Connect with us

#BooksTalk

Ce citește Doina Vîlceanu, ContentSpeed

Published

on

Om de marketing de două decenii, Doina Vîlceanu și-a început cariera în PR pentru evenimente BTL. Pe urmă, mărturisește că „s-a îndrăgostit iremediabil” de online în cadrul unei companii multinaționale. Din 2014, ea s-a alăturat afacerii de familie ContentSpeed – lider în dezvoltarea de soluții software pentru eCommerce. Începând cu 2021, compania face parte din grupul internațional Asseco.

Încă de pe băncile facultății, Doina știa că vrea o meserie în marketing. Doar că nu știa exact ce tip. „Mulți colegi se îndreptau către agenții de publicitate și voiau să fie Creative sau Art Director, să realizeze spoturi publicitare și să gândească slogane geniale”, își amintește ea. La vremea respectivă, spune că citea multe cărți scrise de Kotler, Godin și Oglivy. „Mi-a fost clar că eu caut ceva cu mai multă acțiune”. La începutul anilor 2000, când nu se știa foarte bine „cu ce se mănâncă online-ul”, iar Google la noi era „în fragedă pruncie” și oamenii de aici foloseau faxul pentru comunicare, Doina Vîlceanu se angaja pe postul de Country Internet Director la o multinațională, unde dezvolta websiteuri cu vânzare de produse. Ce se numește astăzi „eCommerce”. „Din interviu am recunoscut că nu știu ce înseamnă SEO, SEM, CPC sau CPM, însă le-am spus că eram dispusă să învăț foarte repede. Norocul meu a fost că am primit un întreg departament (cu zero oameni în el), dar cu buget de cărți direct de pe Amazon US (în timp ce la noi nici nu se auzise de așa ceva). Așa că în prima jumătate a zilei citeam, după masa implementam. Manualele pentru această meserie au fost: Call to Action de Bryan Eisenberg, Web Analytics: an hour a day de Avinash Kaushik și orice titluri care mai conțineau acronime pe care nu le întelegeam, însoțite de termenul cheie for dummies”, spune ea.

După ce a citit „What to expect when you are expecting” (carte pe care astăzi o recomandă tuturor părinților în devenire) s-a decis să-și deschidă propriul magazin online. „Printre cărțile de diversificare și cum să crești bebeluși inteligenți am citit și Your Portable Empire: How to make money anywhere while doing what you love (nu neaparat genială, dar era revoluționară la momentul respectiv).”

A devenit celebră, în firmă, replica „a mai citit Doina o carte”

Cand s-a alaturat echipei ContentSpeed a trebuit din nou să citească despre un cu totul alt tip de marketing: cel de B2B. „Am avut și rolul de Sales Manager – despre care nu știam nimic – așa că a trebuit să citesc și cărți despre vânzare. Având și postura de manager trebuia să mă familiarizez cu modele de business, cărți de lidership, negociere, time management sau customer support”.

„Pentru fiecare rol eu mereu am preferat să citesc. Astfel, a devenit celebră, în firmă, replica a mai citit Doina o carte. Și, atunci începeam foarte entuziasmată să le fac recenzii, rezumate și, uneori, chiar întregi prezentări în PPT.”  

Growth Hacker in Marketing de Ryan Holiday.

Doina Vîlceanu: Așa am făcut eu cunoștință cu termenul de „growth hacker” și am aflat că asta este titulatura unui om de marketing care lucreaza în tech. Inventat în Sillicon Valley, growth hacker-ul înțelege și R&D – adică știe să facă și research (ca orice marketer respectabil) dar înțelege și programare (dar nu o practică), de obicei se descurcă fără prea mult buget de marketing, însă descoperă cele mai năstrușnice idei (de obicei virale) pentru a promova un startup în tech.

Iar cartea lui Holiday este exact plină de aceste exemple ca: AirBNB, Dropbox, Facebook etc. Explică și alte concepte de bază ale growthhacking-ului ca PPP (Potrivirea Produs Piata) și ideea de a fi deschis la feedback, a testa și a fi dispus mereu să te reinventezi (sau “pivotezi” cum i s-a spus de la debutul pandemiei).

Cu siguranță există alte cărți care detaliază mult mai bine acest subiect (biblia “The lean Startup”), însă este o lectură ușoară care te inspiră să te detașezi de visul marketerului clasic „ce bine ar fi să am un milion să-l bag în reclamă la TV” și treci la o cu totul altă provocare și implicare în cadrul firmei.

Predictable Revenue de Aaron Ross si Marylou Tyler.

Doina Vîlceanu: Odată ce am citit toate (multe) cărți de bun simț în sales (Brian Tracy, Zig Ziglar, Cialdini, Carnegie etc.) am găsit ceva special conceput pentru companiile de software, preferabil cu model de business SaaS (Software As A Service).

Calcule, diagrame, explicații clare despre cum ar trebui împărțite echipele de sales. Despre noile metode de vânzare care înlocuiesc clasicul cold calling și despre cum să creezi o afacere cu venituri predictibile si scalabile.

Never Lose A Customer Again de Joey Coleman

Doina Vîlceanu: Premiza este că, pentru profitabilitate, succes și scalabilitate e musai să-ți fidelizezi clienții. Coleman oferă o întreagă metodologie cu pași concreți de urmat în primele 100 de zile de la debutul relației cu clientul. Toate etapele și fiecare interacțiune pe care o are echipa ta cu reprezentanții clientului trebuie optimizate pâna devin adevărate experiențe de neuitat pentru client. Un fel de Vaca Mov în Client Service.

Este o carte care se parcurge cu pixul în mână – la propriu – pentru că ai de efectuat și exerciții. Poți downloada fișe. Eu am ales sa fac o prezentare și un workshop la primul teambuilding post lockdown.

Ideea este că orice carte “de meserie” (cum le zic eu) sau “dezvoltare” – secțiunea la care se găsesc în librării – trebuie implementată. Nu-i beletristică, nu o citești pentru amuzament. De altfel, prefer mereu să citesc două cărți în paralel – cele de meserie/dezvoltare personală/parentimg dimineața și beletristică seara.

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU RADU, HEAD OF BUSINESS GROWTH AL ARGGO

AFLĂ CE CITEȘTE DIANA CIOBĂNETE, COFONDATOR COMMONS ACCEL

AFLĂ CE CITEȘTE CORINA DIACONU, MANAGING DIRECTOR ABC HUMAN CAPITAL

AFLĂ CE CITEȘTE CORNELIU BODEA, CEO ADREM

AFLĂ CE CITEȘTE RAUL ȚĂRNARU, FONDATOR NOVARION

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU BOGDAN, CEO ROCA X

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTI MOVILĂ, EASTERN EUROPE GENERAL MANAGER & EMEA SVP LA VTEX

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN NICOARĂ, CEO BRIGHT SPACES

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI BLAJ, COFONDATOR ATTA SYSTEMS

AFLĂ CE CITEȘTE LUCA MATEESCU, GENERAL MANAGER LIME

AFLĂ CE CITEȘTE MIKE PARSONS, CEO QUALITANCE

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN ENACHE, CEO OMNIPERFORM

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN FLOREA, CEO CONNECTIONS

AFLĂ CE CITEȘTE GABRIEL PAVEL, DIRECTOR REGIONAL FUJITSU

AFLĂ CE CITEȘTE RALUCA JIANU, MANAGING PARTNER EPIC VISITS

AFLĂ CE CITEȘTE CARMEN DUMITRU, MANAGER GENERAL ACVATIC BEBE CLUB

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GURAN, CEO GURAN CONSULTING GLOBAL

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN DECA, COFONDATOR DECALEX

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GHIȚĂ, COFONDATOR SYPHER

AFLĂ CE CITEȘTE NICOLETA SCARLAT, EISBERG ROMANIA

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI URSACHI, COFONDATOR STAILER

AFLĂ CE CITEȘTE SORIN NICOLAU, CEO-UL CLINICILE OANA NICOLAU

AFLĂ CE CITEȘTE IONUȚ PĂTRĂHĂU, COFONDATOR SEEDBLINK

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN BADEA, CEO-UL EJOBS

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN NICOLA, CEO-UL INVESTPOINT

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#BooksTalk

Ce citește Bogdan Dumitrescu, CEO htss

Published

on

Bogdan Dumitrescu este CEO htss, companie ICT specializată în furnizarea de soluții software de business cu peste 1.000 de clienți în 11 țări.

CE CITEȘTE CEO-UL htss:

Sense and Respond: How Successful Organizations Listen to Customers and Create New Products Continuously – Jeff Gothelf and Josh Seiden

Bogdan Dumitrescu: Într-o epocă în care trendurile digitale se schimbă cu viteza luminii, companiile tech au nevoie să înțeleagă rapid și corect nevoile clienților și chiar să ajungă să le anticipeze, devenind extrem de important să fie mereu atente la schimbările din piață. În această cursă contracronometru, vor câștiga aceia care oferă atenția necesară nu doar dezvoltării de produse, dar și dezvoltării unui organism viu și anume propria oganizație. În contextul schimbărilor din ultimii ani,  a devenit esențial să ne adaptăm rapid, să ne dăm voie să experimentăm dar și să încercăm lucruri noi. Acest lucru este valabil mai ales în ceea ce privește livrarea accelerată a proceselor de transformare digitală care se află pe agendă de ani de zile, dar care nu au fost întotdeauna prioritizate la maxim. Sense and Respond este o carte absolut necesară tuturor managerilor care vor să se simtă confortabili cu schimbările din piață și chiar să le caute în mod proactiv. 

Lean vs. Agile vs. Design Thinking – Jeff Gothelf

Bogdan Dumitrescu: În acest volum, Jeff Gothelf descompune principalele strategii de dezvoltare de produs însă nu ca sa ne ajute să alegem una dintre ele și să o urmăm cu rigiditate, ci să cautăm elementele comune din cele trei și să le combinăm cu succes în beneficiul utilizatorului final dar și a propriei echipe.

În vreme ce regula de aur rămâne, întotdeauna, ca utilizatorul să fie pus pe primul loc, Jeff Gotheld ne încurajează să rămânem flexibili și să experimentăm zone „high-risk, high-reward”. De cele mai multe ori oamenii tind să adopte, cel mai adesea, o mentalitate de tip „politica pașilor mărunți” astfel încât acest volum va funcționa, printre altele, ca un reminder că avem nevoie să ne setăm obiective înalte și mai apoi să experimentăm diferite strategii prin care să le îndeplinim. Pentru a produce valoare e nevoie doar de o atitudine deschisă în a găsi soluțiile potrivite și a valorifica inovația.

CE CITEȘTE DORU PELVIAN, FONDATOR EDUKIWI

CE CITEȘTE DANIEL CUEVAS, PHILIP MORRIS ROMANIA

CE CITEȘTE ELENA PAP, DIRECTOR REGIONAL UP GRUP

CE CITEȘTE ANDREI PERIANU, CO-FONDATOR ȘI COO BANKATA.RO

AFLĂ CE CITEȘTE DOINA VÎLCEANU, CONTENTSPEED

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU RADU, HEAD OF BUSINESS GROWTH AL ARGGO

AFLĂ CE CITEȘTE DIANA CIOBĂNETE, COFONDATOR COMMONS ACCEL

AFLĂ CE CITEȘTE CORINA DIACONU, MANAGING DIRECTOR ABC HUMAN CAPITAL

AFLĂ CE CITEȘTE CORNELIU BODEA, CEO ADREM

AFLĂ CE CITEȘTE RAUL ȚĂRNARU, FONDATOR NOVARION

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU BOGDAN, CEO ROCA X

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTI MOVILĂ, EASTERN EUROPE GENERAL MANAGER & EMEA SVP LA VTEX

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN NICOARĂ, CEO BRIGHT SPACES

