Connect with us

#News

Care sunt cele 5 echipe cu produse FMCG acceptate în programul F&B Business Accelerator

Published

on

Cinci echipe au fost acceptate în grupa destinată produselor FMCG din cadrul F&B Business Accelerator, organizat de Hospitality Culture Institute și care va continua, anul viitor, cu alte două verticale: servicii și tehnologie.

Astfel, F&B Business Accelerator, program prezentat de UniCredit Bank, organizează în prezent prima cohortă dedicată sectorului produselor FMCG care include și o sesiune Pitching Day. În premieră pentru programul F&B Business Accelerator, la Pitching Day vor participa și trei fonduri de investiții internaționale: Global Millenial Capital din Dubai, PitchDrive din Belgia și Istanbul500 din Turcia.

De asemenea, acceleratorul organizează o sesiune de Pitching cu buyeri de la cele mai mari rețele de hypermarketuri și cash&carry prezente în piață. Participanții în accelerator primesc feedback de la cei care analizează și decid listarea, apariția unui produs pe rafturile magazinelor la nivel național.

„În această perioadă dezvoltăm în premieră o cohortă dedicată 100% producției de bunuri de larg consum, astfel că am transformat din temelii programul, incluzând workshopuri despre costuri și bune practici în ceea ce privește depozitarea și transportul de marfă, listarea în marile lanțuri de retail, sharing economy sau costuri fixe vs. costuri variabile. Ne-am dorit un program adaptat nevoilor antreprenorilor din producție și ne bucură să vedem feedback-ul pozitiv al acestora, cu privire la programă și traineri,” spune Robert Agarici, coordonator F&B Business Accelerator.

Cele cinci echipe și modele de business selectate în F&B Business Accelerator activează în domeniul producției de bunuri de larg consum.

Andrei Cerbu – Drooler

Drooler produce și comercializează mâncare gătită pentru căței. Prin noile tehnologii Horeca de producție și ambalare, compania a reușit să crească perioada de valabilitate a mâncării gătite de la 3 la 10 zile, la un preț mai mic decât produsele conservate existente pe piață. În elaborarea rețetelor, nutriționiștii Drooler au colaborat inclusiv cu experți de la Facultatea de Medicină Veterinară din Cluj, iar produsele asigură aportul necesar zilnic al patrupedelor, în funcție de talie și sterilitate. Cu o investiție de 60 000 euro, Drooler își propune să abordeze în prima etapă colaborări B2B, cu petshop-uri, și bineînțeles cu clientul direct în a doua etapă a dezvoltării.

Vlad Camarasoiu și Luca Orita – Easy Bitez

Easy Bitez este primul meal kit din București, creat în toamna acestui an de doi tineri antreprenori. Vlad Camarasoiu și Luca Orita sunt studenți la University of Amsterdam, respectiv University of Warwick. La orice comandă pe site-ul Easy Bitez , clientul primește rețetele explicate în pași simpli alături de ingredientele atent selecționate și cântărite.

Dragoș Ghetu – Cubic Smile

Cubic Smile își propune să aducă în paharele consumatorilor sucuri naturale comprimate în cuburi efervescente. Printr-o tehnologie nouă, producătorul promite ingrediente naturale, arome exotice și culori apetisante, totul în rețete luxuriante pline de vitamine naturale și energie tropicală la îndemână.

Lucian Neacșu – Senator Wines

Lucian Neacșu a pariat pe viticultură, dezvoltând brandurile Cramele Odobești, Senator Wines și Crama Neacșu. În doar câțiva ani, a devenit unul dintre cei mai mari producători de vinuri bio din Europa de Sud-Est. Antreprenorul Lucian Neacșu a reușit să obțină pentru vinurile sale bio un termen de valabilitate de până la 10 ani, față de 6 luni, termenul mediu de valabilitate pentru vinurile din această categorie. Deoarece piața de vinuri bio din România nu este încă foarte dezvoltată, aproximativ 80% din producție merge către export, China fiind una dintre principalele piețe în care Senator Wines este prezent.

Răducu Alexander – Minibites

Minibites este un producător de semifabricate – fonduri minitarte, coji savarine, microburgeri, bază pizza precoaptă și congelată. Ultimul produs al companiei, quiche-urile Minibites, se pretează pentru evenimente dar și pentru cei care nu au timp de gătit acasă.

 F&B Business Accelerator: finanțare, noi modele de business și parteneriate

Următoarele două grupe organizate de F&B Business Accelerator se vor adresa conceptelor de servire a produselor, ceea ce popular cunoaștem ca și HoReCa (ianuarie – martie 2022) și startup-urilor de tehnologie pentru industria ospitalității (aprilie – iunie 2022).

Cea de-a treia ediție aduce a adus o experiență nouă de învățare și mai mult conținut educațional antreprenorial prin parteneriatul cu EA – The Entrepreneurship Academy, care a furnizat un curs condensat pentru participanții din accelerator. De asemenea, F&B Business Accelerator continuă parteneriatele strategice cu Țuca Zbârcea & Asociații și KPMG, care vor oferi consultanță antreprenorilor aflați în program, în zona de M&A, GDPR și finanțare, respectiv fiscalitate.

„Implicarea noastră în proiectele dezvoltate de industria ospitalităţii îmbracă multe forme. Pe lângă consultanța juridică pe care o acordăm jucătorilor din acest domeniu, o formă de implicare care ne este foarte dragă se află în zona mentoratului. De câțiva ani, avem un parteneriat cu Hospitality Culture Institute, prin care punem la dispoziție un mix de resurse, know-how și bune practici în arii precum fuziuni și achiziții, proprietate intelectuală, protecția datelor cu caracter personal, cu speranța că informațiile și cunoștințele dobândite îi vor sprijini pe antreprenorii aspiranți în valorificarea ideilor de afaceri, în dezvoltarea și scalarea ulterioară a business-urilor”, a precizat Răzvan Gheorghiu-Testa, Avocat asociat al Țuca Zbârcea & Asociații și unul dintre mentorii programului F&B Business Accelerator.

Pe lângă finanțare, firmele și echipele care creează un model de business bazat pe produse alimentare au nevoie să înțeleagă care este piața potențială, cine este clientul ideal, cum și unde să-și vândă produsul și cum să-și organizeze distribuția.

Camerele de comerț bilaterale romano-britanice și româno-franceză vor susține workshopuri despre internaționalizare și despre oportunitățile pe care piețele externe le reprezintă pentru sectorul de producție românesc.

Macromex, unul dintre cei mai importanți distribuitori și producători la nivel național se alătură programului anul acesta și oferă posibilitatea unui start-up să-și adauge produsul în oferta națională pentru un feedback direct de la cumpărători. În același timp, CEO-ul companiei, Albert Davidoglu, face parte din echipa de mentori ai programului.

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

10 superalimente care te ajută să întâmpini iarna plin de energie

Published

on

Schimbările aduse de sezonul rece pot fi factori de stres pentru organism și, implicit, pentru sistemul imunitar. La începutul iernii, alături de sport, odihnă și timp petrecut în aer liber, o dietă adecvată contribuie la fortificarea sistemului imunitar. Scorțișoara, matcha, spirulina, ghimbirul, maca sau pudra de cătină sunt doar câteva dintre alimentele de la Niavis care combină proprietăți nutritive de excepție, iar consumul lor contribuie la menținerea sănătății. 

Un sistem imunitar puternic înseamnă o capacitate crescută  pentru organism de a depăși perioadele de boală, fiind un aliat de nădejde în lupta cu virusurile. Mișcarea și exercițiile fizice, reducerea nivelului de stres, baia de soare, somnul suficient, hidratarea corespunzătoare, dar și o alimentație variată și echilibrată, bogată în antioxidanți, sunt metode dovedite științific pentru întărirea sistemului imunitar.

La debutul sezonului rece, cele mai căutate produse pe Niavis.ro sunt scorțișoara, matcha și pudra de roșcove, lista fiind completată de uleiul de cocos, semințele de in, chia, turmeric, spirulina, dar și  de fulgii de ovăz ori de drojdia uscată.

Vitamina C este cel mai folosit supliment pentru imunitate, ajutând nu doar la creșterea imunității, ci și la creșterea nivelului de energie și reducerea oboselii. Natura, însă, oferă un suport important organismului și prin cătină sau coacăze, vedetele superalimentelor și aliați de nădejde în fortificarea sistemului imunitar.

Matcha (care în japoneză înseamnă pudră de ceai) este considerată de majoritatea specialiștilor cel mai important sortiment de ceai verde datorită numeroaselor sale proprietăți benefice organismului. Comparativ cu o cană de ceai verde obișnuit, matcha conține de 137 ori mai mulți antioxidanți, care au un rol important în lupta împotriva radicalilor liberi și care  stimulează detoxifierea organismului.

Ghimbirul, sub formă de pudră ori rădăcină, este un aliment cu proprietăți și beneficii deosebite asupra sănătății organismului, atestate de studii de specialitate. De la susținerea imunității în lupta cu o serie de bacterii până la intensificarea metabolismului, ghimbirul este un ajutor important într-o serie de afecțiuni, fiind folosit de mii de ani în medicina ayurvedică datorită proprietăților sale terapeutice.

Între mese, pentru un plus de energie și sănătate, specialiștii recomandă optarea pentru gustări hrănitoare și gustoase: fructe, nuci, semințe, iaurt cu cereale integrale sau fructe deshidratate fără zahăr.

La toate acestea se adaugă sfatul specialiștilor de a renunța, pe cât posibil, la zahărul adăugat, tocmai pentru a avea mai multă energie. Astfel, zahărul poate fi înlocuit cu siropul de agave, iar cacaua cu pudra de roșcove, care este bogată în calciu, proteine, pectină, având totodată un conținut scăzut în calorii și grăsimi.

Acestea sunt doar câteva dintre alimentele care, odată introduse în alimentație, ajută la o stare de bine, alături de o dietă echilibrată și mișcare, așa cum recomandă specialiștii Niavis. 

Continue Reading

#News

Cum arată Hotelul Radisson Blu Aurum Brașov, deschis în octombrie 2022

Published

on

Amplasat în inima centrului istoric al  orașului, Radisson Blu Aurum Brașov s-a deschis în luna octombrie pe amplasamentul fostului Palat al Telefoanelor de pe Bd. Eroilor din Brașov. Vechea clădire, construită în anii 1930 și aflată într-un grad avansat de degradare a fost reabilitată și transformată într-o destinație atractivă, care integrează elemente vizuale și povești din istoria orașului, într-un spațiu sofisticat, cu finisaje și servicii premium. 

Hotelul atrage deja turiști din Statele Unite, Marea Britanie, Orientul Mijlociu sau Germania, dar și un număr mare de turiști români care vizitează Brașovul pentru afaceri sau în timpul liber.

Cu 110 camere elegante, un restaurant cu specific eclectic asiatic, sălă de degustare care găzduiește un fragment vechi de peste 400 de ani din zidul vechii cetăți a Brașovului, executive lounge cu vedere panoramică, sală de conferințe cu capacitate de 170 persoane și facilități de wellness, hotelul Radisson Blu Aurum Brașov este o destinație care îmbină designul contemporan cu finisaje premium, armonizate cu detalii din istoria Brașovului.

Echipa actuală a hotelului cuprinde 70 de persoane, urmând să crească la 100 în primele luni ale anului următor.

Trecut și viitor, într-o destinație pentru generații

Hotelul a fost construit cu obiectivul de a deveni o atracție în sine în Brașov. Zidul vechii cetăți descoperit în subsol a fost pus în valoare și este vizibil și din exterior, printr-un tavan din sticlă. Întregul design al hotelului îmbină elemente vizuale specifice cetății și breslei aurarilor, care au inspirat numele și conceptul Radisson Blu Aurum.

Ne-am implicat activ în fiecare detaliu al hotelului, pentru a crea un cadru care combină într-un mod inedit istoria cu stilul contemporan. Pentru imaginile din camere, de exemplu, am lucrat cu un designer vestimentar pentru creația unei rochii unicat, inspirată de turnurile cetății Brașovului și am reprodus bijuterii în stilul celor manufacturate de aurarii brașoveni în sec. XVI. Când am descoperit zidul cetății în timpul lucrărilor am decis să modificăm întregul proiect pentru a-l pune în valoare și a-l face accesibil turiștilor. Aproape fiecare colț din acest hotel poate spune o poveste, iar poveștile sunt cele care îi vor crește valoarea peste generații –spune Ramona Neamțu, proprietar Radisson Blu Aurum Brașov.

Românii caută experiențe de 5 stele: în luna octombrie, 80% dintre oaspeții hotelului, români

În prima lună de funcționare, în hotelul Radisson Blu Aurum, primul hotel de brand internațional din centrul orașului Brașov, 80% dintre turiști au fost români. Pentru primul an de funcționare, estimările arată un grad mediu de ocupare de 65-70% și o împărțire egală între oaspeții români și cei străini. Prețurile de cazare pornesc de la 125de euro/noapte, însă media anuală se va situa la 165 euro/noapte.

Indiferent de naționalitate, oaspeții noștri caută servicii cu un standard de calitate excepțional, iar franciza Radisson Blu și tot ceea ce oferă hotelul nostru susțin această filozofie orientată către servicii personalizate, de calitate superioară. Restaurantul Artis oferă un meniu sofisticat, camerele îmbină tehnologia cu eleganța clasică și inspirație istorică. Ne dorim ca Brașovul să devină o destinație de renume atât pentru turiștii români, cât și pentru străini –spune Anca Cristea, Director General al Radisson Blu Aurum Brașov, executiv cu 18 ani de experiență în industria hotelieră din România.

