157 views 8 mins 0 comments

Cum se pregătesc magazinele online pentru Black Friday

In #News, #Trends, Brands, Business
November 05, 2021

„Pandemia a adus în online un număr semnificativ mai mare de cumpărători noi, iar pentru mulți dintre ei anul trecut a însemnat și primul Black Friday în online. Ne așteptăm ca acest lucru să se păstreze și anul acesta, pentru că oamenii au avut timp să descopere beneficiile shoppingului online”, spune Raluca Negrea, Country Manager-ul companiei 2Performant România și Bulgaria.

Elefant.ro estimează vânzări de peste 2 milioane de euro de Black Friday

Unul dintre brandurile active în platforma 2Performant.com, Elefant.ro estimează că ofertele pregătite pentru anul acesta vor genera vânzări de peste 2 milioane de euro de Black Friday.

„Ne-am asigurat ca produsele din categoriile în trend, cum ar fi parfumurile, în special cele arăbești, cosmeticele, jucăriile, ceasurile și zona de home and deco, să fie prezente în oferta noastră de Black Friday cu prețuri agresive. Estimăm vânzări de peste 2 milioane de euro. Dacă anul trecut a fost un boom al clienților online, anul acesta ne așteptăm la un Black Friday cu mult mai mult focus pe conversii și interes pentru categoriile principale”, e de părere Călin Spiridon, CMO Elefant.

Black Friday extins la Orange

Pentru Orange, Black Friday va începe anul acesta din 1 noiembrie și se va desfășura pentru o perioadă suficient de lungă, astfel încât clienții să aibă șanse egale de a-și achiziționa produsul dorit. Iar noutatea în magazinul online este anul acesta o nouă categorie de produse eco-friendly: telefoanele recondiționate premium, care deja vin cu un preț promoțional, iar în perioada de Black Friday vor beneficia de o extra reducere.

„Oferta noastră din magazinul online va oferi o gamă largă de produse din toate categoriile, de la telefoane și accesorii, cât și pentru obiecte conectate. Ne așteptăm ca vânzările din acest an să depășească vânzările de anul trecut și, în plus, ne așteptăm la o creștere pe categoria de produse eco-friendly premium, care se regăsesc exclusiv online în oferta Orange”, spune Laurențiu Mitrea, Digital Marketing Manager Orange

Litera.ro, creștere de 30% a încasărilor de Black Friday față de anul trecut

Litera.ro anunță cărți pe gustul tuturor și o ofertă comercială mult mai generoasă decât anul trecut, cu mai multe titluri cu reduceri substanțiale și cadouri.

„Anul acesta ne bazăm pe o echipă mult mai vastă de afiliați în 2Performant comparativ cu 2020. Ne propunem creștere de 30% a încasărilor comparativ cu anul trecut, avand în vedere că ne-am extins rețeaua de afiliați în 2Performant și cu unii dintre ei avem deja o colaborare de succes. Editura Litera se pregătește pentru un Black Friday de poveste. Plănuim reduceri extraordinare la titlurile noastre bestseller,  cadouri memorabile și multe surprize, pe care așteptăm cu nerăbdare să le împărtășim cu cititorii noștri. În ceea ce privește categoriile de produse de interes pentru cumpărătorii noștri, menționăm cărțile din colecțiile noastre cele mai îndrăgite (Blue Moon, Buzz Books, Moon Light, Carte Pentru Toți, Disney, DK, National Geographic, Prima mea lectură, etc.), precum și Calendarul de Advent Disney Pixar, un produs de sezon disponibil în exclusivitate pe Litera.ro”, declară Nicoleta Pandelea, Digital Marketing Specialist Litera.

Chilipirul Zilei, reduceri de până la 60%

Pentru acest Black Friday, Chilipirul Zilei anunță super reduceri de până la 60% pentru toate categoriile de produse din ofertă.

„Cumpărătorii noștri arată un interes crescut pentru categoriile de canapele și colțare, dressinguri, fotolii și covoare. Prin prisma schimbărilor economice și de comportament din pandemie, credem că cei mai mulți dintre clienți vor fi mai chibzuiți și mai atenți la achiziții. De aceea, ofertele noastre și beneficiile pe care le vom oferi chiar vor fi de nerefuzat și mult mai avantajoase decât anul trecut. În contextul economic actual, sperăm ca orientarea spre produse la preț de chilipir ne va aduce mai multe comenzi în acest an de Black Friday și estimăm ca peste 12,5% din acestea să fie generate cu ajutorul platformei 2Performant”, declară Gina Tudosa, CEO Chilipirul-Zilei.ro.

Metodă nouă de livrare în Black Friday la evoMAG

Al doilea Black Friday în pandemie va marca o prezență crescută a utilizatorilor în online, iar evoMAG mizează pe un Black Friday de 1 lună (29 octombrie – 28 noiembrie) și categorii de produse precum telefoane, televizoare, laptopuri, componente PC, monitoare sau vehicule electrice.

„Anul acesta de Black Friday ne așteptăm la o creștere cu 10% față de anul trecut. În plus, anul acesta vom avea o categorie nouă, PC-uri by evoMAG, dar și o metodă de livrare nouă prin easybox”, anunță Marian Călinescu, Marketing Teamleader evoMAG.

Vivre, website nou de Black Friday

Pentru Black Friday 2021, Vivre anunță zeci de mii de produse la cele mai mici prețuri din an, pentru următoarele categorii: canapele, colțare, birouri, scaune, lenjerii de pat, decorațiuni, covoare, fashion, chiar și mobilier pentru exterior. Totodată, retailerul a pregătit chiar și o versiune îmbunătățită a website-ului, care le permite clienților să navigheze mai ușor printre categoriile de produse și să își găsească mai rapid preferatele.

„În anul 2020, în prima oră a campaniei de Black Friday au fost înregistrate aproximativ 4.800 de comenzi, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de aproximativ 100 euro. De Black Friday 2021, am pregătit o serie de surprize și multe produse la reducere, selectate din listele de favorite ale clienților noștri. De asemenea, date fiind optimizările făcute pe website-ul nostru, anul acesta clienților le va fi mult mai ușor să ajungă la produsele dorite și vor trece mult mai rapid prin procesul de achiziție a acestora. Din punctul de vedere al comportamentului de consum al clienților, se observă o creștere în tendința de a achiziționa cadourile de Crăciun pentru cei dragi în perioada de Black Friday, motiv pentru care le recomandăm afiliaților să își îndrepte atenția și în această zonă în perioada care urmează”, spune Andreea Arion, Junior Affiliate Manager Vivre.

/ Published posts: 322

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro