Connect with us

#IT Revolution

Code of Talent încheie o rundă de finanțare Serie A în valoare de aproape 2 mil. euro, condusă de Catalyst România, cu participarea ROCA-X și SeedBlink

Published

on

Code Of Talent a încheiat o rundă de finanțare Serie A în valoare de 1,7 milioane euro, condusă de Catalyst Romania, unul dintre cele mai importante fonduri de tip venture capital din regiune, cu participarea ROCA X și SeedBlink.

Investiția Catalyst sprijină lansarea unei noi generații a platformei care înglobează tehnologii avansate de inteligență artificială și machine learning.

„De la primul contact cu start-up-ul, am fost impresionați de nivelul ridicat al înțelegerii segmentului Learning & Development, de motivația fondatorilor, precum și de complexitatea platformei, de facilitățile de gamificare sau învățare colaborativă deja implementate cu succes în corporații sau companii de training din România și numeroase alte țări. Suntem convinși că, odată cu investiția Catalyst România, Code of Talent își va accelera expansiunea și va deveni una dintre cele mai utilizate platforme de micro-learning din Europa”, spune Alin Stanciu, Partener Catalyst România.

Code of Talent este o soluție destinată instruirii angajaților, cu ajutorul căreia orice tip de conținut (materiale de curs, manuale, proceduri etc.) precum și programe de business (de ex. campanii de vânzări, programe pentru angajați, lansări de produs etc.) pot fi transformate în secvențe de învățare și aplicare bazate pe micro-sarcini (microlearning). Aceste micro-sarcini, care pot fi rezolvate de pe desktop sau telefonul mobil, într-un interval de timp de circa 3 până la 7 minute, se integrează  astfel, în viața de zi cu zi a participanților, ajutându-i să învețe într-un timp mai scurt și fără efort.

Conceptul de microlearning se bazează pe ample dovezi științifice care arată că oamenii asimilează mai ușor și mai bine informații, dacă acestea sunt livrate în calupuri mici și dacă există feedback de la trainer/manager. Rezultate și mai bune se obțin dacă ei fac schimb de idei și experiențe în cadrul unei comunități. Astfel, microlearning-ul se pretează cel mai bine unor procese clar definite ale companiilor, care combină nevoia de învățare sau transferul de cunoștințe cu nevoia de aplicare practică.

Viziunea Code of Talent: transformarea modului în care training-ul se adaptează la noua realitate a muncii și accelerarea expansiunii globale în 2022

„Această rundă de investiție Serie A are o importanță strategică pentru accelerarea procesului de expansiune globală a Code of Talent. Tocmai de aceea, ne bucurăm să îi avem parteneri pe cei de la Catalyst România pentru valoarea adăugată pe care contăm ca rezultat al experienței și competenței echipei lor. În 2022, ne propunem să ne dezvoltăm prezența în piețe cheie, să creștem numărul de parteneriate strategice și să adăugăm noi clienți în portofoliul Code of Talent, alături de nume importante deja existente precum Coca-Cola Japonia, Bosch, Porsche, National Bank of Greece, BAT, Banca Transilvania, OTP Bank, Door Training International și mulți alții,” a declarat Vlad Grigoriu, CEO, Code of Talent.

Inovare continuă susținută de un ritm alert de creștere

Fiind într-o deplină sinergie cu ultimele tendințe din piață de learning & development, începând cu T1 2022, Code of Talent va începe integrarea noilor tehnologii în platforma de microlearning pentru a ajuta utilizatorii (traineri, manageri de resurse umane, specialiști L&D) să genereze într-un mod automat secvențe de învățare, pornind doar de la un material al clientului. Totodată, vor fi implementate modulele de machine learning pentru a maximiza experiența cursanților și eficiența programelor de training. În retrospectivă, anul 2021 a fost marcat de o continuă creștere a numărului de utilizatori, care a ajuns la 100.000, precum și de extinderea internațională, platforma fiind astăzi disponibilă în nu mai puțin de 18 limbi.

Code of Talent este recunoscută la nivel internațional și a câștigat numeroase premii, precum: TOP LMS pentru Microlearning (eLearning Industry) sau Top LXP (Learning Experience Platforms) de urmărit în 2021 (Training Industry)

Code of Talent este platformă digitală de microlearning care ajută companiile și trainerii să transforme „a ști” în „a face” prin gamificare, învățare socială și feedback constant, crescând gradul de implicare a participanților și conducând la o rată de finalizare a cursurilor de până la 10 ori mai mare decât în cazul platformelor convenționale de e-learning. Prin orientarea către dezvoltarea de comportamente practice, Code of Talent conectează în timp real instruirea angajaților cu procesele de business, generând rezultate măsurabile pentru organizații. Platforma Code of Talent este disponibilă în peste 18 limbi, având clienți în 4 continente. Pentru mai multe informații, vă rugăm să vizitați www.codeoftalent.com

Catalyst România este un investitor de capital de risc în companiile românești de tehnologie care au potențialul de a deveni lideri regionali sau challengeri globali, investind în prezent din fondul său de a doua generație, Catalyst România Fund II, după ce a strâns și a investit cu succes în trecut primul venture tech românesc, fond susținut de inițiativa JEREMIE România, începând din 2012.

 Echipa formată din Marius Ghenea, Alin Stanciu, Jozsef Kover, Alina Georgescu și Antonela Dragomir, va continua să vizeze în primul rând investițiile în sectoare cu creștere ridicată, marcate de dezvoltarea noilor tehnologii, susținute de expansiunea internetului, a noilor canale digitale de mass-media și comunicații. Catalyst România este susținut de 3TS Capital Partners, care servește că o extensie a echipei Catalyst și oferă suport de expansiune internațională pentru companiile din portofoliu din Europa și SUA.

Fondul European de Investiții face parte din Grupul Băncii Europene de Investiții. Misiunea sa centrală este de a sprijini microîntreprinderile și întreprinderile mici și mijlocii din Europa prin acces la finanțare. EIF dezvoltă instrumente de capital de risc și de creștere, garanții și instrumente de microfinanțare, care vizează în mod specific acest segment de piață. Prin rolul său, EIF promovează obiectivele UE în sprijinul inovării, cercetării și dezvoltării, antreprenoriatului, creșterii și ocupării forței de muncă.

Programul InnovFin Equity – administrat de EIF – face parte din „InnovFin – Finanțarea UE pentru inovatori”, o inițiativă lansată de Comisia Europeană (CE) și Grupul BEI în cadrul Orizont 2020. InnovFin Equity oferă investiții de capital și co -investiții către sau alături de fonduri de investiții, concentrându-se asupra companiilor aflate în stadiile incipiente de dezvoltare, care operează în sectoare inovatoare acoperite de Orizont 2020. Scopul este dezvoltarea unui portofoliu extins de fonduri, mobilizând 4-5 miliarde EUR de investiții în întreprinderi înființate sau active în țările asociate UE și Orizont 2020.

JEREMIE România este un set de instrumente financiare finanțat inițial din fonduri structurale ale României din perioada de programare 2007-2013. La finalul perioadei de programare, în temeiul unui nou acord semnat în septembrie 2020, FEI continuă să gestioneze, pentru și în numele Guvernului României, fonduri rambursate din implementarea inițială, denumite Resurse Rambursate JEREMIE.

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#IT Revolution

Sezamo a livrat peste 25.000 de comenzi în perioada de testare

Published

on

Supermarketul online Sezamo, parte a „unicornului” ceh Rohlik, a livrat în perioada de testare peste 25.000 de comenzi primite de la 8.000 de clienți și a fost construit pe baza feedbackului de la aceștia. Compania a colectat feedback de la clienți în mai multe etape de testare, atât intern, de la angajați, friends & family, cât și extern, într-o perioadă cumulată de șase luni.

Printre cererile clienților se numără interesul față de produse locale, în special fructe, legume, carne și lactate, produse din categorii speciale, precum cele ECO, fără zahăr sau fără gluten, dar și branduri de larg consum. Astfel, Sezamo a adăugat peste 2.500 de produse noi în ofertă, atât de la producători locali, precum cafea de la Guido și carne de la VacaMuuu, cât și produse de tip supermarket. 

Tot în baza feedbackului, compania a introdus pe lângă livrarea standard și un serviciu unic în România – intervale de livrare de 15 minute, a extins zona de livrare cu 20 de localități din județul Ilfov și a introdus o nouă categorie dedicată veganilor, care conține peste 300 de produse alternative la carne și lactate. 

„Sezamo este o companie, spunem noi, „customer obsessed”, astfel că este extrem de important pentru noi să adaptăm serviciile la nevoile românilor și să le oferim produse de cea mai înaltă calitate, motiv pentru care am transformat clienții într-un factor de decizie. Astfel, Sezamo este, din câte știm noi, primul business din România care se customizează în funcție de feedbackul primit de la clienți. Clienții noștri ne-au oferit feedback deosebit de util, care ne-a ajutat să îmbunătățim toate aspectele businessului nostru”, a declarat Tomáš Chadzivasilis, CEO Sezamo România.

