Written by 11:50 am #BooksTalk, #Pathfinders • One Comment Views: 0

Ce citește Cristian Nicola, CEO-ul Investpoint

LeadersTalk își începe seria de articole #BooksTalk, rubrică în cadrul căreia vă vom prezenta preferințele în materie de cărți de business ale unor oameni cheie din peisajul de afaceri autohton și internațional.

În 2007, Cristian Nicola începea să lucreze ca evaluator imobiliar în diferite bănci și companii din România, Italia și Canada. Șapte ani mai târziu, el făcea primul pas spre antreprenoriat, iar în 2016 devenea lector în cadrul ANEVAR. Pentru ca în 2018, să pună temeliile Investpoint, o companie sonoră de evaluări și consultanță imobiliară.

În opinia sa, fiecare carte pe care o citim trebuie să vină la momentul potrivit.

„Tocmai de aceea, recomand o carte în funcție de etapa de dezvoltare la care te întâlnești cu ea”, spune CEO-ul Investpoint.

A vinde e omenește – Daniel Pink

Cristian Nicola: Pentru mine, care eram un neofit în arta vânzării și nu înțelegeam deloc procesul, această carte a fost o adevărată revelație. Am înțeles că vânzarea nu este ceva agresiv, ci servește unei nevoi naturale atunci când este înțeleasă și gestionată cum trebuie (cine va cumpăra, de ce? cum ? cu cât?).

Arta Negocierii – Chris Voss

Cristian Nicola: Aici am avut studii de caz pe care le-am citit împreună cu un prieten și le-am aplicat apoi industriei noastre. Partea cea mai frumoasă a fost că partenerul de citit era dintr-o industrie total diferită – industria de digital, – și totuși fiecare dintre noi puteam relaționa cu cazuri de negociere similare cu cele povestite în carte. Recomand citirea fiecărui capitol și apoi identificarea unor cazuri de negociere similare în industria voastră.

Mitul antreprenorial – Michael Gerber

Cristian Nicola: Cât despre Mitul antreprenorial, aceasta este o carte minunată pentru că îți arată cum să transformi compania din one-person-show într-una funcțională. După ce am citit-o, mi-am dat seama de unde veneau multe dintre frustrările mele de mic antrepenor – pentru că încercam să le fac pe toate și nu creasem posturi pentru fiecare department în parte (producție, organizare și vânzări). Cartea asta a venit către mine exact la momentul potrivit – când mă simțeam copleșit de activitatea companiei și nu înțelegeam cum să mă organizez pentru a delega și a nu mai face absolut tot în cadrul companiei.

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

(Visited 1 times, 1 visits today)
Close