695 views 7 mins 0 comments

Ce citește Adrian Enache, CEO OmniPERFORM

In #BooksTalk, #Pathfinders
December 07, 2021

LeadersTalk își continuă seria de articole #BooksTalk, rubrică în cadrul căreia vă prezentăm preferințele în materie de cărți de business ale unor oameni cheie din peisajul de afaceri autohton și internațional.

Astăzi, Adrian Enache, CEO-ul agenției OmniPERFORM – care personalizează mesajele către consumatori în campaniile de comunicare ale brandurilor prin propria tehnologie. O companie care a crescut cu peste 120% în 2020 și estimează o creștere de peste 50% în 2021.

Consider că „a fi la curent” este o necesitate într-un mediu VUCA, că bazele pentru valori, integritate și afaceri pot fi inspirate sau învățate din cărți renumite pentru aceste lucruri. În paralel, devine un avantaj urmărirea constantă a KOLs (key opinion leaders) la nivel global și a publicațiilor inovative pentru domeniile respective.

În același timp, el recomandă citirea cărților de specialitate pentru a deveni un expert într-un domeniu concomitent cu dezvoltarea de soft skills și leadership skills.

Trei cărți care l-au ajutat în dezvoltarea companiei Omniperform, dar și a conducerii unui fond de investiții și a unei platforme de investiții la nivel internațional (Angels Den Funding):

Pre-Suasion de Robert Cialdini

Adrian Enache: Luăm majoritatea deciziilor irațional, nu rațional. Și ulterior încercăm să ne motivăm acea decizie prin cât mai multe aspecte.

O carte despre cum poți influența (într-un mod etic, aș încerca să spun), o lectură despre cum poți să faci publicul sau echipa să îți acorde atenție sporită sau cum îi poți convinge să evolueze împreună cu tine.

Această carte mi-a motivat și mai mult dezvoltarea tehnologiei de personalizare în cadrul agenției Omniperform, de a câștiga mai mult atenția consumatorilor prin personalizare și predicție a atenției versus tradiționalele campanii de comunicare.

YES! 60 secrets from the science of persuasion de Noah Goldstein, Steve Martin, Robert Cialdini

Adrian Enache: A fost de departe una dintre cele mai ”aplicate” lecturi cu privire la situații posibile, greu de crezut sau chiar imposibil de prevenit.

Să găsești exemple constant, să găsești metode prin care să ajuți oamenii să te ajute, să lucrați împreună către același obiectiv și să spună ”DA”.

Este o carte concentrată pe acțiuni și situații, mai puțin inspirațională, însă poate ajuta în foarte multe situații în care te regăsești în negocieri sau în conversații.

Partida Neterminată de Keith Devlin, matematician Stanford

Adrian Enache: Cu siguranță este loc și de o carte non-business, o lectură rapidă ce poate fi încheiată în doar o zi sau două.

Ca background inginer software (matematică și informatică), dintotdeauna m-au atras și mi s-au potrivit logica matematică și statistica în construcția de scenarii, atât pentru afaceri, cât și în viața personală.

Această carte transformă istoria unor întâmplări reale în cum poți privi către viitor, analizează apariția teoriei probabilităților și a statisticii. Și cum acestea au ajutat să transformăm această lume în una modernă.

Diferența dintre a-ți ”închipui” ceva și a fi statistic corect. Să poți confirma probabilitatea ca un lucru să se întâmple în afaceri sau în viața personală.

O recomand oricui este dornic să înțeleagă șansele de a se întâmpla un anumit lucru.

Oricând putem extinde această listă cu autori precum Chris Voss pentru negocieri și colaborare cu multiple culturi și naționalități, Shawn Achor pentru performanța profesională sau Meik Wiking pentru fericire.

Avem autori locali care au cărți excelente, precum Paul Renaud (The Networking Book, Demigods and Aliens), Eugen Mihai (The Elite Negotiator) sau Iancu Guda (Economia in vremea coronavirusului).

Recomand celor care simt că nu au timp aplicații precum Blinkist, care aduc mai aproape informația de orice mediu în care poate fi consumată în perioade scurte de timp.

Dacă ar fi să rezum: să începi, să fii pregătit ca know-how sau să fii deschis să înveți, să ai curaj, reziliență și mai ales integritate.

Susține proiectele LeadersTalk.ro

Susține și tu dezvoltarea și continuitatea proiectelor LeadersTalk.ro. 

LeadersTalk este o publicație reprezentativă pentru mediul de business. 

Aici, sunt prezentate poveștile unor antreprenori locali și internaționali, cu afaceri aflate în diferite faze de dezvoltare, atât startupuri cât și companii mature, bine ancorate în realitate. 

Interviurile realizate pornesc de la o nevoie acută de informație care se manifestă în mediul de afaceri autohton.

Pentru sponsorizarea rubricilor și parteneriate, vă rugăm să ne scrieți pe adresa: marketing@leaderstalk.ro


Vă susțin cu
Vă susțin cu
Vă susțin cu
Thank you very much !

CE CITEȘTE BOGDAN FLOREA, CEO CONNECTIONS

CE CITEȘTE GABRIEL PAVEL, DIRECTOR REGIONAL FUJITSU

AFLĂ CE CITEȘTE RALUCA JIANU, MANAGING PARTNER EPIC VISITS

AFLĂ CE CITEȘTE CARMEN DUMITRU, MANAGER GENERAL ACVATIC BEBE CLUB

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GURAN, CEO GURAN CONSULTING GLOBAL

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN DECA, COFONDATOR DECALEX

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GHIȚĂ, COFONDATOR SYPHER

AFLĂ CE CITEȘTE NICOLETA SCARLAT, EISBERG ROMANIA

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI URSACHI, COFONDATOR STAILER

AFLĂ CE CITEȘTE SORIN NICOLAU, CEO-UL CLINICILE OANA NICOLAU

AFLĂ CE CITEȘTE IONUȚ PĂTRĂHĂU, COFONDATOR SEEDBLINK

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN BADEA, CEO-UL EJOBS

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN NICOLA, CEO-UL INVESTPOINT

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

/ Published posts: 322

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro