Publicația LeadersTalk își continuă seria de articole #BrandsTalk, rubrică în cadrul căreia prezintă evoluția și preferințele în materie de branduri ale celor mai sonore nume din marketing.
Tiberiu Octavian Mercurian (48 de ani) activează în marketing de circa 22 de ani. A lucrat mai întâi la Henkel România, unde a avansat până la poziția de director de marketing, pentru ca ulterior să ocupe aceeași poziție în companii precum Bergenbier sau Lafarge România.
În prezent, el este directorul de marketing al Alpha Bank România și cofondatorul unor proiecte ambițioase din zona antreprenoriatului cultural: al primului teatru privat construit de la zero după mai bine de 75 de ani, Grivița 53 și al platformei dedicate iubitorilor de teatru – theatrum.ro.
Branduri urmărite de Tiberiu Mercurian în 2021:
Aqua Carpatica
Tiberiu Octavian Mercurian: Pentru mine, Aqua Carpatica este un brand dezvoltat ca la carte. A început de la zero iar cei care au grijă de Aqua Carpatica au pus cărămidă cu cărămidă realizând o construcție solidă.
Anul 2021 a însemnat, pe lângă continuarea poveștii în România, dezvoltarea pe piețele externe. Și, nu știu alții cum sunt, însă eu când întâlnesc în străinătate un brand românesc mă bucur din toată inima.
Astfel, picătura care a umplut paharul a fost descoperirea de Aqua Carpatica în frigiderele unui magazin din centrul Salonicului.
Dacia
Tiberiu Octavian Mercurian: Nu numai că a reușit să se reinventeze însă brandul Dacia reușește să devină relevant pentru un public din ce în ce mai numeros.
Îmi place că este un brand fresh, că recunoaște și se adaptează rapid la noile tendințe, și că este o promisiune onorată.
Conduc un Duster, însă alegerea mea nu are nicio legătură cu validarea opțiunii mele. Pur și simplu îmi place ceea ce face Dacia, de la produs, la comunicare, de la impactul pe care îl are în economia românească la implicarea în diversele comunități sociale.
Fan Courier
Tiberiu Octavian Mercurian: Local. Cool. Implicat. A crescut odată cu dezvoltarea comerțului online din ultimul an, însa ceea ce m-a determinat să îl aleg este implicarea în educație.
Fan Courier trimite copii din zone sărace la școală. Singura șansă a acestei societăți de a ieși din starea actuală este educația. Mă înclin în fața celor care aleg să investească în educație și în cultură pentru că ei se gândesc la „mâinele” nostru, al tuturor, la un „mâine” mai bun. Mulțumesc, Fan Courier.