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI BLAJ, COFONDATOR ATTA SYSTEMS

AFLĂ CE CITEȘTE LUCA MATEESCU, GENERAL MANAGER LIME

AFLĂ CE CITEȘTE MIKE PARSONS, CEO QUALITANCE

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN ENACHE, CEO OMNIPERFORM

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN FLOREA, CEO CONNECTIONS

AFLĂ CE CITEȘTE GABRIEL PAVEL, DIRECTOR REGIONAL FUJITSU

AFLĂ CE CITEȘTE RALUCA JIANU, MANAGING PARTNER EPIC VISITS

AFLĂ CE CITEȘTE CARMEN DUMITRU, MANAGER GENERAL ACVATIC BEBE CLUB

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GURAN, CEO GURAN CONSULTING GLOBAL

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN DECA, COFONDATOR DECALEX

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GHIȚĂ, COFONDATOR SYPHER

AFLĂ CE CITEȘTE NICOLETA SCARLAT, EISBERG ROMANIA

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI URSACHI, COFONDATOR STAILER

AFLĂ CE CITEȘTE SORIN NICOLAU, CEO-UL CLINICILE OANA NICOLAU

AFLĂ CE CITEȘTE IONUȚ PĂTRĂHĂU, COFONDATOR SEEDBLINK

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN BADEA, CEO-UL EJOBS

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN NICOLA, CEO-UL INVESTPOINT

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

Continue Reading

#BooksTalk

Mindfulness pentru copii

Published

on

Editura Galaxia Copiilor le pune la dispoziție părinților două volume revelatoare pentru nevoile copiilor de astăzi, cu exerciții de meditație și concentrare menite să diminueze stresul, agitația și anxietatea din viața lor. Create de scriitoarea și experta în mindfulness Kira Willey, Respiră ca un ursuleț și Liniștit ca un Panda sunt disponibile pentru precomandă pe all.ro, cu o reducere specială de 20% și livrare începând cu data de 25 iulie 2022.

Respiră ca un ursuleț cuprinde 30 de exerciții de concentrare simple, hazlii și captivante care pot fi făcute oricând, oriunde, și care îi ajută pe cei mici să se simtă calmi și încrezători, să se concentreze cu ușurință și să se încarce cu energie pozitivă. Odată ce descoperă că pot deține controlul asupra propriului corp prin intermediul respirației, copiii vor reuși să se transpună într-o stare de conștientizare și de optimism în orice moment: în mașină, în sala de clasă, acasă, chiar și pe terenul de fotbal.

Liniștit ca un Panda conține un set de 30 de exerciții de meditație concise, cu durata de aproximativ un minut, jucăuș ilustrate și captivant redate, menite să îi ajute pe copii să integreze mindfulnessul în rutina zilnică. Fiecare capitol este împărțit în funcție de momentele și provocările fiecărei zile. Începeți ziua într-o notă calmă și luminoasă, cu „Respiră ca un soare“; sau încărcați-vă de energie cu „Bâțâitul de trezire“. Stimulați-vă mintea cu „Respirația de bufniță“ și râdeți pe săturate la ora de joacă cu „Hiena Ha-ha!“. Dacă v-ați propus să adoptați în familie tehnica mâncatului conștient, o să vă placă exercițiul „De unde vine?“, căci se referă la călătoria pe care mâncarea o parcurge până în farfuriile voastre. Când vine ora de culcare, „Noapte bună, griji!“ îl ajută pe cel mic să-și uite chiar toate grijile, asigurându-i un somn liniștit.

