integrare a q-commerce-ului în obiceiul de consum”, a mai menționat Cristian Grozea.

BeeFast, evaluat la începutul anului 2021 la 3 milioane de euro, a primit recent o investiție de 500.000 euro pe care îi direcționează în dezvoltarea platformei și optimizarea operațională. În perioada următoare, compania își va concentra eforturile în pregătirea businessului pentru scalare, la nivel național, punând accent pe implementarea celor mai noi tehnologii. De asemenea, compania vizează triplarea comenzilor în perioada următoare, dar și extinderea rețelei de curieri, pentru a-și menține promisiunea de livrare rapidă, indiferent de dinamica comenzilor. 

BeeFast, start-up fondat de 4 antreprenori la finalul lui 2019, a pornit ca o soluție de livrări rapide B2B și B2C. Contextul socio-economic recent a determinat o linie nouă de dezvoltare a businessului, către oferirea unei infrastructuri digitale cu sistem integrat de plată și livrare a comenzilor pentru magazinele offline. 

Gama de produse pe care BeeFast le livrează în prezent acoperă zona de produse alimentare – proaspete sau ultra-proaspete – și nealimentare – documente, cadouri, ambalaje non-standard, echipamente IT, produse din segmentul fashion, beauty etc.

Printre clienții platformei de livrare rapidă BeeFast se numără Grupul City Grill, lanțul de restaurante Japanos, Flanco, Porto Gallo, Chopstix, Berea TNR, Ohvăz, Simbio, Aria Burger, Godai, și multe altele. De asemenea, BeeFast se adresează și persoanelor fizice care aleg să trimită colete sau documente rapid, folosind platforma my.beefast.ro. Momentan, BeeFast este disponibil în București și Ilfov.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

10 superalimente care te ajută să întâmpini iarna plin de energie

Published

on

Schimbările aduse de sezonul rece pot fi factori de stres pentru organism și, implicit, pentru sistemul imunitar. La începutul iernii, alături de sport, odihnă și timp petrecut în aer liber, o dietă adecvată contribuie la fortificarea sistemului imunitar. Scorțișoara, matcha, spirulina, ghimbirul, maca sau pudra de cătină sunt doar câteva dintre alimentele de la Niavis care combină proprietăți nutritive de excepție, iar consumul lor contribuie la menținerea sănătății. 

Un sistem imunitar puternic înseamnă o capacitate crescută  pentru organism de a depăși perioadele de boală, fiind un aliat de nădejde în lupta cu virusurile. Mișcarea și exercițiile fizice, reducerea nivelului de stres, baia de soare, somnul suficient, hidratarea corespunzătoare, dar și o alimentație variată și echilibrată, bogată în antioxidanți, sunt metode dovedite științific pentru întărirea sistemului imunitar.

La debutul sezonului rece, cele mai căutate produse pe Niavis.ro sunt scorțișoara, matcha și pudra de roșcove, lista fiind completată de uleiul de cocos, semințele de in, chia, turmeric, spirulina, dar și  de fulgii de ovăz ori de drojdia uscată.

Vitamina C este cel mai folosit supliment pentru imunitate, ajutând nu doar la creșterea imunității, ci și la creșterea nivelului de energie și reducerea oboselii. Natura, însă, oferă un suport important organismului și prin cătină sau coacăze, vedetele superalimentelor și aliați de nădejde în fortificarea sistemului imunitar.

Matcha (care în japoneză înseamnă pudră de ceai) este considerată de majoritatea specialiștilor cel mai important sortiment de ceai verde datorită numeroaselor sale proprietăți benefice organismului. Comparativ cu o cană de ceai verde obișnuit, matcha conține de 137 ori mai mulți antioxidanți, care au un rol important în lupta împotriva radicalilor liberi și care  stimulează detoxifierea organismului.

Ghimbirul, sub formă de pudră ori rădăcină, este un aliment cu proprietăți și beneficii deosebite asupra sănătății organismului, atestate de studii de specialitate. De la susținerea imunității în lupta cu o serie de bacterii până la intensificarea metabolismului, ghimbirul este un ajutor important într-o serie de afecțiuni, fiind folosit de mii de ani în medicina ayurvedică datorită proprietăților sale terapeutice.

Între mese, pentru un plus de energie și sănătate, specialiștii recomandă optarea pentru gustări hrănitoare și gustoase: fructe, nuci, semințe, iaurt cu cereale integrale sau fructe deshidratate fără zahăr.

