Connect with us

#News

Care au fost provocările de pe piața de leasing de personal în 2020

Published

on

Anul 2020 a fost unul plin de provocări care au forțat antreprenorii, pe plan personal și profesional, să se adapteze unor situații atipice, ca urmare a răspândirii coronavirusului la nivel mondial. Cum a fost și cazul lui Eugen Saulea, fondatorul ESSA Group, un business cu afaceri de 14,3 milioane de euro în 2019, al cărui principal obiectiv, încă de la început, a fost asigurarea siguranței angajaților delegați în implementarea programelor din rețelele de retail partenere.

Cum doar alocarea echipamentelor specifice protecției și prevenției nu era o măsură suficientă pentru a garanta sănătatea angajaților, echipa de mangamenet ESSA a căutat cele mai bune opțiuni de informare și conștientizare a personalului propriu. Structurile de field control și management au urmat în mod periodic, sesiuni de formare de tip „bune practici de igienă”, iar ultimul de acest tip a fost inițiat și susținut de către un etalon în ceea ce privește acest domeniu al securității și igienei, respectiv de către DEKRA. Aici, ESSA a asigurat cadrul optim de transmitere în structura ierarhică a standardelor DEKRA, organizând și implementând sesiuni locale de formare și evaluare a propriului personal din structura de execuție.  „Un demers important și necesar în condițiile pandemice actuale, întrucât siguranța și educația tuturor angajaților noștri, mai ales a celora pe care îi închiriem ulterior marilor jucători din retail sunt esențiale pentru o societate sănătoasă”, explică antreprenorul care în plină pandemie, atunci când tot mai multe companii își disponibilizau personalul, el recruta aproape 700 de persoane pentru activitatea de leasing de personal.

DEKRA este un standard internațional de siguranță pentru măsuri de prevenire a răspândii Covid-19 și se acordă în urma unui proces de audit și control, la nivel național, de un organism de certificare independent. O certificare obținută până acum, pe plan local, de către principalele rețele de retail, compania germană de auditare DEKRA fiind una dintre cele mai importante din lume și activând în domeniul siguranței de peste 90 de ani, în mai bine de 60 de țări.  „Astfel, angajații noștri au beneficiat de o instruire completă privind regulile impuse pentru asigurarea siguranței alimentelor. Informarea și formarea lor privind igiena alimentelor s-a realizat prin instruiri la intervale regulate de timp, conform unui program stabilit în cadrul societății”, explică, la rândul său,  Lucian Pavelescu, director de dezvoltare al companiei ESSA Group. Drept urmare, coordonatorii echipelor cât și supraveghetorii personalului implicat în activitatea de retail dețin astăzi cunoștiințe teoretice și practice cu privire la igienă pentru a putea aprecia corect potențialele pericolele pentru a lua, astfel, măsurile necesare de remediere a deficiențelor.

Cunoscută în special pentru serviciile de merchandising în rețelele de tip hypermarket, supermarket și TT de peste 16 ani, în primul trimestru al anului compania ESSA raporta o scădere de peste 25% a întregului business, în contextul în care programele de BTL și evenimente au fost suspendate. Cu toate acestea, în al doilea trimestru, companiile beneficiare de servicii ESSA și-au recalibrat obiectivele de marketing și vânzări și au mutat bugetele din zona BTL în servicii cu impact imediat în vizibilitate la punctul de vânzare. „Prin programe personalizate de implementare și mentenanță materiale comunicare (POSM-uri), programe de înfolieri și impachetari (GOP), am reușit o recuperare în forță a celor peste 25% procente pierdute din business la început de an”, relevă Eugen Saulea.

Pentru a ține pasul cu evoluția consumului și cererilor din piața de recrutare, pe parcursul lui 2020, ESSA Group a investit în divizii de call-center, de livrare și în domeniile conexe, astfel încât să poată oferi clienților un lanț integrat. Primul mare proiect pentru serviciile de call center a fost câștigat în urma unei licitații, în luna august, iar rezultatele au fost remarcabile. „Doar în prima săptămână de la activarea programului ESSA onora cu 54% mai multe comenzi decât în săptămâna anterioară, pentru ca în a doua săptămână să onoreze cu 86% mai multe comenzi decât în săptămâna de referință”, își amintește antreprenorul.

