Connect with us

#News

DENT ESTET investește 5 milioane euro în 2022 și vizează deschideri de noi clinici, achiziții și creșterea gradului de digitalizare

Published

on

DENT ESTET, parte a Grupului MedLife și liderul pieței de medicină dentară din România, a avut în 2021 cea mai amplă extindere teritorială în cei 23 de ani de existență, mărindu-și portofoliul cu 3 clinici, în Ploiești, Cluj-Napoca și Oradea. Extinderea a vizat în special zona Transilvaniei, compania semnând un parteneriat cu clinica Stomestet din Cluj și preluând pachetul majoritar al clinicii Oradent by Dr. Costea, din Oradea. O altă investiție în valoare de 1,7 milioane euro a fost alocată inaugurării în Ploiești a unei clinici premium cu servicii stomatologice all-in-one. În 2022, printre planuruile grupului se numără investiții estimate la circa 5 milioane de euro. Compania vizează deschideri de noi clinici, achiziții, dar și creșterea gradului de digitalizare.

“Urmăm și în acest an același pattern de dezvoltare –organică, dar și prin achiziții. Începutul anului va fi marcat de inaugurarea unei noi clinici DENT ESTET la Craiova. De asemenea, sunt inițiate discuții pentru noi parteneriate, în centre importante din țară“, spune dr. Oana Taban, CEO și Fondator DENT ESTET.

Până acum, DENT ESTET a ajuns la un portofoliu de 14 clinici în 7 orașe importante din țară: București, Timișoara, Sibiu, Brașov, Ploiești, Cluj-Napoca și Oradea și acoperă o suprafață de peste 4.200 mp dedicați serviciilor stomatologice, ceea ce reprezintă o creștere cu 40% față de anul trecut. Numărul uniturilor medicale a ajuns la 85, marcând o creștere de 49% față de 2020.

Expansiunea DENT ESTET a dus automat și la extinderea echipei medicale, numărului de medici înregistrând un salt de 38%, iar în ansamblu, anul trecut grupul a înregistrat cu 30% mai mulți salariați.

“Deși am traversat cel de-al doilea an pandemic, se remarcă o preocupare notabilă a românilor legată de sănătatea orală. Numărul pacienților noi care au făcut din îngrijirea orală o prioritate anul trecut a crescut cu 61%. În ceea ce privește accesarea servicilor stomatologice furnizate de DENT ESTET, cele mai solicitate au fost implanturile dentare și montarea de aparate dentare”, a declarat dr. Oana Taban.

Piața de stomatologie, marcată de dezvoltare accelerată de noi clinici și de interesul jucătorilor externi
În 2021, piața a crescut mai mult față de 2020, când clinicile dentare au fost închise timp de 2 luni, având un avans de 20% față de anul precedent.

“Pentru 2022 s-ar putea să observăm o efervescență pe piața de stomatologie generată de apariția accelerată de noi clinici în orașele importante din țară, la care se adaugă un interes crescut provenit din rândul marilor jucători externi și ale fondurilor de investiții. În context estimăm o creștere de cca 17%”, a menționat dr. Oana Taban.

Românii au acordat o atenție sporită implanturilor dentare și serviciilor de estetică dentară
Datorită avansului tehnologic și a supraspecializării echipei din cadrul DENT ESTET Implant Division, românii și-au arătat încrederea în serviciile medicale, astfel că numărul total al implanturilor dentare inserate a crescut cu 122% în 2021 față de 2020. Creșterea masivă a cererii pentru implanturi dentare, dar și pentru alte tipuri de tratamente stomatologice relevă, totodată, faptul că pacientul român este din ce în ce mai preocupat de sănătatea sa dentară, chiar în contextul epidemiologic actual.
În ceea ce privește serviciile de ortodonție, grupul a înregistrat o creștere de 60% a solicitărilor de aparate dentare, considerate a fi o soluție de încredere pentru pacienții adulți în vederea obținerii unui zâmbet sănătos.

Digitalizarea, principala tendință care se va amplifica în 2022

Investițiile în digitalizare vor deveni din ce în ce mai accelerate, datorită beneficiilor majore care se transpun pentru pacient în precizie crescută în diagnosticare, lipsa durerii, confort ridicat, rapiditate în execuția lucrărilor si perioadă extinsa de garanție a acestora. Un alt avantaj important se leagă de eficiența financiară pentru pacient și derivă din faptul că utilizarea tehnologiei digitale nu implică creșterea costurilor.