La toate acestea se adaugă sfatul specialiștilor de a renunța, pe cât posibil, la zahărul adăugat, tocmai pentru a avea mai multă energie. Astfel, zahărul poate fi înlocuit cu siropul de agave, iar cacaua cu pudra de roșcove, care este bogată în calciu, proteine, pectină, având totodată un conținut scăzut în calorii și grăsimi.

Acestea sunt doar câteva dintre alimentele care, odată introduse în alimentație, ajută la o stare de bine, alături de o dietă echilibrată și mișcare, așa cum recomandă specialiștii Niavis. 

Continue Reading

#News

Cum arată Hotelul Radisson Blu Aurum Brașov, deschis în octombrie 2022

Published

on

Amplasat în inima centrului istoric al  orașului, Radisson Blu Aurum Brașov s-a deschis în luna octombrie pe amplasamentul fostului Palat al Telefoanelor de pe Bd. Eroilor din Brașov. Vechea clădire, construită în anii 1930 și aflată într-un grad avansat de degradare a fost reabilitată și transformată într-o destinație atractivă, care integrează elemente vizuale și povești din istoria orașului, într-un spațiu sofisticat, cu finisaje și servicii premium. 

Hotelul atrage deja turiști din Statele Unite, Marea Britanie, Orientul Mijlociu sau Germania, dar și un număr mare de turiști români care vizitează Brașovul pentru afaceri sau în timpul liber.

Cu 110 camere elegante, un restaurant cu specific eclectic asiatic, sălă de degustare care găzduiește un fragment vechi de peste 400 de ani din zidul vechii cetăți a Brașovului, executive lounge cu vedere panoramică, sală de conferințe cu capacitate de 170 persoane și facilități de wellness, hotelul Radisson Blu Aurum Brașov este o destinație care îmbină designul contemporan cu finisaje premium, armonizate cu detalii din istoria Brașovului.

Echipa actuală a hotelului cuprinde 70 de persoane, urmând să crească la 100 în primele luni ale anului următor.

Trecut și viitor, într-o destinație pentru generații

Hotelul a fost construit cu obiectivul de a deveni o atracție în sine în Brașov. Zidul vechii cetăți descoperit în subsol a fost pus în valoare și este vizibil și din exterior, printr-un tavan din sticlă. Întregul design al hotelului îmbină elemente vizuale specifice cetății și breslei aurarilor, care au inspirat numele și conceptul Radisson Blu Aurum.

Ne-am implicat activ în fiecare detaliu al hotelului, pentru a crea un cadru care combină într-un mod inedit istoria cu stilul contemporan. Pentru imaginile din camere, de exemplu, am lucrat cu un designer vestimentar pentru creația unei rochii unicat, inspirată de turnurile cetății Brașovului și am reprodus bijuterii în stilul celor manufacturate de aurarii brașoveni în sec. XVI. Când am descoperit zidul cetății în timpul lucrărilor am decis să modificăm întregul proiect pentru a-l pune în valoare și a-l face accesibil turiștilor. Aproape fiecare colț din acest hotel poate spune o poveste, iar poveștile sunt cele care îi vor crește valoarea peste generații –spune Ramona Neamțu, proprietar Radisson Blu Aurum Brașov.

Românii caută experiențe de 5 stele: în luna octombrie, 80% dintre oaspeții hotelului, români

În prima lună de funcționare, în hotelul Radisson Blu Aurum, primul hotel de brand internațional din centrul orașului Brașov, 80% dintre turiști au fost români. Pentru primul an de funcționare, estimările arată un grad mediu de ocupare de 65-70% și o împărțire egală între oaspeții români și cei străini. Prețurile de cazare pornesc de la 125de euro/noapte, însă media anuală se va situa la 165 euro/noapte.

Indiferent de naționalitate, oaspeții noștri caută servicii cu un standard de calitate excepțional, iar franciza Radisson Blu și tot ceea ce oferă hotelul nostru susțin această filozofie orientată către servicii personalizate, de calitate superioară. Restaurantul Artis oferă un meniu sofisticat, camerele îmbină tehnologia cu eleganța clasică și inspirație istorică. Ne dorim ca Brașovul să devină o destinație de renume atât pentru turiștii români, cât și pentru străini –spune Anca Cristea, Director General al Radisson Blu Aurum Brașov, executiv cu 18 ani de experiență în industria hotelieră din România.