De asemenea, în luna octombrie, managementul calității companiei Essa Group a fost certificat de cunoscuta firmă TÜV Austria. Ceea ce înseamnă că, pe baza auditului TÜV, atât serviciile oferite de ESSA, cât și managementul instituției sunt de o calitate înaltă, conforme standardelor internaționale.  „Tot în acest an, ESSA a primit certificările: ISO 45001:2018, ISO 9000:2015 și ISO 14001:2015. Aceste certificări ne arată că sistemul nostru de managament se aliniază standardelor internaționale din domeniul în care ne activăm”, mărturisea la acea vreme Eugen Saulea, CEO-ul companiei ESSA.

Compania ESSA, fondată în 2010, este astăzi unul dintre cei mai mari jucători din piața serviciilor de trade marketing si vanzari din țară. Anul trecut, ESSA a raportat afaceri de 14,3 milioane de euro, iar până la finele anului Eugen Saulea – fondatorul companiei estimează să atingă 15 milioane de euro. Printre serviciile din portofoliul companiei se numără recrutare si plasare forta de munca, BTL și evenimente, servicii management POSM (materiale comunicare), call center si merchandising . În prezent, ESSA oferă servicii în sistem leasing si outsource pentru peste 30 de clienți, furnizori si producatori ce sunt leaderi in categoriile in care ativeaza, dar si pentru marile lanturi de retail precum Carrefour, Kaufland, Auchan, Metro Cash & Carry sau Mega Image.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Sezamo plafonează prețurile la produsele alimentare de bază pentru următoarele 6 luni

Published

on

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, anunță plafonarea prețurilor a 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare, până în aprilie 2023. Acțiunea face parte dintr-o serie de măsuri menite să ajute consumatorul, precum categoria Save Food, Reducerile Săptămânii și sacoșa cu fructe și legume „Salvează-mă”.

Potrivit Institutului Național de Statistică, rata medie a modificării preţurilor de consum în ultimele 12 luni (octombrie 2021 – septembrie 2022) faţă de precedentele 12 luni (octombrie 2020 – septembrie 2021) este 11,8%*.

Sezamo reacționează la această creștere bruscă, limitând prețurile la produsele alimentare de bază pentru perioada 1 noiembrie – 30 aprilie 2023. Astfel, Sezamo va garanta prețuri plafonate la o serie de 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare și 3 produse nealimentare, precum hârtie igienică, rolă de prosoape de bucătărie și săpun solid. În rândul produselor alimentare cu prețuri plafonate se regăsesc produse de bază, precum zahăr, ulei, făină, orez, salam, ouă, unt, lapte, iaurt, smântână, apă plată și pâine feliată, la care se adaugă alte produse necesare în gospodărie, și anume paste făinoase, bulion, dulceață, castraveți murați, șuncă feliată, cafea măcinată, ceai, pulpe de pui, carne tocată de porc și mici de porc. Acțiunea de plafonare a prețurilor va fi implementată până la finalul lunii aprilie 2023. În cazul în care vor interveni scumpiri ale acestor produse, Sezamo va credita automat diferența dintre prețul real de vânzare practicat în piață și prețul înghețat în contul clientului sub formă de credite, iar banii astfel economisiți pot fi apoi utilizați la Sezamo pentru achiziționarea altor bunuri.

Prețurile alimentelor cresc brusc și, combinate cu prețurile energiei, ar putea avea un impact negativ asupra multor gospodării locale. Sezamo acționează prin limitarea prețurilor pentru o serie de produse alimentare de bază din coșul său de cumpărături. Tomáš Chadzivasilis, CEO al Sezamo în România, explică: „Am spus mereu că Sezamo este pentru toată lumea. Suntem o companie responsabilă și dorim să facem lucrurile mai ușoare pentru clienții noștri în aceste vremuri dificile. Prin urmare, ne gândim la diferite modalități de a ajuta clienții pentru ca experiența lor de cumpărături să fie rezonabilă pentru portofelele acestora. Una dintre aceste modalități este promisiunea unei garanții de preț pentru anumite alimente de bază pe o perioadă de minimum 6 luni.

La rândul său, Michael Kaiser, CCO la Sezamo România completează: „Vrem să ne asigurăm că toată lumea va avea acces nemijlocit la o serie de produse alimentare de bază care se regăsesc în coșul săptămânal. Modalitatea pe care am găsit-o pentru a păstra prețurile rezonabile pentru aceste produse alimentare de bază a fost ca, în cazul unei scumpiri a produsului respectiv, să transformăm diferența de preț în credit pentru cumpărăturile viitoare de la Sezamo. Aceste prețuri vor fi valabile pentru o singură bucată din fiecare produs la fiecare achiziție. Diferența dintre prețul curent de vânzare și prețul maxim garantat va fi întotdeauna rambursată clientului de către Sezamo prin creditarea contului acestuia. Creditul poate fi folosit apoi pentru achiziții ulterioare.”

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Continue Reading

#News

Metav SA investește 40 de mil. Euro în Bellemonde

Published

on

Bellemonde, un nou ansamblu rezidențial exclusivist, se lansează în zona de nord a Capitalei. Investiția în cele 164 de unități, atât case, cât și apartamente, se ridică la peste 40 de milioane de euro. 

Aflat în Pipera și dezvoltat pe o suprafață de teren de peste 41.000 de m.p. în proprietatea Metav SA., Bellemonde va oferi o experiență completă de locuire, datorită spațiilor comune generoase și numărului redus de locuințe. 93 de vile și 71 de apartamente, într-un regim de înălțime ce nu depășește 2 etaje, vor găzdui rezidenții într-un ecosistem perfect echilibrat. 

Începerea construcției proiectului este estimată pentru prima parte a anului 2023, cu un termen de finalizare de 24 de luni. Conceptul îmbină inedit unități de locuințe, precum case individuale, case de tip duplex și de tip înșiruit, vile cu apartamente și clădiri cu apartamente cu regim redus de înălțime, de maxim P+2. 

Pe lângă beneficiile densității scăzute și siguranței sporite a ansamblului de tip gated-community, Bellemonde oferă spații verzi generoase, ce reprezintă peste 33% din suprafața totală a terenului pe care urmează a fi dezvoltat. Facilitățile exclusiviste completează peisajul arhitectural prin: Society Hub – cu un design de top ce aduce rezidenților un spațiu de tip lounge, un loc de joacă indoor pentru copii, zonă spa cu săli de masaj, saune și piscină; zonă comercială cu restaurant, market și alte servicii conexe”, declară Victor Terheș, director de vânzări Bellemonde.

În imediata vecinătate a proiectului se află școli de renume, precum Școala Americană, British School, Olga Gudynn, dar și zone ample de shopping și agrement – Jolie Ville, Mall Băneasa, Strip Mall Iancu Nicolae, Pipera Plaza și Grădina Zoologică Băneasa. 

Liniile de transport public aflate la numai câteva minute distanță și aeroporturile Otopeni și Băneasa reprezintă facilități de mobilitate importante.

“Atent proiectat, Bellemonde este complet pregătit pentru viitor, fiind un gas-free residence dotat cu cele mai noi tehnologii și funcțiuni, precum: pompe de căldură de ultimă generație, fațade ventilate, tâmplărie de aluminiu, finisaje premium, infrastructură pentru instalarea panourilor fotovoltaice și locuri de parcare electrificate”, completează Victor Terheș.

Cele mai recente dezvoltări rezidențiale din portofoliul grupului de companii sunt Belvedere Residences Faza 1 și Faza 2 (Fabrica de Glucoză nr. 6-8, Sector 2, București), Zenville (Mircea Eliade nr. 10, Pipera, Voluntari, Ilfov) și Iqon (Vasile Alecsandri nr. 132, Pipera, Voluntari, Ilfov) Cu o experiență de peste 30 de ani, Metav S.A. vizează în planurile de extindere ale companiei dezvoltarea proiectului imobiliar ABOVE din Șos. Fabrica de Glucoză, precum și alte dezvoltări imobiliare pe terenurile pe care le deține,  toate dispunând de beneficii și facilități complexe, suprafețe ample de locuit, spații verzi generoase și servicii de înaltă calitate. 

