Connect with us

#News

Didactica Publishing House lansează 70 de noi titluri, cu o investiție de 300.000 de euro

Published

on

Primăvara aduce peste 70 de titluri noi în portofoliul Didactica Publishing House, ce presupun o investiție de 300.000 euro. Acestea includ povești, jocuri și materiale educative ce se adresează copiilor de toate vârstele. Dezvoltarea cognitivă, a vocabularului și abilităților de comunicare, a gândirii logice, a creativității și imaginației, explorarea sinelui și a emoțiilor, sunt câteva dintre abilitățile pe care le ating noile titluri Didactica Publishing House. 

66% dintre părinții care au răspuns la un sondaj* al Editurii Didactica Publishing House au precizat că printre activitățile făcute acasă cu copiii se numără cititul. De altfel, aceleași date arată că 93% dintre părinți achiziționează cărți, jocuri și materiale educaționale alternative pentru a-i ajuta pe copii să aprofundeze diferite noțiuni. 

În acest context, portofoliul Didactica Publishing House s-a extins deja în primele luni ale anului cu peste 50 de titluri, care se adresează atât copiilor, cât și părinților – cu cărți din categoria Parenting și Dezvoltare personală – și cadrelor didactice. 

Doar pentru această primăvară avem programate pentru apariție 70 de noi titluri, iar până la finalul anului estimăm aproximativ 200 de titluri adăugate în portofoliu, cu o investiție totală de 1 milion de euro. Ne axăm pe seriile dedicate lecturii, pe jocuri educaționale, pe cărți care păstează un format atipic și ilustrații spectaculoase. Știm că pentru a-i atrage pe copii spre lectură și învățare prin joc este nevoie să le oferim o experiență specială începând cu coperta cărții, a precizat Florentina Ion, fondator și director general Didactica Publishing House. 

Printre noile apariții din această primă parte a anului se numără o nouă serie – Vreau să înțeleg – care promovează înțelegerea și acceptarea copiilor cu diferite deficiențe și eliminarea discriminărilor, cărți de tip enciclopedie – Pas cu pas în jurul lumii sau Marea carte despre flori, Enciclopedia experimentelor sau Vreau să știu: cum funcționează corpul meu, dar și romane celebre, în versiuni adaptate și ilustrate – Micuțele doamne – Louise May Alcott, Insula comorii – Robert Louis Stevenson.  Iată care au fost și cele mai apreciate titluri: 

Top 5 vânzări titluri noi ianuarie – martie

  1. Șahul: O poveste pentru copii – Adrianna și Ursula Staniszewska
  2. Fiecare copil este o comoară – Andreea Schütze
  3. Doamna Pufin, cea mai bună arhitectă – Kimberly Andrews
  4. Șoapta – Pamela Zagarenski
  5. Vreau să știu: Cum funcționează corpul meu – Pierre Winters & Madeleine van der Raad

Top 5 vânzări generale ianuarie-martie 

  1. Șahul: O poveste pentru copii – Adrianna și Ursula Staniszewska
  2. Fiecare copil este o comoară – Andreea Schütze
  3. Ce, cum și de ce simt: Ema și Eric descoperă emoțiile – Ioana Chicet – Macoveiciuc
  4. Doamna Pufin, cea mai bună arhitectă – Kimberly Andrews
  5. Te rog, mulțumesc, te iubesc!: Ema și Eric învață bunele maniere – Ioana Chicet – Macoveiciuc

Materiale educaționale alternative pentru părinți și cadre didactice 

Printre colecțiile ce vor avea noi apariții în perioada următoare se numără cele educative care îl au ca protagonist pe micuțul Max, dar și pe simpaticul poștaș Felix, precum și noi titluri din colecțiile Sunt, seria Doctor Catherine Dolto – care de data aceasta se îndreaptă către subiecte sensibile precum bullyingul- , seriile de lectură pe categorii de vârstă, dar și noi apariții în seria Marea Carte cu Jocuri, dedicate Exploratorilor, respectiv Crăciunului. 