Intervalul de livrare de 15 minute a fost adoptat de peste 35% dintre clienți, care preferă să știe un moment mai clar al venirii curierului, astfel încât să economisească timp, în timp ce extinderea zonei de livrare a dus la acoperirea unui total de 85 de localități din județul Ilfov

Una dintre ideile extrem de bine primite a fost introducerea în ofertă a pungii cu fructe și legume „Salvează-mă”, care include o selecție de diferite tipuri de fructe și legume, ce variază zilnic, în funcție de stocuri. Aceasta costă 11,99 lei, cântărește minimum 3 kg și conține produse aproape de data de expirare, cu mici imperfecțiuni sau foarte coapte, fără a fi însă deteriorate.

„Suntem aici pentru a oferi clienților un sortiment extraordinar de produse care să acopere nevoile săptămânale și servicii excelente. Sezamo își dorește să accelereze trecerea din offline în online și în zona de groceries și să ajute milioane de oameni să trăiască o viață mai bună și mai sănătoasă. Ne bucură faptul că peste 8.000 de oameni au comandat în perioada de testare, dornici să încerce serviciile Sezamo”, a spus Radu Meteș, CMO Sezamo România.

Sezamo oferă o selecție de peste 10.000 de produse proaspete direct de la fermieri autohtoni, alimente de la artizani locali, dar și cele mai populare branduri de tip supermarket. Comanda este livrată în 3 ore sau la ora programată, cu un serviciu unic în România – intervalul de livrare de 15 minute. În plus, compania oferă garanția „Banii înapoi garantat” instant pentru eventualitatea în care clientul nu este mulțumit de un produs, fără întrebări suplimentare.

Toate produsele comandate sunt livrate către clienți din depozitul de 12.000 m2 situat în nordul Bucureștiului, care include spații de depozitare ambientală și unități cu temperatură controlată, care permit păstrarea produselor în condiții cât mai bune și reducerea costurile de energie.

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, una dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa, lansat în România în 2022 și este deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de).

Fiind o companie de tehnologie, Sezamo este data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de produse tip supermarket sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 500 de milioane EUR în 2021.

Continue Reading

#IT Revolution

Cine este Roxana Cîrcu, noul Manager Regional al Endava pentru operațiunile din Europa Centrală

Published

on

Endava, furnizor britanic de servicii tehnologice de ultimă generație, care are 10 centre de livrare în România, dar și o prezență globală în America Latină, Australia, Emiratele Arabe Unite, Europa Centrală, Regatul Unit, Singapore și Statele Unite, a numit-o pe Roxana Cîrcu în funcția de manager regional pentru operațiunile companiei din Europa Centrală (Bulgaria, Republica Moldova și România). Anterior acestui rol, aceasta a condus, cu succes, centrul Endava din București, începând cu februarie 2019. 

Cu o experiență vastă în zona de leadership, Roxana Cîrcu preia de la Claudiu Constantinescu conducerea operațiunilor din Europa Centrală în noul an fiscal 2023. Roxana este în companie de 10 ani, timp în care a gestionat proiecte și programe complexe, conturi de client, centre de livrare, și a fost implicată într-o multitudine de proiecte strategice pe care Endava le-a implementat la nivel regional în ultimii ani. 

„Sunt onorată să preiau acest nou rol în compania alături de care m-am dezvoltat în ultimii 10 ani și mă bucur să încep un nou capitol în care mi-am propus să creștem valoarea pe care o aducem clienților noștri și să oferim noi oportunități de creștere colegilor noștri”, a declarat Roxana Cîrcu, Manager Regional Endava EC. „Le mulțumesc colegilor din București care mi-au fost alături în ultimii ani și fără de care nu aș fi ajuns în acest moment important al carierei mele. Endava este o companie în continuă creștere, iar misiunea mea aici este să continui această evoluție alături de echipele din Europa Centrală, să atragem noi talente și să le oferim colegilor noștri posibilitatea de dezvoltare personală și profesională”, a spus Roxana Cîrcu, Manager Regional EC

Odată cu începerea noului an fiscal, Endava a anunțat și noua structură de conducere regională, din care face parte Remi Savu, care va continua să coordoneze regiunea Adriatică (Bosnia și Herzegovina, Croația, Macedonia de Nord, Slovenia și Polonia) și care va lucra îndeaproape cu Roxana Cîrcu la alinierea operațiunilor în Regiunea  Adriatică și Europa Centrală. Echipei din regiune i se vor alătura 3 noi country managers: Darius Ștefan pentru Bulgaria, Veaceslav Panfil pentru Moldova și Daniel Țîru pentru Polonia.

