Connect with us

#BrandsTalk

#BrandsTalk cu Diana Mottok, Republica Bio: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

Published

on

Diana Mottok este pasionată de marketing și comunicare, domeniu în care activează de peste 18 ani. Prima parte a carierei și-a petrecut-o în agenții de publicitate precum DDB, Tempo Advertising sau MullenLowe, pentru ca apoi să se alăture departamentului de marketing al Bancpost în calitate de Head of Marketing. Începând cu ianuarie 2020, ea este Director de Marketing și Comunicare la Republica BIO, unul dintre cei mai importanți retaileri și producători de produse BIO de pe piața din România.

Iubește literatura, iar în 2015 a publicat prima sa carte pentru copii, “În Căutarea Sufletului Crăciunului”. Cartea a fost nominalizată în cadrul Galei “Bun de Tipar” 2015 – Gala Industriei de Carte din România, la categoria Cea Mai Bună Carte Pentru Copii Și Tineret.

Ce branduri a urmărit Diana Mottok în 2021:

Patagonia

Diana Mottok: Urmăresc cu interes branduri curajoase care privesc dincolo de profituri și acționează din convingere, consecvente și determinate să educe și să schimbe percepții. Patagonia spre exemplu este un brand remarcabil, a cărui misiune este întipărită în ADN-ul companiei.

Campaniile lor, deși nu foarte numeroase, au devenit “iconice”. Patagonia este un brand care inspiră și are forța de a uni comunități întregi pentru a produce schimbarea. Spre deosebire de alte branduri care doar mimează sustenabilitatea, Patagonia respiră sustenabilitate prin tot ceea ce face: de la produse și servicii, la acțiuni de marketing. Așa că nu e de mirare faptul că în 2021 a devenit compania cu cea mai bună reputație în America, conform sondaj Axios-Harris Poll 100.

În 2021 mi-a plăcut campania We The Power, care își propune să facă cunoscută mișcarea cetățenilor europeni care produc energie regenerabilă și împart beneficiile în rândul comunității locale. Patagonia a semnat în decembrie 2021, în UK, primul contract prin care o companie din sectorul privat preia resurse regenerabile generate de comunitate. Este un suflu nou care încurajează posibilitățile nelimitate de business și dezvoltare ale sistemului energetic al viitorului.

Channel 4 

Diana Mottok: Este uimitor cum o campanie bine executată poate schimba percepții și atitudini. Este și cazul platformei lansate de Channel 4 în 2012, Superhumans, pentru promovarea Jocurilor Paralimpice. De atunci au mai apărut încă două campanii, însă ultima, cea din 2021 pentru promovarea Jocurilor Paralimpice de la Tokyo, mi s-a părut excepțională și aproape imposibil de uitat.

Channel 4 a reușit să construiască o platformă de comunicare memorabilă care creează așteptări foarte mari odată la fiecare 4 ani. Campania a dat voce persoanelor cu dizabilități, punând astfel Jocurile Paralimpice pe picior de egalitate cu orice alt eveniment sportiv major. Recunosc că aștept cu nerăbdare campania din 2024 pentru promovarea următoarei competiții de la Paris.

Bottega Veneta

Diana Mottok: 2021 a fost încă un an dificil pentru multe business-uri, în special pentru cele locale. În aceste vremuri grele, aproape toate brandurile s-au mobilizat în luna decembrie pentru a profita din plin de apetitul pentru cumpărături al oamenilor. Bottega Veneta a ales, în schimb, în plin sezon al cadourilor să iasă din lumina reflectoarelor și să ofere vizibilitate artizanilor italieni mai puțin cunoscuți, în dorința de a le susține meșteșugurile. Așadar au renunțat să își expună o parte din produse în propria vitrină. În schimb au oferit spațiul brandurilor mai puțin cunoscute, dar ale căror produse sunt create cu aceeași măiestrie și cu același rafinament, indiferent că este vorba despre biscuiți, paste sau ceramică. Au mers și mai departe și au dezvoltat din buget propriu o campanie de comunicare dedicată acestor branduri. Este un demers ce surprinde însăși esența sărbătorii Crăciunului. Bravo, Bottega Veneta! Felicitări pentru campaia „Bottega for Bottegas”!

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#BrandsTalk

Parteneriat Up România – Revolut: Companiile au acces gratuit timp de 6 luni la serviciile Revolut Business și Up MultiBeneficii

Published

on

Up România și Revolut au încheiat un parteneriat de colaborare, în urma căruia companiile din România pot obține acces gratuit, timp de 6 luni, la unul dintre cele mai moderne servicii de gestionare a cheltuielilor – Revolut Business și, respectiv, la cea mai flexibilă platformă de acordare a beneficiilor extrasalariale pentru angajați – Up Multibeneficii.

Începând din 25 octombrie, companiile care devin clienți Up Romania și care optează pentru deschiderea unui cont Revolut Business vor beneficia de planul Grow, oferit de Revolut, prin care vor avea acces timp de jumătate de an, complet gratuit, la un cont cu mai multe valute, curs de schimb la rate foarte avantajoase și un management avansat al cheltuielilor pentru controlul bugetului. La această ofertă se adaugă posibilitatea de a utiliza gratuit, timp de 6 luni, platforma Up MultiBeneficii dezvoltată de Up România, ofertă care este inclusă în Programul Revolut Rewards pentru afaceri, la care vor avea acces beneficiarii unui cont Revolut Business.

„Ne bucurăm că, prin acest parteneriat, putem veni către companii cu o dublă oportunitate: acces gratuit timp de 6 luni atât la una dintre cele mai moderne, rapide și avantajoase metode de management al cheltuielilor, Revolut Business, cât și la platforma Up MultiBeneficii, de gestionare flexibilă a beneficiilor extrasalariale acordate angajaților. Noul nostru partener nu mai are nevoie de nicio prezentare, câștigându-și în ultimii ani o binemeritată popularitate datorită soluțiilor sale inovatoare de gestionare a fondurilor, care, mai nou, au fost adaptate și pentru segmentul de business”, declară Elena Pap Director Regional Up Grup.

„Clienții business au nevoie de o platformă flexibilă, rapidă, simplu de utilizat și centralizată, care să îi ajute să crească, rămânând în același timp adaptabili, agili în raport cu evoluțiile din piață. Aceasta este și oferta  Revolut Business: o super-aplicație financiară care le dă acces afacerilor la tot ce au nevoie pentru a-și gestiona veniturile și cheltuielile, într-un singur loc”, a comentat Gabriela Simion, Director General Revolut România.

Revolut Business a fost lansat în iulie 2017 în Marea Britanie și în Europa, cu scopul de a oferi clienților din categoria întreprinderilor mici și mijlocii, dar și corporațiilor o aplicație în care să gestioneze toate nevoile financiare ale propriilor afaceri. Super-aplicația britanică a dezvoltat peste 20 de produse care au ca principal scop optimizarea ratei de conversie și managementul financiar eficient. În tot acest timp, sute de mii de clienți din toată lumea, care se bazează pe serviciile Revolut Business pentru a crește, au generat tranzacții în valoare de peste 100 miliarde de lire sterline.

Oferta Revolut Business pentru segmentul B2B include 4 planuri (Free, Grow, Scale, Enterprise). Cu ajutorul Revolut Business, clienții B2B pierd mai puțin timp cu aspectele administrative și se concentrează mai mult asupra business-urilor. Din luna iunie, clienții Revolut Business pot avea și IBAN în lei, ceea ce face ca transferurile între companii să fie efectuate mai ieftin și mai rapid.

Up MultiBeneficii este o platformă online, dezvoltată de Up România, prin care companiile pot oferi angajaților lor posibilitatea de a decide cum își utilizează fondurile puse la dispoziție lunar sau anual de către angajatori. Aceste beneficii contribuie la motivarea angajaților și la puterea lor de cumpărare, oferind avantaje fiscale companiilor care utilizează acest tip de instrumente în fidelizarea angajaților. Digitalizarea aduce și necesitatea gestionării facile a beneficiilor extrasalariale atât de către cei care le acordă (angajatori), cât și de cei care le utilizează (angajați).