3 restaurante, lounge privat și o priveliște unică

Pe lângă cazare, printre experiențele de cinci stele pe care turiștii le pot accesa la Radisson Blu Aurum Brașov se regăsesc degustările de vin și whiskey în salonul de degustări și în skybarul cu priveliște panoramică, vizitarea zidului cetății Brașovului descoperit în timpul lucrărilor și pus în valoare în salonul de subsolul hotelului, precum și relaxarea în zona de wellness și masaj.

Pentru mediul de afaceri, hotelul oferă sala de conferință și evenimente cu o capacitate de 170 persoane și executive lounge, care poate găzdui ședințe de management sau întâlniri de creație.

Restaurantul Artis de la parterul, hotelului propune un concept culinar eclectic asiatic, cu influențe locale. În skybar și în salonul de degustări pot fi organizate evenimente private, precum și degustări cu somelierul de vin sau whiskey.  

Pentru iarna 2022-2023, în contextul proximității față de cel mai popular domeniu schiabil din România, Radisson Blu Aurum oferă pachete de cazare completate de experiențe sofisticate. Hotelul asigură transfer către Poiana Brașov pentru pasionații de schi, iar de Crăciun și Revelion organizează experiențe culinare și artistice. 

Radisson Blu este un brand hotelier de lux care oferă servicii personalizate în destinații din întreaga lume. Caracterizate prin atenția la detalii, hotelurile Radisson Blu sunt concepute pentru a oferi oaspeților experiențe memorabile. Oaspeții și partenerii de afaceri își pot îmbunătăți experiența cu Radisson Blu participând la Radisson Rewards, un program internațional de loialitate care oferă beneficii și recompense excepționale.   

Continue Reading

#HrTrends

Care au fost cele mai căutate joburi în 2022

Published

on

Aproape 8,5 milioane de căutări au fost făcute, de la începutul anului, pe eJobs.ro de către candidații aflați în căutarea unui loc de muncă. Cu o medie de 35.000 de joburi nou postate în fiecare lună, 2022 a fost cel mai bun an pentru piața muncii din acest punct de vedere, în timp ce numărul de aplicări atrase ajunge la aproximativ 10 milioane până în acest moment.

„Pentru că a fost un an bun nu doar din perspectiva numărului de locuri de muncă scoase în piață, ci și din perspectiva salariilor oferite, am văzut multe mișcări în segmentul de specialiști, care au avut parte de o plajă foarte generoasă pentru negocieri salariale, dar și în cel al candidaților aflați la început de carieră, respectiv cei din categoria 18-24 de ani. Ei au fost mai activi decât oricând, atât din punctul de vedere al prospectării pieței, cât și al aplicărilor efective”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Cu 58.000 de căutări pe site, joburile de inginer au fost cele mai căutate anul acesta, vârfurile de categorie fiind inginerii constructori, inginerii mecanici și inginerii de instalații. Contabilii ocupă locul secund în același clasament, cumulând 39.000 de căutări pe eJobs.ro. Urmează șoferii pentru care sunt raportate peste 33.000 de interogări ale candidaților.

Potrivit datelor Salario, comparatorul salarial marca eJobs, salariul mediu net al celor care lucrează în inginerie este 4.500 de lei, 3.900 de lei pentru angajații din contabilitate și 3.500 de lei pentru cei din transporturi / distribuție. Tot pentru aceleași domenii, angajatorii au postat anul acesta peste 100.000 de joburi. Cele mai multe au fost pentru șoferi (48.000 de poziții), urmați de ingineri (28.000) și contabili (25.000). 

„Un loc important îl ocupă în continuare locurile ce permit munca de acasă, acestea adunând nu doar un număr mare de căutări, ci și o cotă de 13,1% din totalul de aplicări anuale, respectiv 1,3 milioane, nivel similar cu cel înregistrat în 2021. Interesant este faptul că, în ciuda previziunilor de la începutul anului, 2022 a dovedit că și angajatorii au rămas deschiși la ideea de joburi remote, de vreme ce numărul de poziții postate a fost cu aproximativ 25% mai mare decât anul trecut”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Alte poziții care au generat peste 10.000 de căutări în parte au fost cele de manager, economist ori specialist în resurse umane. Lor li se alătură și cuvinte cheie care indică interesul pentru anumite domenii precum resurse umane, call center sau vânzări. Finalul acestui an arată, totuși, o scădere a interesului pentru joburile de inginer și pentru cele part time și remote, dar marchează, în schimb, creșteri pentru contabili, șoferi și economiști.

În acest moment, pe eJobs.ro, cea mai mare platformă de recrutare din România, sunt disponibile 27.000 de locuri de muncă. 

Continue Reading

Trending