Publicația LeadersTalk își începe seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.
Marketer pasionat, Ștefania Ivanciu a acumulat o experiență de peste 16 ani în companii precum Oracle sau IBM. Începând cu luna aprilie a acestui an (n.r.: 2021), ea este director de marketing al DocProcess, companie înființată în 2005 de Liviu Apolozan, specializată în dezvoltarea de soluții digitale pentru automatizarea proceselor de business, cu birouri în Bucureşti, Braşov, Paris, Grenoble şi Austin.
Branduri urmărite de Ștefania Ivanciu în 2021:
ZOOM
Ștefania Ivanciu: Am urmărit cu interes evoluția aplicației ZOOM, dedicată apelurilor video între utilizatori. Astfel, nominalizez cu ușurință ZOOM într-un top personal al brandurilor preferate din 2021, datorită urșurinței prin care userul poate folosi aplicația și pentru stabilitatea acesteia.
Comunicarea companiei în timpul pandemiei pot spune că a fost susținută și promptă.
BRINGO
Ștefania Ivanciu: Cel de-al doilea brand pe care l-am urmărit în 2021 este Bringo, unul dintre eroii noștri locali care, începând cu 2020, în lockdown, prin serviciul lor ne-a ajutat enorm.
Reclamele Bringo au fost foarte eficiente și au rezonat cu publicul țintă. Totodată, apreciez modul în care compania comunică online, mai precis stilul personal și apropiat de client.
În 2021, Bringo și-a diversificat portofoliul și numărul orașelor acoperite.
DOVE
Ștefania Ivanciu: Mărturisesc că îmi plac foarte mult reclamele celor de la Dove. Acelea care vorbesc despre frumusețea noastră unică, despre acceptarea imperfecțiunilor noastre ca parte integrantă din noi și, totodată, ca diferențiator al nostru.
Dove și-a asumat un rol terapeutic pentru societatea actuală și, în special, pentru adolescenți.
În timpul pandemiei, compania a rulat o campanie interesantă – #SelfEsteemAtHome, pentru a ajuta copiii cu imaginea de sine în perioada închiderii școlilor.