Connect with us

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Daniel Ionescu, marketing director DRUID SA: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Pasionat de dezvoltarea ecosistemului local de start-up-uri de tehnolgie, Daniel Ionescu a susţinut în ultimii 20 de ani expansiunea internatională a unor companii precum Bitdefender, TotalSoft sau FintechOS. Din luna mai 2019, Daniel este director de marketing la DRUID SA, companie înfiinţată in 2018 de Liviu Drăgan, specializată în dezvoltarea de tehnologie conversaţională, cu birouri în România, USA şi UK.

Branduri urmărite de Daniel Ionescu în 2021:

Microsoft

Daniel Ionescu: Ca om pasionat de tehnologia informaţiei, Microsoft rămâne favoritul meu. Este compania care a modificat radical modul în care fiecare persoană de pe planetă lucrează mai eficient prin intermediul unui calculator.

Fără Microsoft, putem spune că scoatem cam orice domeniu de activitate din priză. Reacţia companiei în timpul pandemiei a fost pe toate planurile – de la investiţii consistente în susţinerea laboratoarelor angajate într-o cursă contra cronometru pentru găsirea unui antidot, până la dotarea a sute de mii de spitale cu soluţii de colectare a datelor pentru a întelege mai bine modul de răspandire a virusului.

Microsoft a fost prima companie care şi-a suspendat evenimentele şi a anunţat lucrul de acasă pentru toţi angajaţii, cu posibilitatea pentru anumite poziţii de a nu mai reveni niciodată full la job în urmatorii 2-3 ani. Pentru consumatori, evoluţia soluţiilor a fost absolut fantástică. MS Teams este principalul instrument colaborativ, simplu de utilizat, integrat cu aplicaţiile de business MS 365. Teams este utilizat în fiecare lună de peste 250 de milioane de utilizatori.

Aş putea da exemplul Regina Maria, unde împreună cu Microsoft am ajutat la eficientizarea activităţii spitalului pe perioada pandemiei, şi la un timp mai bun de reacţie pentru solicitările pacienţilor.

Apple

Daniel Ionescu: Apple este prin definiţie un superlativ şi un manual de best practices cand vorbim despre interacţiunea unui brand cu consumatorii. Compania a intrat pe două noi pieţe, cea de video streaming pe bază de subscripţie, prin lansarea Apple TV+, şi cea de fitness apps, o piaţă în creştere explozivă de peste 20% CAGR în următorii ani, ca urmare a lockdown-urilor repetate şi schimbării comportamentului de consum.

De exemplu, deşi în multe ţări sălile de fitness s-au redeschis, preferinţele consumatorilor s-au orientat spre un sistem hibrid, în care se combină mersul tradiţional la sală cu antrenamente asistate la distanţă de traineri specializaţi, prin intermediul unor soluţii ca Mirror, Tonal sau Peloton. Revenind la Apple, mă aştept la multă inovaţie în health-apps din partea lor. Este o piaţă de 100 Miliarde USD anual, iar iOSul celor de la Apple este sistemul dominant de operare.

UiPath

Daniel Ionescu: Admir munca şi dăruirea celor de la UiPath. Este primul unicorn pe care îl dă România. Între timp a devenit şi primul (şi singurul) decacorn, intrând într-un grup de elită foarte restrâns la nivel global, care reuşeşte performanţa unei evaluări de peste 10 miliarde în mai puţin de 5 ani. Geneza UiPath este strâns legată de India, unde au şi cea mai mare comunitate de dezvoltatori pe tehnolgie UiPath.

Mi-a atras atenţia campania “Oxygen for India” derulată în luna mai 2021, prin care peste 5000 de tuburi de oxigen (aproximativ 200,000 de ore de viaţă) au fost distribuite spitalelor prin UiPath Foundation şi Oxigenforindia.org, într-un moment în care sistemul medical era în colaps în faţa unei creşteri exponenţiale de infectări.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#BrandsTalk

Parteneriat Up România – Revolut: Companiile au acces gratuit timp de 6 luni la serviciile Revolut Business și Up MultiBeneficii

Published

on

Up România și Revolut au încheiat un parteneriat de colaborare, în urma căruia companiile din România pot obține acces gratuit, timp de 6 luni, la unul dintre cele mai moderne servicii de gestionare a cheltuielilor – Revolut Business și, respectiv, la cea mai flexibilă platformă de acordare a beneficiilor extrasalariale pentru angajați – Up Multibeneficii.

Începând din 25 octombrie, companiile care devin clienți Up Romania și care optează pentru deschiderea unui cont Revolut Business vor beneficia de planul Grow, oferit de Revolut, prin care vor avea acces timp de jumătate de an, complet gratuit, la un cont cu mai multe valute, curs de schimb la rate foarte avantajoase și un management avansat al cheltuielilor pentru controlul bugetului. La această ofertă se adaugă posibilitatea de a utiliza gratuit, timp de 6 luni, platforma Up MultiBeneficii dezvoltată de Up România, ofertă care este inclusă în Programul Revolut Rewards pentru afaceri, la care vor avea acces beneficiarii unui cont Revolut Business.

„Ne bucurăm că, prin acest parteneriat, putem veni către companii cu o dublă oportunitate: acces gratuit timp de 6 luni atât la una dintre cele mai moderne, rapide și avantajoase metode de management al cheltuielilor, Revolut Business, cât și la platforma Up MultiBeneficii, de gestionare flexibilă a beneficiilor extrasalariale acordate angajaților. Noul nostru partener nu mai are nevoie de nicio prezentare, câștigându-și în ultimii ani o binemeritată popularitate datorită soluțiilor sale inovatoare de gestionare a fondurilor, care, mai nou, au fost adaptate și pentru segmentul de business”, declară Elena Pap Director Regional Up Grup.

„Clienții business au nevoie de o platformă flexibilă, rapidă, simplu de utilizat și centralizată, care să îi ajute să crească, rămânând în același timp adaptabili, agili în raport cu evoluțiile din piață. Aceasta este și oferta  Revolut Business: o super-aplicație financiară care le dă acces afacerilor la tot ce au nevoie pentru a-și gestiona veniturile și cheltuielile, într-un singur loc”, a comentat Gabriela Simion, Director General Revolut România.

Revolut Business a fost lansat în iulie 2017 în Marea Britanie și în Europa, cu scopul de a oferi clienților din categoria întreprinderilor mici și mijlocii, dar și corporațiilor o aplicație în care să gestioneze toate nevoile financiare ale propriilor afaceri. Super-aplicația britanică a dezvoltat peste 20 de produse care au ca principal scop optimizarea ratei de conversie și managementul financiar eficient. În tot acest timp, sute de mii de clienți din toată lumea, care se bazează pe serviciile Revolut Business pentru a crește, au generat tranzacții în valoare de peste 100 miliarde de lire sterline.

Oferta Revolut Business pentru segmentul B2B include 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise). Cu ajutorul Revolut Business, clienții B2B pierd mai puțin timp cu aspectele administrative și se concentrează mai mult asupra business-urilor. Din luna iunie, clienții Revolut Business pot avea și IBAN în lei, ceea ce face ca transferurile între companii să fie efectuate mai ieftin și mai rapid.

Up MultiBeneficii este o platformă online, dezvoltată de Up România, prin care companiile pot oferi angajaților lor posibilitatea de a decide cum își utilizează fondurile puse la dispoziție lunar sau anual de către angajatori. Aceste beneficii contribuie la motivarea angajaților și la puterea lor de cumpărare, oferind avantaje fiscale companiilor care utilizează acest tip de instrumente în fidelizarea angajaților. Digitalizarea aduce și necesitatea gestionării facile a beneficiilor extrasalariale atât de către cei care le acordă (angajatori), cât și de cei care le utilizează (angajați).

