Written by 7:01 am #BrandsTalk, #People Views: 21

#BrandsTalk cu Adina Rotileanu, director de marketing al Sodexo BRS Romania: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Adina Rotileanu este director de marketing al Sodexo BRS Romania din 2018, unul dintre principalii jucători din domeniul beneficiilor extrasalariale. În cei peste 20 de ani de experiență acumulați în domenii variate, ea spune că a învățat că abordarea transdisciplinară este cheia înțelegerii comportamentului consumatorilor.

Branduri urmărite de Adina Rotileanu in 2021:

Cărturești

Adina Rotileanu: Cu un concept nou și inovator înca de la lansare, Cărturești aduce în librăriile sale, pe lângă cărți și atmosferă caldă, accesorii de lectură sau de ceai, decoraţiuni, jucării/ jocuri, obiecte de design, gadgeturi și alte produse ingenioase.

Cu mic cu mare, profităm de fiecare oportunitate să îi vizităm magazinele și nu încetează să mă surprindă plăcut cu noile produse și servicii pe care le pune la dispoziția clienților săi. Faptul că poți comanda anumite cărți care nu sunt disponibile în magazine sau în stoc mi-a dat posibilitatea să citesc mult mai repede decât în trecut, când trebuia să fac multă cercetare pentru a găsi platforma de pe care să pot comanda cartea căutată.

Pentru noi, an de an manualele școlare au fost o adevărată provocare. În 2021, totuși, am avut o surpriză foarte plăcută cu unul dintre copii mei, din generația primei ‘clase 0’. Mai precis, printr-un parteneriat al școlii cu Cărturești, la începutul anului școlar am avut posibilitatea să-i comand manualele școlare de la Cărturești, care ne-au și fost livrate în ziua următoare.

Din punctul meu de vedere, Cărturești e un exemplu de experiență grozavă a clientului, atât online, dar mai ales în librării.

Mastercard

Adina Rotileanu: Admir foarte mult companiile care se implică activ în programe de sustenabilitate. Pe lângă valoarea pe care o aduce în mod constant încurajării digitalizării și plății cu cardul, Mastercard a derulat în timpul pandemiei o campanie foarte importantă pentru HoReCa. Un domeniu care a fost foarte afectat pe timpul pandemiei, prin închiderea restaurantelor fie chiar și temporară, iar Mastercard le-a propus un program educațional complex prin care să se poată adapta rapid la provocările generate de pandemie și pentru relansarea afacerilor.

Mai mult, implicarea și parteneriatul Mastercard cu Asociația Dăruiește Viață prin colaborarea în 2021 cu cel mai prestigios institut medical din lume, respectiv cu Institutul Armstrong pentru Siguranța și Calitatea Pacienților din cadrul Johns Hopkins, a permis desfășurarea unor sesiuni educaționale pentru asociație, dedicate siguranței pacienților.

Mega Image

Adina Rotileanu: În calitate de client care apreciază atât diversitatea produselor cât și posibilitatea comenzilor online, am urmărit cu interes dezvoltarea Mega Image, de la concept store și proximitate până la adaptarea rapidă la contextul actual și livrarea acasă a produselor comandate online.

În același timp, mi-a atras atenția faptul că Mega Image investește în producătorii locali și că are un proces foarte bine pus la punct de eliminare a risipei alimentare, atât prin modul în care se pun produsele la raft cât și printr-o politică de prețuri adecvată.

Cea mai recentă campanie a lor ‘cel mai bine cheltuit leu’ cu leul animat care îndrumă clienții în ‘Mega Regatul ofertelor’ mi se pare foarte inspirată, cu folosirea elementelor de brand la un alt nivel, original și atractiv.

(Visited 21 times, 1 visits today)
Close