3 restaurante, lounge privat și o priveliște unică

Pe lângă cazare, printre experiențele de cinci stele pe care turiștii le pot accesa la Radisson Blu Aurum Brașov se regăsesc degustările de vin și whiskey în salonul de degustări și în skybarul cu priveliște panoramică, vizitarea zidului cetății Brașovului descoperit în timpul lucrărilor și pus în valoare în salonul de subsolul hotelului, precum și relaxarea în zona de wellness și masaj.

Pentru mediul de afaceri, hotelul oferă sala de conferință și evenimente cu o capacitate de 170 persoane și executive lounge, care poate găzdui ședințe de management sau întâlniri de creație.

Restaurantul Artis de la parterul, hotelului propune un concept culinar eclectic asiatic, cu influențe locale. În skybar și în salonul de degustări pot fi organizate evenimente private, precum și degustări cu somelierul de vin sau whiskey.  

Pentru iarna 2022-2023, în contextul proximității față de cel mai popular domeniu schiabil din România, Radisson Blu Aurum oferă pachete de cazare completate de experiențe sofisticate. Hotelul asigură transfer către Poiana Brașov pentru pasionații de schi, iar de Crăciun și Revelion organizează experiențe culinare și artistice. 

Radisson Blu este un brand hotelier de lux care oferă servicii personalizate în destinații din întreaga lume. Caracterizate prin atenția la detalii, hotelurile Radisson Blu sunt concepute pentru a oferi oaspeților experiențe memorabile. Oaspeții și partenerii de afaceri își pot îmbunătăți experiența cu Radisson Blu participând la Radisson Rewards, un program internațional de loialitate care oferă beneficii și recompense excepționale.   

Continue Reading

#HrTrends

Care au fost cele mai căutate joburi în 2022

Published

on

Aproape 8,5 milioane de căutări au fost făcute, de la începutul anului, pe eJobs.ro de către candidații aflați în căutarea unui loc de muncă. Cu o medie de 35.000 de joburi nou postate în fiecare lună, 2022 a fost cel mai bun an pentru piața muncii din acest punct de vedere, în timp ce numărul de aplicări atrase ajunge la aproximativ 10 milioane până în acest moment.

„Pentru că a fost un an bun nu doar din perspectiva numărului de locuri de muncă scoase în piață, ci și din perspectiva salariilor oferite, am văzut multe mișcări în segmentul de specialiști, care au avut parte de o plajă foarte generoasă pentru negocieri salariale, dar și în cel al candidaților aflați la început de carieră, respectiv cei din categoria 18-24 de ani. Ei au fost mai activi decât oricând, atât din punctul de vedere al prospectării pieței, cât și al aplicărilor efective”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Cu 58.000 de căutări pe site, joburile de inginer au fost cele mai căutate anul acesta, vârfurile de categorie fiind inginerii constructori, inginerii mecanici și inginerii de instalații. Contabilii ocupă locul secund în același clasament, cumulând 39.000 de căutări pe eJobs.ro. Urmează șoferii pentru care sunt raportate peste 33.000 de interogări ale candidaților.

Potrivit datelor Salario, comparatorul salarial marca eJobs, salariul mediu net al celor care lucrează în inginerie este 4.500 de lei, 3.900 de lei pentru angajații din contabilitate și 3.500 de lei pentru cei din transporturi / distribuție. Tot pentru aceleași domenii, angajatorii au postat anul acesta peste 100.000 de joburi. Cele mai multe au fost pentru șoferi (48.000 de poziții), urmați de ingineri (28.000) și contabili (25.000). 

„Un loc important îl ocupă în continuare locurile ce permit munca de acasă, acestea adunând nu doar un număr mare de căutări, ci și o cotă de 13,1% din totalul de aplicări anuale, respectiv 1,3 milioane, nivel similar cu cel înregistrat în 2021. Interesant este faptul că, în ciuda previziunilor de la începutul anului, 2022 a dovedit că și angajatorii au rămas deschiși la ideea de joburi remote, de vreme ce numărul de poziții postate a fost cu aproximativ 25% mai mare decât anul trecut”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Alte poziții care au generat peste 10.000 de căutări în parte au fost cele de manager, economist ori specialist în resurse umane. Lor li se alătură și cuvinte cheie care indică interesul pentru anumite domenii precum resurse umane, call center sau vânzări. Finalul acestui an arată, totuși, o scădere a interesului pentru joburile de inginer și pentru cele part time și remote, dar marchează, în schimb, creșteri pentru contabili, șoferi și economiști.

În acest moment, pe eJobs.ro, cea mai mare platformă de recrutare din România, sunt disponibile 27.000 de locuri de muncă. 

Continue Reading

Trending