În 2021, grupul DENT ESTET a continuat să investească în tehnologii digitale de ultimă generație, toate clinicile fiind dotate cu cele mai noi descoperiri în domeniul echipamentelor stomatologice.
Una dintre cele mai noi tehnologii digitale, create pentru a contribui la construirea de zâmbete sănătoase pe termen lung, este scannerul revoluționar MODJAW. Este vorba despre o tehnologie care închide fluxul digital în procesul de stabilire a unui diagnostic corect și exact pentru pacienții care își doresc o reconstrucție orală completă și nu numai. Are la bază stomatologia 4D, folosind modelarea 3D, mișcarea maxilarului și ocluzia dinamică a pacienților în timp real, fără a utiliza raze X, pentru o diagnosticare complexă a afecțiunilor dentare, dar și personalizării tratamentelor. În prezent, DENT ESTET este cel mai mare partener european al companiei franceze MODJAW, care a pus bazele acestei tehnologii revoluționare de scanare digitală, cu beneficii majore atât pentru pacient, cât și pentru medicii stomatologi.

Un accent deosebit s-a pus și asupra stomatologiei laser și dotării tutoror clinicilor din cadrul grupului cu cele mai performante lasere utilizate la nivel mondial, în acest moment, deoarece pacienții își doresc tratamente nedureroase, minim-invazive și cu rezultate garantate pe termen lung. În acest sens, echipa de specialiști din cadrul DENT ESTET are la dispoziție 20 de lasere stomatologice, distribuite în toate unitățile grupului, pentru ca pacienții să beneficieze de avantajele oferite de acestea indiferent de zona în care se află.

Grupul DENT ESTET a fost înființat în anul 1999, iar în prezent este lider de piață în domeniul serviciilor de medicină dentară din România. În cei aproape 23 de ani de existență, echipa s-a extins la un număr de peste 450 de angajați, dintre care peste 145 sunt medici. Aceștia au tratat de-a lungul timpului peste 200.000 de pacienți. În prezent, compania deține 14 clinici stomatologice multidisciplinare în București, Timișoara, Sibiu, Brașov, Ploiești, Cluj-Napoca și Oradea, destinate tuturor categoriilor de vârstă, 3 divizii de excelență unice în România (Implant Division, Aesthetic Division și Advanced Orthodontic Division), primul laborator de tehnică dentară digitală – Aspen și 8 studiouri foto digitale specializate Future Smile Studio. Toate acestea reunesc un număr de 85 de săli de tratament echipate la standarde hi-tech, pe o suprafață totală de 4.200 de metri pătrați, care includ și 3 săli de chirurgie complet utilate. DENT ESTET oferă o experiență integrată prin cele 8 centre de imagistică și radiologie complet digitalizate, care includ aparate de tomografie computerizată (CBCT).

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

Sezamo plafonează prețurile la produsele alimentare de bază pentru următoarele 6 luni

Published

on

Supermarketul online Sezamo, parte a grupului european Rohlik, anunță plafonarea prețurilor a 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare, până în aprilie 2023. Acțiunea face parte dintr-o serie de măsuri menite să ajute consumatorul, precum categoria Save Food, Reducerile Săptămânii și sacoșa cu fructe și legume „Salvează-mă”.

Potrivit Institutului Național de Statistică, rata medie a modificării preţurilor de consum în ultimele 12 luni (octombrie 2021 – septembrie 2022) faţă de precedentele 12 luni (octombrie 2020 – septembrie 2021) este 11,8%*.

Sezamo reacționează la această creștere bruscă, limitând prețurile la produsele alimentare de bază pentru perioada 1 noiembrie – 30 aprilie 2023. Astfel, Sezamo va garanta prețuri plafonate la o serie de 25 de produse, dintre care 22 de produse alimentare și 3 produse nealimentare, precum hârtie igienică, rolă de prosoape de bucătărie și săpun solid. În rândul produselor alimentare cu prețuri plafonate se regăsesc produse de bază, precum zahăr, ulei, făină, orez, salam, ouă, unt, lapte, iaurt, smântână, apă plată și pâine feliată, la care se adaugă alte produse necesare în gospodărie, și anume paste făinoase, bulion, dulceață, castraveți murați, șuncă feliată, cafea măcinată, ceai, pulpe de pui, carne tocată de porc și mici de porc. Acțiunea de plafonare a prețurilor va fi implementată până la finalul lunii aprilie 2023. În cazul în care vor interveni scumpiri ale acestor produse, Sezamo va credita automat diferența dintre prețul real de vânzare practicat în piață și prețul înghețat în contul clientului sub formă de credite, iar banii astfel economisiți pot fi apoi utilizați la Sezamo pentru achiziționarea altor bunuri.