Continue Reading

#BrandsTalk

„Mastercard susține sportul din pasiune”: noua campanie de brand, din platforma de activități dedicate sportului

Published

on

Trebuie să fii înalt. Trebuie să începi de mic. Ca fată, e greu să joci fotbal. Așa sună câteva din presupusele bariere, când vine vorba de a face sport – pe care, dacă nu ni le-am spus noi înșine, sigur le-am auzit în jurul nostru. Cele mai recente statistici arată că 62% dintre români nu fac exerciții fizice sau sport. Mastercard și-a propus să demonteze barierele precum cele menționate și să le ofere oamenilor motive să-și urmeze pasiunile pentru sport, prin noua campanie „Mastercard susține sportul din pasiune. Mastercard susține ce e De Neprețuit pentru tine.”

Sportul are puterea de a aduce oamenii împreună, ca spectatori și fani înfocați sau ca practicanți – în aceeași echipa sau de cealaltă parte a terenului. Performanța și victoria sunt mize importante, însă pasiunea pentru sport este motorul care pune jocul în mișcare și tot în ea stă puterea de a depăși orice prejudecăți. Noua campanie de brand susține sportul practicat din pasiune, alături pe cei cei șapte ambasadori și super-sportivi: Horia Tecău, Jaqueline Cristian, Ianis Hagi, Teodora Meluță, Radu Drăgușin, Anca Stoenescu și Vlad Moldoveanu.

„E aproape paradoxal faptul că cei mai mulți oameni iubesc sportul sau cel puțin un sport anume – și, în același timp, se întâmplă ca teama că nu sunt destul de buni, că nu se descurcă destul de bine, să îi împiedice să facă sport din pasiune, de dragul jocului, și atât. Fără comparație cu profesioniștii sau chiar cu prietenii amatori sau cu mai multă experiență. Așa că Mastercard îi îndeamnă pe oameni să se bucure de sport, printr-o execuție inedită. Avem alături, încă de la lansarea platformei de sport, la începutul acestui an, atleți de top, sportivi cu super performanțe în disciplinele lor: tenis, fotbal, baschet. În această campanie, fiecare dintre ei practică alt sport decât cel pe care îl stăpânește la perfecție. Rezultatul: un joc de dragul sportului, cu bucurie pentru fiecare schemă reușită, cu timp de calitate alături de coechipier sau adversar – cu adevărat de neprețuit.”, a spus Diana Tănase, Marketing Manager, Mastercard România.

Campania debutează cu un video manifest care demontează prejudecățile întâlnite în sport și pune victoria în plan secund, pentru a sublinia că cel mai important „trebuie” este „trebuie să îți placă”, să vină din pasiune – și, atunci, e de neprețuit. Campania continuă în social media, cu o serie de challenge-uri De dragul sportului. Într-o primă etapă, sub formă de leapșă, ambasadorii încearcă să joace alt sport decât cel care i-a consacrat. Ulterior, ambasadorii devin antrenori sau mentori pentru fanii online, încurajându-i să practice sportul care îi pasionează.

Mastercard promovează performanța și educația sportivă prin platforma dedicată sportului, lansată în luna aprilie a acestui an, ce cuprinde parteneriate cu evenimente de renume, cu unii dintre cei mai talentați jucători români de tenis, fotbal și baschet și cu Clubul Sportiv Universitar ASE București. Prin aceste inițiative, compania își consolidează misiunea de a conecta oamenii cu pasiunile lor.

Continue Reading

#BrandsTalk

Cum arată noile sedii dechise de Ubisoft România

Published

on

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming, anunță schimbări majore pentru studiourile din București și Craiova. Două noi sedii au fost special amenajate pentru a reflecta ADN-ul de entertainer al companiei și au fost recent inaugurate de cei aproape 2.000 de angajați. 

Situat în incinta ansamblului J8 Office Park, noul sediu din București dispune de o suprafață totală de 23.000 metri pătrați și reunește, în total, 1.800 de angajați. Schimbarea este prezentă și în Craiova, unde cei 150 de angajați ai studioului s-au mutat deja în incinta Electroputere Parc, într-un spațiu cu o suprafață totală de 2.000 mp. 

Ubisoft Craiova

Noile sedii pun la dispoziția angajaților condiții optime pentru desfășurarea activității și marchează un nou început pentru Ubisoft România. Evenimentele fac parte din strategia pe termen lung a companiei, care își propune să devină lead-site pentru viitoare titluri și proiecte internaționale Ubisoft și, astfel, să poziționeze România pe harta marilor jucători din industria de gaming. 

Ubisoft Craiova

Studiourile au fost amenajate punând accent pe starea de spirit a angajaților, pe dezvoltarea productivității și creativității lor și includ numeroase spații de recreere, săli de jocuri, spații comune de lucru, birouri individuale, săli de întâlnire și spații generoase pentru luat masa, de tip cafeteria. Noile birouri reflectă cultura ambițioasă a companiei, aceea de a crea un mix de experiențe și beneficii care să răspundă nevoilor diverse ale angajaților, din București și Craiova.

Ubisoft București

Cele două studiouri au celebrat inaugurarea sediilor prin activități interne, care au inclus și prezența unor food truck-uri și a unei cabine foto în fiecare locație, ocazie cu care angajații s-au revăzut și reconectat, după doi ani de work from home.

Ubisoft București

“Toți angajații noștri din București și Craiova au acum un spațiu de lucru modern, care să răspundă tuturor nevoilor lor. Cele două birouri ne oferă mediile potrivite pentru dezvoltarea noilor experiențe de entertainment cu impact la nivel global, dar și pentru îndeplinirea unei noi ambiții – aceea de a deveni un hub regional al industriei de gaming. Aceste lucruri reprezintă doar un prim pas în drumul nostru de a transforma Ubisoft România în cel mai dorit angajator din industria de entertainment și tech. Cu acest gând, am lansat recent și o serie de programe interne, destinate tuturor angajaților, cu focus pe zonele de well-being, learning și development, iar acesta este doar începutul”, spune Cristian Pană, Managing Director Ubisoft România și Serbia.

Ubisoft București

Ubisoft România, liderul pieței locale de gaming

De 30 de ani, încă de la deschiderea studioului din București în 1992, Ubisoft România a fost și rămâne un pilon strategic important pentru dezvoltarea companiei la nivel global, sediul din București fiind și primul studio deschis în afara granițelor franceze și al doilea cel mai mare din lume. 

Echipele locale au deja o expertiză consacrată în co-dezvoltarea, alături de alte studiouri Ubisoft, a numeroase titluri și francize internaționale. În continuare, una dintre ambițiile companiei este să devină lead-site pentru noi proiecte Ubisoft, lucru care va contribui la poziționarea României pe harta marilor jucători de gaming din piața internațională.

Odată cu relocarea celor două sedii, din București și Craiova, Ubisoft România își consolidează poziția favorabilă în industria de gaming, una dintre cele mai dinamice și atractive sectoare de angajare căutate de Mileniali și generația Z. În prezent, compania deține mai mult de o treime din forța de muncă din industrie pe plan local și caută în continuare talente pentru pozițiile deschise în toate departamentele, disponibile aici

Echipa globală Ubisoft, de 20.000 de angajați, lucrează în peste 40 studio-uri din întreaga lume, având o misiune comună – aceea de a îmbogăți viețile jucătorilor cu experiențe de gaming originale și memorabile. Aceeași ambiție se regăsește și în cadrul Ubisoft România, unde sunt create jocuri care ajung la milioane de oameni de pe tot globul. Studiourile din țară co-crează alături cu alte studio-uri Ubisoft de top la dezvoltarea de lumi iconice în industria de entertainment – de la Assassin’s Creed si Tom Clancy’s Ghost Recon, la Watch Dogs, Just Dance și multe alte proiecte care urmează să fie anunțate.

Continue Reading

Trending