În segmentul de cărți și jocuri educative, în perioada următoare vor fi lansate două noi seturi de hărți mentale, orientate către învățarea unei limbi străine, respectiv aprofundarea operațiilor matematice. 

Și colecțiile dedicate metodologiei Montessori vor primi noi apariții în portofoliu, cărți dedicate părinților și cadrelor didactice care doresc să implementeze această metodă educațională. În aceeași idee, de a oferi resurse educaționale alternative, Didactica Publishing House va publica și caiete noi de la Larousse, dedicate activităților individuale desfășurate de copiii preșcolari.  

Focus pe autori români

Începând cu luna aprilie, Didactica Publishing House a inițiat un proiect nou de promovare a autorilor publicați de editură. Astfel, fiecare lună va fi dedicată unui autor român și unuia străin, cărțile aparținând acestora având un preț special. De asemenea, în cazul autorilor români, între 30 și 100 de volume vor avea autograful autorului. 

Luna aprilie este dedicată Ioanei Chichet-Macoveiciuc, unul dintre cei mai cunoscuți și îndrăgiți autori de carte pentru copii, aflat în topul vânzărilor din primul trimestru al acestui an cu două titluri. De asemenea, a fost lansată la începutul acestei luni și cea mai nouă apariție editorială semnată de autoare, Vraja ecranelor: Ema și Eric regăsesc planul de joc, care a fost vândută în primele 5 zile în 1.000 de exemplare. În total, aventurile cunoscutelor personaje au fost vândute în peste 150.000 de exemplare. 

Unul dintre obiectivele noastre pentru acest an este de a fi și mai mult decât până acum un promotor al autorilor români. Pe lângă cei pe care îi avem deja în portofoliu și care au programate deja apariții editoriale noi și interesante, avem contracte cu alți 7 autori români debutanți. Aceștia vor trata în titlurile propuse emoții precum frica și depășirea acestuia, noțiuni de educație financiară, jocuri de chimie sau scriere creativă și alte subiecte interesante și inedite, a mai precizat Florentina Ion. 

Investiția pentru acest proiect ce sprijină autorii români se ridică la peste 70.000 de euro. 

Autorul străin al lunii aprilie este Eve Tharlet, scriitoare și ilustratoare apreciată în întreaga lume. În portofoliul editurii se ală 16 titluri ce poartă numele cunoscutei autoare pe copertă, iar cele mai populare sunt Am o surioară!, Auuu, dinții mei! și Dora & Tim – o prietenie neașteptată.  

Editura Didactica Publishing House deține un portofoliu de carte și jocuri cu adresabilitate din primele luni de viață. Cu o experiență de peste 17 ani pe piața educațională din România, Editura Didactica Publishing House a livrat până acum peste 15 milioane de cărți, jocuri, reviste și resurse educative. În total, portofoliul editurii numără peste 2.000 de titluri. 

La finalul lunii octombrie 2020, în noul context educațional, Editura Didactica Publishing House a lansat o platformă digitală cu pachete de jocuri și activități, adaptate curriculei naționale. Într-o primă etapă, acestea cuprind materiale educaționale dedicate clasei pregătitoare și elevilor din clasele I – III, realizate în parteneriat cu Edustudio Helsinki.

De asemenea, Editura DPH  îşi doreşte sã ofere sprijin cadrelor didactice în desfãşurarea activitãţii lor şi, în acelaşi timp, sã propunã soluţii, oferite de specialiştii din domeniu, pentru a transforma procesul educaţional într-o experienţã plãcutã atât pentru copii, cât şi pentru educatori, învățători și profesori.   

