Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.
Cu o experiență de aproape 20 de ani, ancorată în strategie de comunicare, campanii integrate, construire și creare de branduri, alături de o înțelegere completă de business, Luminița Boștinaru se consideră un brand expert focusat pe rezultate. De-a lungul timpului, ea a fost implicată în lansarea și consolidarea Vodafone ca unul dintre cele mai puternice branduri de telecom din România, unde a petrecut 12 ani, iar în prezent contribuie la introducerea cu succes pe piețele globale a binecunoscutului brand de apă minerală AQUA Carpatica.
3 branduri pe care Luminița Boștinaru le-a urmărit în 2021:
Saysh by Allison Felix
Luminița Boștinaru: Mereu am fost motivată de povești bine spuse și de oameni inspiraționali. De aceea cred că am fost mișcată de povestea brandului Saysh.
Pe scurt, deoarece nu știu cât de cunoscut este: în momentul în care a rămas însărcinată, Nike i-a propus lui Allison Felix diminuarea contractului de sponsorizare cu 70% spunând-i: “Know your place and just run”. Atunci, a incetat contractul cu Nike și și-a creat propriul ei brand de running shoes cu sloganul “I know my place”, ajungând în perioada următoare cea mai premiată atletă americană (11 medalii olimpice). Și nu s-a oprit aici, ci a devenit vocea sportivelor care devin mame, ducând la modificarea condițiilor de protejare a noilor mame în contractele de sponsorizare.
Tazz by eMAG
Luminița Boștinaru: Cu o comunicare fresh, constantă și prezentă în mediul online, Tazz by eMAG a reușit să îmi atragă atenția. Se vede că se investește foarte mult, reușind să aibă un advertising spumos și crafted. De altfel, eMAG își ține promisiunile făcute consumatorilor, iar eu sunt un client eMAG constant și loial.
ING Bank
Luminița Boștinaru: Deoarece a continuat să aibă o comunicare consistentă și să ofere servicii user friendly. Testând serviciile câtorva bănci din România, am concluzionat că ING se apropie de ceea ce am nevoie și răspunde rapid cerințelor sau mă apăra de posibile atacuri de phishing.
Am un respect deosebit pentru toate brandurile care în ultimii 2 ani au continuat să fie prezente în viața consumatorilor, să ajute efectiv, să își ofere produsele și serviciile cât au putut de bine. Unele chiar au continuat să investească, să își diversifice portofoliile chiar dacă condițiile economice nu erau printre cele mai bune.