Continue Reading

#Auto

Echipa UcaB din România, monitorizată și urmărită în timp real la cel mai mare raliu caritabil pentru amatori, cu ajutorul SafeFleet

Published

on

SafeFleet, unul din cei mai importanți jucători pe piața de monitorizare a flotei auto din România, susține participarea a trei români la cea mai mare cursă de off-road din lume pentru amatori, de cca. 10.000 km, Budapesta – Bamako, ce îmbină acțiunea cu activități caritabile. Compania sprijină echipa UCaB pe tot parcursul traseului prin intermediul sistemului de monitorizare GPS, deosebit de util pentru o călătorie plină de provocări și riscuri multiple, ce țin de siguranță, terorism sau sănătate. 

Ne bucurăm să fim alături de echipa României în acest proiect impresionant, atât ca amploare, provocări, cât și în ceea ce privește valoarea caritabilă oferită. Le transmitem gânduri bune tuturor participanților, un traseu ușor și fără impedimente majore, iar pe ai noștri vă invităm să îi și urmărim pe tot parcursul călătoriei, prin intermediul sistemului GPS oferit de SafeFleet”, a declarat Claudiu Suma, CEO SafeFleet. 

Ediția actuală a raliului Budapesta – Bamako numără 247 de echipe, 554 de oameni și 45 de țări participante, fiind cea mai mare de până acum. Traseul a plecat din Budapesta pe 21 octombrie, străbate o bună parte din Europa și traversează o zonă dificilă a Africii de Vest – Munții Atlas și Sahara, având ca destinație finală Freetown, capitala Sierra Leone, pe 8 noiembrie. Cursa va avea, așadar, o durată de două săptămâni, include cca. 10 mii de km, 10 state parcurse și două continente. Traseul parcurs de participanții României (UCaB), poate fi urmărit în timp real aici, prin intermediul soluției SafeFleet. 

Echipa UCaB, formată din Mihai Lupu, Cosmin Savu și Grațian Mihăilescu, și-a propus sprijinirea unor comunități africane prin cunoștințe și resurse, într-o expediție care are ca scop o dublă misiune medicală și educațională. În primul rând, intenția UCaB Team este de a aduce o mașină de intervenție dotată cu instrumentar și echipamentul necesar, ce va ajunge în sprijinul administrației spitalelor din Freetown. Al doilea proiect constă în activarea unor centre tip smart library și a unor huburi digitale prin care partenerii UCaB (la nivel local și internațional) să faciliteze diverse programe pe diferite teme, de la competențe digitale, alfabetizare digitală, cursuri de jurnalism comunitar, ateliere de fotografie, până la lucrul cu voluntari, managementul atragerii de resurse și punerea în valoare a potențialului comunităților partenere. 

De peste 20 de ani, SafeFleet oferă clienților săi soluții de calitate precum monitorizarea în timp real a flotei, geofencing, colectarea datelor CAN-bus, monitorizarea consumului de combustibil, plata automată a taxei de drum, optimizarea rutelor și integrarea tahografului.

Unul dintre cei mai mari jucători din sud-estul Europei, SafeFleet dispune de un software telematic inovator pe piața IoT din România, folosit cu succes și de companii din Italia, Polonia, Ungaria și alte 23 țări din întreaga lume.

În prezent, soluțiile SafeFleet sunt utilizate de peste 7.000 de clienți, cu peste 75.000 de device-uri de monitorizare instalate. Printre clienții SafeFleet se numără UPC, Veolia, Raiffeisen Bank, ING Bank, E.ON România, EVN Macedonia, EULEX Kosovo, EUMM Georgia, Procredit Bank Kosovo și 35 de municipalități din Italia.

Continue Reading

Trending