*sondaj efectuat online în 2020, pe un eșantion de 293 părinți

După studiile în Filosofie, Bianca Dobrescu intră în presa economică. Mai întâi lucrează la ziarul Bursa, pe urmă la Business Cover, Forbes, Capital, Leaders Reunited, Adevărul și ulterior în cadrul revistei NewMoney. Pe LeadersTalk.ro acoperă subiecte legate de lumea antreprenorială. bianca[@]leaderstalk.ro

Continue Reading
Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

#News

10 superalimente care te ajută să întâmpini iarna plin de energie

Published

on

Schimbările aduse de sezonul rece pot fi factori de stres pentru organism și, implicit, pentru sistemul imunitar. La începutul iernii, alături de sport, odihnă și timp petrecut în aer liber, o dietă adecvată contribuie la fortificarea sistemului imunitar. Scorțișoara, matcha, spirulina, ghimbirul, maca sau pudra de cătină sunt doar câteva dintre alimentele de la Niavis care combină proprietăți nutritive de excepție, iar consumul lor contribuie la menținerea sănătății. 

Un sistem imunitar puternic înseamnă o capacitate crescută  pentru organism de a depăși perioadele de boală, fiind un aliat de nădejde în lupta cu virusurile. Mișcarea și exercițiile fizice, reducerea nivelului de stres, baia de soare, somnul suficient, hidratarea corespunzătoare, dar și o alimentație variată și echilibrată, bogată în antioxidanți, sunt metode dovedite științific pentru întărirea sistemului imunitar.

La debutul sezonului rece, cele mai căutate produse pe Niavis.ro sunt scorțișoara, matcha și pudra de roșcove, lista fiind completată de uleiul de cocos, semințele de in, chia, turmeric, spirulina, dar și  de fulgii de ovăz ori de drojdia uscată.

Vitamina C este cel mai folosit supliment pentru imunitate, ajutând nu doar la creșterea imunității, ci și la creșterea nivelului de energie și reducerea oboselii. Natura, însă, oferă un suport important organismului și prin cătină sau coacăze, vedetele superalimentelor și aliați de nădejde în fortificarea sistemului imunitar.

Matcha (care în japoneză înseamnă pudră de ceai) este considerată de majoritatea specialiștilor cel mai important sortiment de ceai verde datorită numeroaselor sale proprietăți benefice organismului. Comparativ cu o cană de ceai verde obișnuit, matcha conține de 137 ori mai mulți antioxidanți, care au un rol important în lupta împotriva radicalilor liberi și care  stimulează detoxifierea organismului.

Ghimbirul, sub formă de pudră ori rădăcină, este un aliment cu proprietăți și beneficii deosebite asupra sănătății organismului, atestate de studii de specialitate. De la susținerea imunității în lupta cu o serie de bacterii până la intensificarea metabolismului, ghimbirul este un ajutor important într-o serie de afecțiuni, fiind folosit de mii de ani în medicina ayurvedică datorită proprietăților sale terapeutice.

Între mese, pentru un plus de energie și sănătate, specialiștii recomandă optarea pentru gustări hrănitoare și gustoase: fructe, nuci, semințe, iaurt cu cereale integrale sau fructe deshidratate fără zahăr.

La toate acestea se adaugă sfatul specialiștilor de a renunța, pe cât posibil, la zahărul adăugat, tocmai pentru a avea mai multă energie. Astfel, zahărul poate fi înlocuit cu siropul de agave, iar cacaua cu pudra de roșcove, care este bogată în calciu, proteine, pectină, având totodată un conținut scăzut în calorii și grăsimi.

Acestea sunt doar câteva dintre alimentele care, odată introduse în alimentație, ajută la o stare de bine, alături de o dietă echilibrată și mișcare, așa cum recomandă specialiștii Niavis. 

Continue Reading

#News

Cum arată Hotelul Radisson Blu Aurum Brașov, deschis în octombrie 2022

Published

on

Amplasat în inima centrului istoric al  orașului, Radisson Blu Aurum Brașov s-a deschis în luna octombrie pe amplasamentul fostului Palat al Telefoanelor de pe Bd. Eroilor din Brașov. Vechea clădire, construită în anii 1930 și aflată într-un grad avansat de degradare a fost reabilitată și transformată într-o destinație atractivă, care integrează elemente vizuale și povești din istoria orașului, într-un spațiu sofisticat, cu finisaje și servicii premium. 