Exercițiile de mindfulness create de Kira Willey sunt deopotrivă simpatice și relaxante. Atât micuții, cât și adulții din viețile lor vor îndrăgi activitățile din paginile acestor cărți și se vor distra de minune. 

Cele două volume reprezintă un instrument minunat și pentru educatori, profesori și alți adulți implicați în creșterea, îngrijirea și educarea copiilor. 

„Mindfulnessul nu trebuie să fie complicat. Nu aveți nevoie de vreo pernuță pentru meditație, de clopoței sau de bețigașe parfumate! Și nici nu e cazul de explicații lungi în care să demonstrați copiilor de ce sunt atât de valoroase exercițiile de mindfulness. De fapt, cu cât folosiți mai puține cuvinte, cu atât mai bine! Pur și simplu, începeți să respirați. Împreună. Ca niște ursuleți. Și vedeți ce se întâmplă!” – Kira Willey 

În luna iulie, pe all.ro, toate cărțile pentru copii beneficiază de o reducere suplimentară de 15% prin introducerea codului vacanta2022 la finalizarea comenzii. 

Continue Reading

#BooksTalk

Ce citește Doru Pelivan, fondator eduKiwi

Published

on

Doru Pelivan, fondator eduKiwi, este antreprenorul cu o experiență de peste 15 ani, care a demarat proiecte în domenii precum wellness, construcții, marketing online și eLearning.

CE CITEȘTE DORU PELVIAN

Cel mai bogat om din Babilon  – George S. Clason (link)

Doru Pelvian: Această carte este preferată pentru educația financiară. O primă carte pentru cei care vor să se educe financiar. 

Sunt povești sub forma de pilde – povești vechi de acum 100 de ani cel puțin. Pe scurt, principiul este același. Principiul este simplu: din tot ce câștigi, pune cel puțin 10% deoparte pentru tine – adică să te plătești pe tine.

O altă lecție importantă din această carte este să ceri sfaturi de la cei care sunt mai înțelepți și au o experiență în domeniul în care lucrez. Practic, e important să eviți greșelile pe care ei le-au făcut și să aplici principii care funcționează.

Mitul Antreprenorial – Michael  E. Gerber (link)

Doru Pelvian: Este una dintre cele mai apreciate cărți de antreprenoriat. Dacă te întrebi de ce nu îți merge afacerea, sau nu merge așa cum îți dorești, atunci e momentul să citești această carte.

Te va ajuta să-ți administrezi afacerea așa cum trebuie. Trebuie să ai instrumentele necesare pentru a conduce o afacere. Michael  E. Gerber e perceput ca un Guru al afacerilor mici.

Tata Bogat, Tata Sarac – Robert T. Kiyosaki (link)

Doru Pelvian: Această carte este perfectă pentru a începe educația financiară. De la povestea cu cei 2 tati, până la acțiunile pe care Kiyosaki le-a făcut că să ajungă bogat. Multe dintre acțiunile pe care le face te vor surprinde, dar în același timp te vor duce spre prosperitate.

Conceptul de cadrane, te ajută să îți dai seama de care parte a cadranului vrei să fii: Angajat, Proprietar de afacere, Liber Profesionist sau Investitor. Perspectiva este simplă: trebuie să ne mutăm pe partea dreapta a cadranului pentru prosperitate.

Pune banii să lucreze pentru tine. Cu toții știm de cursa șobolanului. Un șobolan ce aleargă pe o roată ce se învârte încontinuu, fără să ajungă vreodată undeva. La un moment dat în viață, cei mai mulți dintre noi ajung să se simtă că într-o cursă. 

Studiem și lucrăm 30 de ani că să ne întreținem, apoi că să întreținem o familie și la un moment dat ne trezim că nu mai știm altceva decât muncă! 

Abia când suntem dependenți, bolnavi, săraci, epuizați și confuzi, ne întrebăm: ”Unde am greșit, doar am făcut tot ce trebuia?!”