Excepția notabilă în regiune este România, unde, datorită complexității, dimensiunii și contextului istoric, centrele de livrare și sateliții existenți sunt grupați în 4 clustere, ca un pas intermediar către realizarea unei structuri integrate la nivel național. Acestea sunt: București, a cărui conducere a fost preluată de Francesco Giovanne; Cluj Napoca-Târgu Mureș, sub conducerea lui Adrian Roman; Iași-Galați-Suceava, sub conducerea lui Iulian Antonovici și Timișoara-Sibiu-Pitești-Craiova-Brașov, sub conducerea lui Iulian Tatarcan și a lui Alin Grama. Managerii celor patru clustere vor raporta direct către Roxana Cîrcu, alături de managerii din Bulgaria și Republica Moldova.  

În acest moment, peste 5.000 dintre angajații companiei sunt localizați în regiunea Europa Centrală (Bulgaria, Moldova, România) și lucrează pentru diverși clienți din industrii precum procesare plăți, servicii financiare, TMT (Tehnologie, Media si Telecom) sau logistică. Fiind una dintre cele mai mari companii de software de pe piața locală și în topul celor mai doriți angajatori, Endava este în proces continuu de extindere a echipei.

Continue Reading

#IT Revolution

Devhd, desemnată Premier Partner ServiceNow. 100% din veniturile companiei provin din export

Published

on

Compania românească Devhd a fost desemnată Premier Partner în cadrul programului de parteneriat al furnizorului global de soluții software ServiceNow. Devhd oferă clienților ServiceNow soluții digitale practice și sustenabile pentru transformare digitală, concentrându-se pe dezvoltarea și integrarea de aplicații de tip enterprise.

Devhd a intrat în programul ServiceNow Partner în mai 2022 pe segmentul dedicat furnizorilor tehnologici și, în doar câteva luni, a reușit să avanseze până la statutul de Premier Partner. Totodată, compania a devenit și partener ServiceNow pentru servicii.

Un partener tipic ServiceNow oferă până la cinci produse ServiceNow în una sau mai multe arii geografice (ServiceNow evaluează partenerii utilizând o metodologie bazată pe 4 criterii – capacitatea asumată, competențe, succesul în proiectele derulate și maturitatea de a lansa pe piață noi soluții). Desemnarea Devhd ca partener Premier reprezintă o recunoaștere a eforturilor și investiției depuse de compania românească pentru a se ridica la nivelul așteptărilor ServiceNow.

Noul statut va da un impuls de cel puțin 20% afacerilor locale și regionale ale Devhd. Compania are deja o amprentă puternică în industria auto, oferind soluții de transformare digitală companiilor globale implicate în cercetare, dezvoltare și producție de piese electronice, de siguranță sau alte componente pentru automobile. 

“Recent ServiceNow a anunțat că urmează să își extindă operațiunile în CEE (Republica Cehă, Slovacia, România, Ungaria și Grecia), făcând deja un prim pas prin deschiderea unui nou birou în Polonia. Suntem încântați să avem oportunitatea de a ne dezvolta și noi parteneriatul și rămânem în continuare hotărâți să investim în dezvoltarea practicii și a expertizei noastre pe toate liniile de produse ServiceNow”, spune Adrian Herdan, fondatorul Devhd.

În 2021, Devhd a înregistrat venituri totale de 675.000 euro și un EBITDA de 400.000 euro. Pentru 2022, compania românească estmează o creștere de 90% față de anul trecut, veniturilor urmând să ajungă la 1,1 milioane euro.

100% din veniturile Devhd provin din export, compania contribuind astfel la impactul impresionant pe care industria de software îl are la nivelul exporturilor totale ale României. Potrivit unui studio ANIS*, aproximativ 2 din 10 euro proveniți din export sunt aduși de companiile de software și servicii IT.

*Sursa: https://anis.ro/wp-content/uploads/ANIS_RB_Studiu-privind-impactul-industriei-SWIT_FINAL.pdf 

Fondată în 2016, Devhd este prima companie din România care și-a asumat rolul de a furniza soluții digitale personalizate pentru transformare digitală prin platforma ServiceNow.

De atunci, echipa a crescut la mai mult de 20 de specialiști certificați ServiceNow (25 de certificări principale, inclusiv Certified Technical Architect) și a finalizat mai mult de 100 de proiecte și 20 de aplicații pe platforma ServiceNow.

Continue Reading

Trending