Continue Reading

#BrandsTalk

„Mastercard susține sportul din pasiune”: noua campanie de brand, din platforma de activități dedicate sportului

Published

on

Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport – pe care, dacă nu ni le-am spus noi înșine, sigur le-am auzit în jurul nostru. Cele mai recente statistici arată că 62% dintre români nu fac exerciții fizice sau sport. Mastercard și-a propus să demonteze barierele precum cele menționate și să le ofere oamenilor motive să-și urmeze pasiunile pentru sport, prin noua campanie „Mastercard susține sportul din pasiune. Mastercard susține ce e De Neprețuit pentru tine.”

Sportul are puterea de a aduce oamenii împreună, ca spectatori și fani înfocați sau ca practicanți – în aceeași echipa sau de cealaltă parte a terenului. Performanța și victoria sunt mize importante, însă pasiunea pentru sport este motorul care pune jocul în mișcare și tot în ea stă puterea de a depăși orice prejudecăți. Noua campanie de brand susține sportul practicat din pasiune, alături pe cei cei șapte ambasadori și super-sportivi: Horia Tecău, Jaqueline Cristian, Ianis Hagi, Teodora Meluță, Radu Drăgușin, Anca Stoenescu și Vlad Moldoveanu.

„E aproape paradoxal faptul că cei mai mulți oameni iubesc sportul sau cel puțin un sport anume – și, în același timp, se întâmplă ca teama că nu sunt destul de buni, că nu se descurcă destul de bine, să îi împiedice să facă sport din pasiune, de dragul jocului, și atât. Fără comparație cu profesioniștii sau chiar cu prietenii amatori sau cu mai multă experiență. Așa că Mastercard îi îndeamnă pe oameni să se bucure de sport, printr-o execuție inedită. Avem alături, încă de la lansarea platformei de sport, la începutul acestui an, atleți de top, sportivi cu super performanțe în disciplinele lor: tenis, fotbal, baschet. În această campanie, fiecare dintre ei practică alt sport decât cel pe care îl stăpânește la perfecție. Rezultatul: un joc de dragul sportului, cu bucurie pentru fiecare schemă reușită, cu timp de calitate alături de coechipier sau adversar – cu adevărat de neprețuit.”, a spus Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România.

Campania debutează cu un video manifest care demontează prejudecățile întâlnite în sport și pune victoria în plan secund, pentru a sublinia că cel mai important „trebuie” este „trebuie să îți placă”, să vină din pasiune – și, atunci, e de neprețuit. Campania continuă în social media, cu o serie de challenge-uri De dragul sportului. Într-o primă etapă, sub formă de leapșă, ambasadorii încearcă să joace alt sport decât cel care i-a consacrat. Ulterior, ambasadorii devin antrenori sau mentori pentru fanii online, încurajându-i să practice sportul care îi pasionează.

Mastercard promovează performanța și educația sportivă prin platforma dedicată sportului, lansată în luna aprilie a acestui an, ce cuprinde parteneriate cu evenimente de renume, cu unii dintre cei mai talentați jucători români de tenis, fotbal și baschet și cu Clubul Sportiv Universitar ASE București. Prin aceste inițiative, compania își consolidează misiunea de a conecta oamenii cu pasiunile lor.

Continue Reading

#BrandsTalk

Cum arată noile sedii dechise de Ubisoft România

Published

on

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming, anunță schimbări majore pentru studiourile din București și Craiova. Două noi sedii au fost special amenajate pentru a reflecta ADN-ul de entertainer al companiei și au fost recent inaugurate de cei aproape 2.000 de angajați. 

Situat în incinta ansamblului J8 Office Park, noul sediu din București dispune de o suprafață totală de 23.000 metri pătrați și reunește, în total, 1.800 de angajați. Schimbarea este prezentă și în Craiova, unde cei 150 de angajați ai studioului s-au mutat deja în incinta Electroputere Parc, într-un spațiu cu o suprafață totală de 2.000 mp. 

Ubisoft Craiova

Noile sedii pun la dispoziția angajaților condiții optime pentru desfășurarea activității și marchează un nou început pentru Ubisoft România. Evenimentele fac parte din strategia pe termen lung a companiei, care își propune să devină lead-site pentru viitoare titluri și proiecte internaționale Ubisoft și, astfel, să poziționeze România pe harta marilor jucători din industria de gaming. 

Ubisoft Craiova

Studiourile au fost amenajate punând accent pe starea de spirit a angajaților, pe dezvoltarea productivității și creativității lor și includ numeroase spații de recreere, săli de jocuri, spații comune de lucru, birouri individuale, săli de întâlnire și spații generoase pentru luat masa, de tip cafeteria. Noile birouri reflectă cultura ambițioasă a companiei, aceea de a crea un mix de experiențe și beneficii care să răspundă nevoilor diverse ale angajaților, din București și Craiova.

Ubisoft București

Cele două studiouri au celebrat inaugurarea sediilor prin activități interne, care au inclus și prezența unor food truck-uri și a unei cabine foto în fiecare locație, ocazie cu care angajații s-au revăzut și reconectat, după doi ani de work from home.

Ubisoft București

“Toți angajații noștri din București și Craiova au acum un spațiu de lucru modern, care să răspundă tuturor nevoilor lor. Cele două birouri ne oferă mediile potrivite pentru dezvoltarea noilor experiențe de entertainment cu impact la nivel global, dar și pentru îndeplinirea unei noi ambiții – aceea de a deveni un hub regional al industriei de gaming. Aceste lucruri reprezintă doar un prim pas în drumul nostru de a transforma Ubisoft România în cel mai dorit angajator din industria de entertainment și tech. Cu acest gând, am lansat recent și o serie de programe interne, destinate tuturor angajaților, cu focus pe zonele de well-being, learning și development, iar acesta este doar începutul”, spune Cristian Pană, Managing Director Ubisoft România și Serbia.

Ubisoft București

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming

De 30 de ani, încă de la deschiderea studioului din București în 1992, Ubisoft România a fost și rămâne un pilon strategic important pentru dezvoltarea companiei la nivel global, sediul din București fiind și primul studio deschis în afara granițelor franceze și al doilea cel mai mare din lume. 

Echipele locale au deja o expertiză consacrată în co-dezvoltarea, alături de alte studiouri Ubisoft, a numeroase titluri și francize internaționale. În continuare, una dintre ambițiile companiei este să devină lead-site pentru noi proiecte Ubisoft, lucru care va contribui la poziționarea României pe harta marilor jucători de gaming din piața internațională.

Odată cu relocarea celor două sedii, din București și Craiova, Ubisoft România își consolidează poziția favorabilă în industria de gaming, una dintre cele mai dinamice și atractive sectoare de angajare căutate de Mileniali și generația Z. În prezent, compania deține mai mult de o treime din forța de muncă din industrie pe plan local și caută în continuare talente pentru pozițiile deschise în toate departamentele, disponibile aici

Echipa globală Ubisoft, de 20.000 de angajați, lucrează în peste 40 studio-uri din întreaga lume, având o misiune comună – aceea de a îmbogăți viețile jucătorilor cu experiențe de gaming originale și memorabile. Aceeași ambiție se regăsește și în cadrul Ubisoft România, unde sunt create jocuri care ajung la milioane de oameni de pe tot globul. Studiourile din țară co-crează alături cu alte studio-uri Ubisoft de top la dezvoltarea de lumi iconice în industria de entertainment – de la Assassin’s Creed si Tom Clancy’s Ghost Recon, la Watch Dogs, Just Dance și multe alte proiecte care urmează să fie anunțate.

Continue Reading

Trending