Prețurile alimentelor cresc brusc și, combinate cu prețurile energiei, ar putea avea un impact negativ asupra multor gospodării locale. Sezamo acționează prin limitarea prețurilor pentru o serie de produse alimentare de bază din coșul său de cumpărături. Tomáš Chadzivasilis, CEO al Sezamo în România, explică: „Am spus mereu că Sezamo este pentru toată lumea. Suntem o companie responsabilă și dorim să facem lucrurile mai ușoare pentru clienții noștri în aceste vremuri dificile. Prin urmare, ne gândim la diferite modalități de a ajuta clienții pentru ca experiența lor de cumpărături să fie rezonabilă pentru portofelele acestora. Una dintre aceste modalități este promisiunea unei garanții de preț pentru anumite alimente de bază pe o perioadă de minimum 6 luni.

La rândul său, Michael Kaiser, CCO la Sezamo România completează: „Vrem să ne asigurăm că toată lumea va avea acces nemijlocit la o serie de produse alimentare de bază care se regăsesc în coșul săptămânal. Modalitatea pe care am găsit-o pentru a păstra prețurile rezonabile pentru aceste produse alimentare de bază a fost ca, în cazul unei scumpiri a produsului respectiv, să transformăm diferența de preț în credit pentru cumpărăturile viitoare de la Sezamo. Aceste prețuri vor fi valabile pentru o singură bucată din fiecare produs la fiecare achiziție. Diferența dintre prețul curent de vânzare și prețul maxim garantat va fi întotdeauna rambursată clientului de către Sezamo prin creditarea contului acestuia. Creditul poate fi folosit apoi pentru achiziții ulterioare.”

Sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România în 2022, sub brandul Sezamo. Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă largă de produse de calitate (10000 SKU+), Sezamo oferă o fereastră de livrare de 15 minute, cu livrare în 3 ore de la plasarea comenzii sau livrare programată.

Continue Reading

#News

Metav SA investește 40 de mil. Euro în Bellemonde

Published

on

Bellemonde, un nou ansamblu rezidențial exclusivist, se lansează în zona de nord a Capitalei. Investiția în cele 164 de unități, atât case, cât și apartamente, se ridică la peste 40 de milioane de euro. 

Aflat în Pipera și dezvoltat pe o suprafață de teren de peste 41.000 de m.p. în proprietatea Metav SA., Bellemonde va oferi o experiență completă de locuire, datorită spațiilor comune generoase și numărului redus de locuințe. 93 de vile și 71 de apartamente, într-un regim de înălțime ce nu depășește 2 etaje, vor găzdui rezidenții într-un ecosistem perfect echilibrat. 

Începerea construcției proiectului este estimată pentru prima parte a anului 2023, cu un termen de finalizare de 24 de luni. Conceptul îmbină inedit unități de locuințe, precum case individuale, case de tip duplex și de tip înșiruit, vile cu apartamente și clădiri cu apartamente cu regim redus de înălțime, de maxim P+2. 

Pe lângă beneficiile densității scăzute și siguranței sporite a ansamblului de tip gated-community, Bellemonde oferă spații verzi generoase, ce reprezintă peste 33% din suprafața totală a terenului pe care urmează a fi dezvoltat. Facilitățile exclusiviste completează peisajul arhitectural prin: Society Hub – cu un design de top ce aduce rezidenților un spațiu de tip lounge, un loc de joacă indoor pentru copii, zonă spa cu săli de masaj, saune și piscină; zonă comercială cu restaurant, market și alte servicii conexe”, declară Victor Terheș, director de vânzări Bellemonde.

În imediata vecinătate a proiectului se află școli de renume, precum Școala Americană, British School, Olga Gudynn, dar și zone ample de shopping și agrement – Jolie Ville, Mall Băneasa, Strip Mall Iancu Nicolae, Pipera Plaza și Grădina Zoologică Băneasa. 

Liniile de transport public aflate la numai câteva minute distanță și aeroporturile Otopeni și Băneasa reprezintă facilități de mobilitate importante.

“Atent proiectat, Bellemonde este complet pregătit pentru viitor, fiind un gas-free residence dotat cu cele mai noi tehnologii și funcțiuni, precum: pompe de căldură de ultimă generație, fațade ventilate, tâmplărie de aluminiu, finisaje premium, infrastructură pentru instalarea panourilor fotovoltaice și locuri de parcare electrificate”, completează Victor Terheș.

Cele mai recente dezvoltări rezidențiale din portofoliul grupului de companii sunt Belvedere Residences Faza 1 și Faza 2 (Fabrica de Glucoză nr. 6-8, Sector 2, București), Zenville (Mircea Eliade nr. 10, Pipera, Voluntari, Ilfov) și Iqon (Vasile Alecsandri nr. 132, Pipera, Voluntari, Ilfov) Cu o experiență de peste 30 de ani, Metav S.A. vizează în planurile de extindere ale companiei dezvoltarea proiectului imobiliar ABOVE din Șos. Fabrica de Glucoză, precum și alte dezvoltări imobiliare pe terenurile pe care le deține,  toate dispunând de beneficii și facilități complexe, suprafețe ample de locuit, spații verzi generoase și servicii de înaltă calitate. 

Continue Reading

#Auto

Echipa UcaB din România, monitorizată și urmărită în timp real la cel mai mare raliu caritabil pentru amatori, cu ajutorul SafeFleet

Published

on

SafeFleet, unul din cei mai importanți jucători pe piața de monitorizare a flotei auto din România, susține participarea a trei români la cea mai mare cursă de off-road din lume pentru amatori, de cca. 10.000 km, Budapesta – Bamako, ce îmbină acțiunea cu activități caritabile. Compania sprijină echipa UCaB pe tot parcursul traseului prin intermediul sistemului de monitorizare GPS, deosebit de util pentru o călătorie plină de provocări și riscuri multiple, ce țin de siguranță, terorism sau sănătate. 

Ne bucurăm să fim alături de echipa României în acest proiect impresionant, atât ca amploare, provocări, cât și în ceea ce privește valoarea caritabilă oferită. Le transmitem gânduri bune tuturor participanților, un traseu ușor și fără impedimente majore, iar pe ai noștri vă invităm să îi și urmărim pe tot parcursul călătoriei, prin intermediul sistemului GPS oferit de SafeFleet”, a declarat Claudiu Suma, CEO SafeFleet. 

Ediția actuală a raliului Budapesta – Bamako numără 247 de echipe, 554 de oameni și 45 de țări participante, fiind cea mai mare de până acum. Traseul a plecat din Budapesta pe 21 octombrie, străbate o bună parte din Europa și traversează o zonă dificilă a Africii de Vest – Munții Atlas și Sahara, având ca destinație finală Freetown, capitala Sierra Leone, pe 8 noiembrie. Cursa va avea, așadar, o durată de două săptămâni, include cca. 10 mii de km, 10 state parcurse și două continente. Traseul parcurs de participanții României (UCaB), poate fi urmărit în timp real aici, prin intermediul soluției SafeFleet. 

Echipa UCaB, formată din Mihai Lupu, Cosmin Savu și Grațian Mihăilescu, și-a propus sprijinirea unor comunități africane prin cunoștințe și resurse, într-o expediție care are ca scop o dublă misiune medicală și educațională. În primul rând, intenția UCaB Team este de a aduce o mașină de intervenție dotată cu instrumentar și echipamentul necesar, ce va ajunge în sprijinul administrației spitalelor din Freetown. Al doilea proiect constă în activarea unor centre tip smart library și a unor huburi digitale prin care partenerii UCaB (la nivel local și internațional) să faciliteze diverse programe pe diferite teme, de la competențe digitale, alfabetizare digitală, cursuri de jurnalism comunitar, ateliere de fotografie, până la lucrul cu voluntari, managementul atragerii de resurse și punerea în valoare a potențialului comunităților partenere. 

De peste 20 de ani, SafeFleet oferă clienților săi soluții de calitate precum monitorizarea în timp real a flotei, geofencing, colectarea datelor CAN-bus, monitorizarea consumului de combustibil, plata automată a taxei de drum, optimizarea rutelor și integrarea tahografului.

Unul dintre cei mai mari jucători din sud-estul Europei, SafeFleet dispune de un software telematic inovator pe piața IoT din România, folosit cu succes și de companii din Italia, Polonia, Ungaria și alte 23 țări din întreaga lume.

În prezent, soluțiile SafeFleet sunt utilizate de peste 7.000 de clienți, cu peste 75.000 de device-uri de monitorizare instalate. Printre clienții SafeFleet se numără UPC, Veolia, Raiffeisen Bank, ING Bank, E.ON România, EVN Macedonia, EULEX Kosovo, EUMM Georgia, Procredit Bank Kosovo și 35 de municipalități din Italia.

Continue Reading

Trending