Asta e problema cu cursa șobolanului. Ajungi NICĂIERI și obții NIMIC. Suntem mânați de frici și de griji în loc să urmăm, cu CURAJ, ceea ce ne dorim cu adevărat. Dar dacă suntem sinceri, avem o șansă.

Ne putem crea destinul și putem întoarce soarta în favoarea noastră. Dacă ar fi să alegem cauza principală a suferințelor noastre – dar și a eliberării noastre, cei mai mulți am putea realiza că munca noastră are un rol decisiv. De aici s-a născut și pasiunea pentru Hobby 2 Profit – cum să faci cursuri online, pentru a ieși din cursa șobolanului. Să îți monetizezi pasiunea. Inclusiv el are un joc pe nume cash flow, care tot din această carte am aflat de el – un fel de monopoly de educație financiară – o simulare reală pentru a vedea cum să ieși din cursa șobolanului.

CE CITEȘTE DANIEL CUEVAS, PHILIP MORRIS ROMANIA

CE CITEȘTE ELENA PAP, DIRECTOR REGIONAL UP GRUP

CE CITEȘTE ANDREI PERIANU, CO-FONDATOR ȘI COO BANKATA.RO

AFLĂ CE CITEȘTE DOINA VÎLCEANU, CONTENTSPEED

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU RADU, HEAD OF BUSINESS GROWTH AL ARGGO

AFLĂ CE CITEȘTE DIANA CIOBĂNETE, COFONDATOR COMMONS ACCEL

AFLĂ CE CITEȘTE CORINA DIACONU, MANAGING DIRECTOR ABC HUMAN CAPITAL

AFLĂ CE CITEȘTE CORNELIU BODEA, CEO ADREM

AFLĂ CE CITEȘTE RAUL ȚĂRNARU, FONDATOR NOVARION

AFLĂ CE CITEȘTE ALEXANDRU BOGDAN, CEO ROCA X

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTI MOVILĂ, EASTERN EUROPE GENERAL MANAGER & EMEA SVP LA VTEX

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN NICOARĂ, CEO BRIGHT SPACES

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI BLAJ, COFONDATOR ATTA SYSTEMS

AFLĂ CE CITEȘTE LUCA MATEESCU, GENERAL MANAGER LIME

AFLĂ CE CITEȘTE MIKE PARSONS, CEO QUALITANCE

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN ENACHE, CEO OMNIPERFORM

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN FLOREA, CEO CONNECTIONS

AFLĂ CE CITEȘTE GABRIEL PAVEL, DIRECTOR REGIONAL FUJITSU

AFLĂ CE CITEȘTE RALUCA JIANU, MANAGING PARTNER EPIC VISITS

AFLĂ CE CITEȘTE CARMEN DUMITRU, MANAGER GENERAL ACVATIC BEBE CLUB

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GURAN, CEO GURAN CONSULTING GLOBAL

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN DECA, COFONDATOR DECALEX

AFLĂ CE CITEȘTE ADRIAN BODOMOIU, DIRECTOR GENERAL WIZROM SOFTWARE

AFLĂ CE CITEȘTE MIHAI GHIȚĂ, COFONDATOR SYPHER

AFLĂ CE CITEȘTE NICOLETA SCARLAT, EISBERG ROMANIA

AFLĂ CE CITEȘTE ANDREI URSACHI, COFONDATOR STAILER

AFLĂ CE CITEȘTE SORIN NICOLAU, CEO-UL CLINICILE OANA NICOLAU

AFLĂ CE CITEȘTE IONUȚ PĂTRĂHĂU, COFONDATOR SEEDBLINK

AFLĂ CE CITEȘTE BOGDAN BADEA, CEO-UL EJOBS

AFLĂ CE CITEȘTE CRISTIAN NICOLA, CEO-UL INVESTPOINT

AFLĂ CE CITEȘTE FLORIN GHEORGHE, CEO-UL THETA FURNITURE & MORE

Continue Reading

Trending