Hotelul atrage deja turiști din Statele Unite, Marea Britanie, Orientul Mijlociu sau Germania, dar și un număr mare de turiști români care vizitează Brașovul pentru afaceri sau în timpul liber.

Cu 110 camere elegante, un restaurant cu specific eclectic asiatic, sălă de degustare care găzduiește un fragment vechi de peste 400 de ani din zidul vechii cetăți a Brașovului, executive lounge cu vedere panoramică, sală de conferințe cu capacitate de 170 persoane și facilități de wellness, hotelul Radisson Blu Aurum Brașov este o destinație care îmbină designul contemporan cu finisaje premium, armonizate cu detalii din istoria Brașovului.

Echipa actuală a hotelului cuprinde 70 de persoane, urmând să crească la 100 în primele luni ale anului următor.

Trecut și viitor, într-o destinație pentru generații

Hotelul a fost construit cu obiectivul de a deveni o atracție în sine în Brașov. Zidul vechii cetăți descoperit în subsol a fost pus în valoare și este vizibil și din exterior, printr-un tavan din sticlă. Întregul design al hotelului îmbină elemente vizuale specifice cetății și breslei aurarilor, care au inspirat numele și conceptul Radisson Blu Aurum.

Ne-am implicat activ în fiecare detaliu al hotelului, pentru a crea un cadru care combină într-un mod inedit istoria cu stilul contemporan. Pentru imaginile din camere, de exemplu, am lucrat cu un designer vestimentar pentru creația unei rochii unicat, inspirată de turnurile cetății Brașovului și am reprodus bijuterii în stilul celor manufacturate de aurarii brașoveni în sec. XVI. Când am descoperit zidul cetății în timpul lucrărilor am decis să modificăm întregul proiect pentru a-l pune în valoare și a-l face accesibil turiștilor. Aproape fiecare colț din acest hotel poate spune o poveste, iar poveștile sunt cele care îi vor crește valoarea peste generații –spune Ramona Neamțu, proprietar Radisson Blu Aurum Brașov.

Românii caută experiențe de 5 stele: în luna octombrie, 80% dintre oaspeții hotelului, români

În prima lună de funcționare, în hotelul Radisson Blu Aurum, primul hotel de brand internațional din centrul orașului Brașov, 80% dintre turiști au fost români. Pentru primul an de funcționare, estimările arată un grad mediu de ocupare de 65-70% și o împărțire egală între oaspeții români și cei străini. Prețurile de cazare pornesc de la 125de euro/noapte, însă media anuală se va situa la 165 euro/noapte.

Indiferent de naționalitate, oaspeții noștri caută servicii cu un standard de calitate excepțional, iar franciza Radisson Blu și tot ceea ce oferă hotelul nostru susțin această filozofie orientată către servicii personalizate, de calitate superioară. Restaurantul Artis oferă un meniu sofisticat, camerele îmbină tehnologia cu eleganța clasică și inspirație istorică. Ne dorim ca Brașovul să devină o destinație de renume atât pentru turiștii români, cât și pentru străini –spune Anca Cristea, Director General al Radisson Blu Aurum Brașov, executiv cu 18 ani de experiență în industria hotelieră din România.

3 restaurante, lounge privat și o priveliște unică

Pe lângă cazare, printre experiențele de cinci stele pe care turiștii le pot accesa la Radisson Blu Aurum Brașov se regăsesc degustările de vin și whiskey în salonul de degustări și în skybarul cu priveliște panoramică, vizitarea zidului cetății Brașovului descoperit în timpul lucrărilor și pus în valoare în salonul de subsolul hotelului, precum și relaxarea în zona de wellness și masaj.

Pentru mediul de afaceri, hotelul oferă sala de conferință și evenimente cu o capacitate de 170 persoane și executive lounge, care poate găzdui ședințe de management sau întâlniri de creație.

Restaurantul Artis de la parterul, hotelului propune un concept culinar eclectic asiatic, cu influențe locale. În skybar și în salonul de degustări pot fi organizate evenimente private, precum și degustări cu somelierul de vin sau whiskey.  

Pentru iarna 2022-2023, în contextul proximității față de cel mai popular domeniu schiabil din România, Radisson Blu Aurum oferă pachete de cazare completate de experiențe sofisticate. Hotelul asigură transfer către Poiana Brașov pentru pasionații de schi, iar de Crăciun și Revelion organizează experiențe culinare și artistice. 

Radisson Blu este un brand hotelier de lux care oferă servicii personalizate în destinații din întreaga lume. Caracterizate prin atenția la detalii, hotelurile Radisson Blu sunt concepute pentru a oferi oaspeților experiențe memorabile. Oaspeții și partenerii de afaceri își pot îmbunătăți experiența cu Radisson Blu participând la Radisson Rewards, un program internațional de loialitate care oferă beneficii și recompense excepționale.   

Continue Reading

#HrTrends

Care au fost cele mai căutate joburi în 2022

Published

on

Aproape 8,5 milioane de căutări au fost făcute, de la începutul anului, pe eJobs.ro de către candidații aflați în căutarea unui loc de muncă. Cu o medie de 35.000 de joburi nou postate în fiecare lună, 2022 a fost cel mai bun an pentru piața muncii din acest punct de vedere, în timp ce numărul de aplicări atrase ajunge la aproximativ 10 milioane până în acest moment.

„Pentru că a fost un an bun nu doar din perspectiva numărului de locuri de muncă scoase în piață, ci și din perspectiva salariilor oferite, am văzut multe mișcări în segmentul de specialiști, care au avut parte de o plajă foarte generoasă pentru negocieri salariale, dar și în cel al candidaților aflați la început de carieră, respectiv cei din categoria 18-24 de ani. Ei au fost mai activi decât oricând, atât din punctul de vedere al prospectării pieței, cât și al aplicărilor efective”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Cu 58.000 de căutări pe site, joburile de inginer au fost cele mai căutate anul acesta, vârfurile de categorie fiind inginerii constructori, inginerii mecanici și inginerii de instalații. Contabilii ocupă locul secund în același clasament, cumulând 39.000 de căutări pe eJobs.ro. Urmează șoferii pentru care sunt raportate peste 33.000 de interogări ale candidaților.

Potrivit datelor Salario, comparatorul salarial marca eJobs, salariul mediu net al celor care lucrează în inginerie este 4.500 de lei, 3.900 de lei pentru angajații din contabilitate și 3.500 de lei pentru cei din transporturi / distribuție. Tot pentru aceleași domenii, angajatorii au postat anul acesta peste 100.000 de joburi. Cele mai multe au fost pentru șoferi (48.000 de poziții), urmați de ingineri (28.000) și contabili (25.000). 

„Un loc important îl ocupă în continuare locurile ce permit munca de acasă, acestea adunând nu doar un număr mare de căutări, ci și o cotă de 13,1% din totalul de aplicări anuale, respectiv 1,3 milioane, nivel similar cu cel înregistrat în 2021. Interesant este faptul că, în ciuda previziunilor de la începutul anului, 2022 a dovedit că și angajatorii au rămas deschiși la ideea de joburi remote, de vreme ce numărul de poziții postate a fost cu aproximativ 25% mai mare decât anul trecut”, spune Bogdan Badea, CEO eJobs România.

Alte poziții care au generat peste 10.000 de căutări în parte au fost cele de manager, economist ori specialist în resurse umane. Lor li se alătură și cuvinte cheie care indică interesul pentru anumite domenii precum resurse umane, call center sau vânzări. Finalul acestui an arată, totuși, o scădere a interesului pentru joburile de inginer și pentru cele part time și remote, dar marchează, în schimb, creșteri pentru contabili, șoferi și economiști.

În acest moment, pe eJobs.ro, cea mai mare platformă de recrutare din România, sunt disponibile 27.000 de locuri de muncă. 

Continue Reading

Trending