289 views 3 mins 0 comments

#BrandsTalk cu Marius Luican, antreprenor și fondator Reveal Marketing Research: 3 branduri pe care le-a urmărit în 2021

In #BrandsTalk, #People
December 09, 2021

Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.

Antreprenor și marketer pasionat, Marius Luican a acumulat o experiență de 15 ani în cercetare de piață si marketing. De numele său se leagă compania de consultanță și de cercetare de piață, Reveal Marketing Research, al cărei fondator este.

Marius îmbină responsabilitățile de management cu cele de strateg pentru clienţii companiei, fiind cel care vine cu viziunea planurilor de acţiune şi next-steps. Pentru mulţi dintre clienții Reveal Marketing Research, el îndeplineşte şi rolul de Marketing Consultant, dezvoltă strategii de poziţionare şi coordonează campanii complexe de TV, evenimente, Online sau Trade.

3 branduri pe care le-a urmărit Marius Luican în 2021:

KAUFLAND

Marius Luican: Cel mai adaptat brand din domeniul Retail alimentar. De asemenea, admir foarte mult Kaufland pentru că se implică activ în programe de CSR, dar și faptul că acest brand a înțeles că proximitatea are și o dimensiune perceptuală, iar familiaritatea față de brand, îl poate convinge pe consumator că respectivul brand, poate fi demn de toată considerația și încrederea din partea acestuia.

Kaufland redesenează întreaga geografie de brand și e un exemplu de experiență grozavă a clientului, atât în mediul online, dar mai ales în magazine.

VISA

Marius Luican: Cu o comunicare consistentă, umanizată și individualizată, Visa a reușit să îmi atragă atenția. Dintr-o comunicare de categorie a exploatat extraordinar momentul Covid-19, aducând astfel brandul mai aproape de consumator.

#Susținemafacerilemici din România. Respect brandurile care în plină perioadă pandemică, înțeleg că uneori like-urile nu sunt de ajuns și continuă să ajute efectiv. Prina această campanie, Visa se asigură că afacerea locală la care un client ține, rămâne deschisă pentru cât mai multe zile de aici înainte.  

MONEY BISTRO

Marius Luican: Cred că România are nevoie de educație financiară. Tocmai de aceea, cel de-al treilea brand pe care l-am urmărit în 2021 este Money Bistro și al său Money Chat.

Prin Money Chat, primul podcast despre nevoile și poveștile financiare ale românilor, s-a reușit cu succes adaptarea trendurilor, cu atât mai mult cu cât în anul 2021, acest tip de content a crescut mult ca atractivitate, usage și relevanță.

/ Published posts: 322

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro